| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maar ~Lienepien~, hoelang moet jij nog dan? En hoe erg is het als je er ietsje langer over zou doen? Als je dan minder stress enzo hebt (ook al haal je alles wel, dat staat er m.i. los van, dus laat je moeder maar }) Als ik straks in augustus een keertje klaar ben, heb ik in totaal 6 jaar over een 4-jarige studie gedaan... ![]() En voorzover het je troost, ik heb vandaag ook niks gedaan, ja, net 2 mailtjes gestuurd naar m'n 2 begeleiders, maar dat is alles. Afspraak afgezegd o.a. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik doe er al langer over, doordat ik een depressie gehad heb. Opzich zou meer uitloop inderdaad niet zoveel meer uit moeten maken, maar ik denk dat ik het ook aan mezelf moet bewijzen. Ik moet nog 10 punten voor m'n bachelor, en dan nog 2 jaar master. Dank je ({) Ik ben nu intussen zo overstuur dat ik de training van vanavnd maar (weer) af zeg, denk ik. En ik moet zo de crisisdienst terugbellen of ik wel of niet langs wil komen. |
|
|
|
|
|
Yesssssss! Het zit eindelijk voor het eerst sinds tijden weer eens mee!!! *opgelucht is*
Gister heb ik gevraagd om een verhoging van mijn medicatie omdat ik voelde dat het echt niet de goede kant op ging. Ik hoef niet suďcidaal te worden, ik weet gewoon dat dat niet nodig is, dat er medicijnen zijn die er voor zorgen dat je het leven wel vol kunt houden. Dan hoef je je niet goed te voelen, maar dan kun je het leven tenminnste wel volhouden. Voorheen kon ik het volhouden op 1 pilletje, nu heb ik er 1 extra bij nodig. Ik ben erg blij dat de psych. me de erkenning heeft gegeven dat het niet goed gaat en dat ik er verstandig aan doen om omhoog te gaan in medicatie. Dat is positief punt 1. De tweede is dat ik werk heb!!!!!!! Er stond vandaag een vacature voor een (simpel) baantje in de krant waar ik meteen op gereageerd heb....ik kan morgen al beginnen! Ja hč ik voel me echt opgelucht, het is of er ineens heel wat zorgen van me af vallen
|
|
|
|
Hier is alles goed
Vandaag keihard zitten werken op school. Ik had ook de hele middag kunnen forumen en kunnen msnen enzo en ik had eigenlijk helemaal geen zin om te leren en ook niet echt om op school te blijven, maar het geeft me nu echt zo'n goed gevoel. Eindelijk eens niet een dag helemaal verneukt met niets doen.Niet dat niets doen me een rotgevoel geeft, maar dit voelt toch gewoon anders.
|
|
|
|
Ik heb een vak gehaald. Het vak waarvan ik dacht dat ik het wel zou halen. Ik had een 8.5 voor het tentamen
![]() Nu nog het cijfer van het andere vak, dat zal wel niet zo best zijn vrees ik. Morgen lekker vrij, nog even de laatste dingetjes leren. Nu heb ik geen zin om te leren, en ik vind dat ik niet hoef te leren omdat ik een goed cijfer heb ![]() Vanmorgen gesprek met onze tutor over het project. Wat was zij aan het katten zeg. Ik ging echt met een rot gevoel daar weg Ik ga straks even een planning maken wat ik allemaal nog moet doen, en dan ga ik lekker tv kijken. Ik moet eigenlijk nog heel veel lezen voor een vak, maar ik heb geen zin dus dan schiet het toch niet op. Een dagje niks doen mag ook wel.
|
|
|
|
Nog steeds een warboel in m'n hoofd. Net even heel erg lekker gejankt en dat hielp wel een beetje. Daarna weer bezig met natuurkunde, en 't gaat al beter.. Ik heb er nu 2 uur hard aan gewerkt, en ik vind het ook wel goed ook nu..
Ik ga koffie drinken, tv kijken en dan mooi op tijd naar bed. hmm, ik moet ook nog voor het weekend sinterklaascadeautjes + cadeautje voor vriendlief gehaald hebben, want daarna heb ik helemaal geen tijd. En ik moet ook nog een gedicht verzinnen.. Waarom doe ik die dingen altijd op het allerlaatste moment? Ok, het was niet helemaal mijn fout, maar toch.Ik heb het gevoel alsof mijn leven mij leeft ipv andersom. Ergens wel fijn, maar het voelt alsof alles zover van me vandaan staat..
Laatst gewijzigd op 28-11-2007 om 20:26. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ze hebben totaal niet in de gaten dat ze me keihard kwetsen. En ik durf niets ervan te zeggen, omdat als het op een discussie uitkomt ik niet uit mn woorden kom. En ik heb het haar een keer gezegd, en zij als mn beste vriendin zou dan moeten weten dat ze moet ophouden, maar het enige wat ze zegt is dat ik erover heen moet komen. Ik wou dat ik iemand gewoon eens keihard kon zeggen wat IK vond, zonder meteen doodgetrapt te worden. Maar blijkbaar zit dat er niet in.
En wat is ze eigenlijk voor vriendin, als ze gewoon tegen me zegt dat ik niet mijn best doe voor school en keihard naast me blij zit te lullen over haar perfecte hoge punten, terwijl ik die dag weer 5 onvoldoendes binnen heb. Tuurlijk mag ze blij zijn, maar hou ook rekening met anderen. Of ben ik dan weer gewoon een jaloerse kip. Ja ook, zij die alles in haar schoot geworpen krijgt door haar ouders, en daarover opschept terwijl anderen zich kapot werken en veel dingen moeten laten schieten. Ik ben zo blij dat ik haar volgend jaar minder zie. en ik wou dat ik gewoon eens zekerder en mondiger en socialer werd. Dat zou zoveel makkelijker zijn. En ik krijg een enge test in het ziekenhuis, en ik wilde het vertellen, mijn ei kwijt kunnen, maar ze vond zichzelf belangrijker. Zo vaak zeg ik anders ook niets hoor, mag ze ook eens naar mij luisteren. Ik wil in mn bed kruipen en lekker warm liggen en slapen. En dan wakker worden als een ander mens. Misschien accepteren mensen me dan wel. |
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
ik ben zo blijjjj, mn vak heb ik gewoon toch nog gehaald
, met een 7 afgesloten, terwijl ik al na een uur ben weggegaan omdat mn buik zoveel pijn deed. Oftewel gewoon kerstvakantie .Oh en vandaag mn kamersleutel gehaald en het is echt zo vet daar, en het was schoon het huis .
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ohohoh. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Ik durf het bijna niet te zeggen maar volgens mij werkt de daglichtlamp Voel me de afgelopen week echt ...stabiel |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In hoeverre heb jij last van studiestress? (of zoiets?) Pfff, ik denk dat ik maar ga douchen en dan hopen dat ik een beetje slaap vannacht. En wie weet ziet de wereld er dan morgen wel héél anders uit... ![]()
|
|
|
|
|
|
Ben vandaag eerlijk geweest tegenover mijn baas. We spraken over een vriendin van mij en toen kwamen we plotseling op het onderwerp eten, dat het niet goed gaat. Toen heb ik dus ook vertels dat ik op mijn werk teringhard mijn best doe om vrolijk, behulpzaam en niet depressief te zijn. En dat ik dan thuis helemaal instort. Had ie totaal niet verwacht, hij was wel geschrokken volgens mij
|
|
|
|
|
|
@ Moon: goed dat je werk hebt gevonden!
![]() @ Heksjuh: wow, mooi cijfer zeg! @ Nonaj & Lienepien: haha ja. We kunnen wel een keer meeten. OT: repetitie was leuk En ik heb me vrijwillig aangemeld voor een solo en toen stond ik daar en was het vet eng en klonk het volgens mij helemaal niet. Maar verder wilde niemand en ik ken het ook heel goed , ik was alleen een beetje erg zenuwachtig en dan gaat je ademhaling met zingen niet meer zo goed. Maarja, ík durf het tenminste.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
)...Ik wil alles graag perfect doen, dus als ik me even niet helemaal top voel (weinig concentratie, moe enzo) begin ik liever niet aan mijn huiswerk. Op het moment dat het wel echt moet begin ik dan wel op tijd genoeg om niet in tijdnood te komen, maar als ik nou vroeger begonnen was, was het vast beter gegaan (juist vanwege die concentratieproblemen enzo). Als ik dan iets ingeleverd heb maak ik me vervolgens wekenlang druk om het cijfer dat ik zal hebben, terwijl ik wel weet dat ik er dan toch niks meer aan kan doen. ![]() En als ik gestresst ben ga ik eten dus ik ben veel te zwaar
|
||
|
|
|
|
@Heksjuh: Goed zeg!
![]() Ik ging vandaag hospiteren en het ging wel lekker geloof ik. In totaal hebben ze maar 6 mensen laten komen en allemaal een uur! Maar het is 25 min fietsen naar het centrum en een klein kwartiertje naar de Uithof. Dat naar het centrum vind ik eigenlijk te lang. Nu is van mijn huis naar het centrum van Utrecht 40 min, alleen kan ik dan niet 's nachts terug. Ja, ik heb dan wel een kamer, maar toch. Ik denk niet dat ik er erg tevreden mee zal zijn. Morgen weer een kans! Alleen moet ik, als ik dat liever wil, deze kamer dat wel laten weten. Straks word ik uitgekozen. En ik heb nu wéér een mailtje dat ik mag komen hospiteren, alleen kan ik die datum niet zo goed. Ik hoop zo dat ik eerder mag komen die dag, want het huis ligt echt super en weet word ik uit meer dan 80 reacties gekozen! ![]() En ik mag eigenlijk morgen ook hospiteren bij IBB voor 3 maanden, maar dat vind ik te kort. Agh, hospiteren. Drama!
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
. Maaar kop op, mss vind je binnenkort wel DE kamer .
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Bluh. Ik hoop dat ik mijn vakantie nog krijg, word al ziek bij het idee dat ik 2 jan. moet werken. Echt geen zin in. Ik wil gewoon twee weken vakantie. Ze mogen helemaal niet op mij tellen, want ik ben fucking boventallig, ook zonder mij moet t hele zaakje door kunnen draaien.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Behalve van die master dan, ik ben nog met m'n bachelor bezig, in dezelfde stad als jij (ik heb niet zoveel in m'n profiel staan, inderdaad , m'n leeftijd klopt geloof ik ook niet helemaal, ben bijna 24).Ik dacht dat missy1234567890 ook deels daar studeert? Huisarts gebeld, geweldige assistente. Had het bandje al afgeluisterd, en ik mag vanmiddag al m'n medicijnen ophalen. ![]() Nou 't GGz nog... Oja helemaal vergeten: @Heksjuh: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je hebt 't verdiend ![]()
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Dat kan misschien nog wel langer duren. Maar dat is zeker alleen maar mensen uit sloophuizen? Want een vriendinnetje van mij heeft ook een tijdelijke (onderhuur) bij SSH en die moet er half jan. uit. Maar te hopen dat ze dan wel weer mag hospiteren, anders zit ze zonder. ![]() (Haha, maar in principe kom ik pas over een maand of 3 in aanmerking voor vaste SSH kamers, dus eigenlijk maakt het me niet zoveel uit. Nu snap ik ook waarom ik bij de kamers nu opeens bijna achteraan sta, terwijl ik een paar weken eerder soms best dicht bij de 15 zat. )
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Woei, alles zit eventjes mee. Ik heb naar alle waarschijnlijkheid een 1-persoonskamer in een lekker groot appartement in Irvine (in ieder geval voor de eerste 3 maanden), ik ben van de wachtlijst af en definitief geplaatst voor een vak dat ik wil doen, en mijn verzekeringsplicht is gewaived en dat scheelt weer 500 dollar.
Dan moet ik nu even serieus bezig met mijn scriptie.
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() on: straks computerdiagnostiek, blegh. ik wil gewoon weten wanneer ik te horen krijg hoe of wat er mis is met me. Damn, als de shrink maar geen gelijk heeft/krijgt.... |
||
|
|
|
|
Pffff...
Ik moet niet de hele tijd zo zitten zaniken en mezelf alleen maar zitten op te fokken met denken over verleden&toekomst. Het heden gaat redelijk en de toekomst mag dan wel een groot blank gat zijn, ik kan daar wel wat aan doen, informatie zoeken over studies enzovoorts. Oké ik weet totaal niet wat ik volgend jaar wil doen maar dat kan ik dan nog wel gaan bedenken. *zucht* Alles blijft zo ingewikkeld.
|
|
|
|
Nog één keertje dan, een to-do-lijstje. En hopelijk zijn dan aan het eind van vandaag ook echt al die dingen gedaan
![]() "verplichte" dingen
En ik ben best trots op mezelf dat ik mezelf nog steeds op kan peppen om me de kou in te slepen voor de start-to-run lessen . Zwemmers zijn de slechtste lopers, wordt altijd gezegd, maar ik doe het toch maar mooi, terwijl iedereen me voor gek verklaart . En sinds ik 'zo veel' sport (3x per week 45 min of 60 min zwemmen, 2 of 3x per week lopen), zit ik weer veel lekkerder in mijn vel, ik ben mijn rusteloosheid weer een beetje kwijt. Nu alleen nog 1 kilo eraf en dan ben ik helemaal happy.Edit: en weer is er van veel niet gekomen. Morgen echt. Echt... Laatst gewijzigd op 29-11-2007 om 23:00. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Hihii. Err, ja, mn date was wel leuk dus
Hahaa, maar geen echte dus die ga ik de volgende keer maar claimen denk ik, want hij wilde meteen weer voor de volgende keer afspreken En dat ik dan nog onzeker ben laten we maar even in het midden, ik ben er geloof ik gewoon niet aan gewend dat het zo gaat maar het is wel tof, denk ik. Easyyy.Ennn mn domme Shakespeare samenvatting is af, geen idee of t goed genoeg is maar goed dat overleven we wel, en ik moet alleen vanmiddag 'even' King Lear lezen en dan ben ik weer bij. En mn surprise afmaken en vanavond lasagna <3 Duss, het komt wel goed. |
|
|
|
|
Oh damn, ik ben echt te erg
. Ik ben al een kwartier ofzo bezig met een mailtje naar ex, maar er staan nog maar 4 regels. Okee, ik moet zo weg, dus dan ben ik gedwongen het zo op te sturen, maar ik vraag me steeds af of er nog iets bij moet of niet.Ik wilde hard werken vanochtend maar er kwam iets tussen, ook wel nuttig, maar wanneer moet ik het nu doen? En ik wil geen griep krijgen . Buh ik heb echt zo'n griep/verkoudheidsgezicht nu .Maarrrr verder gaat alles prima ![]() Edit: pfoe, verstuurd, nouja, het zal allemaal wel goed zijn.
Laatst gewijzigd op 29-11-2007 om 11:48. Reden: mailtje gestuurd |
|
|
|
|
Verwijderd
|
nooit gedacht dat ik heir iets zou posten. Ik voel me gewoon zo ongelukkig dat ik de heel tijd uit het niets moet huilen. Ik heb nergens zin in, twijfel aan school en voel me lusteloos maar vooral echt ongelukkig. Ik zie iedereen om me heen zoveel liefde en vriendschap krijgen en ik heb eht idee dat ik door iemand overgeslagen wordt. De hele tijd. Ik zou t ook zo graag tegen iemand willen zeggen maar weet neit tegen wie en durf het niet. Niemand die dit van mij verwacht. IK die twijfel aan mijn opleiding? Ik verkondig tegen iedereen dat t zo leuk is en ik er echt op mn plek zit, het gaat ook hartstikke goed. Tering ik wil gewoon geliefd zijn
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @lentekriebel: (}) OT: Het is te druk, te veel verschillende dingen, ... Als ik nu al mijn cijfers terug heb, kan ik dat iig afsluiten. Na dit weekend kan ook het overgrote sinterklaasgedoe afgesloten worden en na 5 december is het helemaal voorbij. Dat scheelt weer twee dingen in m'n hoofd. |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maar ik kan het mis hebben... |
||
|
|
||
|
Citaat:
Maar als ik er heel goed op let, denk ik wel dat ik het moet kunnen. Met blowen gaat het tenslotte ook goed. Ik heb elke dag blowers om me heen maar blow zelf niet elke dag. Als ik blow zorg ik er meestal voor dat ik niet hartstikke stoned ben. Ik begon met drugs om verkeerde redenen, ik gebruikte het verkeerd. Speed gebruikte ik om niet te hoeven eten, om zelfvertrouwen te krijgen, voor rust in mijn hoofd, om wakker te zijn, om wakker te blijven, zodat ik geen nare dromen had. Ik blowde om weer eens te gaan slapen, slapen zonder dromen, in bed liggen zonder piekeren, om alles te vergeten en helemaal stoned te zijn. Maar ik eet weer normaal en wil niet echt meer afvallen, ben tevreden met mijn gewicht. Ik heb zelfvertrouwen, ik heb rust in mijn hoofd, ik hoef niet meer wakker te blijven, ik hou van slapen, ik droom niet meer naar en ik hoef niets meer te vergeten. Ik zie wel of ik het kan. Ooh, waarom heb ik nou helemaal geen geld? Ik moet zo veel betalen en houd niets meer over. Ik moet prioriteiten stellen en dat is lastig. Ik ga mijn moeder maar eens lief aankijken, want ik heb echt geldig nodig voor mijn kat. Ze heeft te veel energie, rent elke dag als een bezetene door mijn kamer, probeert een stoel te vermoorden, hangt in rare houdingen aan een balk die ze aan het beklimmen is. Als ik haar op de gang zet, kan ze een groot deel van haar energie al wel beter kwijt. Dan galoppeert ze over de houten vloer, de gang is zo'n twintig meter lang. Heen en weer, heen en weer. Waskamer in, daar rondjes rennen, gang op, heen en weer. Vol op de rem als de trap in het vizier komt. Af, op, gang door, heen en weer. Altijd een leuk geluid als ze voor mijn kamer langs rent. Ze is klein, maar op de houten vloer van de gang klinkt het alsof in de verte een paard voorbij komt. Maar ik heb geld nodig om haar te chippen en een kattenluikje in de tuindeur te maken. Ze moet naar buiten, binnen is ze ongelukkig.
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb idd mijn bachelor aan de RUG gedaan en ik doe nu een master aan de VU en ik woon in Zwolle. Ik kom idd nog wel af en toe in Groningen, om oud-studiegenootjes daar op te zoeken en om boeken te lenen als ze die in Amsterdam niet hebben. Ik sta ook nog ingeschreven bij de RUG (om die reden) en het kan toch gratis. ![]() Ik dacht trouwens dat Lienepien in Nijmegen studeerde, weet niet hoe ik daarbij kom dan. OT: ik heb eindelijk 2 scriptiebegeleiders! En een onderwerp, nog niet afgebakend, maar ik moet eerst veel lezen en een eigen onderwerp creëren. Maar het begin is er Ik heb mijn begeleiders ook alletwee laten weten dat ik er in februari pas echt full time aan kan gaan werken.En ik heb net 3 cadeautjes (boeken) gekocht in de VU-boekhandel Eentje voor een vriendin die deze week afgestudeerd is en morgen haar diploma-uitreiking heeft waar ik ook heen ga. En 2 voor Sinterklaas, voor m'n vriendje en voor degene die ik bij ons thuis met lootjes getrokken heb. Vanavond nog even naar de koopavond en hopelijk ben ik dan klaar voor Sinterklaas, alleen de gedichten nog dan.
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Goed gesprek gehad met mijn ambulant behandelaar. Tenminste nog een hulpverlener die me niet in het verdomhoekje gooit. (h)erkennen van emoties, acceptatie en daar adequaat op reageren... Daar draait het allemaal om.
Ik ga een daginvulling zoeken. Morgen heb ik een gesprek met de decaan. Kijken of ik dan 3 dagdelen iets op school kan doen. Zo niet, kan ik vrijwilligerswerk gaan zoeken en als dat ook niet lukt kom ik nog in aanmerking voor een dagbestedingsproject. Maargoed, ik heb ooit bij zo'n project gezeten en daar word je niet blij van, dus opteer ik voor de eerste twee opties. Verder mijn sociale contacten onderhouden, in het weekend naar mijn ouders en genoeg rust nemen. En dan is het afwachten wat Brinkveld zegt. Volgens mijn behandelaar kan het goed zijn dat ze me te zwak vinden, maar dan was er nog een andere kliniek waar ik kon gaan kijken. Ik ga die zo eens even opzoeken op internet. Pfff, ik kom er wel... |
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 11:19 | |