Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2007, 14:33
Mephisto
Mephisto is offline
Mjah, ik probeer in dit soort gevallen altijd wat meer uitleg te verschaffen als ik dingen zeg die voor mij volstrekt logisch zijn maar waarbij de toehoorder nog niet de verbanden heeft gelegd. Werkt prima.
Advertentie
Oud 14-12-2007, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Mjah, ik probeer in dit soort gevallen altijd wat meer uitleg te verschaffen als ik dingen zeg die voor mij volstrekt logisch zijn maar waarbij de toehoorder nog niet de verbanden heeft gelegd. Werkt prima.
dat dus. en as het dan nog steeds niet werkt maak je het toch gewoon uit
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 17:00
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
En je denkt dat ze dat echt vindt? Misschien wil ze je wel gelijk geven omdat ze je een beetje dom vindt.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 17:14
Verwijderd
Citaat:
En je denkt dat ze dat echt vindt? Misschien wil ze je wel gelijk geven omdat ze je een beetje dom vindt.
Hahaha, ik zie d'r al "Ja joh, natuurlijk heb jij gelijk..." zeggen en mr. autister begrijpt 't niet helemaal
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 23:36
Verwijderd
Ach, ik enm'n vriend zijn ook niet helemaal 'gelijk' als het om intelligentie gaat, ik leer makkelijker, haal veel betere cijfers en doe ook een opleiding op hoger niveau. Soms gedraag ik me dan wel es zovan, god doe niet zo dom man, maar hij heeft ook dingen waar ik niets van af weet... en dan voel ik me weer stom en ergerd hij zich dood aan mij.

Ik zie trouwens eigenlijk niet waarom a) dit topic zo moeilijk moet, qua woord-keuze (heb alleen de eerste pagina gelezen) en b) het al drie pagina's lang is, want goh.... iedereen is anders en niet iedereen is even slim. Wat een ontdekking! (En ja, sarcasme )
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 19:28
Streepjescode
Streepjescode is offline
Citaat:
Er is ook wel wat verbetering maar ik weet niet hoe ver die door gaat zetten en er is een lange weg te gaan.
Dat is wel een verdomde arrogante uitspraak zeg. Klinkt alsof je haar aan het kneden en omvormen bent totdat ze is zoals je haar wilt hebben.

Ze is wie ze is - een compleet persoon met haar eigen gedachtegangen en gewoontes en eigenschappen. Jij hebt niet het recht haar te gaan 'verbeteren' omdat jij eigenlijk een vriendin wil die meer op jou (m.i. gebrekkige) gedachtepatroon is afgestemt. Je hebt het zelfs over upgraden?!

Volgens mij ben jij in de markt voor zo'n RealDoll.

Trouwens, waar zijn al die momenten dat jij het goed hebt en zij niet? Zoek je dat op, wedijver je constant ofzo? Ik heb dat eigenlijk nooit in m'n relatie, nooit gehad ook. Ik kan me eigenlijk geen moment bedenken dat ik iets 'goed' had en m'n vriend het 'fout' - of vice versa - want dat soort dingen registreren gewoon niet op de radar. Lekker belangrijk. We vinden elkaar lief, sluiten goed op elkaar aan, kunnen fijn praten. *dat* is belangrijk.

Ik zou willen dat je vriendin dit topic leest. Weinig dingen zijn zo ellendig in een relatie als voelen dat je niet goed genoeg bent en moet veranderen om de ander tevreden te stellen.
Oud 23-12-2007, 19:57
ginnut
ginnut is offline
wat een geouwehoer, lijkt me dat het belangrijkste in een relatie is dat je jezelf kan zijn... doe wat je anders ook doet man, zet dr anders een punt achter als je dat niet kan...
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 23:51
Verwijderd
Gatverdamme, wat een arrogantie. Ik heb echt heel veel medelijden met je vriendin.
Mijn vriendin is zelf ook erg begaafd. Ze kan makkelijk leren en haalt hele hoge cijfers op de uni. Ze is daarnaast ook gewoon sociaal. Ik zelf kan veel minder goed en snel leren, maar dit zorgt absoluut niet voor problemen in onze relatie.

Er zijn heus wel dingen die ze bij mij mist en ik bij haar, maar die zoeken wij gewoon bij andere mensen. Als de basis maar goed is. We houden van elkaar en zitten ongeveer op dezelfde golflengte.

Ik vind dat jij je vriendin moet dumpen en maar met jezelf moet gaan trouwen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 00:53
Inanis
Inanis is offline
misschien moet hier maar een slotje op,
dit is meer een grootschalig bashen van de ts, dan het voeren van een zinnige discussie of het pogen van helpen van de persoon in kwestie.
Oud 24-12-2007, 10:43
Verwijderd
Tjah en terecht.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 13:40
Armoed
Armoed is offline
Waarom moet ik altijd mijn eigen groepering maken ik kan weer niet kiezen tussen siden met de TS of de haters want ik wil ze eigenlijk allebei bashen.
Oud 24-12-2007, 15:21
Verwijderd
dan doe je dat : )
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 12:12
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Citaat:
Je hebt nu een relatie met iemand die je wilt veranderen voor je haar 'goed' vindt...ik betwijfel of dat gaat lukken en/of dat zij daar gelukkig mee zal zijn. Als je zo goed weet wat je wilt, waarom ga je dan niet op zoek naar datgene/wacht je tot je dat tegen komt ipv je vriendin aan een lijntje te houden...? (Die indruk krijg ik namelijk een beetje nu.)
Die indruk heb ik soms ook van mezelf, vooral nu trouwens. Als ik die indruk niet op korte termijn weg kan krijgen dan ga ik haar ook zeggen dat ik die indruk heb.
Reageren

Regels voor berichten