Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach, ik enm'n vriend zijn ook niet helemaal 'gelijk' als het om intelligentie gaat, ik leer makkelijker, haal veel betere cijfers en doe ook een opleiding op hoger niveau. Soms gedraag ik me dan wel es zovan, god doe niet zo dom man, maar hij heeft ook dingen waar ik niets van af weet... en dan voel ik me weer stom en ergerd hij zich dood aan mij.
Ik zie trouwens eigenlijk niet waarom a) dit topic zo moeilijk moet, qua woord-keuze (heb alleen de eerste pagina gelezen) en b) het al drie pagina's lang is, want goh.... iedereen is anders en niet iedereen is even slim. Wat een ontdekking! (En ja, sarcasme ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ze is wie ze is - een compleet persoon met haar eigen gedachtegangen en gewoontes en eigenschappen. Jij hebt niet het recht haar te gaan 'verbeteren' omdat jij eigenlijk een vriendin wil die meer op jou (m.i. gebrekkige) gedachtepatroon is afgestemt. Je hebt het zelfs over upgraden?! Volgens mij ben jij in de markt voor zo'n RealDoll. Trouwens, waar zijn al die momenten dat jij het goed hebt en zij niet? Zoek je dat op, wedijver je constant ofzo? Ik heb dat eigenlijk nooit in m'n relatie, nooit gehad ook. Ik kan me eigenlijk geen moment bedenken dat ik iets 'goed' had en m'n vriend het 'fout' - of vice versa - want dat soort dingen registreren gewoon niet op de radar. Lekker belangrijk. We vinden elkaar lief, sluiten goed op elkaar aan, kunnen fijn praten. *dat* is belangrijk. Ik zou willen dat je vriendin dit topic leest. Weinig dingen zijn zo ellendig in een relatie als voelen dat je niet goed genoeg bent en moet veranderen om de ander tevreden te stellen.
|
Verwijderd
|
Gatverdamme, wat een arrogantie. Ik heb echt heel veel medelijden met je vriendin.
Mijn vriendin is zelf ook erg begaafd. Ze kan makkelijk leren en haalt hele hoge cijfers op de uni. Ze is daarnaast ook gewoon sociaal. Ik zelf kan veel minder goed en snel leren, maar dit zorgt absoluut niet voor problemen in onze relatie. Er zijn heus wel dingen die ze bij mij mist en ik bij haar, maar die zoeken wij gewoon bij andere mensen. Als de basis maar goed is. We houden van elkaar en zitten ongeveer op dezelfde golflengte. Ik vind dat jij je vriendin moet dumpen en maar met jezelf moet gaan trouwen ofzo. |
![]() |
|
misschien moet hier maar een slotje op,
dit is meer een grootschalig bashen van de ts, dan het voeren van een zinnige discussie of het pogen van helpen van de persoon in kwestie.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Fundamentele principes binnen de animatie Verwijderd | 49 | 15-09-2011 12:03 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom bestaat er geen god? wolle19 | 500 | 23-03-2011 22:30 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] Wiskunde A en B Chris-Verhoeckx | 29 | 18-01-2011 16:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Driekwart (75%) christelijke studenten is maagd BiL@L | 311 | 04-01-2005 19:00 | |
Canada begint massale slacht zeehonden Gatara | 144 | 21-04-2004 20:42 | |
Baden-Wurttemberg verbiedt leraren hoofddoek te dragen ThaFox | 196 | 18-11-2003 14:02 |