Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2007, 13:12
Verwijderd
Citaat:
hmm apart beeld dat je van (een bepaald soort) jongens hebt.
bij homo's is t net zo onvoorspelbaar als bij meiden, je weet niet voor wie ze vallen.
Ik kan geen andere reden vinden waarom heterojongens een dergelijke stompzinnige opmerking maken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-12-2007, 13:22
Promillage
Promillage is offline
Van het dak afsmijten

Spoiler
Oud 16-12-2007, 13:30
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Ik kan geen andere reden vinden waarom heterojongens een dergelijke stompzinnige opmerking maken?
bedoel je deze:?
Citaat:
maar minder als ie mij heel leuk zou vinden.. ik kan zo'n behoefte namelijk niet bevredigen...
Oud 16-12-2007, 14:17
Verwijderd
Citaat:
bedoel je deze:?
Die ik noemde daarboven ergens: "Ja best als ie homo is, als ie maar van mij afblijft."
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 14:18
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Die ik noemde daarboven ergens: "Ja best als ie homo is, als ie maar van mij afblijft."
oh gelukkig,
btw als je kijkt naar de gemiddelde homo zijn t in veel gevallen mensen met een 'normaal' uiterlijk.
niet stralende mannelijke binken.
iets zegt me dat ze over t algemeen meer voor innerlijk gaan dan uiterlijk.
als t zozeer uiterlijk was zouden ze haast niet anders kunnen dan vrouwen ook aantrekkelijk vinden.
Oud 16-12-2007, 16:11
Verwijderd
Citaat:
oh gelukkig,
btw als je kijkt naar de gemiddelde homo zijn t in veel gevallen mensen met een 'normaal' uiterlijk.
niet stralende mannelijke binken.
als t zozeer uiterlijk was zouden ze haast niet anders kunnen dan vrouwen ook aantrekkelijk vinden.
Wat is dat voor loze opmerking? Als je op uiterlijk valt, zou je opeens op vrouwen vallen? Alsof mannen niet fysiek aantrekkelijk zijn?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 16:50
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Wat is dat voor loze opmerking? Als je op uiterlijk valt, zou je opeens op vrouwen vallen? Alsof mannen niet fysiek aantrekkelijk zijn?
dat staat er niet..
Citaat:
haast niet anders kunnen dan vrouwen ook aantrekkelijk vinden.
maarja verder hebben de aantrekkelijkste mannen vaak wel ietwat vrouwelijke gezichten.

en ga mij alsjeblieft niet vertellen dat je van mening bent dat homo's zo zijn omdat ze het mannelijk lichaam mooier vinden haha.
dat heeft:
1. met chemische reacties te maken
2. met innerlijke voorkeur te maken

en komop.. welk mannelijk lichaam moet alleen al aan deze naise voorbeeld tippen:

Laatst gewijzigd op 16-12-2007 om 16:57.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 21:57
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
"Ze" zijn op precies eenzelfde manier verliefd als hetero's, dus dat is zowel innerlijk als uiterlijk. Ik vind een vrouwenlichaam absoluut niet seksueel aantrekkelijk en bepaalde mannenlichamen wel (ook niet iedereen).
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 00:16
Verwijderd
Citaat:
dat staat er niet..

maarja verder hebben de aantrekkelijkste mannen vaak wel ietwat vrouwelijke gezichten.

en ga mij alsjeblieft niet vertellen dat je van mening bent dat homo's zo zijn omdat ze het mannelijk lichaam mooier vinden haha.
dat heeft:

en komop.. welk mannelijk lichaam moet alleen al aan deze naise voorbeeld tippen:
[afbeelding]
Het hele idee dat een vrouwenlichaam mooier zou zijn op een mannenlichaam is alleen te beredeneren als je maatstaven voor 'mooi lichaam' vrouwelijke kenmerken zijn, zoals brede heupen en volle borsten. En dat is niet zo. Ik vind mooie mannenlichamen mooi omdat ze mooie mannenlichamen zijn, en ik vind mooie vrouwenlichamen mooi omdat ze mooie vrouwenlichamen zijn.

Je zegt toch ook niet "tafels zijn per definitie mooier dan stoelen" of "honden zijn per definitie mooier dan katten". Je kunt de twee helemaal niet op die manier vergelijken.

En ik vind het belachelijk dat vrouwen aan die onzin meedoen; die zijn ongelooflijk geconditioneerd door onze cultuur waarin het schijnbaar nodig is om vrouwen veel meer op het uiterlijk te beoordelen.

Wat een onzin, mannen zijn net zo goed lustobjecten.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 00:50
Inanis
Inanis is offline
zucht.. alsof het niet al jaren en jaren duidelijk is dat de natuur het bewust zo heeft gemaakt dat de vrouw aanleg heeft voor schoonheid en de man voor kracht (fysiek dan wel mentaal)
en tuurlijk zijn er mannen met 'vrouwelijke' schoonheden en sterke vrouwen, maar das de uitzondering.
het gros zit nog steeds in de categorie die de natuur meegaf.
btw in deze tijden dat mannen steeds minder zwaar werk hoeven te doen (denk aan automatisering, het aantal administratieve banen etc) verliest het mannelijk volk ook langzaam aan breedheid en spierweefsel.

best kans van dat de natuur ervoor zorgt dat mannen ook meer aanleg krijgen voor schoonheid,
hoewel dat weer voor problemen zou kunnen zorgen.. sinds vrouwen alsnog een zwak hebben voor dominantie en kracht, alas een 'sterk' mannetje.

nouja misschien dat dan behendigheid belangrijker wordt, het mannetje dat het beste danst bijv hehe.
of het mannetje dat het best kan knutselen of dingen fixen.
Oud 17-12-2007, 01:22
Vice
Vice is offline
Mannen kunnen ook mooi zijn, Alleen dan op een andere manier als vrouwen. Wat Morgan al eerder zei, je kunt het niet met elkaar vergelijken. Daarnaast is schoonheid niet het zelfde als vrouwelijk.
Oud 17-12-2007, 06:30
stout!
stout! is offline
Ook heteromannen vallen trouwens niet alleen op schoonheid, want ze worden verliefd op 'normale' vrouwen en niet persé op de allermooiste.
Oud 17-12-2007, 11:02
Volk
Volk is offline
Citaat:
zucht.. alsof het niet al jaren en jaren duidelijk is dat de natuur het bewust zo heeft gemaakt dat de vrouw aanleg heeft voor schoonheid en de man voor kracht (fysiek dan wel mentaal)
zucht... Schoonheid is relatief.
Ik wil best geloven dat de man aanleg voor kracht heeft, maar niet dat de vrouw aanleg voor schoonheid heeft.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 11:25
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:

dat heeft:
3. met uiterlijke voorkeur te maken

Waarom zou dat minder van belang zijn? En het gaat toch ook helemaal niet om schoonheid, het gaat om aantrekkingskracht en ja, uiterlijk lijkt mij daarbij wel degelijk van invloed. Natuurlijk kan je als homo zijnde vrouwen ook aantrekkelijk vinden, ik kan me echter ook voorstellen dat heteromannen bepaalde mannen ook aantrekkelijk vinden? Het is wel wat gecompliceerder dan jij schrijft.

En verder: lees Judith Butler eens. Man/vrouw is niet zo kracht/schoonheid als jij lijkt te denken.
Oud 17-12-2007, 11:51
Luna
Luna is offline
mijn beste vriendinnetje valt ook niet alleen op jongens maar ik heb nooit het idee gehad dat dat iets veranderde aan onze vriendschap want tussen haar en mij is gewoon niet zo'n spanning.
ik vind het geen probleem dus.
Oud 17-12-2007, 15:04
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Mannen kunnen ook mooi zijn, Alleen dan op een andere manier als vrouwen. Wat Morgan al eerder zei, je kunt het niet met elkaar vergelijken. Daarnaast is schoonheid niet het zelfde als vrouwelijk.
de discussie van mooi ga ik echt niet vrij geven, vrouwen hebben gewoon aanleg voor schoonheid,
kijk maar wat vaker naar discovery channel en animal planet.
daar komt het onderwerp dat de rol van vrouwtjes in het dierenrijk (van hebbeding of schat die beschermd moet worden) beschrijft vaak genoeg voor.
Bij de meeste zoogdieren speelt de vrouw de rol van sierlijk dier.
Citaat:
Vogelvrij schreef:
3. met uiterlijke voorkeur te maken

Waarom zou dat minder van belang zijn? En het gaat toch ook helemaal niet om schoonheid, het gaat om aantrekkingskracht en ja, uiterlijk lijkt mij daarbij wel degelijk van invloed. Natuurlijk kan je als homo zijnde vrouwen ook aantrekkelijk vinden, ik kan me echter ook voorstellen dat heteromannen bepaalde mannen ook aantrekkelijk vinden? Het is wel wat gecompliceerder dan jij schrijft.

En verder: lees Judith Butler eens. Man/vrouw is niet zo kracht/schoonheid als jij lijkt te denken.
het gaat bij vrouwen wel grotendeels om schoonheid, mannen zijn gewoon eerder geinteresseerd in mooie vrouwen, (daarbij weten mooie vrouwen vaak dat ze mooi zijn, wat meteen hun uitstraling verbetert) niet in gespierde vrouwen.. of normale (niet mooie) vrouwen.
bij mannen gaat het idd veel om aantrekkingskracht, de manier waarop ze lachen, hun blik, houding, dominantie, zelfverzerdheid, creativiteit (muziek etc) en ook wel een beetje slimheid.

waar het eig vooral (let wel er zijn genoeg uitzonderingen & freaks of nature) op neer komt is dit:

een mannetje zoekt naar 'schoonheid' en een mix van zelfverzekerdheid en arrogantie in een vrouwtje. (arrogante vrouwtjes doen zich vaak hoger voor dan anderen, en lijken daardoor ook beter en vruchtbaarder)

een vrouwtje zoekt naar 'uitstraling' en een mix van schoonheid, dominantie en sensualiteit (daar vallen muziek en dans onder)

Laatst gewijzigd op 17-12-2007 om 15:16.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 15:09
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
het gaat bij vrouwen wel grotendeels om schoonheid, mannen zijn gewoon eerder geinteresseerd in mooie vrouwen, (daarbij weten mooie vrouwen vaak dat ze mooi zijn, wat meteen hun uitstraling verbetert) niet in gespierde vrouwen.. of vrouwen
bij mannen gaat het idd veel om aantrekkingskracht, de manier waarop ze lachen, hun blik, houding, dominantie, zelfverzerdheid, creativiteit (muziek etc) en ook wel een beetje slimheid.

waar het eig vooral (let wel er zijn genoeg uitzonderingen & freaks of nature) op neer komt is dit:

een mannetje zoekt naar 'schoonheid' en een mix van zelfverzekerdheid en arrogantie in een vrouwtje. (arrogante vrouwtjes doen zich vaak hoger voor dan anderen, en lijken daardoor ook beter en vruchtbaarder)

een vrouwtje zoekt naar 'uitstraling' en een mix van schoonheid, dominantie en sensualiteit (daar vallen muziek en dans onder)
Ik vind het altijd zo interessant wat jij zegt, jij kan iedereen heel erg nijdig krijgen, maar je hebt gewoon een totaal andere wereldvisie Ergens voel je altijd dat het niet klopt, maar het lukt nooit goed om precies te zeggen wáár dan.

Al snap ik je laatste conclusie niet helemaal. Of ja, ik snap het wel, maar volgens mij overlapt het elkaar toch bijna volledig, waar zit nu precies het verschil dan? Dat voor mannen schoonheid belangrijker is dan voor vrouwen? Misschien is dat wel zo... Ik ga niet degene zijn die ontkent dat vrouwen mooier zijn dan mannen
Oud 17-12-2007, 15:19
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Ik vind het altijd zo interessant wat jij zegt, jij kan iedereen heel erg nijdig krijgen, maar je hebt gewoon een totaal andere wereldvisie Ergens voel je altijd dat het niet klopt, maar het lukt nooit goed om precies te zeggen wáár dan.

Al snap ik je laatste conclusie niet helemaal. Of ja, ik snap het wel, maar volgens mij overlapt het elkaar toch bijna volledig, waar zit nu precies het verschil dan? Dat voor mannen schoonheid belangrijker is dan voor vrouwen? Misschien is dat wel zo... Ik ga niet degene zijn die ontkent dat vrouwen mooier zijn dan mannen
offtopic: alleen de uitzonderlijke meid kan mij uitstaan, maarja wat wil je dan.. een jochie dat precies zegt wat je wilt
mannen vinden me juist vaak wel droog en intelligent. (en mannen van t forum k doel niet op jullie, dat interesseert me sowieso vrij weinig)

ontopic: de conclusie is overlappend ja, zelfverzerdheid & arrogantie komen eigenlijk neer op uitstraling.
het verschil zit t 'm dat mannen dus in eerste instantie meer letten op uiterlijke schoonheid, en vrouwen al vrijwel meteen op uitstraling.
maar alle factoren zijn wel (in verschillende mate) van toepassing op beiden.

wel vraag ik me nog steeds af of arrogantie in mannen gewaardeerd wordt of niet..
Oud 17-12-2007, 16:39
Verwijderd
Citaat:
offtopic: alleen de uitzonderlijke meid kan mij uitstaan, maarja wat wil je dan.. een jochie dat precies zegt wat je wilt
mannen vinden me juist vaak wel droog en intelligent. (en mannen van t forum k doel niet op jullie, dat interesseert me sowieso vrij weinig)

ontopic: de conclusie is overlappend ja, zelfverzerdheid & arrogantie komen eigenlijk neer op uitstraling.
het verschil zit t 'm dat mannen dus in eerste instantie meer letten op uiterlijke schoonheid, en vrouwen al vrijwel meteen op uitstraling.
maar alle factoren zijn wel (in verschillende mate) van toepassing op beiden.

wel vraag ik me nog steeds af of arrogantie in mannen gewaardeerd wordt of niet..
Als je nou echt intelligent was, kon ik je wel uitstaan. Kazet is ook strontirritant, maar die heeft het niet zo vaak fout als jij.

En dat vrouwen in het totaalpakket graag een flinke dosis uitstraling hebben, wil niet zeggen dat ze liever naar foto's van Bill Clinton kijken dan naar foto's van Johnny Depp. Het komt vooral over alsof je maar wanhopig wil vasthouden aan het idee van 'vrouwen vallen niet op uiterlijk hoorrrr'. Helaasch, dat doen ze meer en meer. Waarom denk je dat al die kerels in de sportschool zitten? Om andere mannen het warm te laten krijgen?

En discovery channel en animal planet als bron gebruiken, whihi. Zelfs al wil je de vergelijking met dieren doortrekken, dan nog heb je een probleem - het zijn grotendeels namelijk de mánnetjes die indruk maken, met grote(re) verentooien, manen, fellere kleuren, enorme keelzakken of een enorm plat lomp gezicht. Waarmee denk je dat mannetjesmensen dat doen? Die zorgen ervoor dat ze mooie gespierde armen hebben en lopen een beetje als een gorilla om nóg breder te lijken. En zitten met hun benen wijd, zodat we allemaal onder de indruk zijn van hun enorme ballen. Ze praten het liefst zo laag mogelijk. En hun regelmatige gezichten met sterke trekken en een flinke kin, die hebben ze helemaal niet om hun goede genen te laten zien.

Nee joh, vrouwtjesmensen vinden dat helemáál niet mooi, brede gespierde sexy mannen met knappe gezichten. Brr. Als ze maar arrogant zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Dat verschilt natuurlijk ook gewoon per persoon. Ik kan het wel waarderen, mits met mate en terecht.

Trouwens, hoe kom je er bij dat in het dierenrijk de vrouwtjes voor schoonheid staan? Aloha!? Nooit het welbekend voorbeeld mannetjes- en vrouwtjespauw gehad? En bij zoogdieren ook, vaak zat is het mannetje de ''mooie''.

Als een homo die vrouw op dat plaatje gezien mooi vind, komt dat omdat ze objectief bepaalbaar mooier is dan gemiddeld. Ik vind haar ook mooi en ik val niet op vrouwen. Maar dat er geen mannen zouden zijn die aan de schoonheid zouden kunnen tippen slaat nergens op. Dat is hetzelfde als stellen dat schilderwerken nooit zouden kunnen tippen aan foto's qua schoonheid. Hoewel er natuurlijk persoonlijke voorkeuren voor schilderijen en/of foto's bestaan, kan niemand stellen dat een van de twee over het algemeen mooier is. Wellicht zijn er geen mannen die jóu kunnen bekoren, maar er zijn zeker mannen die in de ogen meiden en homo's mooi/mooier dan dat plaatje zijn.

Laatst gewijzigd op 17-12-2007 om 16:55.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 16:52
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Als je nou echt intelligent was, kon ik je wel uitstaan. Kazet is ook strontirritant, maar die heeft het niet zo vaak fout als jij.

En dat vrouwen in het totaalpakket graag een flinke dosis uitstraling hebben, wil niet zeggen dat ze liever naar foto's van Bill Clinton kijken dan naar foto's van Johnny Depp. Het komt vooral over alsof je maar wanhopig wil vasthouden aan het idee van 'vrouwen vallen niet op uiterlijk hoorrrr'. Helaasch, dat doen ze meer en meer. Waarom denk je dat al die kerels in de sportschool zitten? Om andere mannen het warm te laten krijgen?

En discovery channel en animal planet als bron gebruiken, whihi. Zelfs al wil je de vergelijking met dieren doortrekken, dan nog heb je een probleem - het zijn grotendeels namelijk de mánnetjes die indruk maken, met grote(re) verentooien, manen, fellere kleuren, enorme keelzakken of een enorm plat lomp gezicht. Waarmee denk je dat mannetjesmensen dat doen? Die zorgen ervoor dat ze mooie gespierde armen hebben en lopen een beetje als een gorilla om nóg breder te lijken. En zitten met hun benen wijd, zodat we allemaal onder de indruk zijn van hun enorme ballen. Ze praten het liefst zo laag mogelijk. En hun regelmatige gezichten met sterke trekken en een flinke kin, die hebben ze helemaal niet om hun goede genen te laten zien.

Nee joh, vrouwtjesmensen vinden dat helemáál niet mooi, brede gespierde sexy mannen met knappe gezichten. Brr. Als ze maar arrogant zijn.
zoals ik zei, uitstraling en ruigheid.
heeft weinig met mooi te maken, maar juist met de uistraling van dominantie en kracht.
true mannetjes maken indruk, maar slechts voor een klein deel met mooiheid.

k bedoel een jongen kan het uiterlijk hebben van de god der schoonheid..
als hij daarnaast maar een mietje is, geen eigen mening heeft, onzeker is, niet tegen een stootje kan, twee linker handen heeft, en een lak aan ambitie.
zie er maar eens een meid voor hem te vinden! (en kom niet aanzetten met wanhopige, lelijke meiden die toch al niets kunnen krijgen en dan al tevreden zijn met t feit dat die jongen er zo mooi uitziet, ook al lacht ie nooit en durft ie hen niet eens aan te kijken)
Oud 17-12-2007, 16:54
Verwijderd
Citaat:
als hij daarnaast maar een mietje is, geen eigen mening heeft, onzeker is, niet tegen een stootje kan, twee linker handen heeft, en een lak aan ambitie.
zie er maar eens een meid voor hem te vinden!
Dat geldt dus net zo goed voor meiden die alleen maar mooi zijn en verder niks.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 16:56
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Dat geldt dus net zo goed voor meiden die alleen maar mooi zijn en verder niks.
nou nee, k doe haar zo, als ze mooi genoeg is.
ben je bekend met het fenomeen porno en hoererij?
Oud 17-12-2007, 17:02
Verwijderd
Citaat:
nou nee, k doe haar zo, als ze mooi genoeg is.
ben je bekend met het fenomeen porno en hoererij?
Dat is lust en heeft weinig met dit topic van doen.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 19:39
Verwijderd
Citaat:
zoals ik zei, uitstraling en ruigheid.
heeft weinig met mooi te maken, maar juist met de uistraling van dominantie en kracht.
true mannetjes maken indruk, maar slechts voor een klein deel met mooiheid.

zie er maar eens een meid voor hem te vinden! (en kom niet aanzetten met wanhopige, lelijke meiden die toch al niets kunnen krijgen en dan al tevreden zijn met t feit dat die jongen er zo mooi uitziet, ook al lacht ie nooit en durft ie hen niet eens aan te kijken)
Ergens mis jij een schakeltje geloof ik... laat maar. Als jij wilt geloven dat alleen meiden mooi zijn, ga je gang
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 19:49
Rob
Rob is offline
Zelfs Morgan geeft 't op.
Oud 17-12-2007, 22:01
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Ergens mis jij een schakeltje geloof ik... laat maar. Als jij wilt geloven dat alleen meiden mooi zijn, ga je gang
dat heb ik niet gezegd,
en dat is niet zo.

besides er zijn mannen met bijna vrouwelijke posturen en gezichten,
mannen met bijna geen opvallend lichaamshaar etc.
zelfs ik heb wat vrouwelijks,
mijn zus was altijd jaloers op mijn handen.. die vond ze mooier dan die van haar. en t liefst wilde ze mijn nagels lakken.
verder heb k een slank postuur & half lang haar.. ben ook wel eens aangezien voor een meid door iemand die me van achter zag.

en haha k vind sommige mannen ook wel mooi, maar die kunnen op hun beurt lichamelijk weer lang niet tippen aan de meid die ik poste.
qua gezicht zijn sommige jongens bijna net zo cute of aantrekkelijk als mooie meisjes.
Oud 18-12-2007, 13:47
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
laten we het nu weer mooi ontopic houden
Oud 18-12-2007, 13:51
George
George is offline
Van m'n beste vriend zou ik heel erg verbaasd zijn en hem vervolgens meeslepen naar t Bolke omdat ie eerder nooit mee wilde. De meeste van m'n vriendinnen zijn daadwerkelijk lesbisch/bi dus daar valt weinig op te reageren aangezien ik dat al wist voordat we bevriend raakten.
Oud 18-12-2007, 17:35
Magican
Magican is offline
Citaat:
Wees realistisch. Je weet heus wel dat homoseksualiteit nog niet volledig geaccepteerd is. Misschien is mijn school een speciale school, maar als iemand hier uit de kast zou komen dan is haar/zijn sociale leven verpest. En als ik openlijk homo's accepteer dan krijg ik ook problemen.
Ik accepteer openlijk homo's en ik krijg geen problemen.

Maar waar het me om gaat is dat jij doet wat de algemene opinie van je wil. Dat is ruggengraatloos, zielig ofwel kansloos. Ik koos voor het woordje kansloos.

En dat gedrag icm je nick, maakt je ook nog eens hypocriet.

Wat ben je dan?
Oud 18-12-2007, 17:55
Magican
Magican is offline
Citaat:
Nou ja, kijk, mijn vriendinnen vínden me natuurlijk al geweldig, dus als ze toevallig lesbisch bleken te zijn, zit de kans er wel in dat ze me ook fysiek aantrekkelijk zouden vinden. Dan vind ik het niet onwaarschijnlijk dat je ook verliefd wordt, per ongeluk. Vind het niet zo'n hele rare gedachte. Maar word wel een beetje kriegelig van (met name) mannen die reageren met "Ja homo's, best, als ze maar niet aan me zitten." Eh, ja, want je bent zó heet...
Een maat van mij heeft een oom, die homo is. Heb daar geen problemen mee, maar toen die tijdens een sinterklaasfeest (!) tegen mij aan begon te rijden als een loopse hond hoefde het van mij niet meer.

Dus ik word kriegelig van mensen die kriegelig worden van mensen die zeggen dat ze niets tegen homo's hebben, zolang ze van hen afblijven.
Want wanneer een van mijn beste vrienden homo blijkt te zijn, zou ik dat natuurlijk wel raar vinden (ik zie zoiets in ieder geval niet aankomen en het zou even omschakelen moeten zijn), maar daarna zou ik het niet echt erg vinden ofzo. Wel jammer, het uitgaan lijkt me wel wat minder worden.

Echter, wanneer die jongen dan tijdens een normaal gesprek me opeens diep in de ogen kijkt of mijn handen aanraakt, dan hoef ik hem niet meer te zien. Ik zeg niet dat het zal gebeuren, maar je hoeft zoiets niet persé uit te sluiten. Ik had immers ook niet verwacht dat een volwassen man op een kinderfeest tegen een vriend van zijn neefje aan zou rijden.
Oud 18-12-2007, 21:39
Vice
Vice is offline
Citaat:
Een maat van mij heeft een oom, die homo is. Heb daar geen problemen mee, maar toen die tijdens een sinterklaasfeest (!) tegen mij aan begon te rijden als een loopse hond hoefde het van mij niet meer.

Dus ik word kriegelig van mensen die kriegelig worden van mensen die zeggen dat ze niets tegen homo's hebben, zolang ze van hen afblijven.
Want wanneer een van mijn beste vrienden homo blijkt te zijn, zou ik dat natuurlijk wel raar vinden (ik zie zoiets in ieder geval niet aankomen en het zou even omschakelen moeten zijn), maar daarna zou ik het niet echt erg vinden ofzo. Wel jammer, het uitgaan lijkt me wel wat minder worden.

Echter, wanneer die jongen dan tijdens een normaal gesprek me opeens diep in de ogen kijkt of mijn handen aanraakt, dan hoef ik hem niet meer te zien. Ik zeg niet dat het zal gebeuren, maar je hoeft zoiets niet persé uit te sluiten. Ik had immers ook niet verwacht dat een volwassen man op een kinderfeest tegen een vriend van zijn neefje aan zou rijden.
Als een jongen tegen mij aan begint te rijden, zou ik dat ook verschrikkelijk vinden. Alleen ga ik dan niet gelijk roepen dat ik hetero's wel mag, zolang ze niet aan me zitten. Sowieso houdt (bijna) niemand van ongewenste intimidatie.
Oud 18-12-2007, 22:33
Verwijderd
Citaat:

Nee, maar bij voorbaat zoiets gaan roepen is nogal overdreven. Ik roep toch ook niet tegen elke heteroman die ik tegen kom "Ja leuk als je maar met je poten van me afblijft "?
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 23:28
Magican
Magican is offline
Als je er goed uitziet zou zo'n hetroman dat op zich best willen
Oud 19-12-2007, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Als je er goed uitziet zou zo'n hetroman dat op zich best willen
Of iemand het wil doet er toch niet toe? Of wordt de uitspraak nu zelfs "Ja, homo's best, als ze maar niet aan me willen zitten?"
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 00:57
iebke*
iebke* is offline
Ik heb het meegemaakt... Rond mijn 15-16 jaar was ik heel goed bevriend met een meisje, ik kende haar al van in de lagere school, en nu ware we echt BEST FRIENDS... Ik bleef elk weekend bij haar slapen, en dan gingen we altijd stiekem uit. En op een dag vertelde ze mij op school dat ze gevoelens had voor iemand. Ik supernieuwschierig natuurlijk, en ik vroeg voor wie.. En dan zei ze op .. (een meisjesnaam)
Echt heel raar, maar mijn eerste reactie was eigelijk dezelfde als ik zou hebben gereageerd moest ze een jongen gezegd hebben! Ze was zelf ook verschoten van mijn reactie :-) Misschien was dit omdat ik haar al zolang kende en het misschien ergens altijd al geweten had, maar nog nooit over had nagedacht? Ik weet het nog steeds niet :-) Maar kheb het nooit erg gevonden, ik bleef nog steeds elk weekend slapen, ook al was het in hetzelfde bed ect.. Kvond het zelf wel een beetje leuk om zo een "speciale vriendin" te hebben :-)
Oud 20-12-2007, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Of iemand het wil doet er toch niet toe? Of wordt de uitspraak nu zelfs "Ja, homo's best, als ze maar niet aan me willen zitten?"
Idd, zelfs al vindt een jongen me aantrekkelijk/leuk, dan gaat ie toch niet zonder reden aan me zitten? Waarom zou een homo dat dan wel doen bij een jongen?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 16:33
George
George is offline
Citaat:
Idd, zelfs al vindt een jongen me aantrekkelijk/leuk, dan gaat ie toch niet zonder reden aan me zitten? Waarom zou een homo dat dan wel doen bij een jongen?
Ik merk bij het uitgaan anders wel dat homo's daar een stuk eh, 'vrijer' in zijn.
Oud 20-12-2007, 16:43
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik merk bij het uitgaan anders wel dat homo's daar een stuk eh, 'vrijer' in zijn.
Ik merk juist het tegenovergestelde. Dat ze juist terughoudender zijn. Omdat ze anders dan meteen opmerkingen krijgen over stereotype homo's.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 16:54
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
bi's zijn nog het ergste, tenminste op de middelbare zat er een bi bij me in de klas.. die echt het liefst me elke dag wel aanraakte.. (en ik was de enige niet)
en altijd 'pinkjes' gaf aan mensen (ipv een hand) deed ie wel heel melig en droog

maar k vond m toch altijd wel cool, juist omdat hij er een soort spelletje van maakte. ergens keek ik juist tegen m op, omdat hij zo makkelijk er vrij was.
maarja daar heb k dan ook van geleerd. op die leeftijd was k erg moeilijk in fysiek contact met jongens (ivb met potentiele homo's)
Oud 20-12-2007, 18:14
George
George is offline
Citaat:
Ik merk juist het tegenovergestelde. Dat ze juist terughoudender zijn. Omdat ze anders dan meteen opmerkingen krijgen over stereotype homo's.
Ligt er uiteraard natuurlijk ook aan waar je uit gaat. Ik kom niet in standaardstudentententen, waar ik meestal uitga is iedereen heel open minded en relaxed en iedereen die er komt weet dat ook. Dus misschien is wat ik zei ook eigenlijk eerder uitzondering dan regel, ik weet het niet.
Oud 20-12-2007, 18:25
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Ligt er uiteraard natuurlijk ook aan waar je uit gaat. Ik kom niet in standaardstudentententen, waar ik meestal uitga is iedereen heel open minded en relaxed en iedereen die er komt weet dat ook. Dus misschien is wat ik zei ook eigenlijk eerder uitzondering dan regel, ik weet het niet.
nee hoor, jouw uitgaanswereldje is niet anders wat homo's betreft.
teminste mijn ervaring is idd dat ze wat vrijer zijn dan anderen.
t enige verschil zit t m er dan wellicht in dat je naar meer luxe clubs gaat, waar veel mensen niet zo'n sterke voorkeur hebben wat elitecultuur betreft.
Oud 30-12-2007, 01:48
crazy88
crazy88 is offline
Ik heb het al meegemaakt. Op een dag kwam mijn beste vriend naar me toe en vertelde me dit persoonlijk. Hij was nogal onzeker. Mijn reactie was: Zie je nou wel ik wist het al een tijdje door de manier waarop je je gedraagd
Hij was heel erg opgelucht dat ik het zo opvatte. Ik heb er geen problemen mee, als mijn vrienden maar gelukkig zijn
Oud 24-02-2008, 14:49
Rainn
Rainn is offline
Heel erg blij aangezien ze best aantrekkelijk is
Oud 25-02-2008, 19:15
Miek
Miek is offline
Ik zou het eigenlijk niet verwachten. Maar ze is ook niet erg bezig met liefde en misschien kan dat de reden zijn!
Oud 27-02-2008, 13:21
Verwijderd
ik zou hem neersteken
Met citaat reageren
Oud 27-02-2008, 13:56
Verwijderd
Euh, nou ze gaat met twee maand trouwen... dus dat ze dat niet is weet ik wel zeker. Maar als ze dat wel zou zijn zou ik waarschijnlijk eerst verbaasd zijn, en haar dan vertellen dat ik dat... niet leuk vind/er niet in geloof? Zoeits ofzo.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 14:41
stout!
stout! is offline
Citaat:
Euh, nou ze gaat met twee maand trouwen... dus dat ze dat niet is weet ik wel zeker. Maar als ze dat wel zou zijn zou ik waarschijnlijk eerst verbaasd zijn, en haar dan vertellen dat ik dat... niet leuk vind/er niet in geloof? Zoeits ofzo.
Dat je niet gelooft dat zij lesbisch is, of dat je niet in homoseksualiteit gelooft?
Oud 01-03-2008, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Dat je niet gelooft dat zij lesbisch is, of dat je niet in homoseksualiteit gelooft?
Het laatste. (Maar ik ga daar in dit topic verder niet over in discussie)
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 20:17
stout!
stout! is offline
Dan snap ik ook niet waarom je die eerste opmerking post, aangezien het logisch is dat die reacties oproept.
Reageren

Regels voor berichten