Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2007, 15:09
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Oh en @coopergirl: Ik weet niet hoe licht jouw huid is, maar die van mij is vrij licht en ik begin altijd met 8 minuten, bij 12 zou ik ook gigantisch verbranden.
de volgende keer wilde ik inderdaad 6 minuten of zo voorstellen Ik heb wel een lichte huid + altijd zonne-allergie reacties e.d. Dank voor de tip, nu voel ik mij minder raar

@ Dolce: gefeliciteerd Blaascatheters inbrengen is best lastig aangezien je met zo'n sterielveld moet werken
Oud 11-12-2007, 15:22
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik ben helemaal kapot, gaar en energieloos. En dan te bedenken dat ik nog duisent achterstand voor school moet inhalen.
Oud 11-12-2007, 16:17
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Offtopic: Ja, zoiets heb ik ook, en ik krijg wel meer vergoed. Zit ook bij zilveren kruis, 3 sterren, heel raar. Geen idee hoe het verder ging trouwens, m'n podotherapeut regelde dat allemaal
Offtopic: Ik krijg bij de Amersfoortse gewoon m'n zooltjes geheel vergoed.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 16:38
Yana
Yana is offline
Dacht ik dat ik het best goed gedaan had vandaag, blijkt dat fruit en kwark niet als tussendoortjes "mogen" tellen, maar dat ik daar nog éxtra dingen bij moet eten.

Ja uh. Volgens mij gaat het me nooit lukken. *gooit handdoek richting ring*
Oud 11-12-2007, 17:35
Verwijderd
Ik word agressief van die kutbrommer.

Eigenlijk niet hoor, tis gewoon stom dattie om de twee weken iets mankeert.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 17:41
Yana
Yana is offline
*haalt handdoek uit de ring*

Daar kan ik hem altijd later wel weer ingooien. Ik heb het vandaag best goed gedaan, ook al was het niet "goed genoeg". Pech dan. Ik voel me in ieder geval niet meer zo diep gedemotiveerd als gisteren. En verder moet ik nu IO*()%$# echt es wat aan school doen, want zo werkt het niet. Naar de bieb dan maar?
Oud 11-12-2007, 17:58
Iduna
Iduna is offline
Als je eenmaal moet huilen, kun je soms niet stoppen. Je kunt je behoorlijk dom voelen als je de stof goed beheerst maar dat je het niet goed kunt laten zien op het tentamen. Ik weet wel dat ik intelligent genoeg ben en ik kan ook goed met mensen omgaan. Maar goed, weer een dieptepunt in mijn studie. Ik heb vanmiddag wel even gepraat met een paar docenten van mijn richting.

De lat zo extreem hoog leggen en ook nog veel dingen naast mijn studie doen, werkt niet en dat weet ik. Het is best gek, want ik ben helemaal niet zo perfectionistisch? Nou ja, misschien toch wel. Maar daar heb ik geen zin meer in, bluh. Vanaf nu moet het gewoon weer goed gaan, totdat ik mijn bul heb. Bijna vakantie.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 18:18
Roosje
Roosje is offline
Goed zo Yana, that's the spirit!

Oh en meen ik heb een witte sjokeladeletter <3 en dat is liefde en ik ga dadelijk Franse woordjes leren en dat is ook leuk en ik ben helemaal gestructureerd bezig. \o/ Applaus voor mezelf! En dit weekend naar de papamama van mijn vriendje en dat is leuk en ik heb ongelooooflijk zin in de vakantie, wat een luxe.
Oud 11-12-2007, 18:29
Mara
Mara is offline
Citaat:
de volgende keer wilde ik inderdaad 6 minuten of zo voorstellen Ik heb wel een lichte huid + altijd zonne-allergie reacties e.d. Dank voor de tip, nu voel ik mij minder raar
Ik ben ook allergisch voor de zon

Ik ben de eerste keer dus 8 minuten gegaan, gezichtsbruiner in die bank op halve kracht gezet en nóg voelde ik m'n gezicht na die 8 minuten trekken. Je weet wel, dat gevoel vlák voor je verbrand. Je bent dus niet de enige
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 18:37
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik kan eigenlijk nog niet eens fatsoenlijk onder de reumawarmtezonnebank zonder dat ik rood word. Maar ik heb dan ook rood haar. Iig, het kan altijd erger. Gewoon opbouwen .
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 19:39
Hawahaai
Hawahaai is offline
*geeft Yana een bemoedigend klopje op de schouder*

Oeh, wat doen mijn voeten toch zeer. Ik ben zelfs blij nu dat ik op sokken rondloop, en dat heb ik normaal toch niet zo gauw. Nog even afwassen en dan heb ik er alle verplichte dingen voor vandaag weer op zitten en beginnen we morgen weer met een schone lei.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 19:41
Verwijderd
goed zo yana! echt goed dat je jezelf weer even uit zo'n dip kan halen. En ik vind ook dat je het goed hebt gedaan vandaag. Niemand verwacht dat je het in 1x allemaal maar weer perfect doet hoor!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 20:35
Verwijderd
@Dolce: gefeliciteerd!!!
@Ruudje: wat belachelijk dat je op zoiets zo lang moet wachten.

OT:
Bwuh, door het rotweekend wat ik gehad heb, heb ik ook veel te weinig gestudeerd en loop ik achter. En ik moet toch echt dingen inleveren deze week. Gelukkig is het voor morgen wel af, maar de opgaven voor donderdag niet. En ik heb niet overdreven veel tijd morgen.
En ik heb deze week ook nog 'even' 10 mentorgesprekken, moet nog een berg was doen, schoonmaken, wat commissiewerk en ik had met mezelf afgesproken dat ik ook nog even de stad in zou gaan, een nieuwe trui kopen oid, gewoon even wat anders. Maar ik zal al blij zijn als ik morgen 'gewoon' boodschappen kan doen.

Ok, nog even volhouden. Dit weekend dan maar een studie-tussensprint en over 2 weken vakantie.

*zucht*
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 21:24
ilse
ilse is offline
alles is omgekeerde psychologie ofzo.. zeg het een en bedoel het ander.. zoiets..

ach, als je alles dan om gaat draaien wordt t dan wel weer grappig..

ben blij met haar ik kan gewoon lekker mezelf zijn, alleen dan een opgevrolijkte versie ofzo.. okee het is dan weer anders als ik alleen ben.. maar toch..

mjuh..
Oud 11-12-2007, 21:35
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
@Ruudje: wat belachelijk dat je op zoiets zo lang moet wachten.
Ja, ach... geduld is een schone zaak
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 21:37
Nijn*
Nijn* is offline
Oke ik ben echt even helemaal klaar met dat klote profielwerkstuk, ik heb er verdorie 4 uur aan gewerkt vandaag en ben echt doodmoe. En dan heb ik nog niet eens m'n gewone huiswerk voor morgen af. Grr, ik haat mezelf echt soms, met mijn 'talent voor plannen'. Bah
Oud 11-12-2007, 21:46
kroot
kroot is offline
Vanmorgen op mijn werk bijna ingestort. Ik trok/trek het gewoon niet meer. Ik slaap slecht ondanks medicatie. Ik ben moe en ik voel me kut. Maar gelukkig ging het vanmiddag wat beter.
Ik moet nog 150 kcal eten en dan mag ik slapen! Kut!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 21:58
duivelaartje
duivelaartje is offline
Omg, het huis is echt een paleisje! Het is groot, in goede staat en ligt zoo lekker centraal. <3 5 min centrum, 10 min station en 20 min Uithof!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 22:21
indigo
indigo is offline
*Prikt Vogelvrij.*
@Yana: goed zo, blijf volhouden. Dapper dat je het weer opnieuw oppakt!!

OT: alles is goed en het was zooo gezellig vanavond met oud vriendinnetje, dat was echt cool. Hier word ik echt blij van .
Oud 11-12-2007, 22:40
Verwijderd
Can't you just fix it for me? I'll pay you well.
Oh, fuck! I'll pay you anything
if you could end this hell.
I love you will you tell me your name?
Hello, I'm good for nothing - will you love me just the same?

oké, een cursus dit blok ga ik sowieso niet halen. Dat essay wordt niets, en ik ga het niet meer proberen ook, want het is onmogelijk. jeej, failed again. Nu moet ik t andere vak natuurlijk wel extra goed maken.
Vriendje gaat het niet lang met mij uithouden zo ben ik bang, maar hopelijk wel. Ik kan het hem niet kwalijk nemen als ie niet blijft. Ik maak er echt een zooitje van he. Pf.

Ik denk dat ik maar ga slapen. En bedenken wat ik morgen ga doen, nu ik geen 30u in 6u meer hoef te stoppen om een essay te maken.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Ik ben de straatnaam vergeten, maar het was ergens vlak boven het centrum in de [...]straat. De ouders van een vriendinnetje/studiegenootje hebben een huis gekocht en daar mag ik bij in als ik wil.

Ik weet alleen nog niet hoe groot de kamers zijn, maar de kleinste (6m2) wordt sowieso tv-kamer.
Oehh hoe super chill, in Lombok soms?

Hmmm net lekker naar Alles is Liefde geweest met mn vriendje, echt gave film .En ik word zo verliefd van die jongen. Echt wat een schat is het (L)
Morgen werkennn geen zin eigk want het is te vroeg en nu al best laat
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 23:48
Rob
Rob is offline
Machteloosheid is zo vervelend. =\
Oud 12-12-2007, 01:52
Redhair
Redhair is offline
Er is geen winterdepressie voor mij. Er is geen winter voor mij. Geen zomer of winter, regen of zon, warm of koud, het bestaat allemaal niet echt voor mij. Ik sta er niet bij stil. Mijn besef van dat soort dingen is weg. Het is dat ik elke werkdag een uurtje moet werken, anders zou ik ook niet meer weten welke dag het is, en hoe laat. Of het in de ochtend of avond is, dat besef zou ik dan helemaal kwijt raken. Ik sluit me niet af voor mensen, maar er zit wel een ballon om me heen. Sociaal gezien maakt die ballon niets uit, maar het is wel een beetje arelax.
Misschien toch een winterdepressie, dan had ik altijd last van desorientatie.

Maakt ook allemaal niet uit. Ik ben stoned, heb geen leven, hang constant bij mijn vrienden, we doen geen enkele reet. Ja, oke, net had ik met een vriend een taartengevecht gehouden, dat was wel leuk. Kantoorpandje, wij zitten elkaar achterna door de gangen, smijten taarten naar elkaar, dat was wel grappig. Maar meestal hangen we allemaal een beetje voor de tv, bijna altijd joints tot de beschikking.

Wat wil ik nou eigenlijk zeggen? Dat ik gelukkig ben? Want dat ben ik, ik ben gelukkig. Ik voel me zo goed, vind het heerlijk om helemaal een eigen kamer te hebben, nooit commetaar te krijgen als ik laat thuis kom, doen en laten wat ik wil. Ik eet niet goed, maar dat komt omdat ik te lui ben om te koken. Maar ik ben niet eetgestoord bezig. Ik heb vrienden waar ik vaak ben, en mijn lieve huisgenootje, zij en ik zijn vaak bij elkaar. Meerdere jongens vinden me leuk, ik flirt en rotzooi een beetje.
Maar ik gebruik elk weekend weer drugs, ik ben de laatste tijd elke avond stoned, het is bijzonder als ik een dag geen alcohol heb gehad. Vooral elk weekend vind ik erg, dat moet ik echt weer veranderen. In weekenden bepaalde mensen vermijden.
Wat zeur ik toch. Ik ga maar slapen, dit is niet boeiend.
Oud 12-12-2007, 08:25
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Oehh hoe super chill, in Lombok soms?
Nee, op de rand van Vogelenbuurt/Tuinwijk.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 08:53
Nyawa
Blegh . Ik voel me sinds gisteravond hartstikke ziek want wat verkeerds gegeten, ik twijfel over mijn studie, mijn vriend heeft deze week twee keer beloofd langs te komen en het vervolgens niet gedaan (ik weet wel dat 'ie veel aan z'n hoofd heeft op dit moment, maar toch, zo kan het niet altijd doorgaan...) en ik heb straks een presentatie en co-referaat dat heel zwaar meetelt en ik haat presentaties want spreekangst en ik ben er zó bang voor dat ik het door de zenuwen niet haal want dan moet ik nog een heel jaar extra bij deze stomme studie blijven plakken (lang leve alle ingangseisen ). Pff, ik wilde dat het donderdagavond was, dan voelde ik me weer gezond, was de presentatie gedaan en kan ik eindelijk mijn vriendje weer zien en alles uitpraten.

Maar mijn vriendinnen zijn wel echt super. Vooral mijn beste vriendin reageert zo positief op al mijn plannen dat ik er zelf nog enthousiaster door raak .
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 09:57
Neko*
Neko* is offline
@Ave, kun je niet dat Essay proberen, maar er niet zo'n druk op leggen? Dus dat je het pas opgeeft, als je het niet afkrijgt? Dan heb je in ieder geval écht alles geprobeerd. *knuffel en motivatie voor het andere vak geeft*

@Yana, net als wat al die anderen al zeiden, super goed! Ik weet niet of ik in jouw positie instaat zou zijn geweest dat gevoel weer zo positief te krijgen. Ga zo door!

ot; nog steeds ziek thuis, maar voel me een stuk beter. Helaas hoorde ik gister dat t niet goed gaat met 't beste vriendinnetje. Ga d'r zo maar even bellen en binnenkort eens stiekem langskomen met een grote bak Ben & Jerry's. Vriendlief komt vanavond gezellig langs, als hij tenminste beter is.

En nú ga ik eens bezig met wat schooldingen. Anders ben ik straks de sjaak als ik weer op school kom, en dat willen we ook niet. Volgens mij moet ik vaker ziek zijn, dan doe ik 10 keer zoveel aan school als wanneer ik het niet ben..
Oud 12-12-2007, 10:04
Verwijderd
@ death-tears: lief dat je meedenkt maar ik had het al opgegeven gister.
Stomme doos die ik ben. ik heb liever dat ik het helemaal niet probeer, dan dat ik het wel probeer, maar het niet lukt. Maar ja, het was ook sowieso niet gelukt, want ik had om 3u klaar moeten zijn..En 30u werk in 7u stoppen ging niet werken he..
misschien wel beter dat ik nu even iets meer rust heb voor komend blok. neemt niet weg dat ik nog steeds baal.

ben&jerrys in combinatie met vriendinnen doet t altijd erg goed ja, goed plan!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 10:23
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
*Prikt Vogelvrij.*
@Yana: goed zo, blijf volhouden. Dapper dat je het weer opnieuw oppakt!!

OT: alles is goed en het was zooo gezellig vanavond met oud vriendinnetje, dat was echt cool. Hier word ik echt blij van .
Ik moest er van glimlachen in plaats van huilen, maar toch, lief

Ach, alles is een beetje wazig en dat zal ook nog wel even zo blijven.
Oud 12-12-2007, 10:24
Rob
Rob is offline
Citaat:
Omg, het huis is echt een paleisje! Het is groot, in goede staat en ligt zoo lekker centraal. <3 5 min centrum, 10 min station en 20 min Uithof!
Gefeliciteerd! Een beetje laat, maar toch. ^^ Klinkt als een geweldige plek, gebaseerd op wat ik van Utrecht weet.
Oud 12-12-2007, 10:46
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik ben niet helemaal lekker. Wel beter dan ik verwacht had, na gisteravond. Ik ben echt nooit ziek, maar gisteravond wel. Hele dag niks aan de hand tot een uur of 5 toen ik het enorm koud kreeg. Verwarming heel hoog gezet, maar ik was door en door verkleumd. Verder werd ik ook echt niet lekker, last van m'n hoofd, spierpijn etc. Om 10 uur lag ik in bed, maar om 11 uur was ik pas ontdooid, ondanks mij-warm-pogingen van vriendje, er was echt geen beginnen aan. Vannacht werd ik wakker van de hitte, echt mega warm. Maar vanmorgen ging het wel weer. Net 3 uur getreind, maar daar kan ik 's ochtends vroeg nooit zo goed tegen, dan word ik misselijk enzo. Maar we zijn thuis aangekomen.

Over een uur werken, denk dat ik het toch maar ga proberen, zo meteen even 2 paracetamols proberen in te nemen. Als het daar echt niet gaat, kan ik altijd nog naar huis. En ik wil dat het uitzendbureau mij belt, want dat zouden ze nog doen. Anders kan ik zelf wéér gaan bellen, ik blijf bezig.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 10:48
Verwijderd
Brommer is gemaakt, ik hoop echt dat dat ding het nu wel blijft doen. Ik word er schijtziek van, sta elke twee weken daar op de stoep. 'Ja, dat trilt allemaal kapot, kunnen we niks aan doen.' Jamaarjamaarjamaar voor fucking 600 euro hoop ik toch een goede brommer te hebben. Hij was duur zat.
Dus. Daijk weer werken en ik vind het werkelijk leukleukleukleuk.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 10:56
Verwijderd
Ik heb het permanent koudachtig, niet echt rillerig, maar gewoon net onaangenaam koud. De verwarming staat gewoon aan, ik ben warm gekleed, maar toch dringt het niet door. Ik ben ook nog steeds vrij suf, maar het wordt al beter. Ik ga braaf iedere dag om 23 uur slapen en sta rond 8 uur op, ik heb zo'n vast ritme nodig.

Morgen therapie, en ik voel nu niet de zenuwen die ik de vorige keren voelde; ik voel me er gewoon goed over, ik ben niet bang. Ik moet nog veel doen om me echt altijd goed te voelen, maar het begin is er en ik denk dat ik weet hoe ik verder moet. Ik ben zo blij dat ik in februari weer goed ga studeren, ik heb er echt zin in. Ik mag van mezelf echter niet zeggen dat ik alles perfect ga doen, want dat is precies waarom ik bang word; het kan niet altijd perfect, een 6 is ook een voldoende, het hoeft geen 8 te zijn. Ik ben benieuwd
Ik heb nu ook ineens weer heel veel zin om door te zetten, dat was lang weg. Nice
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 11:05
moon
moon is offline
Vandaag moet ik weer op sollicitatiegesprek en ik trek het echt niet. Ik ben kapot gewoon van de zenuwen, ik ben er echt zo ziek van. Gister was ik al meer dood dan levend, ik heb de raarste dingen gedaan en gezegd, het gaat niet goed met me. Waar ben ik mee bezig? ik trek het echt niet meer. Help!
Oud 12-12-2007, 11:53
Ruudje
Ruudje is offline
Wtf, heb je ineens een telefoonrekening van €130,84

Dat was die van december... de afgelopen maanden zijn ook niet echt zuinig geweest.
September, oktober, november: €148,51 , €71,92 en €90,36.

Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 13:15
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Wat maak ik het toch weer lekker ingewikkeld. Nodig ik eerst mijn vader uit, heb ik er vervolgens allang weer geen zin meer in dat hij komt. Stom nietszeggend mailtje en het is toch niet verstandig zo eind december, of hij vergeet mijn verjaardag helemaal of hij weet weer eens niet hoe oud ik word (en dat doet er ook steeds minder toe maar toch, het is elk jaar hetzelfde en dat maakt het wel stom ), of hij praat over kerst en bwuh. Als ik toch nergens tegen kan moet ik hem toch ook niet uitnodigen! En ik moet er eigenlijk een vriendinnetje voor afzeggen. Maar dan moet ik dat uitleggen, en heb ik het er wel ooit met haar over gehad? Of hem gewoon afzeggen.
Kies vooral wat voor jou het beste voelt. Zet je zelf niet altijd opzij ten goede van andere. Je mag er zelf ook zijn en je mag best eens voor jezelf kiezen. Mijn vader mailt ook altijd standaard de dag na m'n verjaardag en wist vorig jaar ook niet hoe oud ik werd. Dat is dan je vader
Oud 12-12-2007, 15:52
Yana
Yana is offline
Vandaag alweer ritme.. Het is goed voor mij om op mijn kamer te zijn. Weinig confrontatie met héél veel lekkers dat binnen handbereik is. Alweer geen eetbui . Vanaf vrijdagavond wordt het weer lastig... en zaterdagavond heb ik dansgala + buffet. Het liefst eet ik dan geen avondeten, want dat is dat buffet toch eigenlijk al?? .. Wat is het nut van 's avonds om 23:00 nog zo uitgebreid te gaan eten? Ik vind het helemaal niet leuk dat mn planning zo overhoop gehaald wordt, net nu ik er een redelijke structuur in begin te krijgen. Heb vandaag die extra boterham toegevoegd.. en vervolgens mezelf 's middags weer een echt tussendoortje ontzegd, dus uh..ja. Nee, dus. Ik zie het eigenlijk ook niet zitten om dat allemaal te gaan opvoeren, ik ben allang blij met hoe het nu gaat. Ik vind het wel raar dat ik nog steeds doorlopend honger lijk te hebben... maar ja. Dat is dan pech.

En verder..ja..verder. Ik ben druk, maar ik doe niet zoveel als dat zou moeten. Volgende week tentamen, twee dagen later een essay inleveren. Vanavond ga ik schrijven, echt. Ik weet nog niet wat, maar ik verzin wel wat. Het komt wel goed. Mijn opzet van nog geen half uur denkwerk was hartstikke orgineel volgens mijn docente, dus dan moet het met dat essay zelf vast ook wel goedkomen. ER liggen hier 8 boeken die ik gisteren uit de bieb heb meegenomen. No way dat ik tijd heb ze te lezen.. maar vooruit. Ik doe wel wat. Anders komt er nooit wat van.

En nog meer verder ben ik me aan het oriënteren op een buitenlandstage. Wil ik dat? Kan ik dat? Mijn laatste buitenlandavontuur eindigde in 1 groot drama, keerde ik binnen 3 weken terug omdat ik zoveel heimwee had. Ik was pas net achttien, had nog nooit op mezelf gewoond en had pas net een vriendje.. zou dat schelen? Ik kan het heus wel. Ik ben alleen zo fucking bang. Bang dat hij me daarna niet meer leuk vindt. Bang dat ik het zelf niet aankan en van verdriet wegkwijn. Bang voor verandering, dat ben ik. En ik weet wel, het is pas over een jaar en een paar maandjes, als het doorgaat.. Maar toch. Ben ik dan wel genoeg genezen om zoiets aan te kunnen?
Oud 12-12-2007, 15:59
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
en zaterdagavond heb ik dansgala + buffet. Het liefst eet ik dan geen avondeten, want dat is dat buffet toch eigenlijk al?? .. Wat is het nut van 's avonds om 23:00 nog zo uitgebreid te gaan eten?
Ik kan natuurlijk niet inschatten hoe de situatie zal zijn, maar als ik naar een feest ga waarbij later op de avond een buffet is, eet ik gewoon avondeten en eet ik bij het buffet maar een paar hapjes, want zo laat staat eten me echt tegen. En ik ben dan vaak niet de enige, dus zo gek is dat volgens mij niet.

Hopelijk haalt hij woensdag zijn examen. Hij kan in ieder geval veel examenvragen al beantwoorden, laten we hopen dat ik hem nog genoeg kan motiveren om te leren de komende week en dat hij het gewoon gaat halen woensdag.
Vandaag schiet school weer niet op. Verder gaat het best goed, want ik heb weer veel gedaan vandaag, maar mijn OJW-opdracht blijft echt steken. Ik moet mezelf er morgen gewoon toe zetten om het af te maken tot een bepaald punt, misschien lukt dat.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 16:06
Rob
Rob is offline
Citaat:
Wtf, heb je ineens een telefoonrekening van €130,84

Dat was die van december... de afgelopen maanden zijn ook niet echt zuinig geweest.
September, oktober, november: €148,51 , €71,92 en €90,36.

Da's wel erg, ja.

Ik schrik de laatste tijd ook wel eens van de mijne. Gelukkig bel ik niet veel, anders had ik helemaal duur uitgekomen.
Oud 12-12-2007, 16:47
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:

Da's wel erg, ja.

Ik schrik de laatste tijd ook wel eens van de mijne. Gelukkig bel ik niet veel, anders had ik helemaal duur uitgekomen.
Nja, er is duidelijk iets fout gegaan bij Vodafone
Die man belt me morgen nog terug.

Ik bel blijkbaar sinds september nogal veel. Hoe zou dat nu toch komen...

Laatst gewijzigd op 12-12-2007 om 19:46.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 17:53
Verwijderd
hmm, vandaag gesprek gehad met behandelaar. Duidelijk gemaakt dat ik me echt neit goed voelde. Ik mis dagstructuur. Hij heeft meteen voor mij het dagactiviteitencentrum gebeld of ik daar terecht kon. Kan pas vanaf januari hij pushte nog een beetje of het niet eerder kon maar dat kan niet. 9 januari intake. Verder heeft ie nog naar Brinkveld gebeld maar daar kreeg ie niet de juiste persoon aan de lijn. Als het goed is word ik nu morgen gebeld over wanneer mij intake daar is. En dan tot januari een beetje structuur proberen te zoeken. Om 24.00 uur naar bed en om 10.00 uur op en elke dag wat actiefs plannen. Ja en gestructureerd eten. Ik hoop dat het me gaat lukken, en als het lukt dat ik me dan ook beter ga voelen.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 17:57
Verwijderd

Ik wil gewoon niet meer.
Maar ik moet door, om de schijn op te houden.

Bah, wanneer krijg ik nou eens óf adequate hulp óf mag ik er mee stoppen?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 18:00
Verwijderd
Citaat:

Ik wil gewoon niet meer.
Maar ik moet door, om de schijn op te houden.

Bah, wanneer krijg ik nou eens óf adequate hulp óf mag ik er mee stoppen?
*knuft* Hou vol meis. En als je vindt dat je niet de juiste hulp krijgt, moet je dat (blijven) aangeven! Vecht voor jezelf meis!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 18:25
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
4,5 uur gewerkt vanmiddag, ik heb na drie kwartier de klok echt vooruit zitten kijken. En nu heb ik last van m'n rug, want die stoelen daar zijn niet je van het.
Nu nog ff snel eten, over 10 minuten moet ik alweer weg, generale repetitie.
Dat wordt dus de hele avond staan, lekker met zo'n rug en m'n neus zit of dicht of loopt Maar verder gaat alles goed hoor...ik ga maar gewoon, het is de generale en die is min of meer verplicht en ik voel me niet heel slecht...
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 18:40
ilse
ilse is offline
Tering!??!?!

Echt he ik ben zoooo boos!! Dan doe je alsof je mn vriendin bent, en dan doe je zo! Echt he!! Zak er lekker in, 9ik wil niets meer met je te maken hebben. Godver zeg.. Ze gaat moeilijk doen omdat ik misselijk was in de auto?? Tyf lekker een eind op zeg!! En 'ik zal er altijd voor je zijn' tot je haar nodig hebt en dan is t heeeelemaal niets meer. Rot eens op zeg!

En die heb ik dan getrokken met lootjes wat moet ik dan in godsnaam voor gedicht maken? 'De sint zat te bedenken, dat hij *** dit jaar maar eens geen cadeautje ging geven
Oud 12-12-2007, 19:42
Pruts0r
Pruts0r is offline
Vandaag ging het practicum echt goed. Had verwacht dat het helemaal mis zou gaan, maar dat ging het dus gelukkig niet.
Oud 12-12-2007, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Godver zeg.. Ze gaat moeilijk doen omdat ik misselijk was in de auto?? Tyf lekker een eind op zeg!! En 'ik zal er altijd voor je zijn' tot je haar nodig hebt en dan is t heeeelemaal niets meer. Rot eens op zeg!

En die heb ik dan getrokken met lootjes wat moet ik dan in godsnaam voor gedicht maken? 'De sint zat te bedenken, dat hij *** dit jaar maar eens geen cadeautje ging geven
Weet je ook waarom ze moeilijk deed daarover? Ik vind het best vreemd.. word zelf weleens misselijk in de auto als ik zelf niet rij, maar de meeste mensen hebben daar wel begrip voor.

Ik ben bang dat de sint haar inmiddels al is vergeten ;-P
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 20:01
Verwijderd
Soms zou ik willen dat er 25 uur in een dag zat. Een presentatie, een groot werkstuk, een Engels boek lezen, 10 proefwerken en ander huiswerk in 2 weken is wel erg veel. Vanmiddag was ik echt helemaal over de rooie. Ik moest nog een heleboel doen en ik had te weinig tijd en blabla. Ik moest nog natuurkunde leren en dat vind ik best moeilijk, dus ik schoof dat allemaal voor me uit. En toen kwam ik steeds meer tijd te kort. Nu ben ik eigenlijk nog niet klaar, maar ik voel me een beetje verdoofd en het kan me nu even niks schelen. Ik word zo moe van mezelf, dat stomme 'het moet altijd beter' van mij! Ik voel me zo moe, al slaap ik de hele week 9 uur per nacht. Vanmiddag heb ik een half uur bijna constant zitten huilen. Iedere keer begon ik weer, maar het luchtte wel op. En dan dat stomme liefdesverdriet ook nog, gaat dat dan nooit over? Bij alles wat ik zie wat een beetje met hem te maken heeft schieten de tranen in m'n ogen. Al huil ik de laatste tijd ongeveer overal om.
T. was gisteren niet op school en als ze er weer is ga ik er eerst weer met haar over praten.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 20:06
Aurora
Aurora is offline
Er zijn van die dagen dat ik met iedereen ruzie wil maken en dat ik me door iedereen onbegrepen & in de steek gelaten voel. Dit is zo'n dag. Gelukkig is hij weer bijna voorbij.
Oud 12-12-2007, 20:30
Verwijderd
Gisteren een flinke rotdag maar vandaag gaat het me wel weer lukken. Nog één opdracht afmaken en wat losse vraagjes voor esthetica, dan heb ik het gewoon allemaal gehaald voor deze week. Ik kan het ook heus wel, ik moet me gewoon niet zo af laten leiden.

Waarom wil ik dan ook alles overal van weten en kunnen? Ik blijf maar bezig met nieuwe dingen opzoeken, de dagen zijn gewoon te kort als alles je interesse heeft. Moet op één ding tegelijk focussen - zo moeilijk kan dat toch niet zijn?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 20:47
duivelaartje
duivelaartje is offline
Drukte, stress, weinig slaap, maar toch voelt het goed. Ik ben lekker druk bezig en doe wat ik leuk vind. Dat ik daarbij wat minder aan leren toekomen is maar bijzaak. Haha, toch maar niet. Maar ik lees nu braaf door wat ik door wil lezen, dus dan maar wat later slapen.

Ik ging vandaag langs m'n nieuwe 'huisje', en het ligt zo geweldig. Het Janskerkhof is nog niet eens 15 min lopen. Echt, wauw! En ik ben ook nog eens ingeloot voor het vak Neurale Regulatie. Ik had maar 49% kans, en toch ben ik het geworden.

Toch had ik stiekem ook wel ethiek gewild, maar dat komt dan een andere keer wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten