Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2008, 16:58
Verwijderd
Citaat:
is ook nog eens zo, maar het is een groot voordeel. 's ochtends vroeg werken werkt toch het lekkerst.
Ook als je soms 's avonds om een uur of 10 pas klaar bent?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2008, 18:47
gurl19
gurl19 is offline
Ik heb van mijn vader gehoord, en die weer via via
Spoiler

Maja.. Zijn het roddels of niet?

Laatst gewijzigd op 21-01-2008 om 20:13.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 19:10
Verwijderd
Ja, anders ga jij ook even een onverhulde spoiler er tegenaan gooien...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 19:50
Verwijderd
Ja, roddels of niet, ze komen ergens vandaan en zijn dus ergens op gebaseerd dus kunnen mensen ze aub gewoon (voor de zekerheid) in spoilers zetten
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 20:39
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Ook als je soms 's avonds om een uur of 10 pas klaar bent?

als het je grote hobby/passie is is dat zwaar maar te doen. en zolang ik dan 's middags een bakkie thee kan doen zou ik dat trekken. maarja, een hoop andere mensen niet. ik heb ook weleens tot zo laat in de stallen gestaan en die vermoeidheid is duizendmaal beter dan die van studeren van half negen tot tien.
Oud 21-01-2008, 21:34
Verwijderd
Gelukkig heb ik de tweede spoiler gemist. :/
Citaat:
En boven de 4 miljoen kijkers he... dat is pas absurd.
Niet dat ik niet trouw elke week kijk, maar toch.
Jeetje, het wordt elke week meer.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 15:46
Verwijderd
Ik vind het maar een sneue bedoening, bij eigenlijk iedereen wel. De lol straalt er niet erg vanaf in elk geval, op sommige momenten bij Frans na dan, maar ja, die doet dan weer te lomp. En ik vind het stom dan Siepie zo sceptisch is. Natuurlijk ga je terug in de tijd, al die spullen zijn van zijn moeder!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 16:00
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik vind die frans helemaal niet zo lomp eigenlijk, 't valt toch best mee? nouja ik kan dat altijd wel waarderen, lomp gedrag. ik ben vast de enige, maar ik heb liever een lompe boer dan een arty kerel die zoveel gevoelens heeft dat hij er een wijf van wordt. en ach dat met die koeien, iedere boer praat zo tegenstrijdig over zijn vee, uitzonderingen daargelaten.
Oud 22-01-2008, 16:01
Verwijderd
Ik vond het ook wel meevallen, maar ik ging af op wat de meiden zeiden en niet op wat wij op tv zagen. Ach, hij is tenminste vrolijk en de lompheid staat het beter dan de boersheid Agnes staat.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 12:03
Verwijderd
Nou jaaa, kijk dit dan :/

http://www.nu.nl/news/1403135/61/Kri...oer_Frans.html
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 12:08
Verwijderd
Guttegut.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 12:36
Verwijderd
Oh jeej. :') Aanstellers en verraaiers. :')
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 12:42
Lilium
Lilium is offline

Ja, zo komen ze natuurlijk nooit van hun reputatie af.
Ik vind die pijnlijke stiltes juist logisch. Die mensen kennen elkaar nauwelijks, en moeten nu bepalen of ze een liefdesrelatie willen aangaan. Dat is me nogal een beslissing!
Oud 23-01-2008, 13:06
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Wat een kansloos gezeik, die Frans is juist de held van het programma. Als die gast begint te praten weet je gewoon dat er weer een geniale opmerking komt. Hij is eerder reclame voor de streek.
Oud 23-01-2008, 14:16
Verwijderd
Dit artikel is zelf de negatieve reclame.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 14:36
gurl19
gurl19 is offline
Vind het ook onzin die hele heisa rondom Frans. Ik kom zelf uit Twente, maar kan juist om hem lachen. Natuurlijk is niet iedereen zo, waarom zou opeens heel Nederland dit denken? Juist doordat die man dit benadrukt maakt hij twente belachelijk.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Dit artikel is zelf de negatieve reclame.
Haha, idd, wat een aanstellers.

"Het zal veel energie en tijd kosten om het imago van Twente weer bij te stellen"

Ja, want heel Nederland is diep geschokt en wil nu nooit meer naar Twente komen
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 15:17
Verwijderd
Ja, voor dat artikel had ik niet eens bewust geregistreerd dat hij in Twente woont en wist ik ook niet dat hij illegaal ergens reed met zijn motor! Dat artikel is volgens mij echt vele malen schadelijker dan heel die boer Frans, oenies
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 15:22
Verwijderd
Ook dat nog ja, een beetje gaan verklikken dat ie illegaal crosst.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 23:29
Signy
Signy is offline
o kwam ie uit twente dan?
Oud 26-01-2008, 17:06
Verwijderd
Hahaha ik wil alleen maar zulke reclame voor onze streek, ik vind hem geweldig Ja laat 'm lekker lomp zijn, zulke mensen wonen d'r inderdaad ook in Twente Niet alleen daar, natuurlijk, de gemiddelde stadse pauper die ik in Amsterdam tegenkom in de bus praat even lomp, alleen dan met een plat Amsterdams accent. Maar ik vind 'm gaaf. Go boer Frans!

Volgens mij heeft Jeroen Enkelaar van het Twents bureau voor Toerisme een beetje een minderwaardigheidscomplex over zijn afkomst
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 21:54
Signy
Signy is offline
Was leuk, maar de afleveringen waarin er iemand weggaat is leuker.
Oud 27-01-2008, 22:43
palindrome
palindrome is offline
Beetje nietszeggende aflevering.

- De vrienden van Henk deden me aan Jiskefet denken en bij het dansen kreeg ik plaatsvervangende schaamte.
- Ronella is veel te eigenzinnig voor Frans, en irritant dat ze steeds niets wil enzo
- Siepie verveelt zich dood bij Jan
- het kennismaken met de kinderen van Gerard verliep wat moeizaam maar ik begin hem wel steeds meer te waarderen, ondanks het feit dat ik hem 90% van de tijd niet versta. En ik vind het skelettenhoofdje van Leonie een beetje eng
- geboorte van twee kalfjes bij Agnes was het hoogtepunt van de aflevering
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 13:36
Verwijderd
Ik vind het steeds saaier worden.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 14:16
Verwijderd
Ik DENK, puur speculatie dus, dat Frans voor Joyce kiest, Gerard voor Marja, Jan voor Annet, Henk voor Marlou en Agnes voor Klaas... Ik ben benieuwd
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 15:30
Roxy
Roxy is offline
goh ik ben het echt helemaal met de post boven me eens. Alleen henk weet ik niet zeker want ik vind maartje misschien wat leuker.
Oud 28-01-2008, 15:45
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben het ook eens met je post
Oud 28-01-2008, 16:25
Signy
Signy is offline
Citaat:
Ik DENK, puur speculatie dus, dat Frans voor Joyce kiest, Gerard voor Marja, Jan voor Annet, Henk voor Marlou en Agnes voor Klaas... Ik ben benieuwd
Oud 28-01-2008, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Mja, denk ik ook. Op Henk's keuze na.

Frans kiest zeker voor Joyce omdat die schieten en crossen leuk vindt (en Ronella een truttig iemand is die niks wil of durft).
Gerard idd voor Marja (althans, dat hoop ik) want Leonie vind ik eng. Ook vond ik Marja wat actiever naar de kinderen toe.
Jan voor Annet, want Siepie ziet er eng uit en doet minder gezellig. Wel vind ik die burgerlijkheid zo geestdodend saai (musea, 's avonds kopje koffie en lezen/puzzelen) maar dat hoort blijkbaar op die leeftijd
Henk -hopelijk- voor Maartje, want die is leuker dan Marlou (die ik truttig vind).
Agnes hopelijk voor Klaas, want ik vind Jurnogwat een veel te serieuze gast. Klaas is ook wel vrij serieus, ik heb ze nog nooit echt grappen zien maken naar Agnes toe, of uberhaupt eens gek zien doen, maar dan vind ik Klaas toch beter passen. Ik zou bijna willen zeggen "arme Agnes", maar blijkbaar ziet zij het toch iets positiever in.

En ja, dat peptalk-praatje van die vriend van Henk, haha. Eerste wat in me opkwam was "Jiskefet" "Je bent blind voor wat er gebeurt, want *doet Michiel Romeyn na met draaibeweging* je zit te maluh"

Laatst gewijzigd op 28-01-2008 om 17:50.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 18:09
Verwijderd
OMG, die vrienden van Henk.. Ik moest echt denken aan die ene reclame, dat die man zo ballerig praat en dan een glas Spa in zn gezicht krijgt. En idd aan Jiskefet. Toen die gast met hem ging praten, pff.. ik zou gek worden van zo'n gast!

Verder denk ik dat Dusjcrib wel aardig goed zit, maar denk dat Henk niet voor Marlou kiest. En Agnes moet voor Klaas kiezen, die is de leukste Verder vond ik de aflevering een beetje flauwtjes.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Toen die gast met hem ging praten, pff.. ik zou gek worden van zo'n gast!
Nee joh, die gast is het ultieme vermaak. Helemaal omdat hij écht zo is, en Jiskefet slechts zo speelt.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 18:51
Verwijderd
Dat denk ik idd dus ook. Of dat hoop ik iig. Zijn voor mijn gevoel toch wel de types die er het beste bij passen.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 20:34
Verwijderd
Henk wijst ze alletwee af en gaat op zoek naar zijn geluk met dat meisje dat weg is.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 21:37
Sultan_of_Swing
Dat gezeur over gevoel is zo geforceerd, het is te hopen dat de afleveringen niet zo langdradig blijven. De vrinden van de club van Henk en het schieten met Frans maakte de aflevering toch nog de moeite waard. Dat Frans voor Joyce gaat lijkt me een een-tweetje. Ronella is te keurig en ABN voor hem (hoewel dat misschien weer een soort aantrekkingskracht op hem heeft). Gerard en Marja lijkt me ook de meest logische combinatie, opvallend hoe het daar los is gekomen op de boerderij.
Oud 28-01-2008, 22:32
Signy
Signy is offline
Citaat:
Wel vind ik die burgerlijkheid zo geestdodend saai (musea, 's avonds kopje koffie en lezen/puzzelen) maar dat hoort blijkbaar op die leeftijd
Lol mijn ouders zijn pcies zo.
Oud 28-01-2008, 23:40
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Ik heb gehoord (via-via-via, roddel, roddel)
Spoiler
Even afwachten of het echt zo is..
en ik heb dus gehoord via via, roddel roddel...

Spoiler
Oud 29-01-2008, 16:43
gurl19
gurl19 is offline
Dat is toch geen roddel. Was op SBS6. Maar kunnen toch goeie vrienden zijn geworden. Hebben genoeg contact gehad tijdens het begin van de serie.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 18:27
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
- het kennismaken met de kinderen van Gerard verliep wat moeizaam maar ik begin hem wel steeds meer te waarderen, ondanks het feit dat ik hem 90% van de tijd niet versta. En ik vind het skelettenhoofdje van Leonie een beetje eng
Ik kijk altijd BZV op tv en dan ondertiteling aanzetten.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 23:33
Verwijderd
Omg die vrienden van Henk, daar ga je toch spontaan van over je nek. Wat een zelfingenomen lulijzer, zeg. "Ik wil je even dit meegeven." Jezus, wie denk je dat je bent? Bwaaah
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 19:39
fib
fib is offline
Kennen jullie de biologisch boer Joris uit aflevering 1 nog? Omdat Renske haar been brak kon ze niet komen logeren. Toen Joris aan het eind van de logeerpartij moest kiezen tussen de twee andere logés (Evelien en Karin) toen koos hij voor Renske.

Ik kijk er niet raar van op wanneer Henk toch Klarijn beter wil leren kennen. Ik vind Henk helemaal niet bij Maartje of Malou passen.
Oud 30-01-2008, 21:36
Verwijderd
ik ben verliefd op boer frans
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 11:29
Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Kennen jullie de biologisch boer Joris uit aflevering 1 nog? Omdat Renske haar been brak kon ze niet komen logeren. Toen Joris aan het eind van de logeerpartij moest kiezen tussen de twee andere logés (Evelien en Karin) toen koos hij voor Renske.

Ik kijk er niet raar van op wanneer Henk toch Klarijn beter wil leren kennen. Ik vind Henk helemaal niet bij Maartje of Malou passen.
Ik had ook al vermoedens die richting uit, ja. Zo'n actie zou trouwens wel sneu zijn voor Maartje en Marlou; zij zijn wel gebleven en hebben het geprobeerd leuk te maken.
Verder las ik op de boerzoektvrouw-site dat boer Dirk-Jan uit Frankrijk getrouwd is!
Oud 03-02-2008, 21:15
niña
niña is offline
Och jee arme Jan.
Oud 03-02-2008, 21:24
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
omg die blonde vrouw van gerard, wat een zeikerd. hopelijk kiest ie die brabantse vrouw.
Oud 03-02-2008, 21:46
Verwijderd
Ik vind die blonde vrouw van Gerard juist gaaf, mag hopen dat hij haar kiest ik vond Gerard ook best okay reageren, niet verwacht!
En arme Jan
En hoe moet Agnes in vredesnaam kiezen, volgens mij weet ze nog steeds vrij weinig van die jongens...
Met citaat reageren
Oud 03-02-2008, 21:51
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hmmm ik vond het echt zo'n libelle lezeres die om al haar gevoelens moet janken. op zich zou die gerard daar nog best mee om kunnen gaan heb ik het idee, maar toch zou ik die andere echt veel beter bij hem vinden passen.
Oud 03-02-2008, 22:09
Verwijderd
Die ander is zo iemand die alleen maar kan zeggen 'leuk, ja echt leuk'. Dan liever libelle of zo, met dat leuk kan je toch ook niets.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2008, 22:17
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja dat is zo maar ik ben allergisch voor jankende vrouwen met blond haar en een lelijke jas
Oud 03-02-2008, 23:21
fib
fib is offline
Citaat:
Och jee arme Jan.
het valt ook niet mee... jan is 45 en heeft weinig ervaring met vrouwen..... volgens mij vertelde Annet dat ze nog nooit serieuse relatie heeft gehad.. Jan had gewoon Annet moeten kiezen...
Oud 04-02-2008, 00:39
Sultan_of_Swing
Die jas van Marja inderdaad, daar zit ik me nou al 5 afleveringen over te verbazen.
Reageren

Regels voor berichten