| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik vind het maar een sneue bedoening, bij eigenlijk iedereen wel. De lol straalt er niet erg vanaf in elk geval, op sommige momenten bij Frans na dan, maar ja, die doet dan weer te lomp. En ik vind het stom dan Siepie zo sceptisch is. Natuurlijk ga je terug in de tijd, al die spullen zijn van zijn moeder!
|
|
|
|
|
ik vind die frans helemaal niet zo lomp eigenlijk, 't valt toch best mee? nouja ik kan dat altijd wel waarderen, lomp gedrag. ik ben vast de enige, maar ik heb liever een lompe boer dan een arty kerel die zoveel gevoelens heeft dat hij er een wijf van wordt. en ach dat met die koeien, iedere boer praat zo tegenstrijdig over zijn vee, uitzonderingen daargelaten.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ja, zo komen ze natuurlijk nooit van hun reputatie af. Ik vind die pijnlijke stiltes juist logisch. Die mensen kennen elkaar nauwelijks, en moeten nu bepalen of ze een liefdesrelatie willen aangaan. Dat is me nogal een beslissing!
|
|
|
Verwijderd
|
Hahaha ik wil alleen maar zulke reclame voor onze streek, ik vind hem geweldig
Ja laat 'm lekker lomp zijn, zulke mensen wonen d'r inderdaad ook in Twente Niet alleen daar, natuurlijk, de gemiddelde stadse pauper die ik in Amsterdam tegenkom in de bus praat even lomp, alleen dan met een plat Amsterdams accent. Maar ik vind 'm gaaf. Go boer Frans!Volgens mij heeft Jeroen Enkelaar van het Twents bureau voor Toerisme een beetje een minderwaardigheidscomplex over zijn afkomst
|
|
|
|
|
Beetje nietszeggende aflevering.
- De vrienden van Henk deden me aan Jiskefet denken en bij het dansen kreeg ik plaatsvervangende schaamte. - Ronella is veel te eigenzinnig voor Frans, en irritant dat ze steeds niets wil enzo - Siepie verveelt zich dood bij Jan - het kennismaken met de kinderen van Gerard verliep wat moeizaam maar ik begin hem wel steeds meer te waarderen, ondanks het feit dat ik hem 90% van de tijd niet versta. En ik vind het skelettenhoofdje van Leonie een beetje eng- geboorte van twee kalfjes bij Agnes was het hoogtepunt van de aflevering
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Frans kiest zeker voor Joyce omdat die schieten en crossen leuk vindt (en Ronella een truttig iemand is die niks wil of durft). Gerard idd voor Marja (althans, dat hoop ik) want Leonie vind ik eng. Ook vond ik Marja wat actiever naar de kinderen toe. Jan voor Annet, want Siepie ziet er eng uit en doet minder gezellig. Wel vind ik die burgerlijkheid zo geestdodend saai (musea, 's avonds kopje koffie en lezen/puzzelen) maar dat hoort blijkbaar op die leeftijd ![]() Henk -hopelijk- voor Maartje, want die is leuker dan Marlou (die ik truttig vind). Agnes hopelijk voor Klaas, want ik vind Jurnogwat een veel te serieuze gast. Klaas is ook wel vrij serieus, ik heb ze nog nooit echt grappen zien maken naar Agnes toe, of uberhaupt eens gek zien doen, maar dan vind ik Klaas toch beter passen. Ik zou bijna willen zeggen "arme Agnes", maar blijkbaar ziet zij het toch iets positiever in. En ja, dat peptalk-praatje van die vriend van Henk, haha. Eerste wat in me opkwam was "Jiskefet" "Je bent blind voor wat er gebeurt, want *doet Michiel Romeyn na met draaibeweging* je zit te maluh"
Laatst gewijzigd op 28-01-2008 om 17:50. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
OMG, die vrienden van Henk.. Ik moest echt denken aan die ene reclame, dat die man zo ballerig praat en dan een glas Spa in zn gezicht krijgt. En idd aan Jiskefet. Toen die gast met hem ging praten, pff.. ik zou gek worden van zo'n gast!
Verder denk ik dat Dusjcrib wel aardig goed zit, maar denk dat Henk niet voor Marlou kiest. En Agnes moet voor Klaas kiezen, die is de leukste Verder vond ik de aflevering een beetje flauwtjes.
|
|
|
|
|
Dat gezeur over gevoel is zo geforceerd, het is te hopen dat de afleveringen niet zo langdradig blijven. De vrinden van de club van Henk en het schieten met Frans maakte de aflevering toch nog de moeite waard. Dat Frans voor Joyce gaat lijkt me een een-tweetje. Ronella is te keurig en ABN voor hem (hoewel dat misschien weer een soort aantrekkingskracht op hem heeft). Gerard en Marja lijkt me ook de meest logische combinatie, opvallend hoe het daar los is gekomen op de boerderij.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Spoiler
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Kennen jullie de biologisch boer Joris uit aflevering 1 nog? Omdat Renske haar been brak kon ze niet komen logeren. Toen Joris aan het eind van de logeerpartij moest kiezen tussen de twee andere logés (Evelien en Karin) toen koos hij voor Renske.
Ik kijk er niet raar van op wanneer Henk toch Klarijn beter wil leren kennen. Ik vind Henk helemaal niet bij Maartje of Malou passen.
|
|
||
|
Citaat:
Verder las ik op de boerzoektvrouw-site dat boer Dirk-Jan uit Frankrijk getrouwd is!
|
|
|
|
hmmm ik vond het echt zo'n libelle lezeres die om al haar gevoelens moet janken. op zich zou die gerard daar nog best mee om kunnen gaan heb ik het idee, maar toch zou ik die andere echt veel beter bij hem vinden passen.
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Films, TV & Radio |
Boer zoekt vrouw Elin3 | 2 | 12-09-2013 18:51 | |
| Films, TV & Radio |
Boer zoekt vrouw 2010-2011 Signy | 319 | 04-04-2011 18:54 | |
| Films, TV & Radio |
Boer zoekt vrouw de film: Boer roept vrouw (2009) Rooster | 54 | 17-03-2008 19:10 | |
| Films, TV & Radio |
Boer zoekt vrouw. Lady Jane | 141 | 25-04-2005 17:38 | |