Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2007, 18:52
Verwijderd
Danke iedereen.
Ik heb vanmiddag twee uurtjes geslapen en daarna heb ik twee paracetamols gehad. Die beginnen nu uit te werken, dus de hofdpijn komt terug. Dat is eigenlijk het enige waar ik nu nog last van heb. Flinke hoofdpijn en de schrammen op mijn wang. Verder zit de schrik er heel erg in, heb een paar keer flink moeten huilen. Dat is het enige waar ik atm nog mee zit. Verder gaat het redelijk. Ik ga morgen waarschijnlijk ook weer gewoon werken.
De huisarts (hulde voor die man, hij is echt geweldig) dacht dat het kwam doordat ik misselijk werd, en dan een keer flink ademhalen, in combinatie met de kou. Waarschijnlijk is mijn bloeddruk daardoor in een keer omlaag geschoten en dus ben ik omgegaan. Het is nog allemaal hartstikke wazig, maar eignelijk heb ik geluk gehad, ik mankeer niks, afgezien van de hoofdpijn enzo.

Ik voelde me wel heel erg schuldig tegenover mijn stage, want ik zou moeten werken voor een collega van me van wie het dochtertje in het ziekenhuis ligt. Daar heb ik best wel last van gehad. Toen ik mijn teamleider sprak, viel dat een beetje van me af, want hij was daar heel duidelijk in. Als je ziek bent, ben je ziek. Dan kun je daar niks aan willen/doen. En nou weet ik wel dat dat zo is, maar voor hetzelfde geld was het een asociale zak geweest die dat niet snapte. Maar ach. In dit werk kom je niet zoveel asociale mensen tegen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-12-2007, 19:26
Verwijderd
^^ Dat was idd wel ff schrikken zeker. Enne, je hoeft je echt niet schuldig te voelen over dat je nu niet kan werken. Zorg eerst maar dat je je weer beter gaat voelen.

OT: Ik heb eindelijk zin in de vakantie, en ik heb het nu ook. Heerlijk vind ik nu. Lekker rustig aan doen. Vandaag gingen we wodka drinken op school en volgens R. was het geen exotische fruitsmaak maar een erotische fruitsmaak . Ze versprak zich een beetje, maar het was wel grappig.
Morgen lekker winkelen en morgenavond feest met de klas. Dat wordt echt supergezellig.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2007, 21:40
rare kwast
rare kwast is offline
argh.. we gaan warme chocomell drinken..

morgen eerst high tea.. waarom hebben we t eigenlijk voor de kerst gepland? alsof ik nog niet genoeg rollen heb..
blegh
tis echt raar als je bedenkt dat de omgeving enz. je ziet als iets/iemand dat je helemaal niet bent, dat tegen je gevoel in gaat..
ik heb in de jeugd psych gewerkt.. met zmgedachten en onder de pillen.. ik hou iedereen voor de gek..
Oud 21-12-2007, 23:19
Verwijderd
yule.
ik hou niet van kerst. en das is niet iets puberaals of expres-tegendraads, ik heb er gewoon de meest gruwelijke herrineringen aan, sórry...
ach, op mezelf kan ik iig wel rekenen. en mss dat er nog mensen op mijn msn zijn die willen kwebbelen ofzo.
gister was zo lachen en ze weet niet hoe leuk ik haar vind. ach

en nu heb ik echt heel veel pijn. ja, schuivende ribben, ja, dat kan, en dat is auw.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 03:23
Redhair
Redhair is offline
Hij vindt mij zo leuk, ik weet niet wat ik er mee moet. Hij laat het duidelijk merken. Ik vind hem ook leuk, maar ik hou mijn gevoel tegen. Als hij tegen me aan komt liggen, concentreer ik me op andere dingen. Ik probeer echt iets tegen te houden. Waarom word ik niet gewoon verliefd ofzo. Ik wil vrij zijn, maar hij is echt leuk. Alleen ik wil geen relatie, en al dat losse gescharrel steeds. Ik houd mijn gevoel tegen vanwege die idiote verhouding.
Met oud en nieuw ga ik zo als het er nu naar uit ziet met hem, D. en mijn huisgenootje feesten, dat wordt wel gaaf.
Oud 22-12-2007, 07:10
Yana
Yana is offline
Vandaag gaat leuk worden. En ik ga goed eten (ik schreef "niet over-eten", maar ik geloof dat je "niet" moet vermijden in dit soort positieve affirmaties ) Dit wordt vandaag mn mantra!

Vandaag gaat leuk worden. Vandaag ís leuk. En ik ga goed eten.. *herhaalt*

Nou, en nu ga ik mn nieuwe rokje aantrekken!
Oud 22-12-2007, 07:58
Verwijderd
Citaat:
ik haaaaaaaat kerst.
al dat opgedofte gezellige gedoe.
blegh en gadver.
The Grinch

Hmm, ik heb mij heel vaak rot gevoeld rond de kerst en vooral oud en nieuw.. maar ik had er nooit een echte hekel aan ofzo. Ik vind kerstbomen meestal wel cool en vooral als het gesneeuwd heeft alle kerstversieringen. Het heeft gewoon iets.

Ook al was ik dan vaak alleen.. het enige wat ik niet kan uitstaan zijn vaak al die kleffe en idiote liedjes op de radio
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 08:52
Verwijderd
Tering, mijn zus is echt een negatieve trut geworden zeg. Zaniken over de thuiszorg, over de toetsresultaten, over weetikwatnogmeeer. En ik vin dhet strontvervelend worden.

En oh, lang leve de paracetamols. Dat ik er nu ongeveer zes doosjes per dag naar binnen werk, laten we maar even achterwege. Maar ik moet en zal gaan werken.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 09:30
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
The Grinch
ow??
Oud 22-12-2007, 10:03
Verwijderd
Citaat:
ow??
Weet je niet wie The Grinch is?

Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 10:22
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Weet je niet wie The Grinch is?
dat wel maar niet dat ie dat zegt
Oud 22-12-2007, 10:26
Sens.
Sens. is offline
Spijtiggenoeg heb ik blok Maar ja ik heb alles goed bijgehouden... ( nu nog wat kleine dingetjes die niet in orde zijn, omdat ik even geen zin had om zo hard door te werken) Maar dat komt wel in orde... denk ik )

Vanavond is het optreden met de harmonie en daar heb ik zin in Gewoon spelen aan de kerk, bij een paar kraampjes... en veel babbelen

( Ik ben gek op kerstmis en nieuwjaar... alleen spijtig dat ik blok heb)
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 10:28
Verwijderd
Citaat:
dat wel maar niet dat ie dat zegt
De film begint ermee dat hij een hekel aan kerst heeft en de kerst voor de bewoners in het dorp wil verpesten. Op het eind wordt hij bekeerd en redt hij uiteindelijk kerstmis.

http://www.imdb.com/title/tt0170016/plotsummary "The Grinch is a nasty creature that hates Christmas"

Ik werd op mijn vorige baan altijd The Grinch genoemd omdat ik er niet tegen kon dat mijn manager de hele tijd naar kerstliedjes wou luisteren vanaf 1 december
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 11:25
rare kwast
rare kwast is offline
nice.. maar ik zal niet bekeren
Oud 22-12-2007, 11:39
Rob
Rob is offline
Citaat:
En oh, lang leve de paracetamols. Dat ik er nu ongeveer zes doosjes per dag naar binnen werk, laten we maar even achterwege. Maar ik moet en zal gaan werken.
Als je niet kan werken, kan je niet werken. Kan je weinig aan doen, hoor.

Citaat:
Ik werd op mijn vorige baan altijd The Grinch genoemd omdat ik er niet tegen kon dat mijn manager de hele tijd naar kerstliedjes wou luisteren vanaf 1 december
Maar dat is ook best wel overdreven, hoor.
Oud 22-12-2007, 11:43
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
argh.. we gaan warme chocomell drinken..

morgen eerst high tea.. waarom hebben we t eigenlijk voor de kerst gepland? alsof ik nog niet genoeg rollen heb..
blegh
tis echt raar als je bedenkt dat de omgeving enz. je ziet als iets/iemand dat je helemaal niet bent, dat tegen je gevoel in gaat..
ik heb in de jeugd psych gewerkt.. met zmgedachten en onder de pillen.. ik hou iedereen voor de gek..
Maak je niet druk, geniet ervan en neem maandag en de dag(en) na kerst een 'balansdag'. Ik hoop voor je dat het toch een beetje leuk wordt.

Hm, de oortjes van m'n mp3speler zijn echt kapot. Nou moet ik dus echt nieuwe, maar ik weiger om nu de stad in te gaan; dat komt dan na kerst wel weer.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 11:52
Heksjuh
Heksjuh is offline
Gefeliciteerd Duivelaartje!
Oud 22-12-2007, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Maar dat is ook best wel overdreven, hoor.
Tell me about it

Hmm, ik ben in een aparte bui vandaag

Het wordt tijd dat ik maar eens naar buiten ga en iets nuttigs doe
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 12:21
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Gefeliciteerd Duivelaartje!
[afbeelding]
Dank je wel!

Eindelijk, eindelijk ben ik 18. M'n verjaardag is wel een tam beetje tam, wat smsjes, mailtjes en telefoontjes gehad, maar niemand kan langskomen. Daardoor hebben m'n ouders vanavond een verrassing voor me. Ik geloof naar het theater. <3

Gelukkig komt morgen iemand en gaat maandag een vriendin wat leuks met me doen, weer een verrassing. En dan na de kerst heb ik m'n feestjes.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 12:21
rare kwast
rare kwast is offline
dr mag best wel iemand even zn arm om me heen slaan.. ben weer fucking labiel
Oud 22-12-2007, 12:34
Verwijderd
*knuft rare kwast*

OT: Al best veel gedaan vandaag. De stad in geweest (voor de drukte uit), boodschappen gedaan, mail verstuurd.
Ik zag dat er vandaag geen gilmore girls herhaling is. Naja, dan kijk ik wel wat anders (en daarbij heb ik ze ook op dvd).
Voel me best blij eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 12:56
Verwijderd
gefeli duivelaartje en veel plezier vanavond!
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 12:59
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
*knuft rare kwast*

OT: Al best veel gedaan vandaag. De stad in geweest (voor de drukte uit), boodschappen gedaan, mail verstuurd.
Ik zag dat er vandaag geen gilmore girls herhaling is. Naja, dan kijk ik wel wat anders (en daarbij heb ik ze ook op dvd).
Voel me best blij eigenlijk.
*knuft terug*
Oud 22-12-2007, 13:21
Verwijderd
de reden die ik ingevuld heb voor mijn afwijkend waterverbruik?
'lang douchen is een bitch'
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 13:53
Verwijderd
Ik begin ineens sociaal te worden
Ik ga koken voor mensen vanavond, en dat vind ik gewoon echt léuk. Jeetje, m'n psychiater had het over 'een succesverhaal' en ze heeft nog gelijk ook
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 14:10
Verwijderd
OMG

Ik had daarnet bijna een kerstman gemept met de deur van het postkantoor

Bad karma
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 14:38
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ik had daarnet bijna een kerstman gemept met de deur van het postkantoor
Ik heb vorige week een schilder geraakt met de liftdeur . Maar ja, ik had hem ook met geen mogelijkheid kunnen zien zitten... En ik heb mijn excuses aangeboden.

Pff, ik heb geen zin meer in de huishoudelijke klusjes, maar het is wel fijn als het allemaal af is... Nog even doorzetten dus. Verder is het een heerlijk rustige dag vandaag. En ik heb in de kast (met hulp van Vriendje) 'nieuwe' oordopjes gevonden, dus ik kan mijn MP3speler weer gebruiken!
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 15:22
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Gefeliciteerd Duivelaar! En hopelijk heb je vanavond een fijne avond

OT: Ik ben nog steeds een beetje labiel, maar volgens mij ga ik juist vooruit, ik laat het nu ook wat meer toe als ik verdrietig ben in plaats van het allemaal heel diep weg te stoppen. Dus vanochtend was ik een beetje verdrietig over mijn leven en nu ben ik eigenlijk wel weer vrolijk Het is zo mooi buiten!
Oud 22-12-2007, 15:59
Verwijderd
Citaat:
de reden die ik ingevuld heb voor mijn afwijkend waterverbruik?
'lang douchen is een bitch'

Waterbesparende douchekop een oplossing?

Duivelaartje gefeliciteerd!
En Secret Agent.. wat eng! Gelukkig dat er een heleboel goede mensen bestaan. Beterschap.

OT: hmm. Geen sneeuw. Geen andere vervulde wensen. Of eigenlijk wel, maar zo zie ik dat dan weer niet. Oh, ik wil dat mijn leven leuker wordt. Of zeur ik nu? Maar ik wil dat al zo lang. En voor het eerst in tijden werk ik er al sinds het begin van het schooljaar aan mee. Of niet helemaal. Arrgh. Ik denk zo graag negatief. Dat moet ik niet doen. Maar als ik het niet doe, verandert er niets. Niet de armoedeval maar de voel-je-rot-val. Nounou.
/zeur
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Als je niet kan werken, kan je niet werken. Kan je weinig aan doen, hoor.
Weetikwel. Maar ik ben te slecht om goed te zijn en te goed om slecht te zijn. Dus dan zit er weinig op dan gewoon doorgaan, al helemaal als ze al krap in het personoeel zitten. Het ging gelukkig wel, de clienten waren allemaal erg lief, al is het dan wel op hun eigen manier. De paracetamols (hoe schrijf je dat eigenlijk?) deden hun werk goed, maar ik ben blij dat ik nu weer thuis ben
@Ifeellikerain: Danke. Komt goed, ik ben er nog helemaal.

@Duivelaartje: Gefeliciteerd
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 17:12
Nijn*
Nijn* is offline
OT: Duivelaartje, gefeliciteerd!!!

Parijs was geweldig, prachtig, wauw. <3 Het Louvre was prachtig, alle grote namen gezien, prachtige werken. En de rest was mooi en gezellig en hmmm. Het eten was leuk, de stad, het wandelen, het shoppen, de Notre Dame, Pont Neuf, de Champs-Elysees, de sfeer, de mensen (behalve irritante schreeuwlelijken), geweldig!
En nu ben ik net twee uur wakker, want we kwam pas om 5 uur vannacht thuis en nu heb ik ineens vakantie. Tijd voor Mary Poppins en boeken lezen en kerst en alle heerlijke dingen en wauw, ik ben bijna euforisch!
Ik hou van het leven en van iedereen erin. En als ze niet aardig zijn dan schop ik ze gewoon.
Oud 22-12-2007, 18:04
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Hahahahha, het blijkt echt duivelsmoeilijk om iemand te vinden die Krezip WEL leuk vind, mee wilt en tijd heeft, want ik heb een vrijkaartje over. Niet dat ík ze leuk vind (ik heb er niets mee), maar 't is zonde om dat kaartje te laten gaan, natuurlijk.

"Jamaar, Rob, waarom heb je dan kaartjes voor ze?"
Gewonnen.
Omg, Krezip is wél leuk!

En hier gaat 't goed. Ik ga straks meer vertellen, nu eerst verjaardag van oma. <3 Pindarotsjes! <3
Oud 22-12-2007, 18:10
Rob
Rob is offline
Citaat:
Omg, Krezip is wél leuk!
Wil jij mee de 29e, dan?
Oud 22-12-2007, 18:55
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Nou, als je gratis naar hun 10-jaars concert wilt de 29e in de Heineken Music Hall, ben je wat mij betreft uitgenodigd.
Hm, helaas... Ook ik kan dan niet. Jammer! (sorry, ik had je reactie gemist, was in ieder geval niet mijn bedoeling om je te negeren!)

Het is echt fijn vandaag, lekker niks doen en lekker gezellig samen. Zo zou het vaker moeten zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 19:02
Rob
Rob is offline
Citaat:
Hm, helaas... Ook ik kan dan niet. Jammer! (sorry, ik had je reactie gemist, was in ieder geval niet mijn bedoeling om je te negeren!)
Geeft niet! Maar is goed. ;p Anders had ik je wel gePM'ed, hoor.
Oud 22-12-2007, 19:03
kroot
kroot is offline
@ duivelaartje: gefeliciteerd!!

Morgen weer werken. Hopen dat het net zo'n goede dag wordt als vrijdag. En maandag voor het eerst sinds lang weer langs peute.
En de repetitie donderdagavond met Gé Reinders was geweldig! Echt heel leuk!
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 19:22
Verwijderd
Gisteravond was echt gezellig. Ja, ik ben blij met zulke leuke collega's.

Verder gaat het kut. Ik voel en denk dingen die ik niet wil. Bah.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 19:45
Meissiej
Meissiej is offline
Bah. Ik voel me nu niet zo fijn. Moe. Futloos. Down.
Niets is goed.
Ik wil gewoon slapen. Iemand die de armen om me heen slaat.
Dat alles gewoon goed is. Dat ik kan voelen dat het goed is.
Dat ik goed ben zoals ik ben. Dat ik dat kan voelen.

Na al die tijd therapie. Gesprekken, met vrienden. Iedereen die ervan overtuigd is dat ik oke ben, dat ik goed ben zoals ik ben. Is er nog altijd een deel van mij dat dit allemaal omver probeert te werpen. Is het dan zo moeilijk..? Ja dus.

Sometimes everything is wrong.
Oud 22-12-2007, 20:22
Verwijderd
Citaat:

Waterbesparende douchekop een oplossing?
nee, ik heb me 19 jaar lang beholpen met een miezerig straaltje water, en dan 'maximaal 5 minuten hé?'

nóóit meereigen huis + fulltime baan = bergje liefde
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 21:01
Verwijderd
Het voelt allemaal even heel erg eenzaam. En ik weet niet of ik R. zal smsen. Eigenlijk wil durf ik niet. Ze zal al mijn smsjes wel zat zijn en wel blij zijn met even een dagje zonder mij. Ik ga d'r maar ff een mailtje sturen over woensdag.
En tja, eten gaat slecht. Lekker dan ik ben pas een paar dagen uit de deeltijd, krijg net weer een vragenlijst opgestuurd omdat mijn intensieve behandeling net is afgelopen, nou moet ik daar invullen dat het allemaal heel goed gaat terwijl ik vandaag geen tussendoortjes heb gehad en me nu heel naar voel.

BTW: *knuf* voor kwast. Gefeliciteerd @ Duivelaartje, *knuf* voor alle anderen.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 21:46
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Wil jij mee de 29e, dan?
Offtopic: Waar is het en hoe laat enz?

Het gaat niet zo goed met mijn opa en oma geloof ik. Ze worden echt oud. Mijn oma heeft moeite met slikken en eet echt, een krentebol op een dag. En dat is het dan. En voor mijn opa is drinken pakken uit de keuken en taart snijden al teveel inspanning eigenlijk.. Opa zei ook nog 'oud worden is mooi... als je gezond bent.' Het zijn zulke lieve mensen die hun hele leven al zo hard hebben moete knokken voor alles. Omdat oma vroeger al niet goed was en telkens ziek was en allerlei moeilijke dingen, moest opa 2 banen hebben en nu mogen ze genieten van hun vrije tijd en kunnen ze 't nog niet echt.. Hmpf, the world's unfair.

Verder gaat 't goed hier. Ik ben blij, heb leuke kerstcadeaus gekocht voor de mensen hier. En van vriendlief krijg ik de puzzels van de blokker.

Morgen wordt een drukke dag, en maandag en dinsdag ook en woensdag ook en donderdag ga ik denk ik maar niks doen ofzo. Moet nog wel veel afspraken maken want aan die los vaste 'we spreken nog wel wat af in de vakantie' afspraken heb ik natuurlijk niets. En kaart voor beste vriendinnetje bijna op de post.. Alleen nog ff postzegel halen. Ik hoop dat ze d'r blij mee is.

En ik baaaal. Ik had zó'n leuke broek gezien! En toen ging ik hem passen en toen was de ene maat te groot, en de andere maat zat gewoon zoveel minder fijn. Ik haat het dat al die vrouwenbroeken uitgaan van het 'brede heupen slanke benen' idee. Want mijn heupen zijn smal; ik ben juist breed bij mijn bovenbenen.. grr. Ik vind het echt heel stom, want ik ben al zo lang op zoek naar een leuke broek. En dan vind ik hem! Vind die broek van niet!

En verder: Knuf! @ rare kwast, sonho en meissiej.
En super @Andijvie, het is leuk jouw positieve posts te lezen!
En natuurlijk Gefelicitaaaart @ duivelaartje!
Oud 22-12-2007, 22:44
rare kwast
rare kwast is offline
een giga hoofdpijn, rode ogen, tranen die inmiddels op moeten zijn..
pijn, rot gevoel, leegte, hoop..
hoop? ja hoop
Oud 22-12-2007, 23:12
Cethlion
Cethlion is offline
Bluh, ik blijf mezelf maar kwellen met het stomme dat ik donderdag bij het uitgaan heb gedaan. En ik moet het echt even kwijt, misschien helpt dat. Absoluut niets ernstigs, maar ik zit er wel mee.

Leuke jongen, van categorie 'wauw' deed heel lief en toen opeens minder, naar eigen zeggen omdat er veel huisgenoten bij waren en hij dat niet fijn vond. Ik werd daardoor onzeker, want hij deed raar, hij leek me te ontlopen. Hoor ik van iemand dat het alleen maar om een weddenschap ging, dat het een spelletje was. Ze zei dat ze niet wou dat ik gekwetst zou worden. Ik had iets teveel alcohol op, kon niet helder meer nadenken en werd nógal boos, omdat ik de laatste tijd nogal wat vaak in mijn vertrouwen ben geschaad door jongens die toch niet zo leuk waren als ze leken. Hij reageerde nogal raar op mijn vraag wat die weddenschap te betekenen had en door een vlaag van verstandsverbijstering gaf ik 'm een klap in zijn gezicht. Al die boosheid, verdriet en frustratie van die andere jongens kwam er in één keer uit.
Uiteindelijk bleek dat ik beter rustig even had kunnen nadenken, want het was helemaal niet waar. Hij wilde natuurlijk niets meer met me te maken hebben. Door zo'n stomme en gemene actie van een of ander meisje heb ik nu een jongen van me afgestoten die waarschijnlijk wel gewoon lief tegen me zou doen. Die klap in 't gezicht was eigenlijk voor een andere stomme testosteron aap bedoeld. En ja toen moest ik heel hard huilen en en en toen kon ik niet meer ophouden want alcohol maakt van mij een emotionele kip. En nu kan ik alleen maar denken aan wat mensen nu wel niet van mij moeten denken. Dat ik me druk maak om zoiets onbenulligs. Tja.

Aan de andere kant blijf ik het maar een vreemd verhaal vinden, dat meisje zweert bij haar verhaal en hij bij de zijne. Maar ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan. Alcohol is evil . Normaal gesproken zou ik even rustig met hem zijn gaan praten. En nu straf ik mezelf maar af. Grrr. Stomme ik :'). Kans op een leukerd verpest en het is mijn eigen stomme schuld!

Okee. Klaar. Dat is eruit.
Oud 23-12-2007, 02:02
Redhair
Redhair is offline
Ooh fuck, what the fuck? Klote, fuck, aaargh. Betrapt, betrapt. We schroken zo, hoorden geluiden buiten, de deur. Ik voelde mijn hart overal bonzen, het was verschrikkelijk, nog erger dan toen mijn moeder binnen liep terwijl ik aan het snuiven was.
Kut, wie heeft wat gezien? Hoe interpeteren ze het? Volgens mij heeft alleen zijn 'huisgenoot', een vriend van mij, iets gezien. De twee anderen hebben mij niet gezien, geloof ik. Ze gingen ook nog een film kijken. Ik heb de hele film geluidloos in een hoekje buiten hun zicht gezeten. Wilde zo graag roken, had een ontzettend droge bek, moest hoesten, maar ik heb gewoon gezeten, gewacht tot die anderen weggingen. Mijn telefoon ging ook nog, wat een drama.
Ooh fuck, ik hoop zo dat alleen die vriend iets heeft gezien, die anderen niet. Hij houdt zijn mond wel, neem ik aan. Nu zal het echt over zijn. We hebben met vuur gespeeld en hebben ons nu gebrand. Kut, nu is het dus waarschijnlijk helemaal over. Dit was zo niet de bedoeling, we zijn te ver gegaan, dat wisten we ook, maar nu worden we keihard met de neus op de feiten gedrukt. Godverdomme, godverdomme, fuck.
Oud 23-12-2007, 05:18
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Jezus wat een tijdstip. Maar ik moet werken zo om 7 uur, of niet, maar dat merk ik pasl als ik er al ben Echt zo'n stomme regeling van het uitzendbureau, 'je moet er in principe van uit gaan dat je moet, maar we bellen ook nog elke dag.' Moet dus wel, maar ben niet gebeld. Dus zal wel niet op de planning staan. Ik gister om 22u nog gebeld, maar natuurlijk voicemail.

En nu moet ik door de kou en ws. ijzel ernaar toe fietsen..vind het maar niks en misschien ook nog voor niks of met gedoe.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 09:59
rare kwast
rare kwast is offline
over 2 uur issie hier al *bibber*
Oud 23-12-2007, 10:35
Verwijderd
Hmz.
Ik ben blij dat het nu 'exit GGz' is. Maar het houdt me toch continu bezig.

Bah.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 10:48
Verwijderd
Wauw. <3

Meh, ik heb er zo'n hekel aan dat mn moeder áltijd aan t schoonmaken is :/ Like, neem eens rust. Maar goed, ieder z'n handicap Verder gaat het goed, ik had een 9,6 voor syntax mini-tussentest, dus woot. Weer 15% van mn cijfer erbij Ennn verder staan er zo veel leuke dingen in t vooruitzicht de komende maand ofzo dat ik niet weet waar ik moet beginnen <3
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 10:57
Yana
Yana is offline
Goed zo Sidhe!

@OT: Ik liet mijn moeder mijn nieuwe rokje zien. "Die maat? Had je niet altijd een grotere maat?" ..Oeps. Nee hoor, echt niet. Kijk maar, er is niks aan de hand. Volgens mij vermoedt ze iets.. eerst die 'Zorg je wel goed voor jezelf?' en nu dit weer.. pfz.

Nou ja, en verder is alles moeilijk en zie ik zoo ongelooflijk op tegen kerst en al dat eten. Ik moet nu maar even overleven, niet wegen en niet denken. Gewoon dóórgaan.. en dan in januari, dan stoppen we weer. Overleven. En mn vriend gaat me helpen
Oud 23-12-2007, 11:21
rare kwast
rare kwast is offline
slik nog 30 minuten ofzo..

owww waarom doe ik dit toch altijd?
Reageren

Regels voor berichten