Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tering, mijn zus is echt een negatieve trut geworden zeg. Zaniken over de thuiszorg, over de toetsresultaten, over weetikwatnogmeeer. En ik vin dhet strontvervelend worden.
![]() En oh, lang leve de paracetamols. Dat ik er nu ongeveer zes doosjes per dag naar binnen werk, laten we maar even achterwege. Maar ik moet en zal gaan werken. |
![]() |
|
![]() |
Spijtiggenoeg heb ik blok
![]() ![]() Vanavond is het optreden met de harmonie en daar heb ik zin in ![]() ![]() ( Ik ben gek op kerstmis en nieuwjaar... alleen spijtig dat ik blok heb) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.imdb.com/title/tt0170016/plotsummary "The Grinch is a nasty creature that hates Christmas" Ik werd op mijn vorige baan altijd The Grinch genoemd omdat ik er niet tegen kon dat mijn manager de hele tijd naar kerstliedjes wou luisteren vanaf 1 december ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hm, de oortjes van m'n mp3speler zijn echt kapot. Nou moet ik dus echt nieuwe, maar ik weiger om nu de stad in te gaan; dat komt dan na kerst wel weer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hmm, ik ben in een aparte bui vandaag ![]() Het wordt tijd dat ik maar eens naar buiten ga en iets nuttigs doe ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Eindelijk, eindelijk ben ik 18. M'n verjaardag is wel een tam beetje tam, wat smsjes, mailtjes en telefoontjes gehad, maar niemand kan langskomen. Daardoor hebben m'n ouders vanavond een verrassing voor me. Ik geloof naar het theater. <3 Gelukkig komt morgen iemand en gaat maandag een vriendin wat leuks met me doen, weer een verrassing. En dan na de kerst heb ik m'n feestjes. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
*knuft rare kwast*
![]() OT: Al best veel gedaan vandaag. De stad in geweest (voor de drukte uit), boodschappen gedaan, mail verstuurd. Ik zag dat er vandaag geen gilmore girls herhaling is ![]() ![]() Voel me best blij eigenlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Pff, ik heb geen zin meer in de huishoudelijke klusjes, maar het is wel fijn als het allemaal af is... Nog even doorzetten dus. Verder is het een heerlijk rustige dag vandaag. En ik heb in de kast (met hulp van Vriendje) 'nieuwe' oordopjes gevonden, dus ik kan mijn MP3speler weer gebruiken! |
![]() |
|
Gefeliciteerd Duivelaar! En hopelijk heb je vanavond een fijne avond
![]() OT: Ik ben nog steeds een beetje labiel, maar volgens mij ga ik juist vooruit, ik laat het nu ook wat meer toe als ik verdrietig ben in plaats van het allemaal heel diep weg te stoppen. Dus vanochtend was ik een beetje verdrietig over mijn leven en nu ben ik eigenlijk wel weer vrolijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Waterbesparende douchekop een oplossing? Duivelaartje gefeliciteerd! En Secret Agent.. wat eng! ![]() ![]() OT: hmm. Geen sneeuw. Geen andere vervulde wensen. Of eigenlijk wel, maar zo zie ik dat dan weer niet. Oh, ik wil dat mijn leven leuker wordt. Of zeur ik nu? Maar ik wil dat al zo lang. En voor het eerst in tijden werk ik er al sinds het begin van het schooljaar aan mee. Of niet helemaal. Arrgh. Ik denk zo graag negatief. Dat moet ik niet doen. Maar als ik het niet doe, verandert er niets. Niet de armoedeval maar de voel-je-rot-val. Nounou. /zeur ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Ifeellikerain: Danke. Komt goed, ik ben er nog helemaal. @Duivelaartje: Gefeliciteerd ![]() |
![]() |
|
OT: Duivelaartje, gefeliciteerd!!!
![]() Parijs was geweldig, prachtig, wauw. <3 Het Louvre was prachtig, alle grote namen gezien, prachtige werken. En de rest was mooi en gezellig en hmmm. Het eten was leuk, de stad, het wandelen, het shoppen, de Notre Dame, Pont Neuf, de Champs-Elysees, de sfeer, de mensen (behalve irritante schreeuwlelijken), geweldig! En nu ben ik net twee uur wakker, want we kwam pas om 5 uur vannacht thuis en nu heb ik ineens vakantie. Tijd voor Mary Poppins en boeken lezen en kerst en alle heerlijke dingen en wauw, ik ben bijna euforisch! Ik hou van het leven en van iedereen erin. En als ze niet aardig zijn dan schop ik ze gewoon. ![]()
||
Citaat:
![]() En hier gaat 't goed. ![]()
||
Citaat:
Het is echt fijn vandaag, lekker niks doen en lekker gezellig samen. Zo zou het vaker moeten zijn. ![]() |
![]() |
|
Bah. Ik voel me nu niet zo fijn. Moe. Futloos. Down.
Niets is goed. Ik wil gewoon slapen. Iemand die de armen om me heen slaat. Dat alles gewoon goed is. Dat ik kan voelen dat het goed is. Dat ik goed ben zoals ik ben. Dat ik dat kan voelen. Na al die tijd therapie. Gesprekken, met vrienden. Iedereen die ervan overtuigd is dat ik oke ben, dat ik goed ben zoals ik ben. Is er nog altijd een deel van mij dat dit allemaal omver probeert te werpen. Is het dan zo moeilijk..? Ja dus. ![]() Sometimes everything is wrong.
|
Verwijderd
|
Het voelt allemaal even heel erg eenzaam. En ik weet niet of ik R. zal smsen. Eigenlijk
En tja, eten gaat slecht. Lekker dan ik ben pas een paar dagen uit de deeltijd, krijg net weer een vragenlijst opgestuurd omdat mijn intensieve behandeling net is afgelopen, nou moet ik daar invullen dat het allemaal heel goed gaat terwijl ik vandaag geen tussendoortjes heb gehad en me nu heel naar voel. BTW: *knuf* voor kwast. Gefeliciteerd @ Duivelaartje, *knuf* voor alle anderen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het gaat niet zo goed met mijn opa en oma geloof ik. ![]() ![]() Verder gaat 't goed hier. Ik ben blij, heb leuke kerstcadeaus gekocht voor de mensen hier. En van vriendlief krijg ik de puzzels van de blokker. ![]() Morgen wordt een drukke dag, en maandag en dinsdag ook en woensdag ook en donderdag ga ik denk ik maar niks doen ofzo. ![]() ![]() ![]() En ik baaaal. ![]() ![]() ![]() ![]() En verder: Knuf! @ rare kwast, sonho en meissiej. En super @Andijvie, het is leuk jouw positieve posts te lezen! En natuurlijk Gefelicitaaaart @ duivelaartje!
|
Bluh, ik blijf mezelf maar kwellen met het stomme dat ik donderdag bij het uitgaan heb gedaan. En ik moet het echt even kwijt, misschien helpt dat. Absoluut niets ernstigs, maar ik zit er wel mee.
Leuke jongen, van categorie 'wauw' deed heel lief en toen opeens minder, naar eigen zeggen omdat er veel huisgenoten bij waren en hij dat niet fijn vond. Ik werd daardoor onzeker, want hij deed raar, hij leek me te ontlopen. Hoor ik van iemand dat het alleen maar om een weddenschap ging, dat het een spelletje was. Ze zei dat ze niet wou dat ik gekwetst zou worden. Ik had iets teveel alcohol op, kon niet helder meer nadenken en werd nógal boos, omdat ik de laatste tijd nogal wat vaak in mijn vertrouwen ben geschaad door jongens die toch niet zo leuk waren als ze leken. Hij reageerde nogal raar op mijn vraag wat die weddenschap te betekenen had en door een vlaag van verstandsverbijstering gaf ik 'm een klap in zijn gezicht. Al die boosheid, verdriet en frustratie van die andere jongens kwam er in één keer uit. Uiteindelijk bleek dat ik beter rustig even had kunnen nadenken, want het was helemaal niet waar. Hij wilde natuurlijk niets meer met me te maken hebben. ![]() Aan de andere kant blijf ik het maar een vreemd verhaal vinden, dat meisje zweert bij haar verhaal en hij bij de zijne. Maar ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan. Alcohol is evil ![]() Okee. Klaar. Dat is eruit.
|
![]() |
Ooh fuck, what the fuck? Klote, fuck, aaargh. Betrapt, betrapt. We schroken zo, hoorden geluiden buiten, de deur. Ik voelde mijn hart overal bonzen, het was verschrikkelijk, nog erger dan toen mijn moeder binnen liep terwijl ik aan het snuiven was.
Kut, wie heeft wat gezien? Hoe interpeteren ze het? Volgens mij heeft alleen zijn 'huisgenoot', een vriend van mij, iets gezien. De twee anderen hebben mij niet gezien, geloof ik. Ze gingen ook nog een film kijken. Ik heb de hele film geluidloos in een hoekje buiten hun zicht gezeten. Wilde zo graag roken, had een ontzettend droge bek, moest hoesten, maar ik heb gewoon gezeten, gewacht tot die anderen weggingen. Mijn telefoon ging ook nog, wat een drama. Ooh fuck, ik hoop zo dat alleen die vriend iets heeft gezien, die anderen niet. Hij houdt zijn mond wel, neem ik aan. Nu zal het echt over zijn. We hebben met vuur gespeeld en hebben ons nu gebrand. Kut, nu is het dus waarschijnlijk helemaal over. Dit was zo niet de bedoeling, we zijn te ver gegaan, dat wisten we ook, maar nu worden we keihard met de neus op de feiten gedrukt. Godverdomme, godverdomme, fuck.
|
Jezus wat een tijdstip.
![]() ![]() En nu moet ik door de kou en ws. ijzel ernaar toe fietsen..vind het maar niks en misschien ook nog voor niks of met gedoe. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wauw. <3
Meh, ik heb er zo'n hekel aan dat mn moeder áltijd aan t schoonmaken is :/ Like, neem eens rust. Maar goed, ieder z'n handicap ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Goed zo Sidhe!
![]() @OT: Ik liet mijn moeder mijn nieuwe rokje zien. "Die maat? Had je niet altijd een grotere maat?" ..Oeps. Nee hoor, echt niet. Kijk maar, er is niks aan de hand. Volgens mij vermoedt ze iets.. eerst die 'Zorg je wel goed voor jezelf?' en nu dit weer.. pfz. Nou ja, en verder is alles moeilijk en zie ik zoo ongelooflijk op tegen kerst en al dat eten. Ik moet nu maar even overleven, niet wegen en niet denken. Gewoon dóórgaan.. en dan in januari, dan stoppen we weer. Overleven. En mn vriend gaat me helpen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |