![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Een stuk of 8.. Ik heb ook wel vrienden die er een stuk of 100 hebben gehad, maar 80% daarvan raak ik liever nog met geen vinger aan. Als je het mij vraagt zeggen die getallen eerder wat over kieskeurigheid dan over je playergehalte
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
En omg ik heb een date gehad met een ex-forummer, en dat was ook geen succes ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Zo goed?
||
Citaat:
en forummers daten kan ook heel goed uitpakken, dus ik zou zeggen geef het nog eens een kans. |
![]() |
||
Citaat:
De één houdt van 'stappen', de ander niet. Punt. Moet ik dan toch maar gaan, alleen om een potentiele partner tegen te komen? Lijkt me niet.
||
Citaat:
Verder schreef ik "ALSSSSSS je op zoek bent naar dat laatste" dat je je eens ZOU KUNNEN vertonen in openbare gelegenheden. Je kunt natuurlijk ook wachten, in een restaurant, of in de bioscoop tot er een leuk iemand zomaar op je afstapt ![]() het was maar een goedbedoelde TIP om de komende jaren minder seksloos door te komen mocht je dat wensen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Aan de andere kant kan met een paar bekenden de kroeg induiken heel gezellig zijn en ook daar leg je redelijk snel contacten. En dat doe ik veel liever, eigenlijk. En als je niemand kent, is contacten leggen in dat soort gelegenheden niet zo moeilijk, want daar komen de meeste mensen eigenlijk voor. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Bewust van de hoeveelheid suikerklontjes in producten xx-Joyce-xx | 19 | 29-07-2011 15:13 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hoeveel procent wijzigt de gevraagde hoeveelheid wj6 | 2 | 23-09-2007 18:34 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
bepaling hoeveelheid kaliumdichromaat remy476 | 5 | 03-11-2005 15:41 | |
Software & Hardware |
[Imaging] Hoeveel centimeters? Someboy | 9 | 12-02-2005 01:19 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
wat is: hoeveel mijl is een km en hoeveel ụg:?gram halilo | 6 | 10-06-2004 18:28 | |
Eindexamens 2003 |
Hoeveel examenkandidaten per afdeling? Blisss | 12 | 21-05-2003 11:04 |