Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2008, 13:38
Verwijderd
Zonzonzonzonzon
M'n vriend heeft eindelijk een nieuwe fiets voor zichzelf gekocht (geen gezeur meer met zijn fiets als we ergens heen willen, joechei ), de zon schijnt, ik heb de woonkamer opnieuw ingedeeld, de zon schijnt, ik heb zin om aan mijn schoolwerk te gaan () en de zon schijnt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2008, 07:12
Pruts0r
Pruts0r is offline
De school begint weer! Kan ik eindelijk weer lekker in een ritme komen, de komende 2,5 maanden ofzo. Volgens mij dat er tussen nu en de meivakantie precies één blok zit, inclusief de tentamens, dus dan kan ik lekker in een ritme komen.

Oh en ik zit in (volgens mij, ik ga zo nog eventjes de rest van de werkgroepen bekijken) zo ongeveer de beste werkgroep uit de klas, met alleen goed werkende mensen en nouja, met mij erbij hebben we 2 mensen die goed kunnen programmeren, 2 die heel goed zijn in biologie en de derde heeft EM, maar ik weet niet precies waar die goed in is. Meestal zijn die goed qua schrijfwerk e.d. omdat ze (denk ik) bij EM en CM meer verslagen moeten schrijven.

Oh en het gaat nu niet meer zo slecht met K. dat ze niemand wil zien. Nouja, ze heeft nu helaas de griep, dus woensdag gaat toch niet door, maar het punt is dat ze er goed genoeg aan is, om mensen te kunnen zien, emotioneel gezien dan en dat vind ik heel erg positief

En ik heb op zaterdagmiddag 2 nieuwe binnenbanden gehaald en een fietspompje, voor onderweg en toen kreeg ik de nieuwe fietsbroek van de fietsclub binnen, dus ik kan weer beginnen met mountainbiken.

Zoals al eerder gezegd was vrijdag heel erg gaaf en ik geniet er nog steeds van na. Gisteren weer bij de familie van mijn stiefmoeder geweest en dat vind ik normaal heel stom enzo, maar het was voor het eerst in maanden leuk. En ik heb een neefje van mij zelfs kunnen helpen met zijn laptop. Nouja, het was nog niet opgelost, maar dat kwam omdat hij de herstelcd van zijn laptop er niet in wilde duwen, bang dat hij het ding zou slopen. Zo zie je maar hoeveel computernoobs we in de familie hebben. Je hebt een laptop met herstelsoftware, maar die gebruik je zelf niet, omdat je bang bent dat je laptop daarvan kapot gaat.

Nou, hij gaat wss straks met die laptop naar de winkel waar die hem gekocht heeft, terwijl ik hem bijna zeker wel had kunnen maken. Nouja, als hij geld wil verspillen, moet hij het zelf weten, dusja.

En ik kwam er zaterdagavond op de verjaardag achter, dat we buiten mij één iemand met echt goede, gevarieerde muzieksmaak in de familie hebben, namelijk een nicht van mij en haar vriend. Die luisteren gewoon van allerhande bands, waarvan de meeste mensen die ik ken nog nooit van hebben gehoord, die ik wel ken en die heel goed zijn. Nouja, in het grootste deel van de familie, wordt alleen maar hardcore/trance geluisterd, of alleen maar Duitse schlagermuziek, of alleen maar country. Nouja, mijn peetoom luistert vooral rock, maar helaas alleen maar de meest populaire nummers van die oude hardrockartiesten.

Zorgen dat ik geld heb en dan een keer met die twee naar Porcupine Tree, als ze weer naar Nederland of vlak over de grens in Duitsland komen. Mijn loon is volgens mij binnen, dus met een beetje geluk kan ik ook nog eventjes die slag uit het wiel van de mountainbike laten halen. Ik wil ook nog eventjes kijken hoe ik teveel betaalde belasting over het loon kan terugvragen en wanneer (als iemand weet hoe dit moet, pm me dan maar) want dat was volgens mij, van het afgelopen loon en over afgelopen jaar een euro of 60 volgens mij.

Nouja, ik ga eventjes nog een beetje leren voor tentamen, wat hopelijk gaat lukken. Nouja, ik heb na deze herkansing er nog 6 over, terwijl het toch echt niet erg moeilijk is. Om 8:52 dan maar de trein naar school nemen, en dan op school een lekker muziekje opzetten en eventjes lekker leren en wachten tot de klasgenoten binnen komen druppelen.

Laatst gewijzigd op 11-02-2008 om 07:22.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 08:32
Rob
Rob is offline
Vrijdag was heel gaaf, ja en dat gaan we binnenkort nog een keertje overdoen.

Vroeg bed uit vandaag. Lang niet gedaan en ik heb zowaar zin om weer naar colleges te gaan. Ben erg benieuwd.
Oud 11-02-2008, 11:35
Verwijderd
-de zon schijnt
-belastingaangifte en wijziging voor zorg- en huurtoeslag afgemaakt en gepost
-tentamens gehaald

Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 12:31
ArtemisAthena
ArtemisAthena is offline
gister heel de dag op t strand gelopen en honderden foto's gemaakt
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 12:32
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vanmorgen eindelijk begonnen met hardlopen het ging bagger maar ik ben iig begonnen
Oud 11-02-2008, 12:39
Nijn*
Nijn* is offline
Ontzettend origineel: de zon schijnt!!
En ik ga straks op de fiets in mijn winterjas en met zonnebril op naar de stad fietsen, voor therapie maar ik denk dat ik ervoor/erna ook nog maar eventjes moet winkelen! <3
Oud 11-02-2008, 21:56
coopergirl
coopergirl is offline
Ik was in de veronderstelling dat ik een her had voor psychologie 2 tentamen, blijk ik een 8 te hebben Ernstig
Oud 11-02-2008, 22:01
Rob
Rob is offline
Citaat:
Ik was in de veronderstelling dat ik een her had voor psychologie 2 tentamen, blijk ik een 8 te hebben Ernstig
Gaaf! Ik moet vaker mensen geluk wensen met hun tentamens. xD
Gefeliciteerd. ^^
Oud 11-02-2008, 22:22
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Gaaf! Ik moet vaker mensen geluk wensen met hun tentamens. xD
Gefeliciteerd. ^^
uhuh Wil je me bij de volgende ronde ook weer goodluck wensen Over 8 weken loopbaanpsychologie + cognitieve en sociale psychologie en??
Oud 11-02-2008, 22:32
Rob
Rob is offline
Citaat:
uhuh Wil je me bij de volgende ronde ook weer goodluck wensen Over 8 weken loopbaanpsychologie + cognitieve en sociale psychologie en??
Wahaha! Tuurlijk! Als ik toch bezig ben, waarom niet? xD Just lemme know!
Oud 11-02-2008, 22:32
Nienna*
Nienna* is offline
Leuke (aankomende) school, zon, kortom: heerlijke dag <333

Edit: en heerlijk buiten gewandeld !
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 15:43
Rob
Rob is offline
Ben blij dat het nieuwe semester weer begonnen is!

En ik heb mijn eerste verjaardagskaart al binnen.
Oud 12-02-2008, 20:37
indigo
indigo is offline
Om mezelf op te vrolijken:
- de zon was heerlijk en ik hou van dit weer
- het gaat wel ietsje beter dan vanmorgen
- ik heb een 'vrolijke-muziekjes'-playlist gemaakt voor dit soort momenten
- gezellig met K. en S. gepraat vandaag, ik heb best een leuke nieuwe werkgroep
- ik heb het eerste deel leerwerk gedaan, ook al was dat het makkelijkste
- vandaag weer lekker op tijd slapen
Oud 12-02-2008, 20:39
coopergirl
coopergirl is offline
@ Rob, mijn kamer is (bijna) opgeruimd (Ik dacht, ik houd je op de hoogte )
Oud 12-02-2008, 21:07
Rob
Rob is offline
Citaat:
@ Rob, mijn kamer is (bijna) opgeruimd (Ik dacht, ik houd je op de hoogte )
Haha. Ik ben goede invloed!
Hey, als ik ooit dat soort dingen moet doen, moedig jij mij dan aan? Misschien werkt het ook vice versa.
Oud 13-02-2008, 07:04
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik heb vannacht heerlijk geslapen.
Oud 13-02-2008, 08:36
Verwijderd
Ik kan weer een beetje normaal lopen (zonder rekverband) zonder het gevoel te hebben dat mijn knie uit elkaar valt.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 14:56
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik ga dadelijk een valentijnskaart sturen naar een goede vriendin. ^^ Niet omdat ik verliefd ben hoor, maar gewoon dan krijgt ze tenminste een valentijnskaart. En ik voel me gelukkig en ik heb een leuke klas, leuke opleiding, het gaat thuis eventjes heel goed enzo.
Oud 17-02-2008, 15:39
Nienna*
Nienna* is offline
Again: ZON <33
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 19:36
Verwijderd
Citaat:
De school begint weer! Kan ik eindelijk weer lekker in een ritme komen, de komende 2,5 maanden ofzo. Volgens mij dat er tussen nu en de meivakantie precies één blok zit, inclusief de tentamens, dus dan kan ik lekker in een ritme komen.

Oh en ik zit in (volgens mij, ik ga zo nog eventjes de rest van de werkgroepen bekijken) zo ongeveer de beste werkgroep uit de klas, met alleen goed werkende mensen en nouja, met mij erbij hebben we 2 mensen die goed kunnen programmeren, 2 die heel goed zijn in biologie en de derde heeft EM, maar ik weet niet precies waar die goed in is. Meestal zijn die goed qua schrijfwerk e.d. omdat ze (denk ik) bij EM en CM meer verslagen moeten schrijven.

Oh en het gaat nu niet meer zo slecht met K. dat ze niemand wil zien. Nouja, ze heeft nu helaas de griep, dus woensdag gaat toch niet door, maar het punt is dat ze er goed genoeg aan is, om mensen te kunnen zien, emotioneel gezien dan en dat vind ik heel erg positief

En ik heb op zaterdagmiddag 2 nieuwe binnenbanden gehaald en een fietspompje, voor onderweg en toen kreeg ik de nieuwe fietsbroek van de fietsclub binnen, dus ik kan weer beginnen met mountainbiken.

Zoals al eerder gezegd was vrijdag heel erg gaaf en ik geniet er nog steeds van na. Gisteren weer bij de familie van mijn stiefmoeder geweest en dat vind ik normaal heel stom enzo, maar het was voor het eerst in maanden leuk. En ik heb een neefje van mij zelfs kunnen helpen met zijn laptop. Nouja, het was nog niet opgelost, maar dat kwam omdat hij de herstelcd van zijn laptop er niet in wilde duwen, bang dat hij het ding zou slopen. Zo zie je maar hoeveel computernoobs we in de familie hebben. Je hebt een laptop met herstelsoftware, maar die gebruik je zelf niet, omdat je bang bent dat je laptop daarvan kapot gaat.

Nou, hij gaat wss straks met die laptop naar de winkel waar die hem gekocht heeft, terwijl ik hem bijna zeker wel had kunnen maken. Nouja, als hij geld wil verspillen, moet hij het zelf weten, dusja.

En ik kwam er zaterdagavond op de verjaardag achter, dat we buiten mij één iemand met echt goede, gevarieerde muzieksmaak in de familie hebben, namelijk een nicht van mij en haar vriend. Die luisteren gewoon van allerhande bands, waarvan de meeste mensen die ik ken nog nooit van hebben gehoord, die ik wel ken en die heel goed zijn. Nouja, in het grootste deel van de familie, wordt alleen maar hardcore/trance geluisterd, of alleen maar Duitse schlagermuziek, of alleen maar country. Nouja, mijn peetoom luistert vooral rock, maar helaas alleen maar de meest populaire nummers van die oude hardrockartiesten.

Zorgen dat ik geld heb en dan een keer met die twee naar Porcupine Tree, als ze weer naar Nederland of vlak over de grens in Duitsland komen. Mijn loon is volgens mij binnen, dus met een beetje geluk kan ik ook nog eventjes die slag uit het wiel van de mountainbike laten halen. Ik wil ook nog eventjes kijken hoe ik teveel betaalde belasting over het loon kan terugvragen en wanneer (als iemand weet hoe dit moet, pm me dan maar) want dat was volgens mij, van het afgelopen loon en over afgelopen jaar een euro of 60 volgens mij.

Nouja, ik ga eventjes nog een beetje leren voor tentamen, wat hopelijk gaat lukken. Nouja, ik heb na deze herkansing er nog 6 over, terwijl het toch echt niet erg moeilijk is. Om 8:52 dan maar de trein naar school nemen, en dan op school een lekker muziekje opzetten en eventjes lekker leren en wachten tot de klasgenoten binnen komen druppelen.
dat ga ik dus echt niet allemaal lezen hea maar wel leuke post
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 19:43
Pruts0r
Pruts0r is offline
Hoe wil je weten dat het een leuke post is, als je hem nog niet eens hebt gelezen?

OT: Ik heb echt een geweldige projectgroep. Ik zet het 20 minuten te laat online, aangezien er verjaardag was en me dat er eventjes door was geschoten door de gezelligheid, stond echt alles al online. Ik zat echt zo van WAAAHH!! WTF!

Ik was gewend dat iedereen alles te laat inleverde en ik de enige was die alles op tijd inleverde, vrijwel altijd. Nouja, ik zit nu dus in een projectgroep met alleen maar hardwerkende mensen. ;D
Oud 17-02-2008, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Hoe wil je weten dat het een leuke post is, als je hem nog niet eens hebt gelezen?

OT: Ik heb echt een geweldige projectgroep. Ik zet het 20 minuten te laat online, aangezien er verjaardag was en me dat er eventjes door was geschoten door de gezelligheid, stond echt alles al online. Ik zat echt zo van WAAAHH!! WTF!

Ik was gewend dat iedereen alles te laat inleverde en ik de enige was die alles op tijd inleverde, vrijwel altijd. Nouja, ik zit nu dus in een projectgroep met alleen maar hardwerkende mensen. ;D
dat voel ik aan. stomme mensen gaan namelijk echt geen leuk verhaal schrijven. en stomme mensen reageren ook niet op dit topic. dus dit zal wel een leuke persoon zijn met een leuk verhaal..
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 07:40
Pruts0r
Pruts0r is offline
Okay. ^^,

Nou, ik heb nog 3 uur, precies zo ongeveer, vóór ik richting station moet. Vervolgens op school de presentatie voor straks maken, nog eventjes op oefenen en dan is de kans 1 op 5 dat ik moet presenteren. xD Nouja, met zo'n goede werkgroep, maak ik me om die presentatie geen zorgen en de sfeer is, nu de eerste paar dagen, heel erg relaxt, hoewel het nog steeds ook een werksfeer is.
Oud 18-02-2008, 14:33
strontkind
strontkind is offline
hersenschudding, ik hoef lekker niet te werken! en krijg wel betaald
het zonnetje schijnt!
mn shirt zit onder het bloed hihi komt door bloedneus
Oud 18-02-2008, 16:40
indigo
indigo is offline
- De zon schijnt en ik heb lekker gefietst.
- Ik heb al een heleboel gedaan aan mijn leerwerk, en ik ben nu lekker aan het tekenen.
- Besluit genomen over kamer, dat is fijn. Anders twijfel ik maar.
- De zon maakt alles zoveel lichter.
- Ik wil verliefd worden.
- Ik heb zin in roeien en water en hmm.
- Oja ik heb van mijn moeder een shirtje gekregen .

<3
Oud 20-02-2008, 17:37
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb weer een stageplaats gevonden voor m'n afstudeerstage
Oud 20-02-2008, 19:57
Pruts0r
Pruts0r is offline
Opa heeft eindelijk rust gevonden en een klasgenoot van mij, waarvan de arm eraf moet, die vat het nu heel goed op. En ik heb een geweldige klas, die mij steun gaven vandaag en een projectgroep met heel veel begrip. <3
Oud 26-02-2008, 19:44
darkfairy
darkfairy is offline
laat ik hier ook maar eens posten.
ik heb mooie muziek geluisterd.
van eddy zoey.
Oud 26-02-2008, 20:09
Nienna*
Nienna* is offline
Ik kan die eindopdracht wel! Het gaat beter dan verwacht . Zie je wel!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2008, 20:14
Missy
Missy is offline
- Als alles goed gaat, gaat het goed komen met de oude rakker. Hij is maar zeven jaar, maar de laatste maanden is ie zo suf. Volgens de dierenarts is hij gauw weer de oude. Dan weer fijn dingen doen met de hond. Pak van mijn hart.
Oud 26-02-2008, 20:28
Verwijderd
Ben blij met mijn vriendje en het is hier lekker warm en morgen zie ik mijn vriendje weer en wheeee^^<3
Met citaat reageren
Oud 27-02-2008, 10:08
Lilium
Lilium is offline
Ik heb rokjesdag vandaag!
Oud 27-02-2008, 10:19
Verwijderd
ik heb chocolade gevulde paaseitjes
Met citaat reageren
Oud 27-02-2008, 16:10
Verwijderd
Ik heb een lippiercing!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2008, 22:05
Cethlion
Cethlion is offline
- Ben vandaag gaan werken (flyers rondbrengen in cafés) terwijl ik eigenlijk gewoon een film wou kijken een boek wou lezen en en en. Maar ik heb het toch gedaan. *geeft schouderklopje*
- Ik heb leuke vriendinnetjes
- Heb net nog gauw de keuken gestofzuigd
- Ik ben blij vandaag. En morgen denk ik ook nog wel want dat wordt een leuke dag.
Oud 28-02-2008, 21:39
darkfairy
darkfairy is offline
ik heb lekker weekend .
Oud 29-02-2008, 18:12
Verwijderd
Morgen werken met leuke collega's, mijn vriendje komt langs en dan gaan we marmercake maken en film kijken en hij blijft slapen en dan gaan we duisentknuffelslapen en ik blijf zondag dan bij hem slapen en dan gaan we weer duisentknuffelslapen of we gaan naar mijn kamertje en dan daar slapen en ik heb leuke boekjes en zoveeeeeel!^^
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 14:56
Nienna*
Nienna* is offline
Leaf <333 ik word er vrolijk van!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 22:07
darkfairy
darkfairy is offline
met me vriend was het gezellig vandaag.
@Nienna* leaf is inderdaad goed .
Oud 01-03-2008, 22:10
darkfairy
darkfairy is offline
nikki heeft idols gewonnen .
Oud 01-03-2008, 23:02
Rob
Rob is offline
Ik ben melig en vrolijk en en en *stuitert weg terwijl ie melodietjes zingt van vroegere televisieshows*
Oud 02-03-2008, 21:39
Pruts0r
Pruts0r is offline
En weer een nieuwe week, dus weer een dagje dichterbij woensdag, waarop ik mijn beste vriendin weer zie. En dan samen koken, lol hebben, Blackfield kijken en meezingen/neuriën en nu vroeg naar bed, morgenvroeg uit protest voor de verneukte dagindeling (kwart over 11 gesprek, half 2 groepswerk en daarmee klaar rond half 3 of 3 uur, om 4 uur les, half 6 klaar, 10 voor 7 thuis, als alles een beetje meezit) en dan maar 's ochtends eventjes computeren, rond 6 uur of half 7.
Oud 04-03-2008, 08:40
Lilium
Lilium is offline
Citaat:
De zon schijnt.
Ik heb een kop muntthee en ga een fijne dag tegemoet.
Oud 05-03-2008, 21:24
Rob
Rob is offline
De tijd gaat snel wanneer het gezellig is. <3
Oud 05-03-2008, 22:42
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
De tijd gaat snel wanneer het gezellig is. <3
Klopt, soms te snel. Voor ik het wist was het 5 voor 9 en moest ik weg bij K. Nouja, uiteindelijk ben ik pas 20 minuten later gegaan en toen moesten we dus ook nog eens naar het station toe lopen, dus van Velperpoort naar Arnhem CS.

Achja, het was gezellig. ^^
Oud 06-03-2008, 07:43
Verwijderd
Mooi dat het leuk was Brian!

Gister geen flikker uitgevoerd, maar ik voelde me gelukkig. Leuk boekje gelezen dat me aan "vroeger" deed denken. Vandaag weer "ziek" (zie uitleg LJH) en misschien dat ik nu wel iets voor school ga doen ofzo. Ik zie het wel.

Oja en 2,5 jaar met vriendje!<3
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Zon, verliefd, verliefd, zon.
Jaaa
Dat alleen dan geen zon. Maar die denk ik er wel bij.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2008, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Dat alleen dan geen zon. Maar die denk ik er wel bij.
qft

En ze is zooo lief, leuk, grappig, mooi, geweldig en ze lacht zo ontzettend lief *verliefdheidsgeblaat*
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 18:33
Verwijderd
-Wasmand leeggewassen
-'k Voel me al een aantal dagen best goed
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten