Advertentie | |
|
![]() |
|
Om mezelf op te vrolijken:
- de zon was heerlijk en ik hou van dit weer - het gaat wel ietsje beter dan vanmorgen - ik heb een 'vrolijke-muziekjes'-playlist gemaakt voor dit soort momenten ![]() - gezellig met K. en S. gepraat vandaag, ik heb best een leuke nieuwe werkgroep ![]() - ik heb het eerste deel leerwerk gedaan, ook al was dat het makkelijkste - vandaag weer lekker op tijd slapen ![]()
|
Ik ga dadelijk een valentijnskaart sturen naar een goede vriendin. ^^ Niet omdat ik verliefd ben hoor, maar gewoon dan krijgt ze tenminste een valentijnskaart.
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Hoe wil je weten dat het een leuke post is, als je hem nog niet eens hebt gelezen?
![]() OT: Ik heb echt een geweldige projectgroep. Ik zet het 20 minuten te laat online, aangezien er verjaardag was en me dat er eventjes door was geschoten door de gezelligheid, stond echt alles al online. ![]() ![]() Ik was gewend dat iedereen alles te laat inleverde en ik de enige was die alles op tijd inleverde, vrijwel altijd. Nouja, ik zit nu dus in een projectgroep met alleen maar hardwerkende mensen. ;D
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Okay. ^^,
Nou, ik heb nog 3 uur, precies zo ongeveer, vóór ik richting station moet. Vervolgens op school de presentatie voor straks maken, nog eventjes op oefenen en dan is de kans 1 op 5 dat ik moet presenteren. xD Nouja, met zo'n goede werkgroep, maak ik me om die presentatie geen zorgen en de sfeer is, nu de eerste paar dagen, heel erg relaxt, hoewel het nog steeds ook een werksfeer is.
|
- De zon schijnt en ik heb lekker gefietst.
- Ik heb al een heleboel gedaan aan mijn leerwerk, en ik ben nu lekker aan het tekenen. - Besluit genomen over kamer, dat is fijn. Anders twijfel ik maar. - De zon maakt alles zoveel lichter. - Ik wil verliefd worden. - Ik heb zin in roeien en water en hmm. - Oja ik heb van mijn moeder een shirtje gekregen ![]() ![]()
|
Opa heeft eindelijk rust gevonden en een klasgenoot van mij, waarvan de arm eraf moet, die vat het nu heel goed op. En ik heb een geweldige klas, die mij steun gaven vandaag en een projectgroep met heel veel begrip. <3
|
- Als alles goed gaat, gaat het goed komen met de oude rakker. Hij is maar zeven jaar, maar de laatste maanden is ie zo suf. Volgens de dierenarts is hij gauw weer de oude. Dan weer fijn dingen doen met de hond. Pak van mijn hart.
![]()
|
- Ben vandaag gaan werken (flyers rondbrengen in cafés) terwijl ik eigenlijk gewoon een film wou kijken een boek wou lezen en en en. Maar ik heb het toch gedaan. *geeft schouderklopje*
- Ik heb leuke vriendinnetjes ![]() - Heb net nog gauw de keuken gestofzuigd - Ik ben blij vandaag. En morgen denk ik ook nog wel want dat wordt een leuke dag. ![]()
|
Verwijderd
|
Morgen werken met leuke collega's, mijn vriendje komt langs en dan gaan we marmercake maken en film kijken en hij blijft slapen en dan gaan we duisentknuffelslapen en ik blijf zondag dan bij hem slapen en dan gaan we weer duisentknuffelslapen of we gaan naar mijn kamertje en dan daar slapen en ik heb leuke boekjes en zoveeeeeel!^^
|
![]() |
|
En weer een nieuwe week, dus weer een dagje dichterbij woensdag, waarop ik mijn beste vriendin weer zie. En dan samen koken, lol hebben, Blackfield kijken en meezingen/neuriën en nu vroeg naar bed, morgenvroeg uit protest voor de verneukte dagindeling (kwart over 11 gesprek, half 2 groepswerk en daarmee klaar rond half 3 of 3 uur, om 4 uur les, half 6 klaar, 10 voor 7 thuis, als alles een beetje meezit) en dan maar 's ochtends eventjes computeren, rond 6 uur of half 7.
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Achja, het was gezellig. ^^
|
Verwijderd
|
Mooi dat het leuk was Brian!
![]() Gister geen flikker uitgevoerd, maar ik voelde me gelukkig. Leuk boekje gelezen dat me aan "vroeger" deed denken. ![]() ![]() ![]() Oja en 2,5 jaar met vriendje!<3 |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Schadelijkheid van drugs De Veroorzaker | 26 | 07-08-2009 10:03 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #147 Verwijderd | 500 | 07-07-2009 15:45 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v? Deel#1314 Machiavelli | 500 | 04-02-2005 11:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Psychologie |
Voor positiviteit: vergroot je zelfvertrouwen. beantwoord deze vragen!! Snow White | 51 | 11-10-2003 13:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 |