Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ot: ik ben ontzettend vreemd momenteel.. Gisteravond een dip gehad omdat ik helemaal niks mag/ kan.. bluh..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jouw berichtjes herinnerden me daaraan, dus voelde ik mij geroepen toch maar even te zeggen dat het nemen van die ruimte uiterst belangrijk is ![]() @Fayette en Metallica: Ik ken het ook, maar het is helemaal goed gekomen. Inmiddels kan ik het ook goed vinden met zijn ex, het is een hele leuke meid. Het heeft een hele tijd geduurd voor het tot hem doordrong dat HIJ degene was die het een probleem maakte. Zij had nergens moeite mee, ik had nergens moeite mee, maar hij ging zich dusdanig geforceerd gedragen dat zowel zij als ik ons daar aan gingen irriteren, wat hij als een bevestiging zag van zijn angst dat 1 van ons of wij beiden moeilijk zouden gaan doen ![]() Ik vond het echt geen probleem als zij belde, maar ik vond het wel irritant dat hij zich dan heel raar en ongemakkelijk ging gedragen en het naar mij ging brengen alsof ik direct in duizend stukken zou breken van verdriet erover :') Veel erover gepraat, veel uitgelegd en uiteindelijk heeft hij de boodschap begrepen. Bij jou, Fayette, lukt dat vast ook nog wel want volgens mij hebben jullie het hartstikke leuk samen. Ik heb uiteindelijk eigenhandig een cadeautje gekocht voor zijn ex en heb wat moeite genomen haar beter te leren kennen, dat was het laatste wat mijn vriend nodig had als bevestiging dat alles echt OKEE was ![]() |
![]() |
|
Wat zal ik zeggen? Ik heb een klasgenoot die leuker is dan goed voor me is, ik heb een vriendin met wie ik nog steeds moet afspreken enzo maar waar ik eigenlijk geen tijd voor heb en... Ach ja.
Eigenlijk gaat het over all wel goed. Nu de tentamens overleven. Jeej.
|
Verwijderd
|
Oh, als al die interne perikelen op ons werk maar niet tussen ons komen te staan!
![]() Op vrienden-ralationeel gebied alles goed. Gisteren was het gezellig en te laat met R, morgen zie ik éindelijk I en zaterdag A en woei, ze zijn allemaal zo leuk en tof. Laatst gewijzigd op 24-01-2008 om 13:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: volgens mij gaat het gewoon prima ![]() |
![]() |
|
Ik houd gewoon zo vreselijk veel van hem
![]() ![]() Ergens vind ik dat ik teveel afhankelijk ben van hem nu. Zeker nu ik geen school, geen stage en geen werk heb zijn de enige personen die ik zie hem, zijn ouders, mijn huisgenootjes en mijn ouders. Ik mis het gewoon om zelf ook vrienden te hebben waar ik iets leuks mee kan doen. Hoop dat dat wel weer komt een keer. Ik kan er nooit zo goed tegen om zo afhankelijk te zijn ![]()
|
mn vriendje is al sinds vrijdag op snowboard vakantie en ik mis hem echt zo veel. maar ik doe het nog best goed vind ik, stuur hem iig niet constant smsjes ofzo en het missen is meer goed gemis dan vervelend gemis. zondag komt hij terug dus nog 3 nachtjes slapen
![]() maar het zit echt goed tussen ons, dus ik ben erg blij!
|
Verwijderd
|
Ahh hele middag samen in de zon gezeten en gepraat gepraat gezoend gepraat gezoend gepraat gepraat, echt, liefde <3
en @ lilium, het zijn meer praktische redenen, vanmiddag bijvoorbeeld zou hij twee uur op me wachten maar ik was eerder klaar dus we konden elkaar eerder zien maar ik wist niet waar hij was dus kon ik het hem niet vertellen en heeft hij een uur voor niets gewacht, dat soort dingen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Net getelefoneerd met een van mijn beste vrienden die in Amerika zit, dat is ook wel even lekker! ![]() Mijn beste vriendin heeft vandaag een knoop doorgehakt en ik ben trots op d'r! @Bart: Auw! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
on topic: ik word een beetje gek... m'n hoofd loopt over van 10001 dingen. studiezaken, familiezaken, financiele zaken, gezeik met iemand die ik van vroeger ken... ach, 't loopt wel los. ik weet niet waar het vandaan komt, maar het irriteert me. Ik wil effe muziekmaken, effe wat spelen, maar de inspiratie heb ik niet.
|
Grrr, Waarom krijg ik alleen aandacht van dudes waar ik helemaal niet op zit te wachten?! Het lijkt wel of ik een sukk0l magneet ben ofzo. Word ik eindelijk met rust gelaten door die creep van m'n werk, begint meneer de ex weer tegen me aan te praten. Of een half gare 40+er.
Waar zijn alle leuke expemplaren nou? Hebben ze zich allemaal verstopt in een geheime grot of zijn ze ontvoerd door hun vriendinnetjes? *zucht*
||
Citaat:
||
Citaat:
ach heren, er bestaat ook nog zoiets als sterilisatie.
|
hmm, hij is zo lief, en het loopt allemaal zo vanzelfsprekend.
En we hebben lol samen ^^ da's fijn ![]() En hij gaat me morgen sms-en zei die, aangezien die ff een dagje helemaal voor zichzelf wil.. wat ik ook kan begrijpen ![]() Ik ben echt een zwijmelende puber.. en dit is zo fout.. de vraag is.. hoe lang tot het nie meer kan... ![]() Mam is zaterdag jarig ^^ en dan 's avonds uit en bij hem slapen. En zondag naar utrecht. Word vet gezellig ![]() En dan begint mn hectische week vol leuke dingen... En trouwens, die meet ga ik dus echt houden ^^ vind het een tof plan ^^
||
Citaat:
ot; Vanavond zie ik 'm weer. Een week duurt toch best lang als je elkaar niet 4/5 keer in de week ziet als je dat niet gewend bent. ![]() En volgende week ben ik uitgenodigt op een verjaardag van een meisje uit m'n klas, maar ik weet niet of ik wel zal gaan, want dat is 't weekend na vriendliefs tentamens en dan zouden we leuke dingen gaan doen. Maar goed, hij heeft dan toch radio om die tijd, dus dan vind ik dat hij dan maar naar mijn huis moet komen na de radio, dan zorg ik dat ik iets eerder wegga van de verjaardag. En 'k mis vriendinnetje. Nu hebben we wel wat afgesproken voor volgende week, maar 't duurt nog zo lang. Wel fijn haar huisje bekijken en helpen. ![]()
|
Hij komt vandaag terug!
![]() ![]() Maar goed, vandaag haal ik hem met mijn vader op van Schiphol! En kan ik vannacht weer eens rustig slapen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en @ Bartezzz; wat zei ze er zelf over? Is wel echt kut, volgende keer toch maar even checken maar dat had je vast zelf al bedacht. En anders kun je straks gezellig gaan meekletsen in het baby-topic ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: Straks lekker ff bij mn opa zitten terwijl mn moeder en oma gaan zwemmen. Dan komen altijd de leukste verhalen <3 over vroeger enzo.. toen opa en oma nog jong waren.. Ze zijn gewoon al bijna 50 jaar getrouwd. Ik wou alleen dat ze wat minder dronken ![]() Maar ja, nog 6 dagen ![]() ![]() ![]() Zo'n fijn idee om binnenkort een plekje voor mezelf te hebben. Hij is ook helemaal blij voor me en verheugd zich er ook op.. zo tof allemaal.. ![]() Ja, het gaat best goed ^^
|
Hoorde gister dat mn ex een nieuwe vriendin, en ik weet niet precies waarom (ik vind m niet meer leuk en spreek m ook nooit meer) maar ik vind het best kut. Waarschijnlijk heeft het ook wel iets te maken met die andere jongen, ik wil meer en volgens mij kan hij me dat niet geven.. Dus dat hoofdstuk zal ook wel binnenkort afgelopen zijn, aan de ene kant jammer, aan de andere kant zorgt het ook wel voor rust.
Ik heb zin om heel erg uit te gaan en veel te drinken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ST*R: ik ken dat gevoel.. suckt zeker. Dan is het dus echt afgelopen..there's no way back.
OT: oeh wat fijn.. hij is weer terug. Jammer genoeg hadtie wel zn knie verdraaid dus de actie was qua bewegingsvrijheid niet optimaal. Achja.. komt goed ![]() En jemig was is het toch fijn om tegen hem aan te liggen. Ik zei op n gegeven moment tegen em; ik hou van je Hij: Wat zeg je ![]() ![]() ![]() Whiehie morgen meubeltjes kopen..zondag komt een vriendinnetje helpen, 's avonds met familie eten..gezellig allemaal!!! Studie schiet weer n beetje op en nog beter.. sinds ik mn huis heb, heb ik nog geen geld tekort gehad (lenen bij pa en ma owso) dus die izjn helemaal trots dat t allemaal zo goed gaat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Leuk leuk leuk, gister op stap met de mannen
![]() Druk sociaal weekendje in aantocht ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ha-ha.. toch jammer. Morgenavond komt hij weer thuis.. woon je samen en denk je tijd te hebben voor elkaar maar:
Zondag: Hij thuis, ik werken. Maandag overdag: Ik thuis, hij werken. Maandagavond: hij thuis, ik werken. Dinsdag: beiden overdag werken, ik 's avonds thuis, hij werken. Woensdag: ik overdag thuis, hij werken, 's avonds beiden weg. Donderdag: ik overdag thuis, hij werken, ik 's avonds thuis, hij werken. Vrijdag: hij overdag thuis, ik weg. Ik 's avonds thuis, hij weg. Zaterdag: hij thuis, ik werken. Hoezo langs elkaar heen leven! *frustratie* |
![]() |
|
Gos, ik ben net een verliefde puber. Ik durf hem verdorie niet eens aan te spreken op msn
![]() ![]() Pfft. Ik moet maar weer gauw meer jongens tegenkomen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
hmm niks aan de hand, niet zwanger iig, laat me komende week voor de zekerheid op soa checken, maar moet wel goedkomen... haha ik ben gek op kinderen, maar de wereld is zeker nog niet klaar voor een kleine bart. @metal ja dit is ook een beetje dubieus, een 'vriendin' van haar claimt dat ze dit ook verzonnen heeft, maar zelf zegt ze echt een test gedaan te hebben etc.. beetje vage situatie....bellen zal ik haar in ieder geval zeker niet meer Laatst gewijzigd op 25-01-2008 om 20:55. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|