Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2008, 10:25
Poepkind
Poepkind is offline
trlalala ik ben nu een burgelijke doos met een relatie. jaja, maar wel met een jongen die voldoet aan al mijn wensen en die ik helemaal fantastisch vind jeeeh<3hij is mijn schatje, maar dat mag ik niet zp zeggen van hem
Oud 24-01-2008, 10:35
STP
STP is offline
Ze is gewoon zo leuk dat ik steeds meteen weer zin heb om d'r te zien. Maar ik ben -tot nu toe- verstandig gebleven en laat het initiatief ook van haar uit gaan. Gelukkig neemt zij het ook, dat is een stukje bevestiging dat ik zoek!

Ja, ze is echt verdomd leuk!
Oud 24-01-2008, 10:55
stout!
stout! is offline
Citaat:
Vaak helpt het op het moment dat je voelt ruimte nodig te hebben ook al als je dat gewoon zegt. Tenminste, ik heb altijd dat dat gevoel zodra ik het gezegd heb en echt 1 minuut "ruimte" heb gehad, heel dat gevoel meteen weg is :')
haha ik ken het . Maar gelukkig kunnen we er altijd goed over praten en zitten we bijna altijd op één lijn, waardoor het ook makkelijker is om er eerlijk over te zijn.

haha wat een enorm verstandige goede-relatiepraat
Oud 24-01-2008, 11:17
metallica
metallica is offline
Citaat:
Juist! Als je er niets over zegt, zou ik eerder de neiging hebben om er iets achter te zoeken. Ik ga hem hier op een rustig moment ook nog wel even op aanspreken, want ik moet dit gewoon ook even kwijt.
Ik kan het me voorstellen hoor. Een goede vriendin van me liet op een gegeven moment vallen dat die en die zijn ex was, terwijl hij alsmaar suggereerde dat het een goede vriendin was en zijn ex maar slecht was blabla. Mja, toen ik hem ermee confronteerde zei hij alleen maar dat ik hem waarschijnlijk verkeerd begrepen had, want waarom zou hij daarover liegen? Pff, ik kan er nog steeds gefrustreerd om raken... Maarja, ik hoop dat die van jou er wat eerlijker/beter op reageert. Als je maar weet dat je reactie niet vreemd is, want dat had ik op een gegeven moment wel. Succes!
Oud 24-01-2008, 11:40
Dott
Dott is offline
Citaat:
Ayreon is wel gaaf! Leuk dat je er bij kan zijn. ^^

Gooi je nog een homewarming party?

En zij ook, ja. <3
Ja, alleen ook pas van de zomer, mijn huis is gewoon te klein voor zo veel mensen, ik bedoel je was op mijn verjaardag.. toen was het al ontzettend klein..

Citaat:
Daar houden we je bij deze aan. Met BBQ en wijn/rosé/bailey's/bier/whiskey maar dan wil ik ook meteen wel blijven slapen, anders moet ik alweer op tijd gaan (omfg, dood aan de reistijden.)
Ja, dat is goed hoor ^^ dan gooi ik wel een matras neer ofzo dat komt helemaal goed beloofd

Citaat:
Ik kan het me voorstellen hoor. Een goede vriendin van me liet op een gegeven moment vallen dat die en die zijn ex was, terwijl hij alsmaar suggereerde dat het een goede vriendin was en zijn ex maar slecht was blabla. Mja, toen ik hem ermee confronteerde zei hij alleen maar dat ik hem waarschijnlijk verkeerd begrepen had, want waarom zou hij daarover liegen? Pff, ik kan er nog steeds gefrustreerd om raken... Maarja, ik hoop dat die van jou er wat eerlijker/beter op reageert. Als je maar weet dat je reactie niet vreemd is, want dat had ik op een gegeven moment wel. Succes!
Ik haat dat, dat je er later achter komt dat ze toch liegen, en dat ze dan op dat moment ook nog gaan zeuren van ja waarom zou ik daar over liegen? ja geen idee.. maar ze doen het dus toch

ot: ik ben ontzettend vreemd momenteel..
Gisteravond een dip gehad omdat ik helemaal niks mag/ kan.. bluh..
Oud 24-01-2008, 11:54
Verwijderd
Citaat:
haha ik ken het . Maar gelukkig kunnen we er altijd goed over praten en zitten we bijna altijd op één lijn, waardoor het ook makkelijker is om er eerlijk over te zijn.

haha wat een enorm verstandige goede-relatiepraat
Ja he Nou ja, die communicatie is echt superbelangrijk. Ik heb een vriendin en haar relatie was stuk gegaan nadat haar vriend een half jaar had gereisd en ze direct daarna gingen samenwonen in een 1-kamer appartement. Dat kon de relatie gewoon niet aan omdat die omschakeling veel te groot was, die is daar echt op stuk gegaan.. Nou speelde er daar dus ook dat de communicatie daarover niet optimaal was en het "plichtsgevoel" het alleen maar superleuk te vinden bij beiden te groot was en de boel daardoor erg geforceerd werd.

Jouw berichtjes herinnerden me daaraan, dus voelde ik mij geroepen toch maar even te zeggen dat het nemen van die ruimte uiterst belangrijk is

@Fayette en Metallica:
Ik ken het ook, maar het is helemaal goed gekomen. Inmiddels kan ik het ook goed vinden met zijn ex, het is een hele leuke meid. Het heeft een hele tijd geduurd voor het tot hem doordrong dat HIJ degene was die het een probleem maakte. Zij had nergens moeite mee, ik had nergens moeite mee, maar hij ging zich dusdanig geforceerd gedragen dat zowel zij als ik ons daar aan gingen irriteren, wat hij als een bevestiging zag van zijn angst dat 1 van ons of wij beiden moeilijk zouden gaan doen

Ik vond het echt geen probleem als zij belde, maar ik vond het wel irritant dat hij zich dan heel raar en ongemakkelijk ging gedragen en het naar mij ging brengen alsof ik direct in duizend stukken zou breken van verdriet erover :')

Veel erover gepraat, veel uitgelegd en uiteindelijk heeft hij de boodschap begrepen. Bij jou, Fayette, lukt dat vast ook nog wel want volgens mij hebben jullie het hartstikke leuk samen. Ik heb uiteindelijk eigenhandig een cadeautje gekocht voor zijn ex en heb wat moeite genomen haar beter te leren kennen, dat was het laatste wat mijn vriend nodig had als bevestiging dat alles echt OKEE was
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 12:08
I C U
I C U is offline
Wat zal ik zeggen? Ik heb een klasgenoot die leuker is dan goed voor me is, ik heb een vriendin met wie ik nog steeds moet afspreken enzo maar waar ik eigenlijk geen tijd voor heb en... Ach ja.

Eigenlijk gaat het over all wel goed. Nu de tentamens overleven. Jeej.
Oud 24-01-2008, 12:45
Verwijderd
Oh, als al die interne perikelen op ons werk maar niet tussen ons komen te staan! Het zal niet zo'n vaart lopen, maar ik vind het toch een beetje te spannend allemaal en ik ben niet blij dat ik ''nu'' al een ''kamp'' heb gekozen.
Op vrienden-ralationeel gebied alles goed. Gisteren was het gezellig en te laat met R, morgen zie ik éindelijk I en zaterdag A en woei, ze zijn allemaal zo leuk en tof.

Laatst gewijzigd op 24-01-2008 om 13:32.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 13:29
Luna
Luna is offline
heel goed
Oud 24-01-2008, 13:36
Verwijderd
whoeii hij is vanavond weer terug!

wat is mn beste vriendinnetje toch lief!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Ze is gewoon zo leuk dat ik steeds meteen weer zin heb om d'r te zien. Maar ik ben -tot nu toe- verstandig gebleven en laat het initiatief ook van haar uit gaan. Gelukkig neemt zij het ook, dat is een stukje bevestiging dat ik zoek!

Ja, ze is echt verdomd leuk!
ah, tof! wie is het? enlighten me!

ot: volgens mij gaat het gewoon prima
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 16:31
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik houd gewoon zo vreselijk veel van hem En ik zie hem deze week elke dag Het doet me echt enorm veel dat hij zo lief is en me zo goed opvangt nu ik best wel in een kutsituatie zit. Ik waardeer dat echt enorm en zijn ouders zijn ook gewoon onwijs lief. Ik zit alleen in een dilemma wat ik nou moet met de vakantie. Ik zou met hem en zijn vrienden op vakantie gaan en ze willen zaterdag boeken maar ik vind het veel te vroeg. Ik heb een half jaar met hem en weet echt niet hoe ik er over een half jaar met hem voorsta en ik weet echt niet of ik dan wel geld heb om op vakantie te gaan. Iemand tips?

Ergens vind ik dat ik teveel afhankelijk ben van hem nu. Zeker nu ik geen school, geen stage en geen werk heb zijn de enige personen die ik zie hem, zijn ouders, mijn huisgenootjes en mijn ouders. Ik mis het gewoon om zelf ook vrienden te hebben waar ik iets leuks mee kan doen. Hoop dat dat wel weer komt een keer. Ik kan er nooit zo goed tegen om zo afhankelijk te zijn
Oud 24-01-2008, 17:43
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
mn vriendje is al sinds vrijdag op snowboard vakantie en ik mis hem echt zo veel. maar ik doe het nog best goed vind ik, stuur hem iig niet constant smsjes ofzo en het missen is meer goed gemis dan vervelend gemis. zondag komt hij terug dus nog 3 nachtjes slapen

maar het zit echt goed tussen ons, dus ik ben erg blij!
Oud 24-01-2008, 17:51
Verwijderd
Ahh hele middag samen in de zon gezeten en gepraat gepraat gezoend gepraat gezoend gepraat gepraat, echt, liefde <3

en @ lilium, het zijn meer praktische redenen, vanmiddag bijvoorbeeld zou hij twee uur op me wachten maar ik was eerder klaar dus we konden elkaar eerder zien maar ik wist niet waar hij was dus kon ik het hem niet vertellen en heeft hij een uur voor niets gewacht, dat soort dingen
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 18:12
Dott
Dott is offline
zie ik hem vanavond toch nog <3 en ik ben zo verliefd
Oud 24-01-2008, 19:27
woezel
woezel is offline
ik moe ter voor haar zijn, ik wile rvoor haar zijn. maar hoe kan ik iemand troosten met zo n verdriet/haat/woede in zich dat ik het niet eens kan vatten?
Oud 24-01-2008, 19:45
Verwijderd
we zijn echt wel een leuk koppel
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 20:54
Verwijderd
kut, ik hoor een paar dagen na ons (onveilige) intermezzo dat ze de pil niet slikt... tuurlijk, deels mijn fout, maar ze had het me best wat eerder mogen zeggen....
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 20:57
Fayette
Citaat:
Ik ben boos op hem maar geen idee waarom.
Sixth sense! Volledig terecht, maar alle onenigheid (voornamelijk het ex-verhaal) is nu wel echt uitgepraat en ik voel me wat rustiger. Beter gaan we nu echt genieten!!

Net getelefoneerd met een van mijn beste vrienden die in Amerika zit, dat is ook wel even lekker! Toch anders dan mailen en msnen!

Mijn beste vriendin heeft vandaag een knoop doorgehakt en ik ben trots op d'r!

@Bart: Auw!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 21:05
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
kut, ik hoor een paar dagen na ons (onveilige) intermezzo dat ze de pil niet slikt... tuurlijk, deels mijn fout, maar ze had het me best wat eerder mogen zeggen....
pas maar op dat je geen aids krijgt oid
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 21:19
Verwijderd
een kind gek
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 21:35
Crimson
Crimson is offline
das dus een fout die ik niet snap van veel mensen, dat ze het ergste aan onveilige sex eventuele zwangerschap vinden. je kan er ook een hoop ziektes van krijgen waar je niet op zit te verwachten ja toch ja toch
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 21:38
Verwijderd
ja, maar ik zou kunnen beargumenteren dat aids alleen mijn leven schade berokkend, terwijl een kind (op dit moment althans) nare consequenties heeft voor, op zn minst, 2 personen.

maar laat duidelijk zijn dat ik op beiden totaal niet zit te wachten
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 21:41
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
das dus een fout die ik niet snap van veel mensen, dat ze het ergste aan onveilige sex eventuele zwangerschap vinden. je kan er ook een hoop ziektes van krijgen waar je niet op zit te verwachten ja toch ja toch
die beessies zijn vaak met een simpel medicijn op te lossen (behalve aids). een kind krijg je niet zo 1 2 3 weg als bv syfilis, herpes of gonorroe.

on topic: ik word een beetje gek... m'n hoofd loopt over van 10001 dingen. studiezaken, familiezaken, financiele zaken, gezeik met iemand die ik van vroeger ken... ach, 't loopt wel los. ik weet niet waar het vandaan komt, maar het irriteert me. Ik wil effe muziekmaken, effe wat spelen, maar de inspiratie heb ik niet.
Oud 24-01-2008, 22:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Grrr, Waarom krijg ik alleen aandacht van dudes waar ik helemaal niet op zit te wachten?! Het lijkt wel of ik een sukk0l magneet ben ofzo. Word ik eindelijk met rust gelaten door die creep van m'n werk, begint meneer de ex weer tegen me aan te praten. Of een half gare 40+er.

Waar zijn alle leuke expemplaren nou? Hebben ze zich allemaal verstopt in een geheime grot of zijn ze ontvoerd door hun vriendinnetjes? *zucht*
Oud 24-01-2008, 22:46
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
die beessies zijn vaak met een simpel medicijn op te lossen (behalve aids). een kind krijg je niet zo 1 2 3 weg als bv syfilis, herpes of gonorroe.
herpes krijg je niet weg, dat hou je
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 22:52
Metal
Metal is offline
Citaat:
Dadelijk heb je zo'n freak die bewust de pil niet slikt omdat ze een kind (van jou) wilt. Wel kut, maar loopt vast wel los baas
Oud 24-01-2008, 23:06
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
herpes krijg je niet weg, dat hou je
met een acceptabel afweersysteem en gezondheid kan je lichaam de symptomen onderdrukken, geen punt dus. Het staat wel lullig natuurlijk, maar goed. het gaat om het principe en idee.

ach heren, er bestaat ook nog zoiets als sterilisatie.
Oud 24-01-2008, 23:26
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Zo eentje?

[afbeelding]
nee veel mooier
Oud 24-01-2008, 23:35
Dott
Dott is offline
hmm, hij is zo lief, en het loopt allemaal zo vanzelfsprekend.
En we hebben lol samen ^^ da's fijn
En hij gaat me morgen sms-en zei die, aangezien die ff een dagje helemaal voor zichzelf wil.. wat ik ook kan begrijpen
Ik ben echt een zwijmelende puber.. en dit is zo fout.. de vraag is.. hoe lang tot het nie meer kan...

Mam is zaterdag jarig ^^ en dan 's avonds uit en bij hem slapen.
En zondag naar utrecht. Word vet gezellig
En dan begint mn hectische week vol leuke dingen...

En trouwens, die meet ga ik dus echt houden ^^ vind het een tof plan ^^
Oud 25-01-2008, 06:03
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
met een acceptabel afweersysteem en gezondheid kan je lichaam de symptomen onderdrukken, geen punt dus. Het staat wel lullig natuurlijk, maar goed. het gaat om het principe en idee.

ach heren, er bestaat ook nog zoiets als sterilisatie.
Een acceptabel afweersysteem/gezondheid alleen is echt niet genoeg. Als je ziek word, kan de herpes ook weer opspelen, zelfs als je last hebt van stress of (voor vrouwen) als je ongesteld bent kan het weer opspelen.

ot;
Vanavond zie ik 'm weer. Een week duurt toch best lang als je elkaar niet 4/5 keer in de week ziet als je dat niet gewend bent.
En volgende week ben ik uitgenodigt op een verjaardag van een meisje uit m'n klas, maar ik weet niet of ik wel zal gaan, want dat is 't weekend na vriendliefs tentamens en dan zouden we leuke dingen gaan doen. Maar goed, hij heeft dan toch radio om die tijd, dus dan vind ik dat hij dan maar naar mijn huis moet komen na de radio, dan zorg ik dat ik iets eerder wegga van de verjaardag.

En 'k mis vriendinnetje. Nu hebben we wel wat afgesproken voor volgende week, maar 't duurt nog zo lang. Wel fijn haar huisje bekijken en helpen.
Oud 25-01-2008, 08:18
zeep007
zeep007 is offline
Hij komt vandaag terug! Ik moet eerlijk bekennen dat ik het ook wel even fijn vond om het huis voor mezelf te hebben. Ik vind alleen de nachten niet leuk En ik heb de hele week bij vrienden en familie langsgeweest, en dat was erg gezellig.

Maar goed, vandaag haal ik hem met mijn vader op van Schiphol! En kan ik vannacht weer eens rustig slapen Hopelijk verdwijnen mijn wallen dan ook meteen
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 09:54
stout!
stout! is offline
Citaat:
Dadelijk heb je zo'n freak die bewust de pil niet slikt omdat ze een kind (van jou) wilt. Wel kut, maar loopt vast wel los baas
wat een opwekkende ideeën
en @ Bartezzz; wat zei ze er zelf over? Is wel echt kut, volgende keer toch maar even checken maar dat had je vast zelf al bedacht. En anders kun je straks gezellig gaan meekletsen in het baby-topic Nee sorry, hoop natuurlijk dat t niet mis is.
Oud 25-01-2008, 10:23
Verwijderd
Citaat:

Maar goed, vandaag haal ik hem met mijn vader op van Schiphol! En kan ik vannacht weer eens rustig slapen Hopelijk verdwijnen mijn wallen dan ook meteen
Ha, heb jij dat dus ook? Mijn vriend is een week op wintersport, morgenavond komt hij terug.. en ik heb heel de week echt bagger geslapen! Het klopt gewoon niet. Ik ben zo gewend om mezelf tot slaaprust te krijgen door naar zijn ademhaling te gaan luisteren dat ik daar nu echt een beetje doelloos lag in het donker :') Lame. Gelukkig vanaf morgen eindelijk weer goede nachten *gaapt*
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 11:20
Dott
Dott is offline
Citaat:
En 'k mis vriendinnetje. Nu hebben we wel wat afgesproken voor volgende week, maar 't duurt nog zo lang. Wel fijn haar huisje bekijken en helpen.
over wie zou dit toch gaan

ot: Straks lekker ff bij mn opa zitten terwijl mn moeder en oma gaan zwemmen.
Dan komen altijd de leukste verhalen <3 over vroeger enzo.. toen opa en oma nog jong waren..
Ze zijn gewoon al bijna 50 jaar getrouwd.
Ik wou alleen dat ze wat minder dronken ze beginnen allebei zo vergeetachtig te worden, en ik maak me zorgen....

Maar ja, nog 6 dagen en wat ik al zei: volgende week een drukke week.. dus het gaat vast snel.. heerlijk
Zo'n fijn idee om binnenkort een plekje voor mezelf te hebben.
Hij is ook helemaal blij voor me en verheugd zich er ook op.. zo tof allemaal..
Ja, het gaat best goed ^^
Oud 25-01-2008, 11:30
ST*R
ST*R is offline
Hoorde gister dat mn ex een nieuwe vriendin, en ik weet niet precies waarom (ik vind m niet meer leuk en spreek m ook nooit meer) maar ik vind het best kut. Waarschijnlijk heeft het ook wel iets te maken met die andere jongen, ik wil meer en volgens mij kan hij me dat niet geven.. Dus dat hoofdstuk zal ook wel binnenkort afgelopen zijn, aan de ene kant jammer, aan de andere kant zorgt het ook wel voor rust.
Ik heb zin om heel erg uit te gaan en veel te drinken.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 11:52
Verwijderd
@ST*R: ik ken dat gevoel.. suckt zeker. Dan is het dus echt afgelopen..there's no way back.

OT: oeh wat fijn.. hij is weer terug. Jammer genoeg hadtie wel zn knie verdraaid dus de actie was qua bewegingsvrijheid niet optimaal. Achja.. komt goed
En jemig was is het toch fijn om tegen hem aan te liggen. Ik zei op n gegeven moment tegen em; ik hou van je Hij: Wat zeg je Ik: ik hou van je Hij: ik hou van jou liefje <333 En tis echt niet dat we dat nooit eerder zeiden..en ook niet de eerste keer sinds we uit elkaar zijn.. weird

Whiehie morgen meubeltjes kopen..zondag komt een vriendinnetje helpen, 's avonds met familie eten..gezellig allemaal!!! Studie schiet weer n beetje op en nog beter.. sinds ik mn huis heb, heb ik nog geen geld tekort gehad (lenen bij pa en ma owso) dus die izjn helemaal trots dat t allemaal zo goed gaat
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 11:56
Verwijderd
Ik ga bijna weer naar m toe!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 12:06
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Ha, heb jij dat dus ook? Mijn vriend is een week op wintersport, morgenavond komt hij terug.. en ik heb heel de week echt bagger geslapen! Het klopt gewoon niet. Ik ben zo gewend om mezelf tot slaaprust te krijgen door naar zijn ademhaling te gaan luisteren dat ik daar nu echt een beetje doelloos lag in het donker :') Lame. Gelukkig vanaf morgen eindelijk weer goede nachten *gaapt*
Hahaha, ja en dat terwijl ik roep dat ik heel hard onafhankelijk kan zijn, kan ik dus mooi niet in mijn eentje slapen. Heb altijd koude voeten 's nachts en hij is mijn kacheltje
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 12:30
Verwijderd
Zo, klassiek avondje uit, jongens van je af slaan i.p.v. ze versieren. Maar god, wat irritant Wel heb ik echt fantastische vriendinnetjes, supergezellig allemaal <3
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 12:48
Verwijderd
Ik vind alles op dit moment eigenlijk wel heel mooi
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 14:32
Verwijderd
<3
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 15:37
I C U
I C U is offline
Ach ja, ik hou mezelf wel bezig, laten we dat voorop stellen.

Maar tis wel leuk dat ik weer een beetje goed contact heb met die vroegere beste vriend die nog steeds wel een goede vriend is
Oud 25-01-2008, 16:59
Qimm
Qimm is offline
Leuk leuk leuk, gister op stap met de mannen Mijn eigen harem *grijns*

Druk sociaal weekendje in aantocht Wel leuk hoor, maar het moet blijkbaar állemaal in 1 weekend ofzo Wel zin.
Oud 25-01-2008, 17:13
TopDrop
TopDrop is offline
Rustig
Oud 25-01-2008, 17:26
Dott
Dott is offline
een kastje gekocht
mijn huis begint in gedachten steeds meer vorm te krijgen ^^ waar ik wat neer ga zetten.. fijn idee <3
mis hem een beetje
Oud 25-01-2008, 19:12
Fayette
Hoi, ik ben Nikkie en ik ben belachelijk verliefd. Paar uur geleden afscheid van hem genomen, maar gelukkig zie ik hem vanavond weer!! Hij is een schatje.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 19:15
Verwijderd
ha-ha.. toch jammer. Morgenavond komt hij weer thuis.. woon je samen en denk je tijd te hebben voor elkaar maar:

Zondag: Hij thuis, ik werken.
Maandag overdag: Ik thuis, hij werken. Maandagavond: hij thuis, ik werken.
Dinsdag: beiden overdag werken, ik 's avonds thuis, hij werken.
Woensdag: ik overdag thuis, hij werken, 's avonds beiden weg.
Donderdag: ik overdag thuis, hij werken, ik 's avonds thuis, hij werken.
Vrijdag: hij overdag thuis, ik weg. Ik 's avonds thuis, hij weg.
Zaterdag: hij thuis, ik werken.

Hoezo langs elkaar heen leven! *frustratie*
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 19:53
indigo
indigo is offline
Gos, ik ben net een verliefde puber. Ik durf hem verdorie niet eens aan te spreken op msn . En hij mij ook niet. Of hij wil niet. Of hij ziet me niet. Of nouja hij blijft normaal nooit zo lang online en ik ben echt raar want het is niet eng. Hihi nouja. En nu is hij weer offline. Wat moet je daar nou mee?

Pfft. Ik moet maar weer gauw meer jongens tegenkomen .
Oud 25-01-2008, 20:45
Verwijderd
Citaat:
wat een opwekkende ideeën
en @ Bartezzz; wat zei ze er zelf over? Is wel echt kut, volgende keer toch maar even checken maar dat had je vast zelf al bedacht. En anders kun je straks gezellig gaan meekletsen in het baby-topic Nee sorry, hoop natuurlijk dat t niet mis is.

hmm niks aan de hand, niet zwanger iig, laat me komende week voor de zekerheid op soa checken, maar moet wel goedkomen...

haha ik ben gek op kinderen, maar de wereld is zeker nog niet klaar voor een kleine bart.

@metal

ja dit is ook een beetje dubieus, een 'vriendin' van haar claimt dat ze dit ook verzonnen heeft, maar zelf zegt ze echt een test gedaan te hebben etc.. beetje vage situatie....bellen zal ik haar in ieder geval zeker niet meer

Laatst gewijzigd op 25-01-2008 om 20:55.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten