Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2008, 01:20
Verwijderd
Citaat:
Oh god, breakup season idd. Sterkte aan iedereen die het nodig heeft. *knuf*

Bij mij was het ook februari dat het uitging, maar dat is nu dus al 2 jaar geleden en eigenlijk vind ik het wel ok. Nou ja, Ok niet echt, maar ik ben eraan gewend geraakt. Ik heb met carnaval maar weer eens gemerkt dat ik mannen eigenlijk maar eng vind en dat ik met aandacht helemaal niet om kan gaan. Of iedergeval niet met zulk soort aandacht.
En dat terwijl m'n vriendinnen scharrelen alsof hun leven er van afhangt. *zucht* Ik wou soms dat ik dat kon, maar dudes die eigenlijk maar 1 ding willenm kijk ik al automatisch met walging en minachting aan, dus dat gaat niet gebeuren.
Blabla ik sterf zielig en alleen etc.
Precies, maar dan ook precies dit En ik heb er zo ontzettend de balen van
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2008, 06:37
Verwijderd
Het is zo'n schatje .
En hij is onmogelijk wakker te maken, dat is ook zo zoet. Dan gaatie brommen en omrollen en doen alsof 'ie nog slaapt maar volgensmij issie dan allaaaang wakker. En dan reageert ie zo leuk op stomme versiertrucs enzo, ghehe.

Stom stel verliefde pubers zijn we.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 07:08
Dott
Dott is offline
Citaat:
Oh god, breakup season idd. Sterkte aan iedereen die het nodig heeft. *knuf*

Bij mij was het ook februari dat het uitging, maar dat is nu dus al 2 jaar geleden en eigenlijk vind ik het wel ok. Nou ja, Ok niet echt, maar ik ben eraan gewend geraakt. Ik heb met carnaval maar weer eens gemerkt dat ik mannen eigenlijk maar eng vind en dat ik met aandacht helemaal niet om kan gaan. Of iedergeval niet met zulk soort aandacht.
En dat terwijl m'n vriendinnen scharrelen alsof hun leven er van afhangt. *zucht* Ik wou soms dat ik dat kon, maar dudes die eigenlijk maar 1 ding willenm kijk ik al automatisch met walging en minachting aan, dus dat gaat niet gebeuren.
Blabla ik sterf zielig en alleen etc.
nee joh, je kunt altijd nog 25 katten nemen die minoes heten (sorry, erg flauw I know)

ot: Best een beetje de bibbers voor straks, en dat had ik niet verwacht.
Want zo ben ik eigenlijk helemaal niet, ik ga over het algemeen overal positief in..
Maar ja, het is wel een hele nieuwe klas waar ik ff 'inval'
Gelukkig ben ik niet de enige nieuwe weet alleen niet of die ook vandaag komen of later..
Oud 05-02-2008, 08:46
Verwijderd
Oma van mn vriend is gister overleden. Zat er aan te komen, maar het blijft naar. Ik was onderweg naar m'n zus toen ik het hoorde, dus ik vroeg hem of ik thuis zou blijven. Geen reactie.. En toen ik hem belde, kreeg ik voicemail dus ging er vanuit dat z'n batterij wel leeg zou zijn. Uiteindelijk toch maar weer de trein terug gepakt, kreeg ik een smsje dat zn batterij inderdaad leeg was en dat ik niet terug hoefde te komen. Ja, te laat maar hij vond het wel fijn dat ik er was, hij was alleen bang dat hij zo mn avond verpestte. Gister bij zn ouders gegeten, maar we konden verder niet naar haar toe dus zijn we naar ikea gegaan (jaja, zijn idee) en dat was wel even leuk. Vanavond gaan we dus naar haar toe. De eerste keer dat ik een dood iemand zie. Wel fijn dat ik er voor hem kan zijn en dat hij laat merken dat hij dat fijn vindt.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 09:47
Neko*
Neko* is offline
Hij is lieflieflief. En hij heeft vakantie en is dus al 2 dagen bijna nonstop hier. En hij maakt mij blij. Tralalaa. <3 Nog 4 daagjes en dan is het vrijdag.
Oud 05-02-2008, 10:48
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik voel me goed met hem Aan de ene kant zegt m'n gevoel dat we nu teveel samen zijn, aan de andere kant mis ik regelmaat en wil ik hem vaker zien dan ik hem nu zie, verwarrend Ik heb steeds zo het gevoel dat ik teveel bij hem thuis ben, dat ik zijn ouders in de weg zit maar eigenlijk vragen ze ook steeds zelf of ik kom en of ik ergens mee naar toe ga. Ik ben het denk ik gewoon niet gewend om ergens echt welkom te zijn ofzo, weet het niet zo goed. Het zijn gewoon lieve mensen

Gisteren was de crematie van mijn opa en het was mooi en ik ben heel blij dat mijn vriend meegegaan was, vond ik echt wel fijn. En een zus van m'n oma zei 'leuke vriend heb je, leuke jongen' haha, dat vond ik écht leuk om te horen
Oud 05-02-2008, 11:38
Verwijderd
Het was lief gisteravond en ik kan niet eens uitleggen waarom. Ik ga een keer naar hem toe en dan wordt t vast gezellig. <3

@ICU: Dankje Lopen gaat wel weer, ik heb krukken van een oom en tante geleend. Gisteravond toch mee op kroegentocht geweest, er een beetje achteraan gehstrompeld. Maar ik was er!
@Iedereen: Kop op! *Knuff*
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 11:50
Verwijderd
Kutkutkutkutkutkutkut.

Ik wil hem niet zien maar ik wil niets liever dan hem zien. Het is echt weer fucked up allemaal.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 12:06
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Kutkutkutkutkutkutkut.

Ik wil hem niet zien maar ik wil niets liever dan hem zien. Het is echt weer fucked up allemaal.
what up?

ot:
het gaat eigenlijk heel erg goed, alleen ik doe niet zo lief tegen hem terwijl hij een beetje ziekjes is. ik moet gewoon altijd zeiken lijkt het wel .
Oud 05-02-2008, 12:08
Orpheo
Orpheo is offline
aah ik heb een vak dit blok, trillingen en golven, en ik HAAAAAAAT dat vak. ik word er verschrikkelijk chagrijnig van, en iedereen thuis voelt dat (helaas). ik heb 't nodig voor de rest van mn studie, maar ik HAAT het. fuck, het is gewoon een zinloze, kansloze studie
Oud 05-02-2008, 12:19
Verwijderd
Citaat:
what up?
Citaat:
Hoorde ik ergens break-up boom?

Ik heb een maandje kunnen zwijmelen maar vanmorgen werd het alom gehate driestappenplan ingezet en was het patsboem duidelijk:
1. Geen kus bij het elkaar zien.
2. Il faut qu'on parle. (We moeten praten)
3. J'ai réfléchi ce weekend. (Ik heb nagedacht)

Dag lief vriendje
Godver ik had dit zo niet aan zien komen en het doet PIJN.
Donderdag kreeg ik oorbellen omdat we een maand samen waren, dit weekend is hij plotsling van gedachten veranderd. Vanmorgen schrok ik zo dat ik geen woord uit kon brengen maar ik heb nu zoveel vragen.
Of eigenlijk maar één: Waarom waarom waarom waarom waarom?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 12:25
Verwijderd
dikke knuf mala!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 12:39
Verwijderd
Dankje, kan ik goed gebruiken

Ik zit in het buitenland dus heb ook geen vriendinnen om me heen echt jezus wat is dat kut. Natuurlijk heb ik hier wel mensen, maar die kennen me hooguit 5 maanden, en alleen de Franse mij, niet gewoon mij.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 12:51
ST*R
ST*R is offline
@ Mala: ja dat maakt het idd nóg kutter, weet je al waarom hij van gedachten is veranderd?
OT: hm ik voel me zwak en ik denk dat ik hem ga smsen en waarschijnlijk is dat niet slim.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 12:55
Verwijderd
Pff laat ook maar, ik vind de datejongen stom en de ex ook en ik hoop op niet-wenselijke dingen en ik word zo móe van mezelf. En vooral ook van al die achterlijke kerels in de wereld Kunnen ze niet gewoon perfect zijn en mij perfect vinden? Zijn we tenminste snel klaar.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 13:48
punkstar
punkstar is offline
ook ronduit KUT...lijkt wel of het in de lucht hangt he?
maar de relatie hangt aan een zijden draadje..
hij lijkt wel een ander persoon ineens...heel gevoelloos, hard en gemeen...zo ken ik hem helemaal niet..
en dan zegt ie het net gisteren, de enige dag dat ik uitging met vrienden...maar gelukkig heb ik het na veel drank uit mn hoofd kunnen zetten en toch veel lol kunnen hebben..
dacht dat hij dan vandaag wel bijgedraait zou zijn, maar het is alleen maar erger, mag zelfs niet meer bij hem eten
ik vind dit echt heel erg naar en kut..ik hoop niet dat ik de cadeaus die ik voor ons 3 jaar samenzijn heb gekocht straks terug moet brengen naar de winkel
Oud 05-02-2008, 13:50
Orpheo
Orpheo is offline
@Mala: dat is dan zuur. dat is heel, heel erg zuur! sterkte ermee

@ snoopy: ey meid, t komt wel goed op 't eind. en als 't nog niet goed gekomen is, dan is 't het einde nog niet!

@crimson: pff balen dat 't zo moest lopen. echt balen. Jij hebt toendertijd je USA-avontuur on hold gezet, en dan dit. Heel zuur sterkte ermee!
Oud 05-02-2008, 13:52
Verwijderd
knuf voor punkstar! raar dat ie ineens zo doet!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 14:48
Verwijderd
Ik houd van mijn te gekke vrienden.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 15:50
Nienna*
Nienna* is offline
Godsamme ik ben een trut. Oké ik heb niets met hem gedaan en zijn vriendin stond naast hem, maar wat was dat ook alweer met van bezette jongens afblijven? Achja vooral hij had het verdiend, na al die tijd mij teasen had ik eindelijk de touwtjes in handen. Terecht. Maar ik ben een trut.

Maar goed kom op, hij heeft 1. opnieuw tegen me gelogen (ik heb "bijna" een vriendin.. flikker op, het ís gewoon je vriendin), 2. ze is mijn collega... wat is dat nou weer?!, 3. ze is lelijk en nogal dom (wat ziet hij in haar? Dat andere meisje snapte ik nog, dat is een leukerd) en 4. hij is gewoon een zak en ik had wraak nodig, want hij loopt me altijd te teasen zoals alleen hij dat kan. En hij weet het nog ook.
Dus daarom deed ik het eventjes terug. Eigen schuld. Deze keer liep ik hem te teasen, maar in principe zag je aan de buitenkant niet dat we anders met elkaar om gingen of zo. En als ze bij me komt zaniken, zal ik wel zeggen dat ze d'r vriendje op het matje moet roepen en niet mij, want ik deed op zich niet anders tegen hem dan normaal. Ik liet me alleen minder imponeren door zijn charmes en hij liet zich iets meer imponeren door mijn charmes dan normaal, but that's it.

Alleen als ik er zo over na ga denken, hij deed nooit zo met andere meisjes toen ik met hem samen was misschien geeft hij niets om haar.

WTF met haar?? Waarom in Godsnaam?
Ja oké niet dat ik hem terug wil, absoluut niet... maar toch? Als ze nou nog knap en leuk was, maar dat is ook niet het geval. Ik kan het als collega best redelijk met haar vinden, maar word meestal een beetje moe van haar langdurige verhalen over niets. (ongeveer zoals dit verhaal, ik ben een beetje warrig).

Achja ik verwacht niet dat iemand dit ook maar leest.. maar what the heck moet je met mensen die je niet kunt weerstaan? Eindelijk heb ik gedaan wat hij altijd met mij doet . En dan ook nog voor vandaag een afspraak proberen te maken!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 15:56
Fayette
Omg, ik ben nog nooit zo verwend enzo... Ik word gewoon misselijk van de hoeveelheid liefde die ik krijg. Als twee notoire brabantse studenten hebben we beiden carnavalsmaandag geskipt... Zondag goed zat en gelukkig tegen elkaar aan in slaapgevallen en maandagochtend stond er een ontbijtje voor me klaar! Lekker in het zonnetje op het balkon gezeten met een fles rosé, een dekentje en elkaar. Heel de dag van elkaar genoten en 's avonds weer samen slapen. Het afscheid viel wel ons alletwee wel een beetje zwaar daarnet. We hebben zo in een mooie wereld geleefd de afgelopen twee dagen. <3 Hij is het echt.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 16:11
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
@Nienna
Ben je nou je ex aan het verleiden?
Oud 05-02-2008, 16:19
Verwijderd
Ik kreeg vanmorgen een lief smsje en vanavond belt ie <3
Maar nog steeds mis ik hem..
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 16:44
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
@Nienna
Ben je nou je ex aan het verleiden?
Euhnouja, soort van ex het is nooit officieel geweest, maar we zijn zeker vier maanden "samen" geweest en ook trouw aan elkaar. Dusja eigenlijk wel.
Eigen schuld hoor, want hij weet dat ik hem nooit kan weerstaan en loopt me altijd te teasen... dus nu doe ik het terug! (eindelijk ben ik er sterk genoeg voor )
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 16:53
metallica
metallica is offline
*zucht*
Oud 05-02-2008, 17:16
Verwijderd
Citaat:
@ Mala: ja dat maakt het idd nóg kutter, weet je al waarom hij van gedachten is veranderd?
Heb hem vandaag maar ontweken op school, al hoopte ik ondertussen met heel m'n hart dat ik hem per ongeluk toch tegen zou komen, wat dus niet gebeurd is. En ja ik weet ook niet of ik het wel ga vragen, ik wil het hem niet moeilijk maken want ten eerste vind ik hem daar veel te leuk voor en ten tweede weet ik zeker dat hij mij niet heeft willen kwetsen.
Maar ik snap het niet. Waarom waarom waarom?
Wel vragen? Niet vragen?
Liefde is een bitch.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 18:10
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Heb hem vandaag maar ontweken op school, al hoopte ik ondertussen met heel m'n hart dat ik hem per ongeluk toch tegen zou komen, wat dus niet gebeurd is. En ja ik weet ook niet of ik het wel ga vragen, ik wil het hem niet moeilijk maken want ten eerste vind ik hem daar veel te leuk voor en ten tweede weet ik zeker dat hij mij niet heeft willen kwetsen.
Maar ik snap het niet. Waarom waarom waarom?
Wel vragen? Niet vragen?
Liefde is een bitch.
He huh ik heb die post dus duidelijk gemist maarja iedereen lult ook zoveel in dit topic .
Wat ontzettend kut echt, ik had ook echt het idee dat het wel "goed zat" bij jullie (voor zover je dat kunt weten via een aantal posts..), wat klote dat het dan ineens zo onverwachts komt..heeft hij wel verteld waarom hij het ineens niet meer zag zitten, waarschijnlijk niet aan je waarom x5 in je post. Echt bagger. Ga je hem nog een keer om uitleg vragen of wat?
Iig heel veel sterkte natuurlijk ook, wat ontzettend naar dat je je echte vriendinnen nou gewoon niet in de buurt kan hebben..
Voorlopig iig maar geen romeo & juliet kijken .
Oud 05-02-2008, 18:20
Verwijderd
Citaat:
He huh ik heb die post dus duidelijk gemist maarja iedereen lult ook zoveel in dit topic .
Wat ontzettend kut echt, ik had ook echt het idee dat het wel "goed zat" bij jullie (voor zover je dat kunt weten via een aantal posts..), wat klote dat het dan ineens zo onverwachts komt..heeft hij wel verteld waarom hij het ineens niet meer zag zitten, waarschijnlijk niet aan je waarom x5 in je post. Echt bagger. Ga je hem nog een keer om uitleg vragen of wat?
Iig heel veel sterkte natuurlijk ook, wat ontzettend naar dat je je echte vriendinnen nou gewoon niet in de buurt kan hebben..
Voorlopig iig maar geen romeo & juliet kijken .
Ik weet het dus niet of ik het hem nog ga vragen. Eigenlijk wil ik dat hij naar mij toe komt om te vragen hoe het met me gaat. Maar dat gaat niet gebeuren vrees ik. En ja, of het goed zat, ik weet het niet. Ik kende hem dus nog helemaal niet lang dus ik kan daar misschien ook gewoon niets over zeggen. Het komt vooral doordat hij donderdag met een cadeautje kwam omdat we vier weken samen waren dat het echt totaal onverwacht was. Normaal gesproken wil dat toch zeggen van deze maand was leuk, ik hoop de volgende ook? Blijkbaar bedoelde hij deze maand was leuk en nu is het mooi geweest ofzo.
Maar hij is zo leuk
En de middag na de ochtend dat hij het uitmaakte gingen we Shakespeare in Love kijken op school. Timing, echt

Ja het is wel duidelijk denk ik maar ik moet het echt allemaal kwijt aan iemand dus vandaar dat ik steeds met 100 regels reageer
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 18:23
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Ik weet het dus niet of ik het hem nog ga vragen. Eigenlijk wil ik dat hij naar mij toe komt om te vragen hoe het met me gaat. Maar dat gaat niet gebeuren vrees ik. En ja, of het goed zat, ik weet het niet. Ik kende hem dus nog helemaal niet lang dus ik kan daar misschien ook gewoon niets over zeggen. Het komt vooral doordat hij donderdag met een cadeautje kwam omdat we vier weken samen waren dat het echt totaal onverwacht was. Normaal gesproken wil dat toch zeggen van deze maand was leuk, ik hoop de volgende ook? Blijkbaar bedoelde hij deze maand was leuk en nu is het mooi geweest ofzo.
Maar hij is zo leuk
En de middag na de ochtend dat hij het uitmaakte gingen we Shakespeare in Love kijken op school. Timing, echt
Awh . Ik vind dat je toch wel recht hebt op wat meer uitleg? Maar ik snap dat je wil dat hij naar je toe komt, dat zou ook wel zo netjes zijn maarja, als hij amper een reden geeft waarom hij het ineens wel genoeg vindt, zeker zo snel nadat alles goed ging en je een cadeautje kreeg, dan zou ik hier inderdaad ook niet te veel op hopen..
Geen franse mannen meer dus voorlopig..
Oud 05-02-2008, 18:31
miekmuis
miekmuis is offline
Hij is lief! Hij belde vlak voor mijn tentamen op om me nog even succes te wensen. Fijn dat hij daar even aan dacht! En fijn dat we elkaar niet meer de hele dag hoeven te smsen en elkaar niet meer elke dag hoeven te vertellen wat we tot op de laatste seconde die dag hebben gedaan.
Oud 05-02-2008, 18:31
Verwijderd
Of juist heel veel
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 20:41
Mariekje*
Mariekje* is offline
Mijn voormalig beste maatje is vandaag op 23 jarige leeftijd overleden, gewoon ingeslapen. Ookal hadden we de laatste paar jaren lang niet meer zo'n goed contact, het doet wel degelijk zeer. Elke seconde, elke minuut... Zo onverwachts voor iedereen, zucht.

Maar een lief vriendje doet wonderen bij het wegwerken van tranen.
Oud 05-02-2008, 21:09
Verwijderd
Gecondoleerd, HvJ..

Pffff ik weet niet wat ik heb, geen zin in school, wil gewoon met mn vriendje in bed liggen en geen verplichtingen hebben, bahbahbah. Ik wil gewoon wat aanspraak en zelfs dat zit er niet in. :/
Met citaat reageren
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Mijn voormalig beste maatje is vandaag op 23 jarige leeftijd overleden, gewoon ingeslapen. Ookal hadden we de laatste paar jaren lang niet meer zo'n goed contact, het doet wel degelijk zeer. Elke seconde, elke minuut... Zo onverwachts voor iedereen, zucht.

Maar een lief vriendje doet wonderen bij het wegwerken van tranen.
OMG Waar is hij dan aan overleden? Sterkte zeg!
Qimm
Qimm is offline
Ik lieg, ik lieg tegen jou, ik lieg tegen mezelf. Ik lieg, want liegen is makkelijker. Makkelijker dan de waarheid, want die is stom, stom en nutteloos. En ja, ik maak het mezelf vast moeilijker dan nodig, maar waarom is de moeilijke weg de aantrekkelijke weg.
Ja, ja ik weet dat ik zei dat het niet zo was, maar dat is bescherming. Ik wil het ook jou niet te moeilijk maken want ook voor jou is het ingewikkeld. Dat vertel je me niet specifiek, maar dat weet ik omdat ik je zo goed ken. Ik hoop alleen dat jij mij niet zo goed kent zodat ik de waarheid gewoon voor mezelf kan houden en kan wachten tot het verdwenen is zodat we allemaal weer op een normale manier verder kunnen.

Vlagen, vlagen. Want soms gaat het prima en voelt de leugen als de waarheid en dan is alles goed.

/drama
Oud 05-02-2008, 21:30
Rob
Rob is offline
Sociaal-relationeel zit alles prima. En liefde? Ach. Fuck it. Zolang ik zo bezig ben is alles ook prima.

Laatst gewijzigd op 05-02-2008 om 23:14.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 21:39
Verwijderd
Knuffel voor Qimm, aai voor Rob , en pffffrt ik wil gewoon met mn chick in bed liggen en seks en film en muziek en kletsenkletsen<33 want dan heb ik al dit gezeik niet. De wereld is stom, soms.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Ik lieg, ik lieg tegen jou, ik lieg tegen mezelf. Ik lieg, want liegen is makkelijker. Makkelijker dan de waarheid, want die is stom, stom en nutteloos. En ja, ik maak het mezelf vast moeilijker dan nodig, maar waarom is de moeilijke weg de aantrekkelijke weg.
Ja, ja ik weet dat ik zei dat het niet zo was, maar dat is bescherming. Ik wil het ook jou niet te moeilijk maken want ook voor jou is het ingewikkeld. Dat vertel je me niet specifiek, maar dat weet ik omdat ik je zo goed ken. Ik hoop alleen dat jij mij niet zo goed kent zodat ik de waarheid gewoon voor mezelf kan houden en kan wachten tot het verdwenen is zodat we allemaal weer op een normale manier verder kunnen.

Vlagen, vlagen. Want soms gaat het prima en voelt de leugen als de waarheid en dan is alles goed.

/drama
Wow, wat is er ineens aan de hand dan?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 21:46
I C U
I C U is offline
*aait iedereen*

OT: Aii... Waar ga ik nu weer aan beginnen? Ach ja...
Oud 05-02-2008, 21:49
Qimm
Qimm is offline
Niks heel dramatisch, al lijkt het dat wel Moest even venten. Dingen, maar geen problemen binnen mijn liefdesrelatie, meer binnen een andere. Soms is het ingewikkeld zonder dat het nodig is, maar dan heb je een mindere dag en dan ga je te veel nadenken enzo.
Ik was niet van plan mee te doen aan de populaire break-up-boom ofzo. Zeker niet.
Oud 05-02-2008, 21:51
Verwijderd
Oooh, pfew.. gelukkig maar

Ja, bij mij voelt alles instabiel behalve mijn relatie gelukkig. Ik hoop dat jij dan daarin ook steun kunt vinden chick! Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 22:08
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Oooh, pfew.. gelukkig maar

Ja, bij mij voelt alles instabiel behalve mijn relatie gelukkig. Ik hoop dat jij dan daarin ook steun kunt vinden chick! Sterkte.
Haha ik ben verder over het algemeen heel stabiel hoor, maar dit is soms even moeilijk. Niks onoverkomelijks hoor. Relationeel gaat het verder top!
Dankje
Oud 05-02-2008, 22:24
Dott
Dott is offline
Dikke vette superknuffel @ iedereen..

en nu ga ik even gal spugen, sorry!

Wat heb ik een DOMME klas, en dan niet sukkel dom, nee gewoon ONNOZEL DOM!! OMFG echt he..
Ik dacht dat ik blond was maar dit, omfg.. en daar moet ik nog tot de zomervakantie mee
Echt als je binnen komt lopen zie je die koppen al he, en je hoort ze denken.. oh, hebben we weer zo'n alto..
Wat nou! trek dan gewoon je muil open en zeg wat je te zeggen hebt! dan kan ik me verdedigen!
TERING!
Zo, genoeg gal gespuugd.. denk ik

Morgen geen school ^^ en een foto maken met mn 2 lieve nichten voor mn opa & oma ^^
En daarna met 1 van mn nichten lekker klussen heb er helemaal zin in, en als het goed is als er vrijdag zeil ligt kan ik dan lekker er gaan wonen <3 hmm.. met mn kattepoezels, en mn superextreem oversized tv, en mn mooie ikea bed <3
heerlijk <3 *verliefd op idee van eigen huis*

En hij heeft nog steeds buikgriep
Dus ging ik maar voor hem koken, en daarna zn katje's wond schoonmaken.. heel zielig.. en hem antibiotica geven..
En daarna wilde hij zowaar nog door me geaait worden.. gekke kat ^^

En ik ben zo vreselijk verliefd op hem.. en hij weet volgens mij niet half hoe erg..
Voel me zo machteloos als ik hem zo brak op de bank zie zitten.. hoop dat t snel over is..
En dat ik het niet spontaan krijg
Maar ja..
*zucht*
Kan niet wachten tot ik zo vaak ik wil naast hem kan slapen of hij naast mij <3 *liefde liefde liefde*
Oud 05-02-2008, 22:30
WolterB
WolterB is offline
Pff, het lijkt idd voor iedereen weer eens tegelijk te komen met de break-up-boom. Sterkte voor iedereen

Heb er zelf geen last van, want gebrek aan relatie. Hoeft van mij op dit moment ook niet en ik vermaak me goed op deze manier
Oud 05-02-2008, 22:52
Cethlion
Cethlion is offline
Oke de jongens/mannen van gisteravond waren ENG. Eentje pakte me bij de arm en duwde me het groepje in, waarbij ze in een kringetje om me heen stonden om me te keuren en dan werd er naar mijn rok en achterste gegrepen en mijn hand moest opeens ergens heen waar ik het niet echt graag wou hebben. Dronken en vast alleen maar als grapje bedoeld, maar ik vond het toch echt niet grappig. Verder bleek de roze bril een onbedoelde magneet te zijn voor dronken mannen. En een zatte mannelijke non kwam steeds grijnzend flesjes Flügel brengen, uiteindelijk voor 15 euro per persoon. Wat een rariteiten.

En als er dan opeens iemand tegen me aan gaat dansen verstijf ik en kan ik alleen maar met een grimas opzij hupsen. Want wantrouwen en 'die-zijn-hier-toch-maar-voor-één-ding'.

Ik ben niet preuts. Ik ben gewoon een romantische ziel.
Oud 05-02-2008, 22:54
Signy
Signy is offline
Citaat:
Oke de jongens/mannen van gisteravond waren ENG. Eentje pakte me bij de arm en duwde me het groepje in, waarbij ze in een kringetje om me heen stonden om me te keuren en dan werd er naar mijn rok en achterste gegrepen en mijn hand moest opeens ergens heen waar ik het niet echt graag wou hebben. Dronken en vast alleen maar als grapje bedoeld, maar ik vond het toch echt niet grappig.
DUH! Wat een losers.

Ontopic: vandaag gebeld en gepraat en spanning is minder. gelukkig.
Oud 05-02-2008, 23:28
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
OMG Waar is hij dan aan overleden? Sterkte zeg!
Waarschijnlijk gewoon een hartstilstand. Hij is gewoon rustig ingeslapen... Maar het doet zo'n zeer.

We hebben in al die jaren dat ik veel met hem omging (vanaf 2001) maar heel weinig keren werkelijk af kunnen spreken en samen dingen kunnen ondernemen, maar op een 1 of andere manier is onze band destijds wel vreselijk hecht geworden. Elke keer dat we WEL af wilde spreken, belde hij op het laatste moment af omdat hij het naar eigen zeggen 'eng' en 'te spannend' vond om elkaar onder ogen te komen.... Soms had ik hier de ziekte over, maar meestal begreep ik het wel. De laatste keer dat ik hem heb gesproken (nu een paar weken geleden), vertelde ik dat ik bijna de sleutel van mijn nieuwe huisje kreeg... En ik vroeg hem "Kom je ook naar mijn housewarming party? Ik zou het vreselijk leuk vinden", daarop zei hij; "Dat wil ik wel overwegen, ik heb na al die jaren nog wat goed te maken, en ik hoop dat we daarna onze vriendschap definitief kunnen hervatten"... Dolgelukkig was ik met dat idee.

Vanavond stroomde al die tijd de tranen over mijn wangen... toen ik ineens in de lach schoot, bovenstaand verhaal aan mijn vriend & moeder vertelde en hardop zei: "Godverdomme vlucht 'ie WEER voor me weg" net nu ik bijna de sleutel krijg.

Zelfs ik begin me nu af te vragen, waarom juist hij weggeplukt moest worden. Het valt tegen, het is moeilijk en ik hoop echt dat zijn ouders en vrienden ook mij in de gelegenheid stellen om afscheid van hem te nemen, ik hoop het.

Het heeft me vanavond wel op het weloverwogen idee gebracht om (hopelijk deze week) een heel kleine tattoo van een vlindertje op mijn lijf te laten zetten. Ben benieuwd, eerst een leuk ontwerpje vinden.
Oud 06-02-2008, 02:44
Metal
Metal is offline
Zo, dat is echt fucked up. Sterkte idd.

Ik voel mij redelijk w00t op relationeel gebied.
Oud 06-02-2008, 03:09
Verwijderd
Oh verdomme verdomme verdomme! Waarom voelt dit zo kut? Het was voor ons allebei duidelijk hoe het tussen ons zit (geen relatie, ook niet in de toekomst, wel heel hechte vriendschap) en nou had ie te veel gezopen en ging ie me toch weer proberen te zoenen. Heb m kunnen tegenhouden, gelukkkig. Maar damn, we gingen zó relaxt met elkaar om en hij deed zó normaal en ik ging er bijna al in geloven dat het een beetje aan het overgaan was bij hem, en dat we een normale vriendschap konden hebben en en en. Maar nee ik ben naďef, dat kan blijkbaar niet. En dat besef is gewoon zo ongelofelijk kut want hij is het de beste mannelijke vriend die ik in mijn leven ooit gehad heb ik en ik wil hem voor geen goud kwijt, maar zoals het er nu uitziet moeten we toch maar even ''afstand gaan nemen'' of zo. Which sucks.

Godverdomme ik ben zó duidelijk naar hem toen geweest, zó duidelijk dat het bijna bot was. En hij snapte het en accepteerde het en gaf me al die tijd het idee dat het wel goed was zo. Maar toch is ie in staat mijn laatste carnavalsavond met zo'n actie te verpesten.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 06:23
Verwijderd
@HvJ,

Gecondoleerd en sterkte ermee, 't lijkt me super moeilijk..

O.T. Vanmiddag komt ie weer langs en dat geeft zo'n apart gevoel. Zo van "ik heb alles goed voor elkaar". Dat gevoel begon gisteravond en is nogsteeds niet weg. Crosstrainer weggegeven omdat ik daar toch niks mee doe, dus nu weer iets meer ruimte in mn kamertje, 't is opgeruimd en schoon en gesorteerd en dat geeft zo'n leuk gevoel.

En hij komt gewoon vanmiddag al en dat is dus de tweede keer deze week <333
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten