Advertentie | |
|
![]() |
|
Soms ga ik met mijn rechterbeen trillen zodat het na een tijdje voelt alsof ik er niet mee op kan houden.
Als ik een film of iets zie op tv of dvd dan ga ik in mijn hoofd een recensie schrijven, en dan ga ik die later tegen vrienden vertellen terwijl ze daar helemaal niet geinteresseerd in zijn. Als ik mij verveel in de auto ga ik kijken naar mensen in andere auto's en bedenken wat voor mensen het kunnen zijn. Ik krijg het niet over mijn hart gemeen te zijn tegen kneuzige mensen, ook al zijn ze nog zo godsgruwelijk irritant. Vaak gebruik ik expres geen voltooid deelwoord in zinnen want dat vind ik mooier staan. Dan zeg ik "een tekening die ik maakte" in plaats van "een tekening die ik heb gemaakt". Ik teken altijd alles onder. Soms maak ik kleine veranderingen in mijn eigen handschrift, zodat als ik op school dingen moet overschrijven, ik heel erg uitkijk naar een woord waar dan bijvoorbeeld een A in zit.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Soms als ik eenzaam door de stad dwaal, ga ik proberen zo filmgeniek mogelijk te lopen en stel ik mij voor hoe het uit zou zien en of het in een zwartwit-film over de onoverkomelijk tragische lotgevallen van een studente zou passen.
![]() Als mensen in de rij voor de kassa heel veel ongezonde dingen en heel veel vlees en geen groente op de band leggen wordt ik altijd een beetje boos vanbinnen. Als ik loop of fiets of zachtjes autorijd móet ik altijd alles lezen wat in mijn blikveld komt. Ik kán gewoon geen woorden overslaan, ook al zijn het maar stomme straatnaambordjes, reclame's of bordjes met ''plaats uw fiets waar u zijn moet aub'' die ik al dertig keer heb gelezen. Ik denk dat het mijn enige echte dwangneurose is. |
![]() |
|
Geen trekje, maar een topic op een ander forum deed mij eraan herinneren dat ik stiekem heel erg verlang naar een real life zombie outbreak. Ik wil natuurlijk niet opgegeten worden, maar wel gelegitimeerd schieten op alles wat beweegt en luisteren naar foute Goblin-muziek (die uit een onzichtbare speaker in de lucht schalt).
Sowieso, een zombieplaag is een perfect einde voor deze wereld.
||
@ Paranoide: Ack, je hebt gelijk. Ik heb de 5 van de 65 per ongeluk ook achter de 3 erna geplaatst. My bad.
![]() Ik ging 't automatisch doen. Bèta-student, hè? Zelf heb ik trouwens een zwak voor limited edition spul... mits 't van iets is dat ik ken. Citaat:
||
Citaat:
![]() Of wordt dat dan 4 feb '89?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als me dat te ingewikkeld wordt, dan maak ik er andere getallen van. Bijvoorbeeld 2 huisnummers van voor mij bekende locaties, of de leeftijd van een paar mensen. Dan hoef ik alleen even aan die mensen te denken. Van nummerborden maak ik ook woorden om ze te ontouden. Die van m'n ouders is science fiction dubble D 37. |
![]() |
||
Citaat:
Dan kijk ik in de trein even naar buiten, of op m'n horloge als ik een trein voorbij zie rijden om te bepalen of we nog op tijd rijden. ![]()
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind het gewoon leuk om op mijn wekkerradio te kijken en 20.05 of 22.55 te zien.
![]() Oh ja, en ook een vreemd (of misschien eigenlijk best logisch) trekje: sinds ik bij de AH werk, kan ik er níet tegen als er producten scheef liggen in vak of het etiket niet goed te lezen is ofzo, en loop ik altijd te spiegelen wanneer ik boodschappen doe. ![]() ![]() |
![]() |
|
Maar nu niet meer?
![]() edit: Ok, een ontopic voor juf cs. Ik gooi mn sokken meestal op de grond, terwijl er gewoon een mooie wasmand op mn kamer staat.
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan Laatst gewijzigd op 10-02-2008 om 13:05. |
![]() |
||
Ik haal elke dag tussen de lessen door één pompoenbroodje en één waldkornbroodje bij de Kraakman in Bergen. <3
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb jij voor vreemde trekjes? Wind's Embrace | 66 | 06-02-2008 19:06 | |
Psychologie |
altos KaasGaaf | 119 | 27-12-2004 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Vreemde gebeurtenissen in de nacht PooW | 48 | 26-07-2004 08:54 | |
Flora & Fauna |
kat -> brood eten Verwijderd | 28 | 23-04-2004 16:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Neuken? Shitonya | 24 | 12-04-2004 21:21 | |
Psychologie |
Kan geen week meer met m'n ouders leven, wat nu? Rabbi Daniel | 44 | 16-06-2002 15:48 |