Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2008, 10:13
Lethe
Lethe is offline
Ik kijk soms op Vraag&Aanbod, gewoon om te zien wat mensen zoal verkopen en hoe ze het eens worden over de prijs en niet omdat ik van plan ben zelf iets te kopen/te koop te zetten.
Oud 08-02-2008, 11:17
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik heb echt heel erg veel zin om nu met iemand een dag lang heerlijk te gaan niksen, en voor mijn part een verkleerdpartij te houden. Maar ik heb niet zo iemand om zoiets mee te doen
Ooooh, dat is zo leuk!
Oud 08-02-2008, 11:32
TRA
TRA is offline
Citaat:
Ik vind 'm echt mooi van Paranoide! En ook wel herkenbaar, bepaalde stukken ervan.
Nu doe je net of ik dat niet vond.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 11:50
Verwijderd
hmmm een raar trekje? ik verneuk mijn leven en ik heb het nog door ook ;dd; ;dd;
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 11:53
Dinalfos
Dinalfos is offline
Zucht. Waarom moet iedereen nou opeens autistisch zijn
Oud 08-02-2008, 11:55
Verwijderd
en ik kan niet tegen 'gladde' katoenen lakens, dan word ik gek. Het moet persee een badstof laken zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 12:02
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Nu doe je net of ik dat niet vond.
Dat was helemaal niet mijn intentie hoor. Als ik de tekst van Paranoide had gequote werd het zo lang en jij had een mooie spoiler.
Oud 08-02-2008, 12:25
Verwijderd
Als bij ons de bel gaat, doe ik niet open. Zelfs als ik weet dat het bijvoorbeeld de postbode is.
Daarna doe ik het raam dicht als het open staat en ga ik op de grond zitten.
Mijn telefoon laat ik altijd heel lang overgaan voor ik opneem en als het een onbekend nummer is neem ik niet op. Ik hou niet van bellen en als ik toch bel mompel ik altijd mijn naam.
Als ik voor mijn werk mensen moet bellen, mompel ik ook mijn naam maar zeg ik wel extra hard vanaf welke afdeling ik bel en wie ik wil spreken. Er moet altijd iets aan mij bewegen, ik kan onmogelijk stil zitten. Als ik 2 keer tik mijn ene voet moet daarna de andere 2 keer tikken. Snoepjes of andere dingen eet ik altijd in paren en altijd van dezelfde kleur. Als ik langs ramen loop trek ik de lijnen door op de grond en mag ik daar niet op lopen. Als ik in de auto of op de fiets zit, 'trek' ik altijd zachtjes aan mijn stuur als ik bij een sloot kom of iets anders waar ik overheen moet springen. Films, boeken, tijdschriften, tvseries etc moet ik altijd twee keer lezen of zien.
Ik kan als ik ergens verbolgen over ben dat heel lang opkroppen tot ik heel rot ga doen en het dan nog niet zeg.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk soms op Vraag&Aanbod, gewoon om te zien wat mensen zoal verkopen en hoe ze het eens worden over de prijs en niet omdat ik van plan ben zelf iets te kopen/te koop te zetten.
Dat is imo geen vreemd trekje, maar iets dat je gewoon doet.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 16:08
Dinalfos
Dinalfos is offline
Als ik in de tram/bus/trein toevallig naast iemand wil/moet gaan zitten, dan maak ik dat duidelijk door iets onverstaanbaars te mompelen. Dat is genoeg, want mensen merken het niet eens
Oud 08-02-2008, 16:11
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Dat is imo geen vreemd trekje, maar iets dat je gewoon doet.
Ja goed, maar dat geldt dan voor meer dingen die in dit topic genoemd worden. En een hoekje van je boterham snijden is toch ook iets dat je gewoon doet?
Oud 08-02-2008, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Als ik in de tram/bus/trein toevallig naast iemand wil/moet gaan zitten, dan maak ik dat duidelijk door iets onverstaanbaars te mompelen. Dat is genoeg, want mensen merken het niet eens
Ik ook. Eigenlijk mompel ik altijd
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 16:29
strontkind
strontkind is offline
vreemde trekjes: als ik bij bepaalde vriendinnen ben doe ik enorm druk en kinderachtig, terwijl ik bij anderen juist weer veel meer teruggetrokken ben. op mijn werk ben ik wat meer iemand die alles het liefst zelf wil bepalen, prive ben ik echt een beetje de "debiel die alles wel best vind"

als er teveel dingen mis gaan in korte tijd word ik enorm agressief en ga dan gillen en met mijn hoofd op t kussen van mijn bed bonken.

als ik zeer vrolijk ben ga ik heel erg druk doen, tot gewoon keihard aah gillen aan toe. dit weer alleen in het gezelschap van die bepaalde vriendinnen.

ik ben panisch voor mieren en ik val op lelijke mannen. das ook best maf, toch?
Oud 08-02-2008, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Ja goed, maar dat geldt dan voor meer dingen die in dit topic genoemd worden. En een hoekje van je boterham snijden is toch ook iets dat je gewoon doet?
Haha, nou, maar wel een vreemd iets dat je doet!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 17:05
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vind de trekjes van paranoïde stuk voor stuk geniaal.
Citaat:
Als ik in de bus, tram of trein zit kijk ik het liefst naar boven, omdat ik het zielig vind voor de bovenkant van alle dingen, dat er nooit naar gekeken wordt. (Depressievelingen en alto's staren altijd naar hun voeten of naar de grond, gewone mensen kijken vooruit, maar niemand kijkt omhoog. Aw.) Als de tram door een tunnel rijdt fluister ik soms tegen de verf op de muren van de tunnel dat ik er naar kijk, ook al is het donker en zie je niks. Als ik de verf op de muren van een tunnel was dan zou ik dat echt leuk vinden om te horen.
<3
Oud 08-02-2008, 17:34
Cherry Springs
Soms ga ik met mijn rechterbeen trillen zodat het na een tijdje voelt alsof ik er niet mee op kan houden.
Als ik een film of iets zie op tv of dvd dan ga ik in mijn hoofd een recensie schrijven, en dan ga ik die later tegen vrienden vertellen terwijl ze daar helemaal niet geinteresseerd in zijn.
Als ik mij verveel in de auto ga ik kijken naar mensen in andere auto's en bedenken wat voor mensen het kunnen zijn.
Ik krijg het niet over mijn hart gemeen te zijn tegen kneuzige mensen, ook al zijn ze nog zo godsgruwelijk irritant.
Vaak gebruik ik expres geen voltooid deelwoord in zinnen want dat vind ik mooier staan. Dan zeg ik "een tekening die ik maakte" in plaats van "een tekening die ik heb gemaakt".
Ik teken altijd alles onder.
Soms maak ik kleine veranderingen in mijn eigen handschrift, zodat als ik op school dingen moet overschrijven, ik heel erg uitkijk naar een woord waar dan bijvoorbeeld een A in zit.
Oud 08-02-2008, 17:59
Verwijderd
Vroeger had ik altijd liedjes in mijn hoofd en als ik me dan niet kon concentreren door die stomme liedjes ging ik de songtekst maar opschrijven. Zo heb ik schriften en klappers vol met songteksten en ook nog heel veel de zelfde songteksten...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 18:05
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ooooh, dat is zo leuk!
Maar dan moet er wel iemand zijn om dat mee te doen dus

Citaat:
[..] Snoepjes of andere dingen eet ik altijd in paren en altijd van dezelfde kleur. [..]
Oud 08-02-2008, 18:13
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Haha, nou, maar wel een vreemd iets dat je doet!
Dat wel ja. Laten we 'vreemde trekjes' maar gewoon breed opvatten.
Oud 08-02-2008, 18:26
Verwijderd
Soms als ik eenzaam door de stad dwaal, ga ik proberen zo filmgeniek mogelijk te lopen en stel ik mij voor hoe het uit zou zien en of het in een zwartwit-film over de onoverkomelijk tragische lotgevallen van een studente zou passen.
Als mensen in de rij voor de kassa heel veel ongezonde dingen en heel veel vlees en geen groente op de band leggen wordt ik altijd een beetje boos vanbinnen.
Als ik loop of fiets of zachtjes autorijd móet ik altijd alles lezen wat in mijn blikveld komt. Ik kán gewoon geen woorden overslaan, ook al zijn het maar stomme straatnaambordjes, reclame's of bordjes met ''plaats uw fiets waar u zijn moet aub'' die ik al dertig keer heb gelezen. Ik denk dat het mijn enige echte dwangneurose is.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 19:37
Dinalfos
Dinalfos is offline
Geen trekje, maar een topic op een ander forum deed mij eraan herinneren dat ik stiekem heel erg verlang naar een real life zombie outbreak. Ik wil natuurlijk niet opgegeten worden, maar wel gelegitimeerd schieten op alles wat beweegt en luisteren naar foute Goblin-muziek (die uit een onzichtbare speaker in de lucht schalt).

Sowieso, een zombieplaag is een perfect einde voor deze wereld.
Oud 08-02-2008, 19:41
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
maar wel gelegitimeerd schieten op alles wat beweegt
Oud 08-02-2008, 20:15
Missy
Missy is offline
Topdrop, het is niet de bedoeling dat je overal offtopic gaat.
Oud 08-02-2008, 22:34
Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik praat tegen de auto als ik aan het autorijden ben
Oud 08-02-2008, 22:47
Lethe
Lethe is offline
Ik ben gefascineerd door 'bijzondere' tijden als 22.22, 0.00, 16.16 etc. en doe altijd een wens als ik op zo'n moment op mijn wekker/pc-klok kijk.
Oud 09-02-2008, 12:34
Verwijderd
Dat heb ik ook, maar ik heb dat met 22:55 en 20:05 omdat dat symmetrische tijden zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 14:28
Missy
Missy is offline
Als ik zenuwachtig ben, heb ik echt knikkende knieen.
Oud 09-02-2008, 14:37
Verwijderd
ik maak van alles een datum, zodat ik het makkelijker kan onthouden.
Zoals mijn pincode, 6503, dat is dan 65 maart
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 15:32
Rob
Rob is offline
@ Paranoide: Ack, je hebt gelijk. Ik heb de 5 van de 65 per ongeluk ook achter de 3 erna geplaatst. My bad.
Ik ging 't automatisch doen. Bèta-student, hè?

Zelf heb ik trouwens een zwak voor limited edition spul... mits 't van iets is dat ik ken.

Citaat:
als ik bij bepaalde vriendinnen ben doe ik enorm druk en kinderachtig, terwijl ik bij anderen juist weer veel meer teruggetrokken ben. op mijn werk ben ik wat meer iemand die alles het liefst zelf wil bepalen, prive ben ik echt een beetje de "debiel die alles wel best vind"
Herkenning.
Oud 09-02-2008, 15:47
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
ik maak van alles een datum, zodat ik het makkelijker kan onthouden.
Zoals mijn pincode, 6503, dat is dan 65 maart
Maar hoe doe je het dan bijvoorbeeld met 4289?

Of wordt dat dan 4 feb '89?
Oud 09-02-2008, 15:49
Verwijderd
Of 428 september
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 15:50
TopDrop
TopDrop is offline

ot: Raar trekje: Om 10 voor 5 's middags gaan douchen
Oud 09-02-2008, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Maar hoe doe je het dan bijvoorbeeld met 4289?

Of wordt dat dan 4 feb '89?
ja deze optie

Als me dat te ingewikkeld wordt, dan maak ik er andere getallen van.
Bijvoorbeeld 2 huisnummers van voor mij bekende locaties, of de leeftijd van een paar mensen. Dan hoef ik alleen even aan die mensen te denken.

Van nummerborden maak ik ook woorden om ze te ontouden.
Die van m'n ouders is science fiction dubble D 37.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 15:59
TopDrop
TopDrop is offline
Ik zag laatst een auto rijden met PW-ND-37. En toen was ik jaloers
Oud 09-02-2008, 16:04
Verwijderd
haha die wil ik
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 16:13
TRA
TRA is offline
Citaat:
Dat heb ik ook, maar ik heb dat met 22:55 en 20:05 omdat dat symmetrische tijden zijn.
.00 en .30 zijn symmetrietijden!

Dan kijk ik in de trein even naar buiten, of op m'n horloge als ik een trein voorbij zie rijden om te bepalen of we nog op tijd rijden.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 16:36
TopDrop
TopDrop is offline
Oh! Ik heb een nieuw vreemd trekje! Als ik me verveel ga ik blik op de weg afleveringen kijken
Oud 09-02-2008, 16:38
Verwijderd
Ik praat/mompel/zing in mezelf, vooral als ik nerveus ben (dat is dus altijd als ik me onder de mensen bevind)
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 16:41
Verwijderd
Citaat:
.00 en .30 zijn symmetrietijden!
Niet waar.
(op de digitale klok he!)
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 17:39
Rob
Rob is offline
Citaat:
Dan kijk ik in de trein even naar buiten, of op m'n horloge als ik een trein voorbij zie rijden om te bepalen of we nog op tijd rijden.
Dat doe ik ook altijd. En al helemaal op plaatsen waar ik vaker vertraagd ben geweest.
Oud 10-02-2008, 12:35
TRA
TRA is offline
Citaat:
Niet waar.
(op de digitale klok he!)
Wel waar! En bij een half uur dienst ook .15 en .45, behalve op de Noordoostcorridor.

(in heel West-Europa behalve Frankrijk he!)
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 12:38
Verwijderd
Ja, maar laat ik dáár nu net niets mee hebben!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 12:42
TRA
TRA is offline
Oh, ik vind het wel handig.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 12:49
Verwijderd
Ik vind het gewoon leuk om op mijn wekkerradio te kijken en 20.05 of 22.55 te zien.

Oh ja, en ook een vreemd (of misschien eigenlijk best logisch) trekje: sinds ik bij de AH werk, kan ik er níet tegen als er producten scheef liggen in vak of het etiket niet goed te lezen is ofzo, en loop ik altijd te spiegelen wanneer ik boodschappen doe. Ik vind dat ze me wel wat overuren mogen betalen.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 12:51
TRA
TRA is offline
Ik snap 't ook wel. Dat heb ik een tijdje gehad bij 13:37. :')
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 12:55
TopDrop
TopDrop is offline
Maar nu niet meer?

edit: Ok, een ontopic voor juf cs. Ik gooi mn sokken meestal op de grond, terwijl er gewoon een mooie wasmand op mn kamer staat.

Laatst gewijzigd op 10-02-2008 om 13:05.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 13:03
Cherry Springs
Blijf wel ontopic, ja? Het is niet het leuke-tijden-topic ofzo.

OT: Als ik een peer eet, probeer ik eerst hem zo te eten dat het een soort rond iets wordt.
Oud 10-02-2008, 17:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik haal elke dag tussen de lessen door één pompoenbroodje en één waldkornbroodje bij de Kraakman in Bergen. <3

Citaat:
verder hou ik niet van bellen, maar bel ik wel heel veel, alleen dat ik maar met een beperkt aantal mensen.
Ik ben bang in het donker en heb 's nachts heel vaak nachtmerries. Als ik dan wakker word omdat ik naar de WC moet, durf ik mijn hand niet boven de dekens te doen om mijn licht aan te doen.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 20:48
Vice
Vice is offline
Als ik (net) over de N11 rijd, kijk ik altijd even hoe laat het is en bedenk dan waar op dat moment de treinen tussen Utrecht en Leiden bevinden.
Oud 10-02-2008, 21:23
TopDrop
TopDrop is offline
Het is nu 22:22!!
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten