Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Verder heb ik vandaag veel gedaan aan school en morgen weer.
|
Verwijderd
|
volgens mij wordt er nog een REVIEW verwacht van afgelopen weekend. vrijdagavond feestje in bunnik, was leuk! gezellig met geertje achter een auto plassen terwijl er iemand in die auto zat. veel bier + leuke mensen! vrijdag gewinkeld in utrecht en nieuwe schoenen gekocht, 's avonds naar dumdum geweest in tivoli, was ook gaaf. zondag de hele dag niets gedaan behalve mtv kijken, en maandagochtend naar m'n ouders gegaan. gisteravond/vannacht bandjes gekeken, en ik zou vanochtend om 9 uur bij de dokter moeten zijn, maar omdat er een spoedgeval was moet ik nu om 20 over 3
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
vanavond heb ik hotpot gegeten bij chinezen thuis en het was nogal raar allemaal met gekookte sla en tofu wat doet denken aan gelatine en hmm niet echt een aanrader voor vegetariers ofzo. nouja het was wel gezellig, en zonet heb ik cheesecake gemaakt ennn nu ga ik series kijken. ohjaaa en morgen ga ik als het goed is een (waarschijnlijk trein-)reis naar beijing boeken en visum daarvoor regelen
![]() Laatst gewijzigd op 26-02-2008 om 14:11. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ik mis bigoli best, maar ik heb gelukkig een nieuwe heerlijkheden tentje gevonden 1 minuut van mijn stage waar ze alles toasten en waar een chinees vrouwtje werkt die me lady noemt. vandaag ben ik ziek omdat gister de hele dag de bbc kwam filmen waardoor de verwarming niet aanmocht omdat het een herrie blazer is, de deur openstond omdat het teveel kraakte als hij steeds open en dicht ging, en ik bij een klapperraampje patronen stond te tekenen. (met als schrale troost dat ik wel een eeuwigheid gefilmd werd en een van de bbc mannen het over 'een vermeer' had dus ik zie mezelf al op de gossippagina van de londonpaper binnenkort.) 1 sec op mn stage geweest en toen weer gesmeerd, en in bed de overgave van arthur japin gelezen waardoor ik nu in indianensferen verkeer. nu zit ik op de site van topshop te kijken wat ik ga kopen dit weekend aangezien ik de afgelopen 2 weken nog in geen een winkel ben geweest. |
![]() |
|
Ik had vandaag geen zin in stage, dus ben ik oude rapportages gaan lezen van clienten die eruit zijn gekickt vanwege wangedrag, vergaderen, en met mijn stagebegeleider + wat clienten voetbal gaan kijken.
morgen ga ik echt wat doen.
|
Ik had vrij vandaag en ik moest voor mijn doen vroeg op want de meneer van selektvracht kon langskomen en de deurbel doet het niet. Gelukkig stond hij voo de deur toen ik net boodschappen wou doen, wat een timing! Helaas was de vreugde van korte duur want de spijkerbroek die ik had besteld is te groot en door de 2 jurkjes lijkt het net of ik zwanger ben.
Daarna moest ik eigenlijk de stad in, maar het was ***weer dus dat stelde ik steeds langer uit, maar ben toch gegaan. Moest 85 euro betalen om straks examen te mogen doen en dat is klote, want dat was vorig jaar nog niet. Meh ![]() Verder heb ik veel thee gedronken, een Hollandsche magnetron maaltijd verorbert, m'n haar nog roder geverfd dan het al was en heel veel QI gekeken. (Want Alan Davies heeft lang haar in serie 4. Omgyum!) Morgen vroeg naar de stad, want moet m'n nieuwe brillen ophalen.
|
Nou, ik ben net wakker, de zon schijnt en ik heb straks vast geweldige colleges. Vanavond wat drinken met een vriendje dat ik veels teweinig zie. Alleen zit mn haar niet. Maar ik heb nog een uur voordat ik weg moet.
|
Verwijderd
|
Gisteren was ik met Charlotte gaan Rotterdam geweest, ik moest dan eindelijk tekenen voor mijn nieuwe crib, en dat was relaxed. We moesten in het WTC zijn op de 15e etage, wauw wat een geweldig uitzicht heb je vanaf daar. Daarna naar de gemeente geweest waar ik me moest inschrijven om rotterdammer te worden, dat heeft echt vet lang geduurd, wachten is echt een hel. Ik ben al zo ongeduldig en als je dan ook nog eens naar de wc moet grr. Toen dat allemaal gebeurd was, was alles geregeld hebben we een celebration joint gerookt haha en daarna hebben we een fles wijn gekocht want we zouden nog langs mn crib gaan en mn huisgenoten verassen huhu. Daar voor hadden we nog een neighbourhood checking out gedaan en dat was nice, echt veel relaxede spots waar je kan relaxen in de zomer. Toen naar mijn huis gegaan en dat was een hele verassing want mijn kamer werd ineens gebruikt als waskamer, toen ik stiekem door het keukenraam naar binnen keek, zag ik allemaal bh's op mn verwarming en overal kleding haha. Dus toen ik binnenkwam gingen ze meteen als een gek opruimen haha, wat wijn met die mensen gedronken en gelukkig roken ze ook als ketters. Toen nog in rotterdam wat rondgehangen met Charlotte en we hebben echt vage shit gezien joh! Echt een groep vogels die allemaal zieke shit in de lucht deed echt serieus, dik spacen. Toen weer naar mijn ouderlijke hometown gegaan en daar met een vriend afgesproken en hebben we wat bijgekletst. Vanochtend werd ik weer voor de 3e keer deze week gewekt door de boormachine van de buurman die in de kamer naast mij de boel loopt te terroriseren, vraag me echt af wat hij daar aan het doen is. Zometeen even een lekker ontbijt maken en vanmiddag chillen, want nog steeds vakantie
![]() |
![]() |
|
Ik ben n beetje gestrest want ik moet inpakken voor Praag maar een hoop kleding zit nog in de droger. Ben wel benieuwd hoe het is om met de nachttrein te reizen, nog nooit gedaan. Ik heb wel al n fles champagne voor mezelf en mn vriendinnetjes gekocht voor in de trein hehe. Ik vond het alleen niet leuk om afscheid te nemen van mn lovah
![]()
|
Ik heb gisteren met mijn vriendje gechilled de hele dag
![]() ![]() vanavond naar A'dam want een open avond van de UvA hoewel ik daar totaal geen zin heb ga ik wel even kijken en daarna bij een vriendin logeren lekker gezellig!
|
Verwijderd
|
Gisteren eerst opdracht voor school gemaakt/gewinkeld in Den Bosch, daarna date met mijn toekomstige loverrr en dat was weer veel te leuk. Vanaf half 1 alweer in de kroeg gezeten, bier gedronken en Cluedo gespeeld (Ik heb gewonnen) en zometeen weer een afspraak. Nog even tijd vinden om te slapen. Ga maar even in bed relaxen met een filmpje.
![]() |
![]() |
|
![]() |
morgen om 12 uur stipt ga ik eindelijk verhuizen, net optijd om een nervous breakdown te voorkomen. ik las in de londonpaper dat courtney love aan het einde van de straat komt wonen dus ik hoop dat we bff worden. nog meer hoop ik dat mn internet meteen zonder problemen werkt, zodat ik linea recta 3 episodes lost en prison break kan downloaden. en webcammen met mn p00zen.
|
![]() |
|
Vanochtend een zeer enerverend gesprek gehad met de huismeester over ONGEDIERTE, wat de toon zette voor de dag. In een soort roes naar Leiden gegaan, zonnebril gekocht en ik wilde naar de kapper, maar een teken van bovenaf heeft dat voorkomen. Ook nog gechilld met oude studiegenoten in Leiden en even de universiteit weer gecheckt. Ik weet nu ook gelijk weer waarom ik naar Amsterdam ben gegaan, wat een deprimerende kkzooi zeg. Nu even aan de studie en vanavond naar de pub
![]()
|
Vannacht wakker geworden van oorlog in mijn buik en een koortsig gevoel en toen niet meer kunnen slapen en vanochtend was het nog niet beter dus afgemeld voor werk en ik word pas maandag weer verwacht en daar ben ik eigenlijk wel heel blij om. Daarna gelukkig nog wel wat kunnen slapen.
Zojuist heb ik op de bank The Dark Crystal liggen kijken met een dekentje over me heen en daarna the making of ervan gezien. Nu voel me nog verre 100% maar wel een stuk beter, zometeen iets met witte rijst eten en de rest van de avond weet ik nog niet.
|
ik had gisteren echt heel goed geleerd voor een herkenningstest van esthetica, uitzonderlijk vroeg begonnen met leren ( half tien 's avonds) en vanochtend kende ik alles heel goed en toen bleek mijn estheticadocent Alias professor snape ziek. en van hem krijg ik ook calculatie en bouwkunde en ik heb nu in acht weken 1 keer les van hem gehad
![]() en verder heb ik geschilderd en had ik koppijn en toen was daar mijn grote vriend ibuprofen en toen ik thuis kwam mijn grote vriend caffeine en toen was mijn hoofdpijn weg.
|
De studio is het niet geworden, veel te klein. Vandaag heel een hele drukke dag gehad. Wel eerst lekker uitgeslapen, om er vervolgens achter te komen dat ik mijn statistiek bijles vergeten was waar ik 100 eu voor betaal. Gelukkig was er vanavond ook nog bijles en ik heb weer heel wat geleerd
![]() ![]()
|
Vanochtend naar de tandarts gegaan, wat een marteling. Gelukkig kon ze er zelf wel om lachen. Nu ga ik even koffie halen, een papiertje bij iemand bezorgen, dan aan school en vanavond komt de nieuwe huisbaas. Eens kijken wat die van plan is. Ik vrees het ergste.
|
colleges gehad, en daarna opdrachten gemaakt; en naar de dress rehearsal van dirty dancing geweest.
![]() ![]() en nu heb ik vanochtend geslapen ipv college gehad en nu zo wel college. ![]() en dan weer opdrachten maken en leren, en jantje beton dingetjes doen, en dan komt mn vriendje. ![]()
|
Verwijderd
|
ik ga zo schaatsen met vriendinnen, echt zin in. daarna met een andere vriendin naar de stad om haarverf voor haar te kopen en pizza's te halen, dan naar mijn kamer om haar haar te verven + te eten, en daarna weer naar die andere 2 vriendinnen om bier te drinken en daarna de meest belachelijke avond van m'n leven te hebben. hoop ik.
|
![]() |
|
Dillinger Escape Plan in Amsterdam was fucking ruig met veel bier, daarna mooi nadansen op een minimal-feessie in Groningen met veel malibu!
![]() Vanavond bandjes checken in de stad en keihard bier zuipen (uuf?).
|
Vanmorgen had ik een gesprek bij een uitzendbureau in de stad omdat ik quasi-wanhopig ben. Ik zag mintgroene pumps maar ik heb ze niet gekocht (!). Straks ga ik naar There Will Be Blood met mijn
![]()
|
![]() |
|
|