Afgezien van die verschrikkelijke drummer die ze hebben. Wat een flowstopper die gast zeg....
Gezien:
The Real Danger: Descendents zijn mijn ding niet, maar leuk bandje TRD.
Daarna een of ander noise ding in de sounds: Megakut, snel weggegaan.
Daarna snel naar Vogue in Cul de Suck: Trok 't erg goed. Botte bijl en go.
Eff bij mother the woman eten en op tijd terug voor Devil's Blood. Zeker aan mij besteed als Roky liefhebber. Vond het geweldig. Het statische element vond ik juist ruig!
Daarna naar Wire omdat dat gaaf moest zijn. Geen kanker aan was het oordeel. Misschien dat ze 3000 jaar geleden nog ruig waren?
Met een pilske in de hand naar de Extase gewandeld voor Torche. Ik wist al dat het hard ging worden en ze stelden geen moment teleur. Mooie show!
Daarna wilde men naar Watain ofzo in 013. Ik ben verre van een liefhebber wbt het genre blackmetal en m'n vooroordelen werden keihard bevestigd. Non-memorabele muziek die allesbehalve evil was. Eerder lachwekkend. Daarna Pulling Teeth paar nummers en toen afgetaaid.
Conclusie: Was ruig, maar teveel 'harde' dingen gezien en niet genoeg vage zooi waar ik nog nooit van gehoord heb. Misschien onbewust te conservatief of lag 't aan 't gezelschap waar ik mee was? Wie zal 't zeggen. Devil's Blood en Torche waren favoriet. Volgend jaar weer!