Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik had vandaag mijn eindassessment. De assessor is één van de docenten. Maar hij is ook rouwtherapeut (geweest?), psychotherapeut (geweest?) en gezinsthereapeut. En hij zei bij mijn beoordeling dat hij 'zeer onder de indruk was van mijn hulpverlenignsgesprek en verantwoording'.
![]() weet niet of het het 'mooiste' compliment is, maar vind het toch zeker een heel leuk compliment ![]()
|
Op mn oriëntatiestages hebben verschillende begeleiders en mensen die al in het vak zitten gezegd dat ik een goede practitioner word en goed om kan gaan met patiënten. Dat vond ik toen heel leuk om te horen, en het gaf me ook echt het gevoel dat de opleiding die ik gekozen had, ook echt bij me paste.
Vaak krijg ik van mensen te horen dat ik van nature heel spontaan, vrolijk en aardig overkom. Dat vind ik vooral leuk omdat ik daar soms wel eens aan twijfel. En laatst zei iemand dat ik altijd zo voorzichtig ben in wat ik zeg enzo. Ik vond dat wel fijn om te horen, omdat ik altijd bang ben dat ik kwetsende dingen zeg ofzo.
|
![]() |
Op de trein sprak er mij een mevrouw aan, omdat ik toch zo een aangename stem heb.
Mijn vriend moest lachen, omdat hij dacht dat je mij door heel de coupé had gehoord. ( maar die mevrouw zat vlak bij ons, dus dat was niet waar ![]() ( Die mevrouw kwam me ook bekend voor, ik denk dat ze (heel) vroeger op tv kwam ) |
![]() |
|
Van de dingen die me echt bijbleven, vooral dat een vriendin van mij zei: "Ja, jouw zusje is dan misschien wel veel beter in alles, maar jij bent wel een veel mooier persoon."
Verder vind ik complimenten over mijn schrijven ook altijd erg fijn ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Misaairlou #228 Swlabr | 500 | 03-06-2008 21:55 | |
De Kantine |
Complimenten enzo vandaag of gewoon deze week hasseltboy | 139 | 04-04-2005 13:01 | |
Verhalen & Gedichten |
De dag dat de wereld verging Mother Earth | 7 | 17-01-2004 13:05 |