Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
long(er) term: handtekening halen voor inschrijving Uppsala vakken kiezen voor in Uppsala huisvesting zoeken voor in Uppsala boeken kopiëren cadeautje voor mijn broertje kopen naar cursus gaan werken in het filmtheater oppassen naar huis gaan met I. afspreken Laatst gewijzigd op 09-04-2008 om 15:20. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 10-04-2008 om 08:38. |
![]() |
|
Lijstje voor tot en met aankomende vrijdag:
Studie: * Scriptie * Modernisme: teksten lezen * Modernisme: roman lezen * Literatuur en film: tekst lezen * Literatuur en film: onderzoeksidee opschrijven en e-mailen naar docent * Lezen in 'Raw Shark texts' * Methoden en hulpwetenschappen: teksten lezen Huishoudelijk: * koken & afwassen Overig: * cadeautje voor M. en I. bedenken + kopen * * lezen in 'De Maja's' * lief zijn voor vriendje * rok maken
Laatst gewijzigd op 10-04-2008 om 15:26. |
![]() |
|
Laatst gewijzigd op 11-04-2008 om 11:28. |
![]() |
|
Verwijderd
|
vakken kiezen voor in Uppsala huisvesting zoeken voor in Uppsala boeken kopiëren (!!!!) oppassen naar huis gaan met I. afspreken Laatst gewijzigd op 11-04-2008 om 12:02. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-04-2008 om 19:26. |
![]() |
|
- haarverf kopen - opdracht AcVa 1 maken - opdracht MIC maken - kamer opruimen - haar verven - Kirsten en Tine mailen - Mp3 bijwerken - beginnen in 'het Parfum'
Laatst gewijzigd op 11-04-2008 om 15:19. |
![]() |
|
Voor 't weekend dus:
Laatst gewijzigd op 12-04-2008 om 12:51. |
![]() |
|
Laatst gewijzigd op 14-04-2008 om 06:48. |
![]() |
|
Verwijderd
|
vakken kiezen voor in Uppsala
huisvesting zoeken voor in Uppsala afspraak met huisarts verzetten oefenrechtbank opdracht 1 maken + inleveren met A. op terras gaan hangen onderwijs voorbereiden bellen met A.V. bellen met L. cursusprestentatie voorbereiden aankopen ruilen |
![]() |
|
Ok, voor deze week dus:
|
Verwijderd
|
vakken kiezen voor in Uppsala
huisvesting zoeken voor in Uppsala oefenrechtbank opdracht 1 maken + inleveren met A. op terras gaan hangen bellen met A.V. cursusprestentatie voorbereiden was ophangen naar tai chi gaan uitzoeken wát ik überhaupt moet lezen voor onderwijs morgen Laatst gewijzigd op 15-04-2008 om 12:25. |
![]() |
|
Zo, al best wat gedaan *kuch*:
Laatst gewijzigd op 16-04-2008 om 10:11. |
![]() |
|
![]() ![]() - Uitzoeken tot wanneer telefoon abonnement loopt - Bankafschriften wegstoppen in mapje - Telefoonrekeningen wegstoppen in ordner - Administratie ordner doornemen op dingen die weg kunnen - Stage papieren uitzoeken - Hoofdstuk uit (stage)boek lezen - Boeken uitzoeken op wel/niet bewaren - CD's uitzoeken - Medicijnen betalen - Vertragingsformulier invullen - Naar dansles Administratie- en opruimdagje ![]() En overdag heel de dag thuisblijven want er komt een pakketje.
|
Verwijderd
|
evt dienst ruilen
VoKo afhandelen B. contacteren om naar de film te gaan S. contacteren om iets leuks te gaan doen J. contacteren om af te spreken? inschrijven voor werk op Pinkpop? vanavond naar L. gaan Cortens lezen tekst strafprocesrecht lezen wetboek van strafvordering lezen college volgen cursuspresentatie voorbereiden oppaskindje halen, koken en weer wegbrengen college volgen cursuspresentatie arresten opzoeken + bestuderen (!!!) mama bellen jurkje passen en evt kopen gympen kopen Uppsala div. |
![]() |
|
- Stofzuigen - Bed verschonen - Keuken schoonmaken - Afval wegbrengen - Van 9 tot 2 college, werd tot 12 uur =) - Om 3 uur werkgroep, ging niet door - Boeken bestellen - Leervragen uitprinten - Portfolio veranderen?, geen zin - Koken&eten - Met E. film kijken
Laatst gewijzigd op 16-04-2008 om 17:12. |
![]() |
|
- Boeken nieuwe blok kopen, > werd bestellen, rot boekenbureau - 15.00 - 17.00 werkgroepen - Koken & eten - Samenvatting maken M&B > gaat niet aangezien er geen enkel boek nog is van dit hoofdstuk - Opdrachten maken > zie vorige punt - Grey's marathonnen > niet verdiend
Laatst gewijzigd op 17-04-2008 om 16:31. |
![]() |
|
- Kado kopen.
- Werken. - Planning maken. - Map kopen. - Samenvattingen opzoeken.
Laatst gewijzigd op 17-04-2008 om 15:00. |
![]() |
|
-
- - POS II, individueel verslag maken - - - ![]() -
Laatst gewijzigd op 18-04-2008 om 09:48. |
![]() |
|
Verwijderd
|
VoKo afhandelen B. contacteren om naar de film te gaan J. contacteren om af te spreken? nvt inschrijven voor werk op Pinkpop? tekst strafprocesrecht lezen wetboek van strafvordering lezen mama bellen gympen kopen Uppsala div formele analyse verbeteren en insturen groepsgenoten mailen over opdr 2 alle materiaal voor oefenrechtbank uitprinten beginnen aan beroepschrift deadlines en andere data noteren R. op de hoogte stellen van al deze dingen kaartjes voor voorstelling Martino reserveren Laatst gewijzigd op 17-04-2008 om 20:40. |
![]() |
|
- As I lay dying lezen
- The raw shark texts lezen - De maja's lezen - Bakhtin essay 3 lezen - Literatuur en film: tekst lezen - Opzet paper literatuur en film maken - Opzet presentatie leeslijst maken (Wolf - Kassandra?) - Hoofdstuk/inleiding scriptie typen - Mulholland drive kijken - Huisrekening betalen - Kamer schoonmaken - Postzegels kopen - Waterkoker schoonmaken
|
- Boeken nieuwe blok kopen - Pathologie Hfstk 3 sv en opdracht - M&B Hfstk 1, 3, 4, 5 sv en opdrachten - Planning weekend maken - Koken & eten - Verjaardag G.
Laatst gewijzigd op 18-04-2008 om 17:50. |
![]() |
|
Verwijderd
|
VoKo afhandelen inschrijven voor werk op Pinkpop? wetboek van strafvordering lezen gympen kopen Uppsala div alle materiaal voor oefenrechtbank uitprinten beginnen aan beroepschrift Laatst gewijzigd op 21-04-2008 om 09:26. |
![]() |
|
Ik moet morgen:
Een debat leiden voor maatschappijleer Een betoog houden voor Nederlands' Zorgen dat ik mijn Grieks in elk geval voldoende ken zodat het lijkt dat ik nog wel wat heb uitgevoerd. En ik wil over een uur gaan slapen. Hoe zal het lukken?
|
- Badkamer schoonmaken - Ontbijten - Opdrachten doorlezen - 08.30-13.30 college - Boodschappen - Lunchen - Hfstk 14 lezen - Opdrachten 14 maken - Opdrachten 15 maken - Stage regelen - Afwassen - Planning t/m vrijdag maken - Grey's kijken
Laatst gewijzigd op 22-04-2008 om 06:23. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- boodschappen doen, - historical linguistics lezen |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 22-04-2008 om 10:39. |
Advertentie |