Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2008, 11:53
Verwijderd
Kan ik een keer een dagje eerder komen, moet 'ie de hele avond werken. Dat schiet natuurlijk ook niet op zo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2008, 11:55
Neko*
Neko* is offline
Knuffel voor Dott!
Oud 20-03-2008, 11:57
woezel
woezel is offline
gek, ben ik eindelijk nog eens verliefd (aan het worden) heb ik er echt een hekel aan. ik voel me normaal nooit onzeker/niet gewild en nu wel..grmpf (en toch wil ik hem zien)
Oud 20-03-2008, 12:26
ST*R
ST*R is offline
Werd gebeld door een jongen waar ik een tijdje geleden mee had gepraat, hij had me opgezocht op hyves, en hij vroeg me mee naar zn huisdiner! Haha ben benieuwd. En weer zin in vanavond!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Ja, mijn echte vrienden kwamen dus wel, maar de mensen die vooral heel hard ríepen dat ze ''zeker weten zou komen!'' lieten het afweten, een persoon in het speciaal.
Das kut

Ontopic: waarom weet ik nu al dat het vanavond weer een drama gaat worden? Als hij teveel interesse gaat tonen, krijg ik weer hoop, maar als hij me negeert, dan word ik weer doodongelukkig. We kunnen gewoon niet normaal met elkaar omgaan. Dat weten we allebei, maar de gevolgen zien we liever niet onder ogen.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Das kut
Juist. En nog kutter is dat ''meneer de beste vriend'' (door dit soort acties zet ik grote vraagtekens bij ''beste'' en ''vriend'') het dus niet haalde (ivm vervoer), maar dat hij dus ook geen één keer heeft gebeld om te vragen hoe het ging, geen één smsje heeft gestuurd, niet achteraf nog even is langsgekomen, zijn telefoon niet opnam, niet reageerd op het smsje dat ik 's avonds laat nog stuurde, en vandaag wel móet hebben gezien dat ik belde en nog stééds niet teruggebeld heeft. Ik begin ernstig te twijfelen aan zijn inlevingsvermogen, wat een klootzak is hij op het moment.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 14:18
Verwijderd
Het gaat top! <3
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 14:56
Verwijderd
lalala
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 15:29
Uice
Uice is offline
Citaat:
Het gaat top! <3
Oud 20-03-2008, 16:21
Neko*
Neko* is offline
Net ruzie gemaakt met mijn moeder, pff, heftig. Daarvoor al heel chagerijnig door m'n broertje. Maar nu is het weer goed. Vanavond komt vriendjelief en dan gaan we lekker op de bank hangen. Pff ben helemaal moe door al dat geruzie...
Oud 20-03-2008, 20:04
I C U
I C U is offline
Morgen Ik hoop dat het leuk is enzo...
Oud 20-03-2008, 20:09
niña
niña is offline
Zit ik ineens een dag eerder thuis, vreemd. En ik zou nu juist zo graag bij 'm zijn..
Oud 20-03-2008, 21:05
Dauwdruppel
Dauwdruppel is offline
Ik mis gewoon 2 armen om me heen.........
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 21:57
Verwijderd
Van dingen die me normaal niet echt zouden boeien ga ik tegenwoordig helemaal flippen . En hij noemde me vandaag een huisvrouwtje.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 22:22
Changshan
Changshan is offline
^ Ligt aan de intonatie, maar dat zou prima een door mij bedachte nickname kunnen zijn. Maak je niet dik.
Oud 20-03-2008, 23:10
Verwijderd
Citaat:
hij noemde me vandaag een huisvrouwtje.
Hmm, ik kan het niet helemaal laten om de verontwaardigde reactie lichtelijk tegenstrijdig te vinden als ik het eerste stukje van je signature lees: "home is where I want to be" !
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Hmm, ik kan het niet helemaal laten om de verontwaardigde reactie lichtelijk tegenstrijdig te vinden als ik het eerste stukje van je signature lees: "home is where I want to be" !
hehe, touché (maar dat komt natuurlijk uit een liedje)
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 23:28
Fosca
Fosca is offline
(8) Hij verstaat de kunst van bij me horen, in mijn lichaam heeft hij plaatstgemaakt voor twee

Ik ben er net achtergekomen dat alle liefdesliedjes ter wereld eigenlijk over mij en hem gaan
Oud 20-03-2008, 23:51
knir
knir is offline
Aaaah! Ik post hier nooit maar nu moet ik toch even om advies vragen.

Situatie: mijn vriend en ik hebben elkaar ontmoet in Canada, we waren beiden op uitwisseling. Nu woont hij in Zweden en ik hier, we hebben besloten om onze relatie een kans te geven. Het laatste halfjaar zien we elkaar ongeveer 1 keer per 1,5 maand.

De afgelopen tijd is er toch iets misgelopen. Omdat je elke keer voor een langere periode afscheid moet nemen stomp je een beetje af. De eerste keer dat je uit elkaar moet is het onwijs verdrietig, maar naarmate de tijd vordert wen je aan het grotendeels alleen zijn. Ten tweede heeft hij het erg druk met zijn werk en ben ik ook heel druk op het moment, ik doe een voltijd bestuur bij een studentenvereniging en daarnaast probeer ik mijn bachelor te halen. Deze dingen vind ik beide erg belangrijk en vaak gaan ze voor mijn vriend. De laatste tijd werd het contact veel minder, we belden weinig, dit kwam vooral doordat onze levens(ritmes) erg verschillen.

In plaats van hierover te praten ben ik een dikke sukkel geweest en heb ik stomdronken met een ander gezoend. Ik heb het gelijk aan hem verteld en zoals verwacht was hij er echt kapot van. Hij heeft al vliegtickets om volgende week langs te komen maar op dit moment ziet hij dat -uiteraard- niet zitten. Tenminste, hij laat de keus wat dat betreft aan mij over. Als ik een goede reden heb om hem hier te willen dan zal hij dit nog overwegen.

Mijn probleem; ik weet niet wat ik wil. Hij is echt ontzettend lief, slim, speciaal, uniek en we zijn heel goed samen. Ik weet dat als de tijd en de omstandigheden anders zouden zijn dat ik absoluut bij hem zou willen zijn. Maar dat is natuurlijk niet de realiteit. Ik zou in ieder geval nog met hem in het echt willen praten, óf om het goed af te sluiten óf om het nog een keer te proberen samen. Zelf kan ik pas begin mei daar naartoe.

Op dit moment mis ik hem enorm, alhoewel ik aan het twijfelen ben of ik hém mis of de aandacht. Maar toch, we hebben net nog gebeld en dat deed me nog meer beseffen hoe leuk ik hem vind. Aan de andere kant heb ik mijn 'dronken vergissing' vandaag voor het eerst weer gezien en vreemd genoeg werd ik daar ook heel nerveus van. AAAAAAH! Het zijn allemaal tegenstrijdigheden en ik weet niet wat ik ermee moet. Wie heeft hier iets zinnigs over te zeggen?
Oud 20-03-2008, 23:59
Verwijderd
Citaat:
knip
Laat het voor wat het is, zo werkt het niet. Huilen, afsluiten en move on. Succes!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 00:49
Changshan
Changshan is offline
^ Klinkt hard, maar ik ga er wel een beetje in mee... onder de omstandigheden (afstand, maar ook ambities) had je je nooit aan zo iemand moeten binden. Nu je dat wel gedaan hebt, wordt het heel moeilijk verwerken dat het zo gewoon te moeilijk is, nog even los van het vreemdgaan. Sterkte.
Oud 21-03-2008, 08:45
Dith
Dith is offline
Vandaag precies vier jaar geleden hebben we elkaar voor het eerst leren kennen (en nog wel via het fotoboek, hoe wálgelijk fout) en ik had toen nóóit durven dromen dat we vier jaar later alweer 3 jaar een relatie zouden hebben .
Oud 21-03-2008, 10:07
Neko*
Neko* is offline
Om half 12 besluiten om gezellig met z'n vieren (mama, haar vriend, vriendjelief en ik) te gaan monopolieën. Met 2 flessen wijn op de tafel. 2 flessen wijn en 4 uur later hebben we het spel maar als gewonnen door vriendjelief beschouwd, want we waren het wel zat. Maar oh, wat was dat grappig. Mama en ik hebben meerdere keren bijna onder tafel gelegen van het lachen. Geweldig. Moeten we vaker doen.

In bed nog een moeilijk gesprek gehad met vriendjelief. Hij begreep me wel, maar reageerde niet zoals ik dat zou willen. Kan hij niks aan doen, en dat verwijt ik hem ook niet. Maar op zo'n moment had ik het toch graag anders gezien. Maar het is goed met ons, en dat maakt het goed. Hij is lief, en het is fijn om te weten dat ik hem niet afschrik met mijn buien. Ookal ben ik bang dat hij ze op 'n gegeven moment zat is, en er niet meer tegen kan. Eerder reageerde hij altijd overstuur, nu was hij wel heel rustig en knuffelde hij me. Vroeg dingen, zei dingen zoals hij het zag. Dat was fijn, alleen jammer dat ik sommige dingen die hij zei me heel erg aantrok, en het op mezelf betrok. Moet ik niet doen, maar op zo'n moment is toch alles mis. Ik ben in ieder geval blij dat het uit de wereld is, alleen jammer dat het op zo'n tijdstip moest...
Oud 21-03-2008, 10:11
Verwijderd
*Knuff* voor Neko* (alweer ) Je mag blij zijn met zo'n vriendje. En je hebt gelijk, misschien is het tijdstip wat stom, maar heti s wel gezegd!
Hoe is het vriendje van je moeder trouwens, nu? Beetje leuker?

ot: Ik wil hem ziehien maar moet wachten tot dinsdag. En misschien heeft ze wel gelijk en moeti k hem eens mee uitvragen. Tering, wat erg, maar ik durf helemaal niet. (ICU, jij snapt me )
En stiekum vind ik het stom als ik drie dagen niks van J. hoor. Maar, maak je niet zo druk.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 10:18
Neko*
Neko* is offline
Oh, als we het over hem gaan hebben kan ik nog wel een boek vol schrijven. Echt, ondertussen ben ik wel wat aan hem gewend, maar hij is zo'n rare gast. Met monopolieën ook, hij ging echt elke keer uittellen wat hij moest gooien, 'want dat helpt'. Nou dat hielp dus ook. maar alleen omdat als hij wat anders gooide het ook goed was, tenzij hij op iemand z'n bezit kwam. Echt. Maar hij is af en toe ook wel heel vervelend. Hij heeft nooit kinderen gehad, en dat is heel erg te merken. Hij vind dat mams ons veel te vrij laat, maar dat valt opzich wel mee. En hij vind het heel moeilijk om met mijn broertje om te gaan omdat dat echt een puber is. Het ene moment heel 'volwassen' en het volgende moment weer zo lekker kind. Kan dat ook wel begrijpen, maar hij uit zich soms wat lastig. Een beetje té direct, en hij zegt echt álles wat hij op z'n hart heeft. Maar over het algemeen ben ik wel aan hem gewend. Ookal dnek ik nog steeds niet dat het lang duurt tussen hem en mijn mams.
(pff, alweer zo'n lang antwoord, ik blijf bezig zo)
Oud 21-03-2008, 10:30
Dott
Dott is offline
da's afwachten.
Dat dacht ik ook van mijn mams en ronald
Oud 21-03-2008, 10:32
Verwijderd
@Neko*: Laten we hopen dat het nog bijtrekt dan!
@Dott: hoe is het nou bij jou?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 11:03
Dott
Dott is offline
Vanavond naar een concert met hem.
Ik zie wel..
Ik voel me leeg, en erg verdrietig.. zou de hele dag wel willen huilen.
Hij voelt zich ook nog wel rot geloof ik.. volgens eigen zeggen galmen mn woorden nog na in zn hoofd.
Ik ben momenteel een beetje verdoofd..
Met jou?
Oud 21-03-2008, 11:32
Verwijderd
Redelijk. Ik maak me beetje zorgen om J (Enschedejongen). Wil hem spreken, maar eigenlijk echt geen tijd. Met Y. (van de band) heb ik woensdagavond best een tijd gezeten en dat was gezellig. Mijn beste Freund doet een beetje stom maar dat overleven we wel. Dus... Als er iets is/je iets kwijt wil, pm/mail, jeweet, jeweet!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Juist. En nog kutter is dat ''meneer de beste vriend'' (door dit soort acties zet ik grote vraagtekens bij ''beste'' en ''vriend'') het dus niet haalde (ivm vervoer), maar dat hij dus ook geen één keer heeft gebeld om te vragen hoe het ging, geen één smsje heeft gestuurd, niet achteraf nog even is langsgekomen, zijn telefoon niet opnam, niet reageerd op het smsje dat ik 's avonds laat nog stuurde, en vandaag wel móet hebben gezien dat ik belde en nog stééds niet teruggebeld heeft. Ik begin ernstig te twijfelen aan zijn inlevingsvermogen, wat een klootzak is hij op het moment.
Mannen Laat hem maar lekker eerst wat van zich horen, je hebt al genoeg gedaan *geeft knuffel*

Ontopic: oh dear. Wat nu?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 12:21
Verwijderd
Inderdaad. Tot nu toch nog niks vernomen. Hij moet echt met een héél goed excuus komen. Ik neem genoegen met de verklaring dat zijn gsm gestolen is, of zijn moeder ineens in het ziekenhuis belande.

En jeej, gister ein-de-lijk weer eens met L. kunnen bijkletsen en vanmiddag gaan we gewoon nog even verder. Het was zo'n fijne avond, openhartig en lief. Ze nam me in vertrouwen over een voor haar gevoelige kwestie en ik zie dat als een teken dat het echt goed zit tussen ons. En ze zei dat ik zo oprecht (of gebruikte ze een ander woord?) met mijn vrienden en bekenden omging, en dat vond ze echt heel goed en ik voelde me zo gevleid.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 14:04
luchtballon
luchtballon is offline
Haha, mannen en zich dingen laten aansmeren door flirtende meisjes

Maar laat ik vandaag nou net een kutdag hebben en er niet zo goed tegenkunnen. Blaaah. Hij zei dat ik wel vaak een beetje down ben.. ? Maar, het leven op deze manier is ook nogal vermoeiend, als dat neit zo zou zijn zou ik minder zo zijn, denk ik.
Maar het gaat goed met ons, alleen even niet zo met mij, en geen tijd om het uit te leggen.. vannacht weer. Stom werk.
Ik hoop dat hij niet denkt dat het aan hem ligt, en ik weet dat hij dat denkt, en ik wil hem niet afschrikken. Ik ben zo open als ik kan zijn, en van mezelf weet, maar soms is er gewoon zo'n bui en weet ik écht niet wat er mis is. Maar hij is lief, en hij doet z'n best. En soms zegt hij dingen die in zo'n bui verkeerd overkomen, maar eigenlijk lief bedoeld zijn.

Vanavond is het vast wel weer over. hoop ik.
Oud 21-03-2008, 14:45
Verwijderd
Merk dat ik er toch niet goed tegen kan om alleen te zijn. Al is het alleen maar de hond die thuis is ofzo
Dus ga mezelf vanaaf maar vermaken dan. Eerst werken en daarna naar huis, er komt een vriend langs. We hebben de laatste tijd weer veel contact en dat vind ik echt supertof Verder heb ik wel zin in de paasdagen, even lekker samen niets doen, maar ik moet nog zoooveel doen stiekum..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 15:03
Verwijderd
Wat... wat zegt hij nou
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 15:13
AlopiA
AlopiA is offline
Muh, ik merk nu dat ik nog steeds moeite heb met mezelf uiten. Tegenover wie dan ook. En bij hem werken al mijn wegwimpel methodes niet, die ik al mijn hele leven gebruik Hij doorziet ze allemaal en vraagt gewoon verder. Dus ik word even met mijn neus op de feiten gedrukt. Opzich ook wel fijn, eigenlijk. Nu weet ik het tenminste, nu heb ik door wat ik fout doe.
Oud 21-03-2008, 15:48
Verwijderd
Ja mooi kut, ik spreek/zie hem veel minder dan ik zou willen en daardoor krijg ik totaal geen hoogte van 'm. Heel irritant! En de date met de andere jongen heb ik maar afgezegd, ik ben er toch niet bij met mijn hoofd en heb geen idee wat ik van hem zou willen. En ik heb een kater. En ik zie er niet uit. Dus blijf ik heel de dag wegkwijnen, wat me tot nu toe redelijk goed afgaat.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 17:46
Nienna*
Nienna* is offline
Ik ben veel te veel met 'm bezig. Zoek dingen op internet op die hij heeft laten zien en zo. Aargh. Ik houd ermee op.
Heb hem vandaag nog gesproken (natuurlijk weer zelf bellen, het zal die zak worst wezen.. nouja maar hij is ook een schatje) en dat was best fijn. Maar nu ga ik bezig zijn met mijn éigen leven.

Het komt gewoon omdat ik niets kan ondernemen omdat ik ziek thuis ben anders had ik me veel en veel opgewekter gevoeld.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 17:47
Verwijderd
Woeii hij komt morgenavond (wel laat pas maar toch) zodat we bij mijn familie kunnen paasontbijten, en dan naar Maastricht nog voor 2 daagjes. Liefdeliefdeliefde.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 17:53
metallica
metallica is offline
Jezus, had me gisteren verteld dat ik dezelfde avond met de ex van m'n vriend zou zoenen en ik zou je keihard uitgelachen hebben... Mja Het was heel gezellig gisteren, we hebben weer een heleboel gekletst en lol gemaakt. Ik voel me echt fijn nu. Vooral omdat die spanning van mijn kant naar zijn ex voorbij lijkt te zijn. Het is nog even afwachten, want iedereen had natuurlijk gezopen. Maar maandag gaan we met z'n allen gourmetten en dan zien we wel.

Het was alleen echt heel erg jammer dat tegen de tijd dat we naar huis gingen er toch nog een beetje een domper op de avond kwam, omdat we elkaar niet goed begrepen hadden. Als hij zat is lijkt het soms alsof hij wat zit te dollen, maar omdat ik dan vaak niet door heb dat hij de dingen serieus meent vallen bepaalde dingen verkeerd. Het vervelenste was nog dat hij niet van me aan wilde nemen dat ik het anders bedoelt had, blabla. Thuis wilde hij er verder niet over praten, maar we hebben het er vanochtend ff over gehad en ik heb ook echt gezegd dat ik hem vervelend vind als hij dronken is. Want dit is niet de eerste keer dat het zo gaat. Maar ik ga de volgende keer gewoon echt zeggen dat als we nog verder doorgaan na twee uur en hij wil dat ik meega, dat hij dan maar veel minder drinkt en dat ik anders gewoon naar huis ga. En dat vind ik wel goed van mezelf eigenlijk. Als hij wil zuipen met zijn vrienden prima, maar dan ga ik naar huis...
Oud 21-03-2008, 18:58
Verwijderd
ik heb een date met een fakkin' leuk en mooi meisje.. alleen pas over 2 weken tijd...

pfff ben echt een beetje ondersteboven van haar
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 19:00
Verwijderd
Citaat:
ik heb een date met een fakkin' leuk en mooi meisje.. alleen pas over 2 weken tijd...

Wauw
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 19:14
Verwijderd
haha ja
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 20:34
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Werd gebeld door een jongen waar ik een tijdje geleden mee had gepraat, hij had me opgezocht op hyves, en hij vroeg me mee naar zn huisdiner! Haha ben benieuwd. En weer zin in vanavond!
ben jij trouwens nog ergens lid? en studeer je in delft?

@knir, een relatie op zo n grote afstand is behoorlijk lastig, maar het kan wel. Ik ken in elk geval voorbeelden van waar het goed gaat. Maar hoelang moet je nog studeren? En hoe zie je de toekomst eigenlijk? Emigreren naar zweden of hij hierheen? En wanneer dan? Trouwens wat ik me wel afvraag, hoe kan je een voltijd bestuur doen, en studie tegelijk
Oud 21-03-2008, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Ik mis gewoon 2 armen om me heen.........
Hier nog 1.
Het is even wennen, vrijgezel zijn na een relatie van 2,5 jaar...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Hier nog 1.
Het is even wennen, vrijgezel zijn na een relatie van 2,5 jaar...
Hè bah, wat naar. I know the feeling, maar ik ben inmiddels 2,5 maand verder.

Ot: Ik heb echt nog steeds geen flauw idee hoe ik me voel. In ieder geval is krampachtig proberen om die leegte op te vullen ook niet echt een goed idee.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 23:19
Qimm
Qimm is offline
OMG onze nieuwe bank <3 Ik ben verliefd!!!
Oud 21-03-2008, 23:59
Verwijderd
Citaat:

Ahw
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 09:37
Dott
Dott is offline
het was erg vreemd allemaal.. wil er niet meer zo over denken.

@metallica: je houd de leukste dtails voor me achter
Oud 22-03-2008, 10:14
Verwijderd
Ik snap echt niet waarom het me zo overstuur maakt. Ik droom er zelfs over. Ik wil gewoon dat hij eindelijk belt, dat ik boos kan zijn en dat het dan weer over is. Intussen begin ik me af te vragen of er niet gewoon echt iets gebeurd is waardoor hij niet kan bellen. Dat kàn toch?
Gvd ik moest maar eens minder afhankelijk worden van zijn goedkeuring en hem in zijn eigen sop laten gaarkoken.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 11:08
Kleedje
Kleedje is offline
Vorige week was er een leuke jongen (die ik vaag kende) die mij spontaan kwam ophalen om wat te gaan drinken. Deze week heb ik 'm een paar gezien. Heel leuk, lief & gezellig enzo. Gister kwam ik hem tegen in de stad, beetje geklets, gezoend, maar ik ging veel eerder weg als hem. Nu zei hij dat ik maar iets leuks moest verzinnen voor t weekend om te doen.. Net deed ie best wel kortaf op MSN (kater??) wat mij dus wel weer een rot gevoel geeft. Maar toen ik vroeg of we morgen nog wat gingen doen, zei die ja. Dus morgen gaan we iets doen samen, iemand hier misschien een leuk idee?

Edit: O ik zie dat daar "Het grote 'wat kunnen we samen gaan doen'-topic" voor is!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten