Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Owh en nieuwe rig besteld:
E8400, 4 GB Ram, Asus 4850 512 mb vid card, 640gb schijf. Moet er vast leuk uitzien op high settings op m'n 24". ![]() Wel jammer dat ik op zondag niet thuis ben als de Open Beta start maar dat geeft me nog genoeg tijd om m'n systeem ook in elkaar te sleutelen.. (eerste keer ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() schade |
![]() |
|
Verwijderd
|
The wait is almost over! We will be opening the servers for the open beta on Sunday 7th September. For many this will be your first taste of WAR and we want you to be ready. The servers will open in the early afternoon and from that point on you will be able to fight for your realm on the battlefields of the Old World.
Make sure you have already downloaded your client which is available from our download page here and you will be ready for battle! All existing beta testers, all Collector's Edition Pre-orders, Premium Standard Edition Pre-orders and all who received open beta keys through community promotions will be eligible to take part. A world of adventure and conflict awaits you and we can't wait to see you there ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Denk toch dat ik de Open Beta een paar daagjes op m'n oude PC moet draaien.. het volgende net op de mail gekregen:
Bij uw bestelling wachten we nog op het volgende: 11579 Asus P5Q PRO (LGA775, DDR2, RAID, 1394a, LAN, PCI-e, Audio) 10677 Cooler Master CM 590 (ATX, NO PSU, Zwart) RC-590-KKN1-GP 10285 Kingston 4GB DDR2 (2x2GB) PC6400 800Mhz CL5 Dual Channel Kit (KVR800D2N5K2/4G) 12368 Asus EAH4850 512MB (512MB, DDR3, PCI-e, HDMI, Dual DVI) EAH4850/HTDI/512M/A De bestelling wordt volgende week verzonden omdat de behuizing (cm 590) volgende week verwacht wordt binnen te komen. Wat dus lekker is want bij het bestellen zag ik bij alle 4 de artikelen dat er nog 5+ op voorraad was. En zelfs nu nog steeds op de website van cool-prices.nl is van elk artikel behalve de 4850 van Asus nog minstens 1 artikel aanwezig. Lekker duidelijke voorraadindicatie.
||
Citaat:
Vind iemand het leuk om de OB op dezelfde server te spelen? Zoja, laat maar weten welke server jullie uitkiezen op zondag dan join ik daar ook. Misschien ff teamspeak servertje opzetten.. lijkt me lachen. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Wordt wellicht wel wat later op de zondag, tenzij het vroeg start, maar dat lijkt me stug, aangezien ik overdag snizzle moet doen. Laatst gewijzigd op 05-09-2008 om 14:13. |
![]() |
|
Verwijderd
|
New account pages will be available at www.war-europe.com tomorrow morning from 08.30. To gain Open Beta access, create a fresh account using these pages, log in with it and enter the code you have been given. This only applies to new testers; all previous testers have automatic Open Beta access
A minor patch will be available before the servers are brought online early afternoon tomorrow. The suspense will soon be over; WAR is dawning and we all have a very exciting time ahead of us. ![]() |
![]() |
|
Gisteren een eerste indruk kunnen krijgen
![]() Ik ben positief verrast! Ik wist niet goed wat ik van de gameplay moest verwachten maar de sfeer, de (public) quests, de skills, hoe de characters er uit zien zijn allemaal punten die beter zijn dan verwacht! Er zijn ook nadelen natuurlijk, zoals de (vele) bugs die er nog inzitten, de graphics buitenom de characters zijn middelmatig tot goed op dit moment (waarschijnlijk hebben ze moeten besparen op de polygonen omdat de characters zo gedetailleerd zijn), toch best veel gekopïeerd van WoW (Rally Points, anyone? ). Maar dat zijn voor mij geen punten om het NIET te spelen. Ik ben er eigenlijk vrij enthousiast over en ik moet het RvR gedeelte nog spelen.. Heb het gisteravond een uurtje of 3 gespeeld op m'n oude rig (P4 2.8 ghz, 1 GB ram, Nvidia 6800 XT 128MB, ouwe Dell mobo) en het draaide goed en stabiel genoeg op de laagste settings. Morgen kan ik het gaan draaien op m'n nieuwe comp (E8400, 4 GB ram, AMD 4850 512 MB, Asus P5Q pro) zodra ik m'n nieuwe voeding binnen heb en kan écht niet wachten. Als ik al aan het overwegen ben om me ziek te melden op m'n werk om deze game te spelen dan zit het meestal wel in orde haha ![]()
|
Ik verbaas me er over hoe snel je met Public Quests aan influence komt om best wel vette rewards te halen.
![]() Ik krijg echt een 'WAR is everywhere' gevoel als ik zo rondloop en de details bekijk. Overal medics.. troepen die laag moraal hebben en een aanmoediging nodig hebben.. grote kanonnen die je kan afvuren.. patrouillerende soldaten/halberdiers. Super! Ik raak alleen wel een beetje teleurgesteld in de enemy pathing en animaties zijn nog niet top. Vanavond kan ik WinXP 64 bit op m'n nieuwe pc knallen en zondag gaat om 13:00 de headstart in voor de CE klanten. ![]() ![]()
|
Heb je nog geen account? Je kan namelijk wel gewoon inloggen op de patcher en alles up to date krijgen.
Ik heb gister dikke lol gehad met de CE Headstart. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb nu een rank 7 Witch Hunter op Karak-Azgal (Core).. op welke server zitten jullie?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Karak Hirn zitten we. Ook core |
![]() |
|
Nog een mooi moment of glory gisteravond: ik was met m'n rank 11 Witch Hunter een beetje door New Emskrank in Tier1 aan het wandelen en kwam een verdwaalde Shaman van rank 10 en Marauder van rank 9 tegen. Ik stealth voor hun neus en doe die eerste stealthopener op de Marauder waardoor hij voor 15 seconde 64 damage krijgt voor elke melee aanval die hij doet. Ik stack wat dots op de Shaman en hij is te laat met zichzelf te healen omdat hij die Marauder aan het healen is die zichzelf helemaal kapot mept op mij door die debuff. Na de dots op de Shaman de Marauder neer gaan choppen met een mooie finisher en ze lagen allebei tegelijk face down..
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoe bevalt destr? Heb in beta nog wel black orc gespeeld, opzich wel fijn, maar vond de ironbreaker wat longlaster. Chosen one vond ik mwoah. de rest nog niet geprobeert. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ah ik kan weer posten.
Kleine tip, level de laatste levels van je tier (level 9 10 11 en 19 20 21 etc) gewoon door RvR. Scheelt je erg in het reizen later van warcamp naar warcamp om quests op te pikken. Meeste quests doen het gewoon goed, ziet er allemaal goed uit. The sewers in altdorf waren wel erg kort en de rewards wat crappy maar ik vergeleek het voor mezelf dan ook maar met the stockades uit WoW. Zelfde verhaal. |
![]() |
||
Citaat:
Gisteren ook maar met een witch elf begonnen, die gaat echt overal met zoveel gemak doorheen tot nu toe dat t niet leuk meer is. Ik heb sowieso het idee dat de moeilijkheidsgraad iets te laag ligt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Over de moeilijkheidsgraad. Op den duur raak je er idd aan gewend om mobs 2-3 levels hoger aan te pakken. Roaming champions blijven kut though Laatst gewijzigd op 20-09-2008 om 16:09. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
|