Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
~~dolce~~ gefeliciteerd! Ziet er prachtig uit hoor, ik dacht eigenlijk ook dat het een echte arm was. *Blondt*
OT: vandaag was geen beste dag. Rot stemming, bozig, mensen raakte me, maar ik lokte het misschien wel steeds uit. Schemabevestigend. ![]() Vrijdag tentamen en grote opdracht inleveren, ik weet niet of ik het red maar ik moet wel, anders mag ik deel twee niet maken, idioten. En morgenavond komt er iemand en donderdagavond heb ik vergadering. Vanavond oppassen en vrijdag film en uiteten. Het is zoveel en ik ben zo moe. Ik weet het niet meer, ik wil even niet meer. Zucht. |
![]() |
|
Verwijderd
|
note to self: 'liefde' is anders bedoeld dan vriendschap.
Heeft ze t uitgemaakt. maar dan niet met hem, maar met mij. hoe durfde ik ook maar de arrogántie te hebben om te DENKEN dat er óóit maar iemand echt smoorverliefd op MIJ word. hoe kon ik. Ik ben zo naïef in een zoektocht naar liefde. tóe nou ![]() huilt |
![]() |
|
![]() |
Normaalgezien heb ik dit topic niet nodig, maar na vandaag de slechtste dag uit mn leven te hebben meegemaakt wil ik het wel eens wagen:
Had deze morgend een afspraak in de garage want mn auto was afgekeurd, handrem werkte niet goed meer. Wil ik hem starten en prutprut, platte batterij. Blijkbaar had ik het lichtje laten branden binnen en dus het logische gevolg. Startkabels gaan kopen en zelf hiermee deed hij nog enorm moeilijk om te starten. Uiteindelijk naar de garage geraakt, welliswaar anderhalf uur te laat. In de namiddag is mn auto klaar, krijg ik de rekening, 115 piepers. Was mn bankrekening gaan checken en die was blijkbaar gezakt tot 29 euro en dit voordat ik moest betalen. Pijnlijk moment. Savonds nog even iets gaan ophalen dat ik had gekocht op 2dehands. 1km na het oprijden vd autostrade in de terugweg krijg ik een platte band. Ik zit natuurlijk op het linkse baanvak en ik zat net op een 3 baans autostrade waar er een rechtse inrit was die uit 2 vakken bestond. Dus NET NU géén pechstrook en 5 baanvakken over te steken met een verneukte band!!! ![]() ![]() Ik heb dit gelukkig overleeft en ik bel de VAB, maar zij vertellen mij zéér vriendelijk dat ze me niet kunnen helpen aangezien ik geen lid ben en op dat moment geen cash bij had!! ![]() Ik ben nog nooit zo blij geweest toen ik na een half uurtje prutsen met bevrozen handen de politie achter mij zag stoppen ![]() ![]() ![]() Ze hebben het zelfs gepardoneerd dat ik zonder L rondreed!! (Ik weet het, dat mag niet, maar dat is een ander verhaal). Dus ik ben momenteel een voorstander van politiemensen ![]() ![]() Morgen dus 2 nieuwe banden laten steken, kost me ook al weer 150 pleuros. Toch jammer dat ik geen ezel heb die geld schijt ![]() Dus op 2 dagen is mn bankrekening van bijna nix naar zwaar in het rood gegaan, en ik heb enorm veel geluk gehad dat ik zelfs nog leef! Wat een dag. Je moet die band zien man, ziet er verschrikkelijk uit, geen gaatje, maar volledig opengereten!! Voor hetzelfde geld had het een klapband geweest en lag ik nu op mn kop in het midden van een massale kettingbotsing. Srry mensen, maar dit moest er echt even uit. Ik dank mijn engelbewaarder en diegene die de politie heeft gewaarschuwd, zonder hen had ik hier niet gezeten. Laatst gewijzigd op 26-03-2008 om 01:03. |
![]() |
|
Ik post hier normaal eigenlijk ook nooit, maar wil het op de één of andere manier toch kwijt.
Ik ben nu een dikke 3 weken terug uit Ghana. Ik heb hier ruim 5 maanden gezeten, vrijwilligerswerk gedaan. Maar vooral: mensen en hun cultuur leren kennen. Niet zomaar mensen, nee, mensen die je na een paar weken niet gezien te hebben, toch echt begint te missen. Juist, nu dus. Ik voel me verdomme kut en wil terug naar Ghana. Niet omdat ik het hier slecht heb, integendeel, maar omdat ik het daar verdomde goed had. Zo'n toptijd, vergeet ik nooit meer. Ik wil terug naar het warme weer, naar mijn tè lieve gastfamilie, naar de plek waar mensen blij zijn met niets, naar, naar Ghana ![]() Pff, met een beetje geluk ga ik deze zomer ook alweer terug om iedereen weer te zien, maar nu voel ik me er gewoon kut van. Ik heb dit sinds ik terugben in Nederland nog helemaal niet gehad en hoopte het gevoel ook niet te krijgen, maar helaas... |
![]() |
|
Straks intake in Apeldoorn.
Wel even 45 min met de trein.. Maar goed.. Ik hoop zo dat het wat is.. Het moet gewoon, anders weet ik t echt niet meer ![]() Ik maak iedereen verdrietig. Waarom ben ik van binnen dan trots? En waarom kost het me nu zo weinig moeite. Wat moet ik nou? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteravond was leuk en ik ga hem weer zien, vanavond waarschijnlijk. En ik ga zondag met I. uiteten en ik ben trots op R., want psycholoog is nodig. En ik ga waarschijnlijk zaterdag met A. uiteten en dat is ook nodig want lang niet gezien. En ik ben een achterlijke kut want ik heb geen greintje zelfdiscipline.
|
![]() |
|
![]() |
[QUOTE=Pruts0r;27272670] Ik schrijf niet zo heel vaak stukken, maar ik kan dan wel meteen ineens een heel lang stuk schrijven.
![]() QUOTE] Dat doe ik dus ook ![]() @Repelsteeltje: ooh ik vind het echt er voor jou! Sterkte en een knuffel! Laatst gewijzigd op 26-03-2008 om 11:58. |
![]() |
|
Oh oh, het doet zo'n pijn. Morgen heb ik 8 uur practicum, maar zoals ik me nu voel kan ik dat echt niet doen. M'n oren steken zo. Ik weet echt niet wat ik moet doen, word er echt helemaal gek van.
![]() ![]() |
![]() |
|
@ Duivelaartje: hele sterke ibuprofen ofzo? Ik heb geen idee of het werkt, want ik heb zelf nooit oorpijn. Misschien gaat het morgen überhaupt wel wat beter en anders gaat het gewoon niet. Ziek is ziek zeg ik altijd maar. Beterschap!
OT: net een 4 uur durende reis achter de rug en het viel me eigenlijk nog best mee. Om 8 uur in Goes de bus in naar Bergen op Zoom, het reed gewoon allemaal prima en de aansluiting op de trein en mijn 2 overstappen daarna waren ook goed. Het nadeel aan dat ik nu verhuisd ben, is dat ik op het station niet meer de weg kan oversteken naar mijn kamer, maar nog 20 minuten de bus in moet. Dus ik heb langere reistijd en nu er dus geen treinen rijden in Zeeland nog een half uur. Maarja, het viel dus nog wel mee. Net afgebeld voor werk vanmiddag en dat vind ik nog niet eens zo erg. Ik moet nog 2 dozen uitpakken op m'n kamer hier en zorgen dat m'n bed vrij komt zodat ik vannacht kan slapen. En ik wil ook nog een aantal bladzijden lezen in een boek voor m'n scriptie. Sinds ik die mail verstuurd heb, ben ik een stuk positiever erover, ookal heb ik nog geen reactie terug en wordt het vast nog een heel gedoe. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@duivelaartje: Dat klinkt als een fikse oorontsteking. Ben je al bij de huisarts geweest?
OT: Vanochtend al vroeg eruit omdat ik een gesprek had met mijn behandelaar. Dat was wel een goed gesprek. Daarna ben ik mijn papierzooi gaan uitzoeken, kamer gaan opruimen en poetsen en ik ben bezig mijn computer wat op te schonen. was ook wel dringend nodig. Gister de cccleaner eroverheen laten gaan, vannacht de D-schijf laten defragmenteren, vandaag eerst een heleboel van mijn c-schijf afgegooid zodat ie genoeg geheugen had om ook die te defragmenteren en daar is ie nu mee bezig (nouja, nu staat ie even op pauze dus). Dat geeft wel een goed gevoel. Nou hopen dat ik niet iets belangrijks heb weggegooid en hopen dat ie straks sneller gaat ![]() Verder kreeg ik met de post een uitnodiging voor en info-avond op brinkveld en mijn boete van de NS. Daar moet ik dus ook maar even achterheen gaan bellen... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hmm ja, volgens mij kan dat wel. Je keel staat in verbinding met je oren.
Ik weet hoe naar het is. Ik had vroeger heel vaak last van oorontstekingen en lag dan de hele dag te jammeren ![]() Ooh, misschien wel een tip: ik deed vroeger altijd watjes in mijn oren als ik een oorontsteking had. |
![]() |
|
Dat klinkt vervelend, Duivelaartje. Beterschap.
Het ging goed. Fijn. ![]() Nu moet ik alleen nog de motivatie vinden om de andere vakken te doen. Ik weet dat ik daar redelijk in ben, dus heb ik minder motivatie om te leren. Hup, aan de slag!
||
Citaat:
|
![]() |
|
@ Duivelaartje: huisartsen
![]() OT: ik heb van één docent een reactie, hij heeft een paar dagen en tijden voorgesteld voor volgende week. Van de ander nog geen mail, ook geen leesbevestiging, maar misschien is hij niet op de uni vandaag. Nu ga ik echt m'n dozen uitpakken en m'n kamer op orde brengen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ Missy1234567890: leuk hè, die bussen. Mijn vader heeft me afgelopen weekend naar Roosendaal gebracht met de auto, dat was wel heel fijn. Ik ben allang blij dat ze deze keer ook snelbussen ingezet hebben. Vorige keer was ik ruim 5 uur onderweg om naar mijn kamer te komen, terwijl ik midden in mijn tentamenperiode zat...
![]() Ontopic: als ik nou eens wat meer uitvoer in plaats van huishoudelijk rommelen op mijn kamer, komt het allemaal goed. Hup, aan de studie dus! ![]() |
![]() |
|
Lienepien: knuffel terug!
Dolce: hoe gaat het nu eigenlijk met Kyra? Duivelaartje: beterschap (}) Missy: nog succes met je toetsweek. En de andere Missy met haar scriptie. Ik dacht trouwens dat je een korte tijd terug net je scriptie af had, of was dat iemand anders ![]() Het cijfer staat er nog steeds niet op. Wel weer een nieuwe announcement op WebCT: de gokcorrectie die ze zouden toepassen, passen ze niet meer toe. Dankzij alle klagende berichten op WebCT. Er staat ook echt: "bij het berekenen van de tentamencijfers hebben we de gokcorrectie niet toegepast". Dus ze hebben de cijfers wel, maar ze zetten ze niet op internet. Morgen is geloof ik de laatste dag dat het mag, maar als ze ze al hebben kunnen ze het toch ook vandaag bekend maken. Ik heb al honderd keer in Osiris gekeken. Straks hebben ze de cijfers wel, maar alleen de mijne niet ofzo. Maarja, daar kom ik morgen dan wel achter. Ook fijn dat ik dat idee heb toegelaten, weer iets om over wakker te liggen. Ik heb nog nooit zulke slechte hoorcolleges gehad als dit blok. Het boek sluit helemaal niet aan op de hoorcolleges, en volgens de coordinator moeten we dus alles leren. Het hoorcollege is echt heel anders, alsof je het verkeerde hoorcollege bij de verkeerde tekst hebt (het is nog niet zo erg dat het twee verschillende vakken lijkt). En de hoorcolleges zijn waardeloos om terug te lezen: van sommige stukken snap ik echt niks meer. Maar verder gaat het wel goed hoor ![]() Met hondje gewandeld. Hij krijg nog een kauwstokje van een vrouw met een hondje. Mijn hondje is echt eigenwijs. Hij wil een kant op, dus dan gaan we die kant op. Anders kijkt hij heel zielig. En ik laat me meestal overhalen om zijn kant op te gaan ![]() Hoorcollege afmaken, daarna Criminal Minds kijken. En zondag weer naar Nieuwegein. En uiteten. Note to self: mailtje R. en uit-eten-groepje beantwoorden! En Ipod en telefoon opladen. Mijn Ipod is al anderhalve week leeg (maar een week hoefde ik niet naar school). Ik ben te lui om mijn Ipod op te laden ![]()
|
Gister heb ik me veel te veel laten vertellen. Ze hebben me half afgemaakt in de klas, met woorden dan hè...
Ik werd aangevallen op wie ik ben als persoon en dat deed echt pijn. Na die kritiek voelde ik me als van ouds niks mee waard en twijfelde ik in alle opzichten aan mezelf. Ik ben er nog steeds niet vanaf en het houdt me nog steeds bezig want het heeft me echt geraakt, het zat dicht tegen pesten aan. Toch heb ik nu ook wel weer zoiets van...ik tref ook niet de goede mensen de laatste tijd, het ligt echt niet alleen maar aan mij. Zeker in mijn klas zitten gewoon ook echt een aantal onaardige types die er eigenlijk wel lol in zien om anderen af te zeiken.
|
Verwijderd
|
@Medúlla: Vreselijk irritant die bussen...of eigenlijk dan meer dat er geen treinen rijden tussen Bergen op Zoom en Vlissingen, want ik ben nog niet met de bus geweest.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
op het moment niet echt goed. en met jou?.
|
![]() |
Leuk weekend gehad, pep weekend. Heel veel opgeruimd in huis, de feestzaal is weer schoon, zaterdag geven we een feest. Hoop dat het leuk wordt, na weken voorbereiden. Maandag weer eens naar C. geweest, was weer leuk. H. was er ook. C. merkte op dat hij me weinig zag de laatste tijd. Was wel goed om een weekje afstand te nemen, weet weer waar ik aan toe ben. We zijn vrienden en meer wil ik ook niet. C. ging rond elf uur weg, maar ik ben nog tot half drie bij H. gebleven. Hij liet heel subtiel merken dat hij wat wilde doen, maar ik ging er niet op in, deed alsof ik het niet door had met mijn vage hoofd. Jezus, wat is dat? Al die gasten willen wat met mij, beetje rotzooien enzo, zijn ze zo blij dat er een meisje is dat steeds met ze omgaat? Een meisje dat schijt heeft aan hun drugsgebruik, zelf nog meer gebruikt dus er niet steeds over zeikt? Een meisje waarbij het geen fuck uitmaakt hoe ze wonen en leven en wat ze allemaal uitvreten. Wat moeten ze allemaal met mij? K. vindt me nog leuk, dat gerommel met C., meerdere gasten waar ik veel minder mee omga hebben al eens gezegd of laten merken dat ze me leuk vinden, N. daarvoor nog, wat moeten ze allemaal met me?
Omdat ik verstandig was ging ik niet op H. in maandag, maar stiekem wilde ik wel. Waarom wil ik dan? Omdat ik jaren lang zo bang was van jongens en ze op afstand hield, omdat ik van ze walgde? Omdat ik van mezelf walgde en mijn lichaam haatte en mijn kop afschuwelijk vond? Waarschijnlijk. Ik walg niet meer van mezelf, vind mezelf best knap, en het is fijn om die bevestiging te krijgen van al die leuke gasten. Maar goed, ik moet niet meer met een van die gasten gaan rommelen, anders wordt het allemaal een beetje verwarrend en een rotzooi.
|
Vandaag begon leuk op het werk
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Hmpf,, wat ben ik moe. Heb de hele middag zitten leren. Nu eindelijk hs 3 + alle aantekeningen samengevat (en begrepen!). Gelukkig is mijn docent zo'n koning geweest om Politiek & Ruimte te schrappen (anders had ik het NOOIT gered) en nu moet ik morgen dus nog hs 4 + alle stencils samenvatten, en dan nog het hele onderwerp Vervoer en Ruimtelijke Inrichting herhalen,, bah ik ben echt stervende.
Net ook nog een deeltje voor Frans gedaan, twee schrijvers + twee stromingen, maar ben er nog lang niet.. helaas ![]() En morgen dan Duits letterkunde, ben best zenuwachtig. Heb gewoon alledrie de boeken gelezen en dan moet het best lukken toch? Zo nog even de samenvattingen doorlezen en dan morgen nog over titel/thema etc. Dan moet dat toch goedkomen? Pfff,, en nu lekker slapen tot morgen 8/9 uur! Want ik hoef toch pas om 11.20 tentamen te doen. En de rest in mijn hoofd gaat echt tekeer als een razende maar ik heb gewoon geen tijd om er uitgebreid bij stil te staan en opzich is dat best wel even fijn.. Zit hier nog een geoloog die me uit kan leggen waarom steenkool geen metamorf gesteente is? ![]()
|
Verwijderd
|
Ooooh Dolce, we slapen ze daar schattig op jouw bed! Schelen ze veel in leeftijd?
OT: ze waren streng voor me op stagen, ik deed echt niks goed. ![]() Pfft, bluh, ik geloof dat ik naar m'n bed ga. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het ging echt goed de afgelopen dagen. Echt waar. En ik ben er helemaal trots op. Nu nog werk en afvallen. En nu zit ik in Brabant bij vrienden en die verandering van omgeving is fijn. Ik hoor veel uit Cusco, ook over zijn situatie. En ik moest erom lachen. Het was absurd, en stiekem hoop ik dat het waar is, maar ik ga er niet van uit. Ik weet alleen dat ik gisteren, toen ik met mijn Cusco-vriendinnetjes gebeld had, dat ik de hele boel daar weer vreselijk miste. En mijn vriendinnetje zei me vandaag: niets is onmogelijk hoor. Ik merkte alleen aan jou dat je je gewoon heel erg thusi voelde daar. Dus doe waar je gelukkig van word. En dat zijn moeilijke dingen.
Solo dejate amar |
![]() |
|
Verwijderd
|
Best wel een ok dag gehad
![]() |
![]() |
|
Vandaag een gesprek gehad bij de Brijder waarin ik verteld heb wat er in mn hoofd om gaat. M'n begeleidster schrok zich rot en vroeg of ik opgenomen wilde worden, maar dat is volgens mij nog niet nodig. Wel heeft ze een afspraak voor me gemaakt bij een psychiater, wat volgens mij toch niet verkeerd is.
Ben benieuwd hoe het nu verder gaat ![]()
|
![]() |
|
|