Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
De Klaagmuur is toch ook niet hetzelfde als De Kantine? ![]()
|||
Citaat:
ohw hilversum amersfoort ![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik vind meeten gewoon leuk, en toevallig ben ik via Onzin op de eerste meet terecht gekomen (chocoladefondue bij Minke) en daarna ben ik gewoon gezellig meegegaan als ik tijd had (Bazar Rotterdam en iets in Delft) ![]()
||
Citaat:
![]() Eh, ik zie wel. Vorige keer was gezellig, dus sowieso de moeite van het herhalen waard.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik weet in ieder geval wel zeker dat dat niet klopt. Volgens mij wordt er al sinds het begin van DK gemeet.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
||
Citaat:
![]() 14-04-2002: Zaagmanz, Secreet, blacklion, Monica, ********, fleed admiral, bikini meisje, doc, unexplaind, sinix en flowgirl 30-06-2002: Zaagmanz, Secreet, Joostje (?), Shock, khebtrekinwatlekkers, unexplained, Amidala, Martijn1985, Wolterb, Fleet Admiral, L!m, Monica, Joostje, Strauhgner en Bikini meisje Daarna wordt het wat lastiger te traceren, want in 2002 werden er nog kleine verslagen geschreven van de meetings en daarna niet meer; moet je topics van 500 posts doorlezen. Maar ik geloof dat er vervolgens nog een meeting is geweest in 2002 (Spekkie naamzoek?) en daarna in 2004 en 2005 meerdere. Soms liepen de pogingen inderdaad wel op niks uit, maar soms gingen ze ook door ![]() En daarna had ik geen zin meer om te kijken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar ken ik er niet een van ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik denk sowieso niet dat ik kom. 3,5 uur reizen heen en terug is echt te veel, en dan moet ik ook nog eens vroeg weg om nog de laatste aansluiting te halen. Ik ga sowieso niet dat hele stuk alleen reizen.
||
Citaat:
![]()
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Oorspronkelijk stond er Joanie, maar een aantal mensen werden bij voornaam genoemd. Dus ik ging iemand zoeken die met Jo begint en Joanie kan zijn.. Maar misschien is het wel een forumnick hoor ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Maar het forum loopt maar terug tot 9 april 2002. Dus wat er daarvoor is gebeurd, kan ik dus niet terugvinden ![]()
||
Citaat:
![]() En om de lijst even aan te vullen van die meeting: Zaagmanz, Secreet, Joostje, Shock, khebtrekinwatlekkers, unexplained, Amidala, Martijn1985, Wolterb, Fleet Admiral, L!m, Monica, Joostje, Strauhgner, Bikini meisje, Joannie en Doc En voor zover ik weet is er na deze meeting zeker tot 2005 nooit een meeting gekomen die doorgegaan is of waar meer dan 3 mensen zijn gekomen. Leuke initiatieven als een schaakmeeting zijn er helaas nooit van gekomen ![]()
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Toe maar, vertel ons maar wie je al gemeet hebt! hasseltboy | 251 | 14-09-2020 12:50 | |
De Kantine |
Oldskool DK-meet met pietsaai en wat niet al #785 Verwijderd | 502 | 29-12-2009 00:18 | |
De Kantine |
Jouw forumgeschiedenis Balance | 52 | 17-04-2008 21:43 | |
De Kantine |
DK-Meet #5 Cherry Springs | 500 | 07-08-2007 21:09 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v?#M Ray | 500 | 18-09-2006 16:24 | |
Psychologie |
Een meeting? Verwijderd | 141 | 27-06-2002 10:02 |