Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2008, 19:18
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Oh, morgen. Nouja, ik heb nu toch al gestemd
__________________
Hoi! - Soija.nl
Advertentie
Oud 06-04-2008, 19:20
Verwijderd
Ik zal maar niet beginnen over paranormale voorgevoelens

maar ik ga voor Vlindertje.

en hanneke, er hoeft morgen pas gestemd te worden dus je bent ruim op tijd
Oud 06-04-2008, 19:40
Verwijderd
Random op nr 19. Zoemzoem dus. Sorry!
Oud 06-04-2008, 19:43
Verwijderd
(http://www.random.org/integers/)
Oud 06-04-2008, 19:52
Verwijderd
Ik laat RD een nummer roepen.
we zullen zien...
Oud 06-04-2008, 19:56
Verwijderd
16.

nee, zijn 2de was 19 en zo te zien is dat weer een stem voor zoemzoem
Oud 06-04-2008, 20:05
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Dun Hout
fantome
zoemzoem
Hanneke

TRA
Cherry Springs

zoemzoem
TrimmTrabb
Krynn
Dun Hout
coolkast
Vlindertje

Fantome
Katje

Hanneke
x-spekkie-x

x-spekkie-x
Dark Phoenix/Sador

Vlindertje
Pippeloen

Uice
Eye of Sauron

Zoals het er nu uitziet, zijn er de meeste stemmen voor zoemzoem. Ik denk dat ik ook maar voor zoemzoem ga om zo de kans op gelijkspel zo klein mogelijk te maken. Ik kijk morgen nog wel eventjes hoe het er dan uitziet. Ik vind het een beetje onzin om nu al te gaan stemmen.

Ik wil sowieso niet op Dun Hout stemmen, want het is de eerste keer dat ie meedoet en ik weet uit ervaring hoe irritant het is om de eerste keer er meteen uit te vliegen.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 06-04-2008, 20:46
Verwijderd
Wow iedereen heeft al veel bekend gemaakt

Ik ga mee op zoemzoem.

Lijstje.
Dun Hout
fantome
zoemzoem
Hanneke

TRA
Cherry Springs

zoemzoem
TrimmTrabb
Krynn
Dun Hout
coolkast
Vlindertje
Lisaaah

Fantome
Katje

Hanneke
x-spekkie-x

x-spekkie-x
Dark Phoenix/Sador

Vlindertje
Pippeloen

Uice
Eye of Sauron
Oud 06-04-2008, 21:21
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Mijn RNG zegt 8...

Dun Hout
fantome
zoemzoem
Hanneke

TRA
Cherry Springs

zoemzoem
TrimmTrabb
Krynn
Dun Hout
coolkast
Vlindertje

Fantome
Katje

Hanneke
x-spekkie-x

x-spekkie-x
Dark Phoenix/Sador

Vlindertje
Pippeloen

Uice
Eye of Sauron

AllureV
Röps

___

Heb er weer zin in! Hopenlijk wordt de reis wat langer dan de vorige keer . Succes voor de nieuwe spelleiders!
Oud 06-04-2008, 21:58
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Dun Hout
fantome
zoemzoem
Hanneke

TRA
Cherry Springs

zoemzoem
TrimmTrabb
Krynn
Dun Hout
coolkast
Vlindertje
Uice

Fantome
Katje

Hanneke
x-spekkie-x

x-spekkie-x
Dark Phoenix/Sador

Vlindertje
Pippeloen

Uice
Eye of Sauron

AllureV
Röps

Mezelf bij Zoemzoem gezet tegen gelijkspel, al ben ik eigenlijk tegen omdat ze volgens mij vrij vaak wolf is geweest, en kansberekening enzo. Maar goed.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.

Laatst gewijzigd op 06-04-2008 om 22:09.
Oud 06-04-2008, 22:05
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Nou, dat gaat lekker zo
Zal ik het nog proberen: jullie gaan echt spijt krijgen!
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 06-04-2008, 22:08
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik vind het interessant dat er met zoveel spelers zoveel met met behulp van een random generator op dezelfde personen komen die al eens genoemd zijn. Niet alleen in dit spel, hoor, in alle. Maar het is een handige manier om je stem te verbergen als je wolf bent, dus.

Verder snap ik niet precies waarom 'iedereen' voor zoemzoem gaat.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-04-2008, 22:09
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Mezelf bij Zoemzoem gezet, al ben ik eigenlijk tegen omdat ze volgens mij vrij vaak wolf is geweest, en kansberekening enzo. Maar goed.
Dan zou geen verschil uitmaken. De functies worden elke keer random verdeeld en dat is onafhankelijk van het voorgaande spel.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 06-04-2008, 22:10
Verwijderd
Zo te zien gaan de meesten gewoon mee. Maar ik vind het jammer dat het zoemzoem is, stem dan massaal op iemand die vaak stil/saai/vervelend is.
Oud 06-04-2008, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Dan zou geen verschil uitmaken. De functies worden elke keer random verdeeld en dat is onafhankelijk van het voorgaande spel.
Ik hoorde (las) laatst iemand zeggen dat de functies niet altijd random verdeeld werden?
Oud 06-04-2008, 22:11
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Dan zou geen verschil uitmaken. De functies worden elke keer random verdeeld en dat is onafhankelijk van het voorgaande spel.
Nee hoor. Als je zes keer met een dobbelsteen gooit krijg je iedere keer een willekeurig getal, maar toch is de kans op zes keer zes kleiner dan de kans op drie keer zes.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 06-04-2008, 22:12
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Zo te zien gaan de meesten gewoon mee. Maar ik vind het jammer dat het zoemzoem is, stem dan massaal op iemand die vaak stil/saai/vervelend is.
Ja, maar waarom?

Citaat:
Ik hoorde (las) laatst iemand zeggen dat de functies niet altijd random verdeeld werden?
Klopt. Maar bij nieuwelingen kan je daar meestal wel van uitgaan
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-04-2008, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar waarom?
Waarom ze meegaan of waarom ik vind dat men beter op een stillie kan stemmen?
Oud 06-04-2008, 22:14
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nee hoor. Als je zes keer met een dobbelsteen gooit krijg je iedere keer een willekeurig getal, maar toch is de kans op zes keer zes kleiner dan de kans op drie keer zes.
True, maar de kans dat je een 6 gooit in dit spel (1 op 6) is even groot als dat je dat in dit spel gooit (1 op 6). Daarbij zijn er 6 badguys en niet één, dus de kans die jij noemt is te verwaarlozen.

Citaat:
Waarom ze meegaan of waarom ik vind dat men beter op een stillie kan stemmen?
Het eerste, uiteraard, stille mensen stemmen is altijd omdat ze irritant zijn
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-04-2008, 22:16
Verwijderd
Ja. dat vraag ik me dus ook af
Oud 06-04-2008, 22:19
Verwijderd
@ Rops: waarom haal je mij van de lijst?
Oud 06-04-2008, 22:19
Verwijderd
Ik vind het ook stom om op zoemzoem te gaan, want volgens mij is zij wel een leuke en ervaren speler. Maar goed, dat krijg je met de eerste ronde en random-stemmerij.. Zodra iemand twee of drie stemmen heeft gaat iedereen maar mee.

Op Dun Hout stemmen en proberen meer mensen mee te krijgen is ook stom, want het is z'n eerste spel en dan is het vrij lullig om er in de eerste ronde uit te liggen inderdaad.

Eigenlijk neig ik (afgezien van random dan) nog het meeste naar coolkast, puur omdat hij het vorige spel weinig nuttigs in te brengen had en een irritante poststijl heeft. Vaak meerdere korte posts onder elkaar, enzo. Maar goed, dat heeft nu natuurlijk geen nut meer. (En bovendien is het een beetje een flutreden natuurlijk, maar goed, dat zijn alle redenen momenteel. )

Ik kijk het wel nog even aan.
Oud 06-04-2008, 22:20
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Ik hoop niet dat ik uit Katje's stem nu moet opmaken dat ik een irritante speelster ben?
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 06-04-2008, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop niet dat ik uit Katje's stem nu moet opmaken dat ik een irritante speelster ben?
Nee jij bent leuk ik sprak de waarheid, en niets dan de waarheid over de motivatie voor mijn stem op jou!
Oud 06-04-2008, 22:23
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Nee jij bent leuk ik sprak de waarheid, en niets dan de waarheid over de motivatie voor mijn stem op jou!
pfieuw! gelukkig maar kan ik met een gerust hart gaan slapen.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 06-04-2008, 22:42
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Nee hoor. Als je zes keer met een dobbelsteen gooit krijg je iedere keer een willekeurig getal, maar toch is de kans op zes keer zes kleiner dan de kans op drie keer zes.
Maar de kans dat je eerst 6 gooit en dan 3, is even groot als de kans dat je eerst 6 gooit en dan weer 6. Met andere woorden, dat wat je eerst hebt gegooit speelt geen rol bij wat je die keer daarna zal gooien
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 06-04-2008, 22:43
Verwijderd
moeilijk, moeilijk... dun hout eruit stemmen vind ik lullig, maar eigenlijk is in de eerste ronde doodgaan sowieso superkut. en zoemzoem is altijd een leuke speler... maar random stemmen in dit soort gevallen is ook nutteloos, want als het op iemand is die verder nog geen stemmen heeft heb je dus geen invloed. en anti-gelijkspel is nu ook niet echt hoognodig ofzo. ik denk dat ik maar voor zoemzoem ga, maar ik wacht (zoals meestal ) lekker tot het laatste moment.
Oud 06-04-2008, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Maar de kans dat je eerst 6 gooit en dan 3, is even groot als de kans dat je eerst 6 gooit en dan weer 6. Met andere woorden, dat wat je eerst hebt gegooit speelt geen rol bij wat je die keer daarna zal gooien
Klopt, maar daar gaat het toch ook niet om? De kans op een 6 is iedere werpronde gelijk, dus iedereen maakt evenveel kans om een weerwolf te zijn bij ieder nieuw spel. Maar als je gaat kijken naar hoe groot de kans is dat je meerdere keren achter elkaar een 6 gooit, ofwel, hoe groot de kans is dat iemand in meerdere spellen een weerwolf is, dan wordt die kans met iedere nieuwe worp/met ieder nieuw spel kleiner.

In deze tabel zie je dat wel:


De kans op een 6 in de eerste worp is 1/6, maar de kans op nóg een zes bij de tweede worp is 1/36.

Wiskunde A1, vierde klas.
Oud 06-04-2008, 23:06
Verwijderd
Ja maar ze zit al in de groep die vorige keer weerwolf was Dus die 1/6e van de vorige keer telt niet meer mee
Oud 06-04-2008, 23:22
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Als je zegt, ik gooi 2x. En vervolgens zeg je, ik wil die 2x allebei 6 gooien, dan is de kans dat dat gebeurt 1/6 * 1/6 = 1/36. Met andere woorden, als je 36 keer 2x zou gooien, dan zou je een van die 36 keer twee zessen gooien.

Echter, zeg je, ik gooi 1x, dan is de kans dat je 6 gooit 1/6. Als je daarna nog een keer 1x gooit, dan is de kans op 6 weer 1/6.

Het hangt er dus vanaf of je die 2x gooien als 1 kansexperiment ziet of niet.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 06-04-2008, 23:24
Verwijderd
Ja maar ze hoeft toch niet meer die eerste keer weerwolf te worden? Ze zittoch al in die groep? Dit is zo'n bekende fout jongens
Oud 07-04-2008, 06:12
Verwijderd
Citaat:
Klopt, maar daar gaat het toch ook niet om? De kans op een 6 is iedere werpronde gelijk, dus iedereen maakt evenveel kans om een weerwolf te zijn bij ieder nieuw spel. Maar als je gaat kijken naar hoe groot de kans is dat je meerdere keren achter elkaar een 6 gooit, ofwel, hoe groot de kans is dat iemand in meerdere spellen een weerwolf is, dan wordt die kans met iedere nieuwe worp/met ieder nieuw spel kleiner.

In deze tabel zie je dat wel:
[afbeelding]

De kans op een 6 in de eerste worp is 1/6, maar de kans op nóg een zes bij de tweede worp is 1/36.

Wiskunde A1, vierde klas.
De kans op een 3 met de eerste worp een 6 is ook 1/36
Oud 07-04-2008, 06:43
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Er is een kans van 6 op 22 dat ze slecht is.

Zelfs als je het 'ze was vorige ronde al slecht' argument goedkeurt is er dus nog een kans van 5 op 22 dat ze slecht is.

Verder heeft iedereen elke ronde dezelfde kansen (officiëel, in ieder geval) om een functie te krijgen, onafhankelijk van het vorige spel.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 07-04-2008, 09:45
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
Ik vind het interessant dat er met zoveel spelers zoveel met met behulp van een random generator op dezelfde personen komen die al eens genoemd zijn. Niet alleen in dit spel, hoor, in alle. Maar het is een handige manier om je stem te verbergen als je wolf bent, dus.
+1. Iets teveel toeval.

En Lisa, sorry schijnbaar had ik de lijst voor jou gequote.

Dun Hout
fantome
zoemzoem
Hanneke

TRA
Cherry Springs

zoemzoem
TrimmTrabb
Krynn
Dun Hout
coolkast
Vlindertje
Lisaaah
Uice

Fantome
Katje

Hanneke
x-spekkie-x

x-spekkie-x
Dark Phoenix/Sador

Vlindertje
Pippeloen

Uice
Eye of Sauron

AllureV
Röps
Oud 07-04-2008, 10:59
Verwijderd
waarom moet het ieder topic over kansberekingen gaan? ;x
Oud 07-04-2008, 13:04
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Waarom beginnen we eigenlijk met een hangronde? Dat is altijd zoveel gedoe, mensen die er niet als eerste uit willen, etc...
Terwijl de wolven nog niet eens in actie zijn geweest, dus er valt ook super weinig te zeggen.
Is het niet handiger om met een eetronde te beginnen, dan vallen er daadwerkelijk "daders" op te sporen, en is het minder lullig dat je er om een random nummer generator uitgekickt wordt...
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 07-04-2008, 13:15
Verwijderd
Mja, maar dat is in het voordeel van de wolven, en als wij random iemand wegstemmen, is er in ieder geval nog de minikans dat het een wolf is.
Oud 07-04-2008, 13:21
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Waarom beginnen we eigenlijk met een hangronde? Dat is altijd zoveel gedoe, mensen die er niet als eerste uit willen, etc...
Terwijl de wolven nog niet eens in actie zijn geweest, dus er valt ook super weinig te zeggen.
Is het niet handiger om met een eetronde te beginnen, dan vallen er daadwerkelijk "daders" op te sporen, en is het minder lullig dat je er om een random nummer generator uitgekickt wordt...
Na 1 eetronde weet je ook niks, zeker niet als de dorpelingen zelf nog (bijna) niks hebben gezegd. Daar komt nog bij dat 99,9% van de mensen hun stem laten afhangen van wie wat zegt, niet van wat de wolven doen. Deze manier maakt het spel juist sneller actief, denk ik.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 07-04-2008, 13:29
Krynn
Krynn is offline
^^ eens.

En.

Er uit gaan in de eerste ronde is naar, maar blah. Iemand moet de lul zijn, en dan stem ik toch eerder op iemand die er vorige spellen lang in zat, dan iemand voor wie dit 't eerste spel is. Eerlijk zullen we alle lol delen, oid. Zolang 't maar niet telkens dezelfde mensen zijn die er de eerste ronden uit vliegen.
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 07-04-2008, 13:51
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Zoemzoem zal er wel uitgaan, maar ik heb toch maar op Juice gestemd
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 07-04-2008, 14:09
Verwijderd
Krijgen we die kansberekening-discussie weer.

Als de rollen random zijn verdeeld heeft het vorige spel geen invloed en is de kans dat persoon X bad guy is dus ook niet afhankelijk van of persoon X de vorige spellen ook een bad guy was. Voor de kansberekening-noobs speciaal een linkje:

http://en.wikipedia.org/wiki/Statistical_independence
Oud 07-04-2008, 15:22
Verwijderd
Mhh, ja, ik vatte het al na de post van Lisaaah. Ik moet me ook niet in wiskundediscussies mengen, want mijn kennis is gebrekkig. Maar kan ik er wat aan doen dat wiskunde leuk is, ondanks m'n n00bheid?

Ik denk dat ik maar meega op zoemzoem dan, want ik kan me wel vinden in wat Krynn zei. Bovendien lijkt het er niet op dat iedereen nu last-minute voor iemand anders gaat, dus iets anders stemmen is vrij nutteloos.
Oud 07-04-2008, 16:35
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
ik was dit aan het begin van het spel vergeten te zeggen, maar als iemand niet kan stemmen willen we daar wel een reden voor ontvangen. Dat deden Vlinder en EoS vorig spel ook zo en het lijkt me een goede maatregel tegen inactiviteit/niet-stemmers.

Dank u lieverds, ik ben weer weg
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 07-04-2008, 16:44
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vind het interessant dat er met zoveel spelers zoveel met met behulp van een random generator op dezelfde personen komen die al eens genoemd zijn. Niet alleen in dit spel, hoor, in alle. Maar het is een handige manier om je stem te verbergen als je wolf bent, dus.

Verder snap ik niet precies waarom 'iedereen' voor zoemzoem gaat.
Als er eenmaal een paar mensen achter een naam staan wordt er natuurlijk niet meer willekeurig gestemd (dat heb ik in ieder geval niet gedaan).
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 07-04-2008, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Als er eenmaal een paar mensen achter een naam staan wordt er natuurlijk niet meer willekeurig gestemd (dat heb ik in ieder geval niet gedaan).
Volgens mij valt het aantal wat dat beweert ook wel mee. Veel mensen zeggen: ik ga mee, ik doe ook die of die. En we kunnen het nu nog terugkijken, wie dat deed.
Oud 07-04-2008, 18:37
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik vind Paranoide leuk posten
En van kansberekening snap ik weinig, behalve dan dat er 4 weerwolven in het spel zitten met 22 spelers, dus een kans van 4/22. Verder zitten er nog meer stoute rollen in (verrader, heks en geliefden), dus een kans van 8/22 dat je een rol pakt die voordelig uitpakt voor de dorpelingen
En in het begin is stemmen sowieso onredelijk. Vorige keer lag ik er ook al in de eerste ronde uit
__________________
<):o)
Oud 07-04-2008, 18:44
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline


En nummer 20 is Hanneke.. Sorry
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 07-04-2008, 19:08
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Fuckin hell mensen, hou nou eens een keer op met dat hele kansberekening gezeik. Het is tegenwoordig elk spel hetzelfde liedje. Stelletje wiskunde-geeks bij elkaar
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 07-04-2008, 19:10
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
En in het begin is stemmen sowieso onredelijk. Vorige keer lag ik er ook al in de eerste ronde uit
Laten we anders de eerste stemronde afschaffen.

Citaat:
Ik vind Paranoide leuk posten
En van kansberekening snap ik weinig, behalve dan dat er 4 weerwolven in het spel zitten met 22 spelers, dus een kans van 4/22. Verder zitten er nog meer stoute rollen in (verrader, heks en geliefden), dus een kans van 8/22 dat je een rol pakt die voordelig uitpakt voor de dorpelingen
Dat is dus nog niet eens de helft èn het klopt niet aangezien je elkaar beïnvloedt door lijstjes die hierboven staan.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 07-04-2008, 19:15
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Dat is dus nog niet eens de helft èn het klopt niet aangezien je elkaar beïnvloedt door lijstjes die hierboven staan.
Maar er gaat wel willekeurig iemand uit. Juist als je het allemaal willekeurig zou doen, zou die kans kleiner zijn. Omdat er dan meer kans is op gelijkspel.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine weerwolfspel #46 the after party
Verwijderd
266 22-04-2008 23:32
De Kantine Het weerwolfspel #46 deel 2
Lethe
500 21-04-2008 22:40
De Kantine Weerwolfspel #33
Verwijderd
500 25-05-2007 20:24
De Kantine Wat was jouw omg-moment vandaag?
Hanneke
500 12-04-2007 19:57
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50.