Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2008, 19:09
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Gebruikte tampons vind ik ook vies. Menstuatie op zich ook al.
Maar ik snap wel waarom sommige mensen liever maandverband gebruiken ofzo, hoewel ik het ook erg vreselijk vind. Maar sommige mensen proppen liever geen watten in hun kut, of die zijn er nooit mee begonnen en vinden het eng ofzo.
Oud 18-04-2008, 19:11
Verwijderd
Citaat:
van mensen die je goed kent wil je dat soort dingen toch niet weten? vooral niet van je vriend/vriendin of zo..
Dat vind ik dan weer heel anders, eigenlijk. In Frankrijk stond ik een keer op een camping met alleen maar gaten-wc's en toen gingen twee mannetjes naar de enige twee wc's en die gingen hele gespreken voeren onder het poepen, en dat laatste gebeurde bij beiden met véél lawaai. Dat vond ik toch wel erg smerig Natuurlijk, ze kunnen er niets aan doen, maar mja, zoiets hoef ik niet te horen Ik ben dan ook maar een rondje gaan lopen, toen ikk terug kwam was ik toch wel aan het kokhalzen toen ik zag dat de plastic tussen wandjes bezaaid waren met spetters Ik hield al niet van die gore gaten, maar dit maakte het nog veel erger

In 'normale' wc's vind ik dat niet erg. Bij mijn ouders thuis vind ik het wel telkens beschamend als je iemand hoort omdat je weet dat anderen jou ook horen als je op de wc zit. Weerzinwekkend is het niet, natuurlijk, 't hoort erbij, maar ik ben blij dat het in mijn eigen huis juist helemaal niet gehorig is.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Het idee dat er mensen zijn die maandverband dragen, en dat het spul dan gewoon úit je stroomt vind ik ook ontzettend ranzig. Zelf ga ik voor tampons, maar als ik ongesteld ben voel ik me toch altijd wel een beetje vies.
Toen ik net ongesteld was geworden was ik daar heel erg mee bezig; al die vrouwen die ongesteld rondliepen met maandverband en dan op ieder moment konden doorlekken. Walgelijk. Nu ben ik bijna 10 jaar verder en vind ik het eigenlijk heel normaal. Maandverband ook. Ja, ik hoef het natuurlijk niet te zien van iemand anders (laatst lag er een gebruikt maandverbandje op de vloer op de universiteit *rilt*), maar het idee op zich vind ik niet meer walgelijk. Mijn eigen maandverband en tampons vind ik ook niet walgelijk meer, gewoon in papier wikkelen en weg ermee
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 21:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Brr, toen ik met twee vriendinnen op vakantie was, verschoonde een van de meisjes haar maandverband gewoon waar we bij waren. Hallo, we vinden haar best aardig, maar we hoeven niet te weten wat er uit haar baarmoeder komt druipen hoor! Gadver! En dan was het ook van "hebben jullie nog een papiertje waar ik het in kan wikkelen?"

*rilt*
er WAS een toilet op die boot hoor!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 06:48
Verwijderd
wtf
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Brr, toen ik met twee vriendinnen op vakantie was, verschoonde een van de meisjes haar maandverband gewoon waar we bij waren. Hallo, we vinden haar best aardig, maar we hoeven niet te weten wat er uit haar baarmoeder komt druipen hoor! Gadver! En dan was het ook van "hebben jullie nog een papiertje waar ik het in kan wikkelen?"

*rilt*
OMG
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 22:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
i know
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 22:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Sommige delen van mijn eigen lichaam vind ik ook walgelijk hoor!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2008, 15:12
Balance
Balance is offline
Citaat:

*rilt*
Hoe kom je er uberhaupt bij om je maandverband ergens anders te verschonen dan op het toilet
Laat staan als er mensen bij zijn idd

En dat wc-gebeuren vind ik ook vervelend. Als ik iemand anders hoor plassen ga ik ook altijd extra praten met iemand anders, om dat geluid maar te overstemmen :')
Oud 28-04-2008, 17:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hoe kom je er uberhaupt bij om je maandverband ergens anders te verschonen dan op het toilet
Laat staan als er mensen bij zijn idd

En dat wc-gebeuren vind ik ook vervelend. Als ik iemand anders hoor plassen ga ik ook altijd extra praten met iemand anders, om dat geluid maar te overstemmen :')
Ja ik snap het ook niet. Maar zij had zoiets van /care, meiden onder elkaar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten