Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2008, 12:56
Verwijderd
Helaas, nope.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2008, 23:44
Changshan
Changshan is offline
Omg omg daar zijn we weer.

Wanneer? Vrijdag 13 juni vanaf een uurtje of 15.00?? (tot zaterdag 14 juni, een uurtje of 16.00??)
Waar? Vroomshoop (huisje van Qimm)
Wat? American Party! Film Buffy kijken (), eten/BBQen, chocola en ijs eten, veel onzin en lol hebben. Eventueel blijven slapen (er is genoeg plaats).

Wie?
* Qimm
* x-spekkie-x
* snoopy------------------->pak appelsap, pak sinaasappelsap en chocola
* Neko*
* Rob
* Changshan---------------> Roep maar iets, misschien is er iets nodig wat alleen in Utrecht te krijgen is?

Misschien?

Niet
Oud 10-05-2008, 14:14
TopDrop
TopDrop is offline
Ik had er ook rekening mee gehouden enzo, eigenlijk. Ook al post ik hier bijna nooit. Maar goed. Ik zie tegen die tijd wel of ik kan of niet.
Oud 10-05-2008, 19:56
Qimm
Qimm is offline
13 juni is uitstekend, ik ben er dan dus wat mij betreft:

Er is hier standaard wel frisdrank in huis en dat is ook een kleine moeite om voldoende van te hebben, dus dat hoeft verder niemand mee te nemen. Ook bij slecht weer kunnen we binnen 'barbequen' ik heb namelijk geen barbeque maar 2 teppanyakki (oof hoe dat ook heet) platen, en dat kan ook prima binnen!
Oud 10-05-2008, 21:03
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Op 13 juni ben ik al vrij van school, joepie, maar ik ga echt geen buffy kijken.
Maar wieweet.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 21:08
Qimm
Qimm is offline
Buffy kijken is met een knipoog Ik neem aan dat we wel leukere dingen kunnen doen! Wij hebben namelijk ook een trampoline
Oud 11-05-2008, 02:16
Verwijderd
EK voetbal Nederland-Frankrijk is 13 juni
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 05:56
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Buffy >> EK voetbal
Oud 11-05-2008, 08:41
Qimm
Qimm is offline
dat past niet eens op de zelfde schaal!

weten jullie wat. de tv blijft gewoon uít die dag (tenzij het heel slecht weer is, maar dan geen voetbal en geen buffy )
Oud 11-05-2008, 09:42
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Het blijft ook lekker lang licht (zeker tot een uur of half elf), dus dan kunnen we lekker buiten zitten
BBQ met teppan yaki is ook prima, als er maar vlees wordt gebakken! Verder inderdaad salades, sauzen en stokbrood. Misschien is het handig om tegen die tijd een kostenplaatje te maken. Ik vind het makkelijker om een financiële bijdrage te geven, dan om dingen mee te gaan sjouwen. Gezien de meeste dingen koel moeten (vlees, salades, drinken), is dat misschien ook praktischer?
Oud 11-05-2008, 10:40
Qimm
Qimm is offline
Dat kan ook ook ja, dat moeten we tzt maar even bekijken, als we weten hoe veel mensen er DAADWERKELIJK komen.
Oud 11-05-2008, 13:45
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Het blijft ook lekker lang licht (zeker tot een uur of half elf), dus dan kunnen we lekker buiten zitten
BBQ met teppan yaki is ook prima, als er maar vlees wordt gebakken! Verder inderdaad salades, sauzen en stokbrood. Misschien is het handig om tegen die tijd een kostenplaatje te maken. Ik vind het makkelijker om een financiële bijdrage te geven, dan om dingen mee te gaan sjouwen. Gezien de meeste dingen koel moeten (vlees, salades, drinken), is dat misschien ook praktischer?
Mja, maar tis ook niet helemaal fair om Kim alles te laten sjouwen toch?
Oud 11-05-2008, 13:59
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Mja, maar tis ook niet helemaal fair om Kim alles te laten sjouwen toch?
Meen je dit nu serieus?
Als ik een keer per week boodschappen doe, sjouw ik ook heel veel, evenals ik een verjaardag heb. Dat sjouwen is voor iemand met een auto het probleem toch niet?
Ik wil best wat meenemen hoor, daar niet van, alleen lijkt het me praktischer om alles zelf te kopen (weet je tenminste wat je hebt, kan alles meteen de koeling in).
Oud 11-05-2008, 14:08
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Meen je dit nu serieus?
Als ik een keer per week boodschappen doe, sjouw ik ook heel veel, evenals ik een verjaardag heb. Dat sjouwen is voor iemand met een auto het probleem toch niet?
Ik wil best wat meenemen hoor, daar niet van, alleen lijkt het me praktischer om alles zelf te kopen (weet je tenminste wat je hebt, kan alles meteen de koeling in).
Ik wist niet dat ze een auto had dus ja... ik was best serieus Ik zou er absoluut geen trek in hebben om voor een aantal (?) mensen frisdrank enzo te moeten halen, maar goed... dat zal mijn luie aard zijn
Oud 11-05-2008, 20:24
Qimm
Qimm is offline
haha gelukkig heb ik een goed werkende auto hoor, ik heb geen hekel aan boodschappen doen hoor Maar lief dat je aan mijn 'welzijn' denkt
Oud 12-05-2008, 10:47
Verwijderd
Citaat:
haha gelukkig heb ik een goed werkende auto hoor, ik heb geen hekel aan boodschappen doen hoor Maar lief dat je aan mijn 'welzijn' denkt
Nou ja goed werkend goed werkend...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 11:33
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Nou ja goed werkend goed werkend...
roestige rammelbak die amper vooruit te branden is?
Oud 12-05-2008, 12:26
Qimm
Qimm is offline
hij rijdt, hij rijdt, maar niet soepel. Hij heeft een hoestje onder de leden, maar ik durf hem niet naar de dokter te brengen, ben bang dat het wat ernstigs is (struisvogelpolitiek ) Geen roest though, koreanen roesten niet . En hij is zeker wel vooruit te branden Gelukkig, ik wil nog niet dood gevonden worden in een echt langzame auto.
Oud 12-05-2008, 13:12
Changshan
Changshan is offline
Hm, ik denk dat ik namens heel wat mannelijk en misschien ook wat vrouwelijk spul spreek, als ik zeg dat ik me tijdens die EK-wedstrijd even moet terugtrekken op een kamertje met tv.
Oud 12-05-2008, 13:16
Qimm
Qimm is offline
voetbal is voor homo's
Oud 12-05-2008, 15:58
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Hm, ik denk dat ik namens heel wat mannelijk en misschien ook wat vrouwelijk spul spreek, als ik zeg dat ik me tijdens die EK-wedstrijd even moet terugtrekken op een kamertje met tv.
je gaat dan gewoon even fappen
Oud 12-05-2008, 17:03
Rob
Rob is offline
Citaat:
Buffy >> EK voetbal
Ik dacht nooit dat ik het zou zeggen, maar ik ben het wel roerend met je eens.
Oud 12-05-2008, 21:47
Verwijderd
Oh EK-wedstrijden van ons? Als wij spelen, wil ik ook wel kijken! Maar ik heb geen zin om Duitsland/Hongarije te kijken ofzo.

En als Timo komt, kom ik ook
Met citaat reageren
Oud 13-05-2008, 16:13
Verwijderd
Citaat:
voetbal is voor homo's
Buffy is voor grotere homo's

PS. Ik zet mezelf op misschien, als men naar Buffy gaat kijken ga ik wel trampolinespringen of GTA4'en. Of gewoon buiten zitten zuipen met mensen die wél smaak hebben.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2008, 17:44
Qimm
Qimm is offline
De Tv Blijft Uit
Oud 13-05-2008, 20:06
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Oh EK-wedstrijden van ons? Als wij spelen, wil ik ook wel kijken! Maar ik heb geen zin om Duitsland/Hongarije te kijken ofzo.

En als Timo komt, kom ik ook
Eindelijk een medestander! Het is idd Nederland, dus zullen we dan samen tussendoor voetbal afdwingen?
Oud 13-05-2008, 21:36
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Als voetbal echt leuk gespeeld wordt, kan ik er mijn pa ook nog wel van genieten.
Maar om nou een deel verveeld op de bank te laten zitten en het andere deel uit zijn dak te zien gaan
Met citaat reageren
Oud 13-05-2008, 22:00
Verwijderd
Laten we het anders zeggen: als Nederland speelt, houden we gewoon geen meeting (of het moet een voetbalmeeting zijn ).
Met citaat reageren
Oud 14-05-2008, 06:57
snoopy
snoopy is offline
Maar voetbal kijken met z'n allen is toch juist heel gezellig?
Oud 14-05-2008, 07:00
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik moet werken dat weekend. Ik kan het eventueel wel afzeggen of omwisselen, maar omdat ik het niet vertrouw dat deze meeting nou wél doorgaat, doe ik dat pas op het moment dat ik zeker weet dat de meeting wel doorgaat

[edit]ik kan sowieso wel op de vrijdag komen

Laatst gewijzigd op 14-05-2008 om 11:38.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2008, 09:37
Qimm
Qimm is offline
nou ja, dat duurt toch maar anderhalf uur dat voetbal gedoe of mensen moeten dol zijn op nabeschouwingen (boooo-ring) de mensen die voetbal stom vinden kunnen wel wat anders doen in de tussentijd
Oud 14-05-2008, 15:30
Rob
Rob is offline
Citaat:
nou ja, dat duurt toch maar anderhalf uur dat voetbal gedoe of mensen moeten dol zijn op nabeschouwingen (boooo-ring) de mensen die voetbal stom vinden kunnen wel wat anders doen in de tussentijd
Terrasje pakken en een biertje drinken!
Oud 14-05-2008, 15:44
Verwijderd
Whahah terrasje pakken in Vroomshoop, lekker voor het cafetaria
Met citaat reageren
Oud 14-05-2008, 18:04
Qimm
Qimm is offline
bij de Tijd kun je re-de-lijk goed zitten

Maar ik geloof niet dat Rob beseft hoe gehuchterig vroomshoop is _O-
Oud 14-05-2008, 18:25
Rob
Rob is offline
Ik ben wereldvreemd in Vroomshoop!
Oud 14-05-2008, 18:29
Verwijderd
Oh ja da's waar, we hebben nu een echt loungecafé, helemaal vergeten! Nou ja daar valt te zitten en er is vast grolsch.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 02:14
Changshan
Changshan is offline
Een voetbalwedstrijd is wel het enige tv-ding waarbij je tussendoor andere dingen kan doen zonder dat het echt stoort, zoals over wijvendingen leuteren.

En nee Sharif, dat fappen voor de tv doen wij hooguit nog een keer samen.
Oud 15-05-2008, 10:03
Neko*
Neko* is offline
13 juni is volgens mij precies het weekend voor mijn toetsweek, maar de toetsweek staat nog niet vast, dus ik denk dat ik wel kom. Ligt eraan welke vakken wanneer worden gepland. Nog even afwachten dus.
En ik ben niet voor en niet tegen voetbal. Liever zit ik buiten natuurlijk, als het lekker weer is. Maar voetbal kan me ook wel boeien, soms.
Oud 15-05-2008, 11:01
stout!
stout! is offline
ik kan niet met zekerheid zeggen dat ik ook kom, maar opzich ben ik wel benieuwd naar die mensen van wie ik al jaren de forumposts lees

Laatst gewijzigd op 15-05-2008 om 11:21.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 11:15
Verwijderd
Oh ja dat zou ik leuk vinden!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 11:32
snoopy
snoopy is offline
Jaaaaaa! Jij moet komen!
Oud 15-05-2008, 12:57
Qimm
Qimm is offline
vind ik ook!!
Oud 15-05-2008, 13:42
Verwijderd
Aaah.. ik zat erover te twijfelen om ook te komen maar ik heb de vrijdag ervoor, de maandag erna en de dinsdag erna tentamen dus dat gaat echt niet lukken. Lijkt me gezellig om in een gehucht samen voetbal te kijken en er komen een hoop mensen die ik weleens zou willen zien.. maar helaas.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 13:45
Verwijderd
Aan de andere kant.. ik zit natuurlijk wel een eeuwigheid in de trein heen en een eeuwigheid in de trein terug en dat is wel een uitstekende leerplek. Het moeilijkste tentamen is die op vrijdag.. voor die op maandag hoef ik niet te leren want dat is brugklasengels en die op dinsdag kan ik dan in de trein voor blokken

Nu twijfel ik weer Haha.

Ohnee.. bedenk me net dat ik dat weekend ook stage moet lopen :/ Mijn laatste twee diensten zelfs. Nevermind dus
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 13:47
Verwijderd
Joh kunnen we dan geen datum zoeken waarop je wel kunt? Dit was toch ook maar een voorstel? Ik ben in principe (weet namelijk nog niet wanneer ik op festivals e.d. moet werken ) nog heel juni en half juli beschikbaar in de weekenden. Nieuwe poll?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 13:58
Qimm
Qimm is offline
Een andere datum mag van mij nog wel hoor, zo veel mogelijk leuke mensen graag
Oud 15-05-2008, 14:09
stout!
stout! is offline
Ja, ik wil jullie wel echt een keertje zien . Dus als ik kan op de datum die het wordt, kom ik. En Dusjcrib moet ook komen, kunnen we Fins praten!
Oud 15-05-2008, 15:46
Changshan
Changshan is offline
Hoop dat ik ook op de nieuwe datum kan.
Oud 15-05-2008, 15:51
Verwijderd
Pollpollpoll, en het mag alleen op een dag dat jullie allemaal kunnen!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 16:10
stout!
stout! is offline
Misschien ergens in 2009
Reageren

Regels voor berichten