Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ik een keer per week boodschappen doe, sjouw ik ook heel veel, evenals ik een verjaardag heb. Dat sjouwen is voor iemand met een auto het probleem toch niet? ![]() Ik wil best wat meenemen hoor, daar niet van, alleen lijkt het me praktischer om alles zelf te kopen (weet je tenminste wat je hebt, kan alles meteen de koeling in).
||
Citaat:
![]() ![]()
|
hij rijdt, hij rijdt, maar niet soepel. Hij heeft een hoestje onder de leden, maar ik durf hem niet naar de dokter te brengen, ben bang dat het wat ernstigs is (struisvogelpolitiek
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Ik moet werken dat weekend. Ik kan het eventueel wel afzeggen of omwisselen, maar omdat ik het niet vertrouw dat deze meeting nou wél doorgaat, doe ik dat pas op het moment dat ik zeker weet dat de meeting wel doorgaat
![]() [edit]ik kan sowieso wel op de vrijdag komen ![]()
Laatst gewijzigd op 14-05-2008 om 11:38. |
![]() |
|
nou ja, dat duurt toch maar anderhalf uur dat voetbal gedoe
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
13 juni is volgens mij precies het weekend voor mijn toetsweek, maar de toetsweek staat nog niet vast, dus ik denk dat ik wel kom. Ligt eraan welke vakken wanneer worden gepland. Nog even afwachten dus.
En ik ben niet voor en niet tegen voetbal. ![]()
|
Verwijderd
|
Aaah.. ik zat erover te twijfelen om ook te komen maar ik heb de vrijdag ervoor, de maandag erna en de dinsdag erna tentamen dus dat gaat echt niet lukken. Lijkt me gezellig om in een gehucht samen voetbal te kijken en er komen een hoop mensen die ik weleens zou willen zien.. maar helaas.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Aan de andere kant.. ik zit natuurlijk wel een eeuwigheid in de trein heen en een eeuwigheid in de trein terug en dat is wel een uitstekende leerplek. Het moeilijkste tentamen is die op vrijdag.. voor die op maandag hoef ik niet te leren want dat is brugklasengels en die op dinsdag kan ik dan in de trein voor blokken
![]() Nu twijfel ik weer ![]() Ohnee.. bedenk me net dat ik dat weekend ook stage moet lopen :/ Mijn laatste twee diensten zelfs. Nevermind dus ![]() |
![]() |
|
|