Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2008, 19:46
Cesar
Cesar is offline
Ik wacht alles even af en zie wel waar ik uitkom.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2008, 19:57
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
We hebben dikke ruzie, al zeker anderhalf uur.. en zitten nu stilzwijgend naast elkaar. Over het huishouden nog wel -0_

Ik begrijp het zelf al niet zo goed meer, alleen weet ik wel nog dat ik echt -heel- boos ben. Iets met hij die vroeg of ik de trap wilde stofzuigen, ik die dat heb gedaan maar die het hele huis had moeten doen want als ik toch bezig was, had ik toch even door kunnen gaan en dat had hij andersom ook gedaan. Begrijpt iemand hoe ik het verkeerd hebben kunnen doen door te doen wat hij vroeg? -0_ Morgen lachen we erom

Haha

Ach, meisje... Is t alweer uitgepraat? Ik kan me zo voorstellen hoe dat gaat... Erg irritant, vooral omdat het nergens over gaat. Maar soms heb je gewoon allebei een rotbui (of 1 vd 2, maar die kan een ander helemaal meeslepen).

OT: mja, vrij saai maar t gaat nog steeds geweldig
Oud 01-05-2008, 20:13
neardo
neardo is offline
Ik heb een vriendje YEAH!
Oud 01-05-2008, 20:54
Verwijderd
ik voel me gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 20:58
Qimm
Qimm is offline
Ik ben echt zó gelukkig met hem <3
Oud 01-05-2008, 21:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Shit he, de afgelopen dagen hebben 't niet beter gemaakt. Het was supergezellig, we hebben samen in een bed geslapen en de volgende dag met zware kater tegen elkaar op de bank gehangen, maar ik zal gewoon altijd last houden van het 'just friends' syndroom. Mss omdat 'ie me altijd alleen maar op m'n gaarst en oncharmanst ziet. (lees: knuffelend met een wc-pot en een ondergekotste arm )
Ach, ik ben sowieso al blij dat 'ie met mij rond wil hangen en me geen irritante zeurmiep vind.
Beste 'din is trouwens ook een schat. We hoeven eigenlijk niks tegen elkaar te zeggen en we begrijpen elkaar al. We hadden ooit besloten dat als we over een x aantal jaar nog steeds geen normale vent aan de haak hebben geslagen, we maar gewoon lesbisch worden.
Oud 01-05-2008, 21:37
ST*R
ST*R is offline
'ik denk echt de hele tijd aan je' omg hij is zo lief. En misschien ben ik toch wel verliefd, wat ik nu voel heb ik al lang niet meer gevoeld maar tegelijk voelt het alsof ik het al heel lang voel. Ofzo. Eigenlijk vind ik het helemaal niet leuk, voel me onrustig. Krijg er wel heel veel energie van.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Ach, meisje... Is t alweer uitgepraat? Ik kan me zo voorstellen hoe dat gaat... Erg irritant, vooral omdat het nergens over gaat. Maar soms heb je gewoon allebei een rotbui (of 1 vd 2, maar die kan een ander helemaal meeslepen).

OT: mja, vrij saai maar t gaat nog steeds geweldig
Jahoor, helemaal Ik moest naar stage en toen ik terug kwamen zaten we een beetje ongemakkelijk lachend tegenover elkaar en was het echt "aaah.. zo stom en onbelangrijk was het!!" maar uiteindelijk nog even goed gepraat en wel echt tot een uitkomst gekomen, het was wel de moeite waard eigenlijk!

Ik ben bij hem ingetrokken, het zijn zijn spullen en hij betaalt voor het huis.. waardoor ik me gewoon niet verantwoordelijk voel voor de boel, ik zie het als zijn spullen. Het gevolg daarvan is echter dat ik me ook niet volledig thuis voel! Dus ja.. het is belangrijk dat ik dit ook als MIJN huis ga zien, me er verantwoordelijk voor ga voelen en dus ook wat meer ga doen aan huishouden en onderhoud. Niet dat ik nu niks doe, absoluut niet, maar hij doet al het klussen en dan mag ik best wat meer huishouden doen terwijl hij de bijkeuken aan het tegelen is

Tsja, typische net-samenwoon ruzies denk ik! We komen er zeker uit, hihi.

Fijn dat het bij jou zo geweldig gaat!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 08:17
Idunarara
Idunarara is offline
Ziek, zo fijn.
Hij heeft gisteren twee uur gereisd om twee uurtjes bij me te zijn, zo lief.
En het was echt extreem gezellig en mooi en zoet.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 08:54
George
George is offline
Damn
Oud 02-05-2008, 10:07
Verwijderd
ik ben in de war, maar het is niet erg.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 10:18
Dauwdruppel
Dauwdruppel is offline
Hij heeft me geslagen.... Ik ben nog helemaal in de war
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 10:32
groovy
groovy is offline
Citaat:
Hij heeft me geslagen.... Ik ben nog helemaal in de war
Eerst anale seks en dan geslagen worden..misschien was het SM in zijn ogen?

En daarbij moet je hem geld lenen..

Ik neem aan dat je begrijpt dat deze 3 factoren niet echt bijdragen aan een gezonde en evenwichtige relatie?

Laatst gewijzigd op 02-05-2008 om 10:37.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 10:41
Verwijderd
Citaat:

Ik neem aan dat je begrijpt dat deze 3 factoren niet echt bijdragen aan een gezonde en evenwichtige relatie?
die met dat geld was toch een ander, of zit ik verkeerd? Soms denk ik wel eens dat mensen het over zich afroepen om in zo'n relatie te komen, dan ken je toch echt de verkeerde mensen. Maar goed, het kan ook naïviteit zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 11:09
groovy
groovy is offline
Citaat:
die met dat geld was toch een ander, of zit ik verkeerd? Soms denk ik wel eens dat mensen het over zich afroepen om in zo'n relatie te komen, dan ken je toch echt de verkeerde mensen. Maar goed, het kan ook naïviteit zijn.

Oh dat zou heel goed kunnen ja! Ik hou het niet echt bij.. Ik zag wel dat in haar profiel staat dat ze heel veel van ene Erwin houdt..niet echt een naam voor een Surinamer...

De 2 factoren die je noemt, ik denk dat het een combinatie van beiden is..
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Oh dat zou heel goed kunnen ja! Ik hou het niet echt bij.. Ik zag wel dat in haar profiel staat dat ze heel veel van ene Erwin houdt..niet echt een naam voor een Surinamer...

De 2 factoren die je noemt, ik denk dat het een combinatie van beiden is..
Haha, lijkt me niet nee Maar goed, we weten er het fijne natuurlijk niet van, maar ik weet wel dat ik niet eens iemand kan bedenken die zo agressief is dat hij iemand zou slaan, zomaar geld van je zou eisen of wat dan ook.
@ Dauwdruppel; ik zou echt maken dat ik weg kwam, hoe lief en leuk hij ook is, slaan lijkt me toch écht de grens
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 12:31
Verwijderd
Hij is überhaupt al niet lief en leuk als ie je slaat, jezus zeg. Het leek al een engerd met dat gedoe over het geld en dit is helemaal belachelijk. Sukkel, dumpen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 13:27
groovy
groovy is offline
I agree
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 13:39
snoopy
snoopy is offline
OMG... Vandaag ringen gekocht (nee, we gaan niet trouwen, het zijn 'gewone' relatie-ringen, maar aaaaaaaaaaaah )
Oud 02-05-2008, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Hij is überhaupt al niet lief en leuk als ie je slaat, jezus zeg. Het leek al een engerd met dat gedoe over het geld en dit is helemaal belachelijk. Sukkel, dumpen.
QFT

Snoopy: hah wat leuk gewoon zomaar?

En mijn vangst doet echt veels te leuk en lief en blaaaaah ik ben helemaal stapelverliefd aan het worden.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 13:43
snoopy
snoopy is offline
Citaat:

Snoopy: hah wat leuk gewoon zomaar?
Nou ja... zomaar... ja, eigenlijk wel
Oud 02-05-2008, 13:45
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
OMG... Vandaag ringen gekocht (nee, we gaan niet trouwen, het zijn 'gewone' relatie-ringen, maar aaaaaaaaaaaah )
wtf zijn relatieringen

ot:
Oud 02-05-2008, 13:46
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
wtf zijn relatieringen

ot:

Nou, weet ik veel. We dragen gewoon allebei een ring maar we zijn niet verloofd of getrouwd ofzo. Geen idee hoe ik dat moet noemen.
Oud 02-05-2008, 13:53
Verwijderd
Citaat:
wtf zijn relatieringen

ot:
soort van vriendschapsringen ofzo, denk ik. Tenminste, zo kan je ze hier bij de juwelier kopen
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 14:10
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
mee eens
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 14:13
zeep007
zeep007 is offline
Men noemt dat volgens mij gewoon vriendschapsringen. Mijn vriend en ik hebben ze ook.

ot: Het gaat goed! Deze week eindelijk eens zijn oma ontmoet, die heeft nu een gebroken heup en lag in het ziekenhuis.
Ik vond dat eng, maar hij waardeert het echt.
En verder is het gewoon allemaal te goed. Heb het echt getroffen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 14:17
Verwijderd
Over ongeveer 4 uur is ie hier alweer! En dan lekker 3 nachtjes
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 14:21
I C U
I C U is offline
Dus Leuk weekje, zo. Druk, vol, maar wel leuk. Dinsdagavond was super, woensdag was leuk, woensdagavond was... spannend En gisteren weer gewerkt, nu lekker vrij.

Vanmorgen met m'n broertje naar IKEA, toch grappig dat sommigen denken dat we een stel zijn Hihi. Vanavond komen wat vrienden eten, wordt leuk! Ik ga dapper pannenkoeken bakken! Yeah!
Oud 02-05-2008, 14:25
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Men noemt dat volgens mij gewoon vriendschapsringen. Mijn vriend en ik hebben ze ook.
Nee, het zijn geen vriendschapsringen... Ach, ik weet t niet precies. Volgens mij zijn t verlovings-/trouwringen, maar we zijn niet verloofd of getrouwd, haha!
Oud 02-05-2008, 15:23
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het gaat hier prima. We zijn zo gelukkig samen. Gisteravond wezen stappen met hem en zijn vrienden, was hartstikke gezellig. Vanmorgen wezen winkelen met zijn moeder en zusje, was echt tof. Lekker de mannen thuisgelaten. Haha, shoppen met je 'schoonmoeder' hoeveel mensen doen dat Ik wist niet wat ik voor m'n verjaardag wilde en toen zei ze dat ik ook wel kleren uit mocht kiezen en ze wel een keer met me wilde gaan winkelen dus ik heb twee shirtjes gekregen en zelf nog een spijkerbroek gekocht, echt tof. En mijn vriend vind het volgens mij wel heel erg leuk dat alles er om heen ook goed gaat en dat is gewoon tof En het is gewoon fijn om weer wat langer dan alleen het weekend samen te zijn.
Oud 02-05-2008, 15:35
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Deze week was hartstikke fijn en nu is het weekeinde en dat is stom.
Oud 02-05-2008, 16:37
Fayette
Citaat:

Anale seks is geen bijdrage aan een gezonde en evenwichtige relatie?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk niet, mensen die anale seks willen zijn zieke geesten die later niet in de hemel komen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 17:24
Fayette
Citaat:
Natuurlijk niet, mensen die anale seks willen zijn zieke geesten die later niet in de hemel komen.
Dit leek me een vanzelfsprekende eindconclusie ja.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 17:31
Rob
Rob is offline
Citaat:
Ja, daar keek ik ook al eventjes van op.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 17:34
Nienna*
Nienna* is offline
Toch maar naar het feestje vanavond, juist omdat ik me rot voel om die loser (die eigenlijk heel leuk is maar nu op een ander meisje dat wel uit zijn stad komt valt).
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 18:23
ST*R
ST*R is offline
Ik wil me wel zo blijven voelen hoor! Oww en over 2 dagen zie ik 'm al (pas)
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 22:54
tuttebel
tuttebel is offline
ja nog steeds fijn. ik heb er wel moeite mee om met zijn vriendengroep om te gaan, omdat het een heel erg hechte club is en hij er al een buitenbeentje in is (en ik dus nog meer). hij kan dan weer wel goed met mijn vriendengroep omgaan, die net zo idioot zijn als ik en hij.
maar goed, dat wordt gewoon wennen en geduld hebben.
Oud 02-05-2008, 23:49
Verwijderd
Pfff wat een gedoe
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 03:40
vedetje
vedetje is offline
nu mis ik hem,

maar niet op de wanhopige manier, dus dat is wel goed.

Gisteren eindelijk nog eens een paar uurtjes bij elkaar kunnen doorbrengen, hij heeft er duidelijk ook deugd van gehad hehe

Ik denk dat ik ga moeten leren beter te comuniceren met hem op een andere manier. Want ik ben los en vertel hem de onozelste dingen als ik bij hem ben, maar via telefoon of msn vind ik dat lijk te onnutig of denk ik dat het niet over zal komen, en dan zeg ik niets en dat kan allesinds niets positief bijdragen aan onze relatie.

ik heb goede voornemens
Oud 03-05-2008, 08:29
snoopy
snoopy is offline
Hihi... Zoals m'n beste vriendin het zei: 'het is grappig hoe jullie je best doen om van elkaar af te blijven, maar dat helemaal niet kunnen'
Oud 03-05-2008, 11:11
Verwijderd
Aaaaaah hij is zo lief! En hij kan goed dansen, en zoenen, en yeah.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 13:44
neardo
neardo is offline
Waarom komen ze altijd terug kruipen als ik een relatie heb. Alsof ze het ruiken ofzo.
Oud 03-05-2008, 17:25
wup
wup is offline
Volgens mij al 100 jaar niet meer gepost. Vandaag cultureelverantwoord lopen doen in het museum. Was erg gezellig. Daarna kregen we half ruzie, daarna maakten we het weer goed en nu ben ik weer alleen thuis, maar voel ik me goed.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 17:26
Qimm
Qimm is offline
Pffff zo druk met het helpen verhuizen bij m'n moeder. Zo dubbel allemaal, fijn dat ze een nieuwe plek heeft waar ze echt voor langere tijd kan wonen. Zuur dat ze nu weg moet waar ze zó zó fijn zat. Zuur dat je steeds meer beseft dat je huwelijk écht voorbij is, dat je alleen bent nu. Zware shit
Wel is het nu eindelijk klaar en alles heeft een plekje, het is een fijn huisje. Knus.

Vanavond even relaxed naar de film! Zin!
Oud 03-05-2008, 19:50
Verwijderd
Ik ben er klaar mee!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 19:58
Verwijderd
O_o
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 19:59
woezel
woezel is offline
mn exvriendje-achtig iets belde net en aaah hij is weer even terug uit spanje en aah!
Oud 03-05-2008, 20:55
moon
moon is offline
Liefde is maar iets raars. Soms kan het zo'n pijn doen en soms kan het ook weer zo mooi zijn.

Hoe het bij een vriendin is gelopen, dat is echt de zwartste kant van liefde. Ik leef echt met haar mee en ook al zegt ze nog geen nieuwe relatie aan te willen gaan, ik gun haar in iede geval de liefste,leukste en eerlijkste vriend op deze wereld, meer dan wie dan ook op het moment.

Mijn eigen liefde is verwarrend. Het liefst wil ik er niet over praten en tegelijkertijd kan ik niet stoppen het erover te hebben.
Voor hem voel ik wat ik volgensmij nog nooit voor iemand anders gevoelt heb, het is bijna ziekelijk. Dat je zo verliefd bent, dat kan bijna niet gezond zijn, haha.
Ik heb hem nu al best alweer een tijdje niet gezien en toch is hij er zo vaak...in gedachten. Eigenlijk wil ik het niet, omdat het me zo kwetsbaar maakt en aan de andere kant is het geweldig.
Elke keer dat ik hem zie wordt het wel moeilijker, moeilijker om mezelf een houding te geven en mijn werkelijke gevoelens verborgen te houden. Mijn god wat is die jongen leuk.
Toen ik het over hem had tegen haar merkte ik dat ik helemaal een zenuwachtig gevoel kreeg en rood aanliep, dat heb ik nou ook nooit eerder gehad wanner ik het over iemand had.
Vanmiddag zei J. tegen me: "Wist je dat S. een vriendin had?". Heel even dacht ik dat de grond onder mijn voeten vandaan zakte en stond ik op het punt om mezelf op te sluiten en heel hard te gaan huilen. Gelukkig kreeg ik net optijd een ingeving en vroeg ik: "had of heeft?" had was het antwoord. Hij bleek een soort half-halfrelatie te hebben met een meisje dat bindingsangst had en dat had hij sinds kort afgekapt.
Ik zie me precies voor me hoe dat gesprek is gegaan, dat J. vervolgens tegen hem heeft gezegd dat ik ook bindingsangst heb maar dat hij wel op me wacht. Dat ik vast wel bij hem terug kom en dat we samen gaan wonen. Het is ook mijn eigen schuld, ik ben niet consequent genoeg. In eenzame buien voed ik zijn valse hoop en zelfs zonder eenzaam te zijn doe ik dat soms. Iemand afwijzen is geen groot talent van me.
Kortom, wat betreft de liefde maak ik er een beetje een zooitje van soms. Volegsnmij blijf ik de eerste komende 10 jaar nog wel vrijgezel
Terwijl er genoeg leuke jongens zijn, waarvan één meer dan leuk is
Oud 03-05-2008, 21:05
Velma
Velma is offline
Ik begin wel een muts te worden hoor, hij reageerde heel de dag niet op een smsje en toen zat ik echt van "Oooo er is toch niks mis"

>_<
Reageren

Regels voor berichten