Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2008, 22:38
Verwijderd
OMG gefeliciteerd Martino!
OMG ik heb zondag mijn haar bruin geverd (na 6 jaar rood) maar net keek ik in de spiegel en leek het wel paars. Help.
Advertentie
Oud 20-05-2008, 01:14
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een half jaar met 2 personen op een kamer van 2 bij 3 gewoond ;x
Hoe moet ik me dat voorstellen?

OMG, verrekte internet dat amper werkt
Oud 20-05-2008, 06:56
Calyx
Calyx is offline
OMG van 8.30 tot 16.00 colleges
Oud 20-05-2008, 07:01
Verwijderd
OMG 1e twee uur uitval dan drie uur les en dan uit
Oud 20-05-2008, 12:06
freud
freud is offline
OMG ik heb nog heel veel papers en werkstukken en verslagen en nog 3 dagen tijd!!!!
Oud 20-05-2008, 12:06
freud
freud is offline
OMG en daar ga ik juist veel minder van doen!!!
Oud 20-05-2008, 12:19
Dinalfos
Dinalfos is offline
OMG, die smiecht van een buschauffeur wilde vanochtend mijn strippenkaart stempelen. En toen ik hem erop wees dat er vandaag niet gestempeld/gecontroleerd wordt, zei hij heel bijdehand "oh ja, ha ha"
Oud 20-05-2008, 16:25
Verwijderd
OMG morgen maar twee lesuren
bedankt eindexamenkandidaten en uitwisselaars
Oud 20-05-2008, 16:28
Martiño
Martiño is offline
OMG, huiswerk.
Oud 20-05-2008, 20:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Omg, iedereen zegt dat ik ben afgevallen, maar ik zie/merk het ECHT niet.
Oud 20-05-2008, 20:44
Swlabr
Swlabr is offline
Dat heet liegen.
Oud 20-05-2008, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Omg, iedereen zegt dat ik ben afgevallen, maar ik zie/merk het ECHT niet.
OMG paar dagen geleden kwam ik een vrouw tegen. Die zei tegen haar partner dat ze graag wilde afvallen maar dat het niet mocht van de diëtist. Mijn broer en ik keken om en moesten gewoon lachen...

Het bleek al een gratenpakhuis te zijn
Oud 20-05-2008, 20:59
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik snap het mensen!
OMG!
Oud 20-05-2008, 21:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat heet liegen.
Nouhouuu.

Ik dacht dat eerst ook, maar een hoop mensen, die elkaar helemaal niet kennen, zeggen het.(M'n oma, collega's, een vriendin die ik lang niet heb gezien.)

En als ik dan zeg dat het niet zo is worden ze boos en zeggen ze dat het dus echt wel zo is.
Oud 20-05-2008, 21:06
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Nouhouuu.

Ik dacht dat eerst ook, maar een hoop mensen, die elkaar helemaal niet kennen, zeggen het.(M'n oma, collega's, een vriendin die ik lang niet heb gezien.)

En als ik dan zeg dat het niet zo is worden ze boos en zeggen ze dat het dus echt wel zo is.
Fopske.

Mij gaat het meer om me goed te voelen dan een getalletje.
Oud 20-05-2008, 21:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja, mij ook hoor. En ik voel me keeeiiigoed.
En eerlijk gezegd komen er bij ons thuis geen weegschaal in, dus die getalletjes weet ik sowieso niet echt.
Oud 20-05-2008, 21:39
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dan zou ik ze maar gewoon geloven
Oud 20-05-2008, 21:39
Cherry Springs
Oh wacht, dit is WSZ helemaal niet! Ontopic!
Oud 20-05-2008, 22:33
WolterB
WolterB is offline
omg, Toneel & Cultuur heeft nu Theater & Cultuur
Oud 20-05-2008, 22:45
Martiño
Martiño is offline
Whut?
Oud 21-05-2008, 11:58
freud
freud is offline
Omg Omg Ik Heb 494894869486396 Muggenbulten!
Oud 21-05-2008, 13:08
Verwijderd
OMG de wasmachine staat enorm te trillen en dan valt er de hele tijd een van de flessen die er op staat af en dan schrik ik me weer kapot.
Oud 21-05-2008, 13:26
Verwijderd
OMG Trimm Trabb heeft blauw haar gehad
Oud 21-05-2008, 15:01
Verwijderd
OMG, ik luister 1077 nummers per week!!
Oud 21-05-2008, 15:03
Verwijderd
omg ik heb echt zin om te lezen, maar het enige wat ik nog ongelezen heb liggen is de complete ultimate hitchhiker's guide. dus.
Oud 21-05-2008, 18:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
OMG waar blijft alle tijd die ik eerst had om die paper te schrijven???? Ineens moet 'ie al bijna af zijn, en heb ik een verjaardag en college en een afspraak en nog een afspraak en moet ik naar een museum voor een andere paper en en en en

Oud 21-05-2008, 18:11
Calyx
Calyx is offline
OMG het lukt niet
Oud 21-05-2008, 18:12
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
OMG het lukt niet
OMG Dat moet je even iets anders gaan doen en het zometeen nog eens proberen
Oud 21-05-2008, 18:15
Calyx
Calyx is offline
OMG dat gaat echt niet
Oud 21-05-2008, 18:16
TopDrop
TopDrop is offline
OMG Wat moet je doen dan?
Oud 21-05-2008, 18:17
Verwijderd
omg, ik heb gewoon eindelijk m'n twee opdracht ingeleverd nu nog de andere 6
Oud 21-05-2008, 18:17
Verwijderd
omg niet chatten stouterds. verhuis maar naar het wsz!

en omg ik heb nog steeds last van mijn oren. net stond ik op en toen gingen ze zo raar doen en suis en duizelig en
Oud 21-05-2008, 18:19
Calyx
Calyx is offline
OMG dat is een beetje teveel om te vertellen . En OMG we mogen niet chatten. (edit: oe ik had sterrenmeisjes bericht nog niet eens gelezen)
Oud 21-05-2008, 18:21
Verwijderd
omg calyx kan pixelgedachten lezen
Oud 21-05-2008, 18:27
TopDrop
TopDrop is offline
OMG Ik zat in de trein vandaag: "Dames en Heren. Zodadelijk station Zaltbommel. Eh, pardon, station Zoetermeer Oost." Het is echt hilarisch hoe sommige conducteurs zich vreselijk verspreken En dan heb je ook nog van die uberenthousiaste types. Zo van,

"Dames en Heren, zodadelijk arriveren wij te station Gouda alwaar u kunt overstappen voor de volgende richtingen: *hele opsomming*. Ik zal voor u nog even een korte samenvatting geven van de eerstvolgende vertrekkende treinen te Gouda. Aan de overzijde van het perron waar we zo aankomen zal vetrekken om 12 uur 10 de trein naar Deventer...etc. Van spoor zoveel zal zo en zo laat die en die trein vertrekken. Blabla. Even in het kort nogmaals de eerstvolgende vertrekkende treinen. *herhaalt eindeloos gedoe*. Na Gouda zal deze trein verder rijden als stoptrein in de richting van Utrecht en zal stoppen op alle tussengelegen stations. Maar nu eerst station Gouda."

En dan heb je de volgende dag precies dezelfde trein met een andere conducteur en die zegt dan:

"Gouda."

Oud 21-05-2008, 18:33
Calyx
Calyx is offline
OMG
En ik vond het al leuk dat de conducteur zei "Dames en Heren, zodadelijk kunt u overstappen op station Zwolle, wantt.... het volgende station is station Zwolle!!!"

OMG ik kom erachter dat ik morgen vrij ben!
Oud 21-05-2008, 18:35
Verwijderd
Citaat:
OMG Ik zat in de trein vandaag: "Dames en Heren. Zodadelijk station Zaltbommel. Eh, pardon, station Zoetermeer Oost." Het is echt hilarisch hoe sommige conducteurs zich vreselijk verspreken En dan heb je ook nog van die uberenthousiaste types. Zo van,

"Dames en Heren, zodadelijk arriveren wij te station Gouda alwaar u kunt overstappen voor de volgende richtingen: *hele opsomming*. Ik zal voor u nog even een korte samenvatting geven van de eerstvolgende vertrekkende treinen te Gouda. Aan de overzijde van het perron waar we zo aankomen zal vetrekken om 12 uur 10 de trein naar Deventer...etc. Van spoor zoveel zal zo en zo laat die en die trein vertrekken. Blabla. Even in het kort nogmaals de eerstvolgende vertrekkende treinen. *herhaalt eindeloos gedoe*. Na Gouda zal deze trein verder rijden als stoptrein in de richting van Utrecht en zal stoppen op alle tussengelegen stations. Maar nu eerst station Gouda."

En dan heb je de volgende dag precies dezelfde trein met een andere conducteur en die zegt dan:

"Gouda."

omg ja bijna altijd die het bekende dingetje zeggen, sommige alleen station blabla, en eentje deed eens een heel versje over hoe we nu bijna thusi waren toen de trein in maastricht was
Oud 21-05-2008, 18:36
Verwijderd
Citaat:

"Gouda."

Ik zat een keer met een OMG-blik in de trein toen de conducteur heel overdreven vrolijk door de speakers klonk:'Dames en heren, over enkele seconden zullen wij landen in het zonnige Sittard, wij vragen u uw gordels om te doen zodat wij aan de landing kunnen beginnen!'
Oud 21-05-2008, 18:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
OMG Ik mag volgend jaar weer mee naar de opera, ik ga de Zauberflöte zien!!!!!!
Oud 21-05-2008, 18:39
Verwijderd
Citaat:
OMG Ik mag volgend jaar weer mee naar de opera, ik ga de Zauberflöte zien!!!!!!
OMG volgend jaar ik dacht binnenkort

Ow hey dit is een ander topic
Oud 21-05-2008, 20:47
Verwijderd
OMG, iemand heeft last van overbodige luxe, want ik heb een seed in de wachtrij
Oud 21-05-2008, 21:58
Calyx
Calyx is offline
OMG ik praat met een vriend van vroeger en het is best fijn..
Oud 21-05-2008, 22:05
Verwijderd
Citaat:

Ik zat een keer met een OMG-blik in de trein toen de conducteur heel overdreven vrolijk door de speakers klonk:'Dames en heren, over enkele seconden zullen wij landen in het zonnige Sittard, wij vragen u uw gordels om te doen zodat wij aan de landing kunnen beginnen!'
OMG haha! Al heeft ie wel gelijk, Sittard IS zonnig vergeleken met het noorden van het land.
Oud 21-05-2008, 22:10
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
OMG haha! Al heeft ie wel gelijk, Sittard IS zonnig vergeleken met het noorden van het land.
Doet me denken aan een keer dat het 35 graden was buiten en de conducteur speciaal omriep dat de intercity naast de stoptrein waar ik in zat WEL een airco had
Oud 21-05-2008, 22:22
Verwijderd
omg bovenstaande posts zijn gewoon allemaal fucking hilarisch

ik heb een keer gehad dat ik ergens in the middle of nowhere zat in de trein (flevoland) en dat er werd omgeroepen "dames en heren. zoals u merkt rijden we op dit moment slechts 20 kilometer per uur. niet getreurd, kijk om u heen en geniet van het landschap. u hebt er alle tijd voor" ofzo.
Oud 21-05-2008, 22:26
Cherry Springs
OMG dinges blijft zitten en dan komtie bij mij in de klas. Dat vind ik ergens wel grappig. Dinges is best aardig geloof ik. Hoewel, ik weet alleen dat hij weet hoe ik heet, vrienden is met een meisje dat erg gaaf is, en hij weet dat ik gitaar speel. En een meisjesachtige muzieksmaak heeft.
Oud 21-05-2008, 22:32
Skilly
Skilly is offline
OMG een student wist serieus niet wat het verschil is tussen een mannetje en een vrouwtjes eend (van wilde eenden) de kleur ervan. We dachten allemaal dat hij een grapje maakte toen hij dat zei lol.
Oud 21-05-2008, 23:30
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
omg bovenstaande posts zijn gewoon allemaal fucking hilarisch

ik heb een keer gehad dat ik ergens in the middle of nowhere zat in de trein (flevoland) en dat er werd omgeroepen "dames en heren. zoals u merkt rijden we op dit moment slechts 20 kilometer per uur. niet getreurd, kijk om u heen en geniet van het landschap. u hebt er alle tijd voor" ofzo.
OMG Ik had ook nog een keer een vet melige buschauffeur op lijn 12 ofzo. Riep ie eerst random getallen door de intercom. "84". "73". etc. Mensen elkaar aankijken van.. huh? En daarna dingen als "Als u bingo heeft mag u naar voren komen!". "Bij een valse bingo moet u een liedje zingen!" "En bij de volgende halte de bus uit!" En daarna nog allemaal van die melige one-liners als "Als u links de bus uit kijkt... ziet u rechts niks!". Enzo

Het was best een volle bus, en iedereen stond van, WTF?!
Oud 21-05-2008, 23:37
PixelDansje
PixelDansje is offline
OMG Waar bemoeit ze zich mee?!
Oud 22-05-2008, 11:46
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Omg, verkouden.

Regels voor berichten