Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik dacht dat eerst ook, maar een hoop mensen, die elkaar helemaal niet kennen, zeggen het.(M'n oma, collega's, een vriendin die ik lang niet heb gezien.) En als ik dan zeg dat het niet zo is worden ze boos en zeggen ze dat het dus echt wel zo is. ![]()
||
Citaat:
![]() Mij gaat het meer om me goed te voelen dan een getalletje.
|
OMG waar blijft alle tijd die ik eerst had om die paper te schrijven???? Ineens moet 'ie al bijna af zijn, en heb ik een verjaardag en college en een afspraak en nog een afspraak en moet ik naar een museum voor een andere paper en en en en
![]() ![]()
|
OMG Ik zat in de trein vandaag: "Dames en Heren. Zodadelijk station Zaltbommel. Eh, pardon, station Zoetermeer Oost."
![]() ![]() "Dames en Heren, zodadelijk arriveren wij te station Gouda alwaar u kunt overstappen voor de volgende richtingen: *hele opsomming*. Ik zal voor u nog even een korte samenvatting geven van de eerstvolgende vertrekkende treinen te Gouda. Aan de overzijde van het perron waar we zo aankomen zal vetrekken om 12 uur 10 de trein naar Deventer...etc. Van spoor zoveel zal zo en zo laat die en die trein vertrekken. Blabla. Even in het kort nogmaals de eerstvolgende vertrekkende treinen. *herhaalt eindeloos gedoe*. Na Gouda zal deze trein verder rijden als stoptrein in de richting van Utrecht en zal stoppen op alle tussengelegen stations. Maar nu eerst station Gouda." En dan heb je de volgende dag precies dezelfde trein met een andere conducteur en die zegt dan: "Gouda." ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zat een keer met een OMG-blik in de trein toen de conducteur heel overdreven vrolijk door de speakers klonk:'Dames en heren, over enkele seconden zullen wij landen in het zonnige Sittard, wij vragen u uw gordels om te doen zodat wij aan de landing kunnen beginnen!' ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
omg bovenstaande posts zijn gewoon allemaal fucking hilarisch
![]() ik heb een keer gehad dat ik ergens in the middle of nowhere zat in de trein (flevoland) en dat er werd omgeroepen "dames en heren. zoals u merkt rijden we op dit moment slechts 20 kilometer per uur. niet getreurd, kijk om u heen en geniet van het landschap. u hebt er alle tijd voor" ofzo. ![]() ![]() |
![]() |
|
OMG dinges blijft zitten en dan komtie bij mij in de klas. Dat vind ik ergens wel grappig. Dinges is best aardig geloof ik. Hoewel, ik weet alleen dat hij weet hoe ik heet, vrienden is met een meisje dat erg gaaf is, en hij weet dat ik gitaar speel. En een meisjesachtige muzieksmaak heeft.
![]()
|
OMG een student wist serieus niet wat het verschil is tussen een mannetje en een vrouwtjes eend (van wilde eenden) de kleur ervan. We dachten allemaal dat hij een grapje maakte toen hij dat zei lol.
||
Citaat:
![]() Het was best een volle bus, en iedereen stond van, WTF?! ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Liefde & Relatie |
Hopeloze liefde Michiel :33 | 6 | 25-06-2014 10:46 | |
Liefde & Relatie |
verliefd RLL | 5 | 01-08-2012 12:13 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 69 #3 Verwijderd | 500 | 07-06-2010 20:21 | |
De Kantine |
Jouw dag! #2 TopDrop | 500 | 18-08-2007 20:39 |