Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2008, 22:27
Verwijderd
Ik ging naar school, verneukte een toets omdat de regel is dat je MINIMAAL een acht moet halen en dat vind ik maar raar. Daarna ging ik wat drinken en bitterballen eten met een vriendinnetje en zag ik Scarlett. Daarna gingen we eten bij Florin want studentenavond dus goedkoop eten en we hebben van ongeveer iedereen bedacht wat hij/zij deed of studeerde. Na Florin kocht ik een goddelijk ijsje bij Venezia met de smaken witte chocolade en after eight en toen ging ik weer naar huis. EN VRIJDAG MIJN EERSTE RIJLES, IEH, ENG!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2008, 23:11
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
@ uuf: Ron ja!

Het viel eigenlijk alles mee! Ik kende z'n meissie alleen van verhalen van hemzelf maar het was behoorlijk gezellig wel!
En hoe kun je zijn meisje dan niet mogen
Oud 19-05-2008, 23:31
Verwijderd
Citaat:
dat vroeg ik me ook al af, haha. buiten dat msnplaatje van ron om dan natuurlijk, wat een goor wijf.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 23:44
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Laatste Cursed-show gezien, rare sfeer.. nu klaarwakker terwijl ik om 7u weer op moet, wat een ellende. Wel een 8,5 voor een tentamen dat ik halfdronken gemaakt heb,
Oud 19-05-2008, 23:58
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Laatste Cursed-show gezien, rare sfeer.. nu klaarwakker terwijl ik om 7u weer op moet, wat een ellende. Wel een 8,5 voor een tentamen dat ik halfdronken gemaakt heb,
I see your 8,5 for a halfdrunken test and raise you a succesfull jobinterview fully drunk.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 01:50
Metal
Metal is offline
Citaat:
We zijn ook heel schattig, mevrouw permban.
Mevrouw edgebreker ja! Je verwart haar met iemand anders I guess. En jullie betiteling is wel aardig gegrond, no offence.

Citaat:
Laatste Cursed-show gezien, rare sfeer..
Echt enorm zonde, zwaar triest. Vooral dat dan ook net hun het overkomt.

Ook ik was gister in paradiso en heineken moet echt verbannen worden uit iig nederland, bah bah. Ik had net als reverend een ballon maar 1 of ander gaar wijf wilde hem afpakken en ik wilde hem niet geven dus toen heb ik een kwartier met haar onder mijn arm geklemd gestaan totdat ze het opgaf.

Net mijn huisgenoten hun ass gewhoopt met NBA street homecourt en nu ga ik te bed.
Oud 20-05-2008, 03:33
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Mevrouw edgebreker ja! Je verwart haar met iemand anders I guess. En jullie betiteling is wel aardig gegrond, no offence.
Ai. Met de staart tussen de benen knijp ik er tussenuit om ScholierenForumHistorie.xls bij te werken.

En ik zie ook wel waar die betiteling vandaan komt, maar volgens mij houd ik het de laatste tijd toch redelijk onder controle. Het bericht van *oma* leek direct aan tonsillitis gericht, terwijl er vlak daarboven anderhalve pagina gechat van anderen staat. En ik stoor me niet aan gechat, hoor, als de FB's maar met gelijke maten meten.
Oud 20-05-2008, 07:50
STP
STP is offline
Citaat:
Genoeg redenen. Voornamelijk omdat ik verhalen te horen krijg van dingen die ze 'm soms flikt, en de ruzies die ze zo nu en dan hebben.

OT: Jezus, ik meur naar knoflook! Zo, nu naar stage!
Oud 20-05-2008, 08:33
Electriq
Electriq is offline
Ja dat hoor je ook allemaal van 1 kant hè, beetje voorbarig. Maar mooi dat ze mee blijkt te vallen

Straks zo'n mongolen-regiotaxi bestellen omdat buiten de spits dus weer geen bussen rijden en ik lekker buiten de spits naar mn werk moet godverdomme.
Oud 20-05-2008, 08:45
Verwijderd
Citaat:
Ja dat hoor je ook allemaal van 1 kant hè, beetje voorbarig. Maar mooi dat ze mee blijkt te vallen

Straks zo'n mongolen-regiotaxi bestellen omdat buiten de spits dus weer geen bussen rijden en ik lekker buiten de spits naar mn werk moet godverdomme.
Haha, electriq tussen de 'special people' in zo' busje. Ik wil een foto.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 08:45
hellebel
hellebel is offline
ik heb lekker aan mijn portfolio geknutseld en zo moet ik eventjes werken.
Oud 20-05-2008, 08:48
Verwijderd
ik heb me verslapen, en nu moet ik heel hard opschieten, want ik heb een verplicht college. hard opschieten lukt 's morgens alleen nooit bij mij, dus ik heb zo'n voorgevoel dat ik dat college ga missen.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 08:48
asjdfl
asjdfl is offline
ik ben alweer ziek, en volgens mij geloven ze me op mijn werk niet meer
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 09:04
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Haha, electriq tussen de 'special people' in zo' busje. Ik wil een foto.
'Mensen met mogelijkheden' worden ze tegenwoordig genoemd. Ik laat me vast een bloempotkapsel aanmeten.
Oud 20-05-2008, 09:44
STP
STP is offline
Citaat:
Klopt, maar Ron z'n exen en smaak voor vrouwen kennende (uitzonderingen daargelaten huhuhu) heb ik 't voorheen altijd wel redelijk goed gegokt.
Oud 20-05-2008, 11:36
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
En ik zie ook wel waar die betiteling vandaan komt, maar volgens mij houd ik het de laatste tijd toch redelijk onder controle. Het bericht van *oma* leek direct aan tonsillitis gericht, terwijl er vlak daarboven anderhalve pagina gechat van anderen staat. En ik stoor me niet aan gechat, hoor, als de FB's maar met gelijke maten meten.
Nou zeg. Dat was bedoeld voor het geklets over het eventuele vriendje van uuuf. Ik dacht dat dat wel duidelijk was.
Oud 20-05-2008, 11:43
JanDeVries
JanDeVries is offline
Ik vond die discussie eerlijk gezegd interessanter om te lezen dan wat Henkie vandaag als ontbijt heeft gehad en dat ie wind tegen had toen ie naar de H&M ging om een nieuwe skinny te kopen.

Maar ontopic he, ik heb ontbeten met een mueslibol en heel veel water en koffie en een sinaasappel en zometeen ga ik naar college. Ik hou jullie op de hoogte van eventuele verdere ontwikkelingen!
Oud 20-05-2008, 12:16
Verwijderd
school school school straks weer school en dan fitness.
nog 13,5 dag en dan klaaaaaaaaaaaaaaaar
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 13:23
Verwijderd
Net schoongemaakt en een mailtje ontvangen van een niet te noemen forumbaas omdat ik zogenaamd teveel spam,discussies begin, mensen diss etc ANYWAY, vanmiddag ik ga ik even de stad in om te solliciteren en verder nog geen concrete plannen.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 13:29
ZerO
ZerO is offline
Straks komt een vriendin bij me eten! Om 5 uur haal ik haar op dussss moet ik eerst nog 2,5 uur aan mijn scriptie werken dikke boeh eerst nog even plattegronden tekenen voor de inrichting van de expo en daarna lekker lezen in een boek genaamd DE EMO CODE
Oud 20-05-2008, 13:38
vilein
vilein is offline
Ik heb echt te weinig geslapen, en ik moest om 9 uur werken. Maar nu heb ik weer een afspraak dus ik heb geen tijd om te slapen. Vanavond dan maar vroeg naar bed, wnt morgen weer vroeg werken.
Oud 20-05-2008, 13:51
Verwijderd
Gisteren meegedaan aan een pubquiz, wederom vijfde geworden dus er zit niet echt een stijgende lijn in.
Nu zit ik ibj mijn vriendin terwijl zij op school is en ga ik zo maar eens snode vakantieplannen maken.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 13:55
vilein
vilein is offline
Citaat:
Gisteren meegedaan aan een pubquiz, wederom vijfde geworden dus er zit niet echt een stijgende lijn in.
Ja halloo neem mij volgende keer ook eens mee, ik ben daar vet goed in. In de ierse pub of in de poort?
Oud 20-05-2008, 13:58
Verwijderd
A'dam.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 14:24
Verwijderd
Te weinig slaap en teveel studiedrukte, maar morrrrrgen eindfeest van de studievereniging en vandaag Einstürzende Neubauten in de Melkweg. Ik ben een tevreden mens
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 14:35
xxChange
xxChange is offline
Geschiedenis examen gehad. Was echt een stukje taart! Ook nog een proefexamen voor economie gemaakt, 7.7. Mensen, ik ga slagen!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 14:46
kuik
kuik is offline
Citaat:
We hebben je niet op de forum meet gezien kuik, dat gaat je forum point kosten.

ik zag wel iemand die verdacht veel op metal leek.

vannacht kon ik niet slapen, maar ik was wel keurig om 9 uur op college. maar dat was eigenlijk meer omdat ik met iemand had afgesproken om samen naar het amc te fietsen. college was niet boeiend dus iets eerder weggegaan naar de stad met een studiegenootje. nu ga ik ehbo oefenen met een andere studiegenootje. en vanavond lekker risotto maken met echte italiaanse parmezaanse kaas. hmmm.
Oud 20-05-2008, 16:14
Verwijderd
ik had een 6 voor gespreksvoering omdat m'n leraar een gulden middenweg had gezocht vanwege zijn belachelijke feedback en mijn belabberde gesprek, haha. eigenlijk heb ik het helemaal niet verdiend, maar who cares. vanavond komt een 'vriendinnetje' eten, en nu ga ik de was ophangen en een nieuwe was draaien.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 16:24
Verwijderd
Heeft iemand het gerucht al opgevangen dat Uuuf een vriendinnetje heeft?

Laatst gewijzigd op 20-05-2008 om 16:31.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 16:24
idontcare
idontcare is offline
ik drink een rosebiertje oehoehoeoehhh fuck die scriptie
Oud 20-05-2008, 16:26
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Heeft iemand al het gerucht opgevangen dat Uuuf een vriendinnetje heeft?
The plot thickens!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 16:59
g
g is offline
er moet weer een eisenlijsttopic komen, want ik volg het echt helemaal niet meer, uuuf. ben je nu dus wél lesbisch?

ontopic; ik heb gestage'd en ik stage nog steeds en er wordt nog wel een tijdje doorgestage'd want ik ben aan het overwerken. maar dat betekent dus wel dat ik genoeg chantagemateriaal heb om volgende week met mijn vrienden naar münster te gaan.
zometeen een pizza eten en na het werken kan ik hopelijk de vera cinema film nog even meepakken, alleen ik ben zaterdagnacht mijn vera kaart kwijtgeraakt en er is kans dat ze dat niet pikken bij de kassa. potjandikke.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 17:54
Verwijderd
maar je werkt er toch? mag je dan niet gewoon door lopen?

OT; ik heb vandaag mijn band geplakt en meer van die saaie dingen gedaan. nu ga ik zo naar een vriendinnetje om hard te lopen, ik hoop dat dat goed gaat want zaterdag sprong er een aap op mijn enkel en dat deed zeer.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 19:07
Verwijderd
Citaat:
er moet weer een eisenlijsttopic komen, want ik volg het echt helemaal niet meer, uuuf. ben je nu dus wél lesbisch?
ja, want het is algemeen bekend dat jij op lesbisch valt.

en ik heb een relatie met maura én geertje, nu blij?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 20:08
Drez
Drez is offline
Ik had mijn laatste college van dit jaar en toen een lame biebinstructie, wtf, en toen mastervoorlichting en oooo het gaat zo tof worden! Met een weekje rome en onderzoek bij het idfa en stage ennn <333. Daarna nog wat gedronken met docenten en toen te laat op mijn werk gekomen en nu koken en straks misschien nog naar de Kult.
Oud 20-05-2008, 20:11
Verwijderd
Citaat:
ja, want het is algemeen bekend dat jij op lesbisch valt.

en ik heb een relatie met maura én geertje, nu blij?
Wat vind je vriendje daar nou van?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 20:23
Verwijderd
dat vertel ik je zaterdag wel
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 21:11
Verwijderd
Citaat:
ik heb lekker aan mijn portfolio geknutseld en zo moet ik eventjes werken.
Portfolio waarvoor?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 21:29
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Gisteren na werk gauw even bier wezen halen en daarna met een collega wezen zuipen. Daarna Indiana Jones and the last crusade gekeken en vandaag vroeg opgestaan en boodschappen wezen doen. Van 1 tot 10 wezen werken en nu een biertje pakken en een beetje bank hangen, ik ben aardig kapot.
Oud 20-05-2008, 22:02
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Portfolio waarvoor?
journalistiek hè, drama. hoe gaat het bij jou?
Oud 20-05-2008, 22:41
Verwijderd
ik heb vandaag een sollicitatiebrief gestuurd naar een andere stageplaats, voor het geval dat ik donderdag niet word aangenomen. dat zou écht mégaKUT zijn, maargoed. en ik heb net een online sollicitatieformulier ingevuld voor de thuiszorg in GRUNN. haha. 11 uur 's avonds, wat zullen die mensen wel niet denken.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 22:54
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
naar school geweest en verguld met 23 karaats goud, yay. en buiten op het gras gezeten en ook nog naar een jongen met een trui zitten kijken. ik denk dat het een teken was! dus morgen maar de mondharp mee. 'ik speel mondharp, date?' is toch wel een hele goeie
oh en ik at vandaag een bapao dus ik voelde me weer topfit
Oud 20-05-2008, 23:23
Gadje
Gadje is offline
Ik heb gewerkt en ik ging trakteren maar daarna is mijn verjaardagstaart gejat. Serieus.
Daarna was ik eigenlijk zo moe dat ik nog niet veel aan mijn essay heb gewerkt, maar morgen moet ie toch echt af.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 00:01
Broeder
Broeder is offline
Mijn dag was reuzespannend. Nou nou!
Oud 21-05-2008, 07:37
ragdoll
ragdoll is offline
ik was naar into the wild hmmm ging wel en toen wilde ik met de fiets naar huis die ik van mn huisgenootje geleend had maar die was dus gejat DUS nu kan ik ehm honderd euro aan een nieuwe tweedehands fiets gaan uitgeven en dat heb ik helemaal niet yess
Oud 21-05-2008, 09:15
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
ik heb vandaag een sollicitatiebrief gestuurd naar een andere stageplaats, voor het geval dat ik donderdag niet word aangenomen. dat zou écht mégaKUT zijn, maargoed. en ik heb net een online sollicitatieformulier ingevuld voor de thuiszorg in GRUNN. haha. 11 uur 's avonds, wat zullen die mensen wel niet denken.
Welke plek is je eerste keuze dan? Ik weet niet of je het al gepost hebt maar ik ben te lui om te zoeken.

Vroeg op, ondanks dat dit mijn vrije dag is. Woensdag vrij, zo'n lekkere break in je week!1!!!!1
Straks door mijn methodiek- en psychiatrieboeken heenspitten, zodat ik morgen kan doen alsof ik alles nog weet van mijn opleiding. Want: morgenmiddag eindelijk het sollicitatiegesprek waar ik al weken naar uitkijk. Met een beetje geluk word ik weer sociotherapeut, ga ik verhuizen naar Maastricht en heb ik al met met al nog geen half jaar in Utrecht gewoond. Beetje butje, maar lekker belangrijk.
Vanavond home-made saté van mijn vriend en hopelijk krijg ik nog iemand zover om vanmiddag te bieren/wijnen in de stad
Oud 21-05-2008, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Welke plek is je eerste keuze dan? Ik weet niet of je het al gepost hebt maar ik ben te lui om te zoeken.
ik wil eigenlijk graag bij de noorderbrug, jongeren/jong volwassenen met hersenletsel die je moet coachen en trainingen moet aanbieden zodat ze uiteindelijk (redelijk) zelfstandig kunnen wonen. 2e keus is community support, een soort gezinsondersteuning ofzo? geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 10:36
Electriq
Electriq is offline
Klinkt allebei wel tof
Oud 21-05-2008, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Klinkt allebei wel tof
joah. ik twijfel een beetje. ik wil eigenlijk héél graag bij de noorderbrug, maar daar heb ik al een keer stage gelopen maar dit zijn jongeren, en ik zat eerst bij ouderen. en eerst deed ik activiteitenbegeleiding, en dit is woonbegeleiding. dusja, haha. maar ik wéét dat ik het wel leuk ga vinden, en uiteindelijk is het nog steeds m'n doel om zo makkelijk mogelijk een diploma te halen
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 12:16
Electriq
Electriq is offline
Is wel fijn om te weten dat je het daar sowieso naar je zin gaat hebben, makkelijk afstuderen idd en misschien sleep je er dan ook sneller een baan uit.
Reageren

Regels voor berichten