Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En ik zie ook wel waar die betiteling vandaan komt, maar volgens mij houd ik het de laatste tijd toch redelijk onder controle. Het bericht van *oma* leek direct aan tonsillitis gericht, terwijl er vlak daarboven anderhalve pagina gechat van anderen staat. En ik stoor me niet aan gechat, hoor, als de FB's maar met gelijke maten meten.
||
Citaat:
OT: Jezus, ik meur naar knoflook! Zo, nu naar stage! ![]()
|
Ja dat hoor je ook allemaal van 1 kant hè, beetje voorbarig. Maar mooi dat ze mee blijkt te vallen
![]() Straks zo'n mongolen-regiotaxi bestellen omdat buiten de spits dus weer geen bussen rijden en ik lekker buiten de spits naar mn werk moet godverdomme.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Ik vond die discussie eerlijk gezegd interessanter om te lezen dan wat Henkie vandaag als ontbijt heeft gehad en dat ie wind tegen had toen ie naar de H&M ging om een nieuwe skinny te kopen.
Maar ontopic he, ik heb ontbeten met een mueslibol en heel veel water en koffie en een sinaasappel en zometeen ga ik naar college. Ik hou jullie op de hoogte van eventuele verdere ontwikkelingen!
|
Straks komt een vriendin bij me eten! Om 5 uur haal ik haar op
![]() ![]()
|
Ik heb echt te weinig geslapen, en ik moest om 9 uur werken. Maar nu heb ik weer een afspraak dus ik heb geen tijd om te slapen. Vanavond dan maar vroeg naar bed, wnt morgen weer vroeg werken.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik zag wel iemand die verdacht veel op metal leek. vannacht kon ik niet slapen, maar ik was wel keurig om 9 uur op college. maar dat was eigenlijk meer omdat ik met iemand had afgesproken om samen naar het amc te fietsen. college was niet boeiend dus iets eerder weggegaan naar de stad met een studiegenootje. nu ga ik ehbo oefenen met een andere studiegenootje. en vanavond lekker risotto maken met echte italiaanse parmezaanse kaas. hmmm. ![]()
|
Verwijderd
|
ik had een 6 voor gespreksvoering omdat m'n leraar een gulden middenweg had gezocht vanwege zijn belachelijke feedback en mijn belabberde gesprek, haha. eigenlijk heb ik het helemaal niet verdiend, maar who cares. vanavond komt een 'vriendinnetje' eten, en nu ga ik de was ophangen en een nieuwe was draaien.
|
![]() |
|
er moet weer een eisenlijsttopic komen, want ik volg het echt helemaal niet meer, uuuf. ben je nu dus wél lesbisch?
ontopic; ik heb gestage'd en ik stage nog steeds en er wordt nog wel een tijdje doorgestage'd want ik ben aan het overwerken. maar dat betekent dus wel dat ik genoeg chantagemateriaal heb om volgende week met mijn vrienden naar münster te gaan. zometeen een pizza eten en na het werken kan ik hopelijk de vera cinema film nog even meepakken, alleen ik ben zaterdagnacht mijn vera kaart kwijtgeraakt en er is kans dat ze dat niet pikken bij de kassa. potjandikke. |
![]() |
|
Verwijderd
|
maar je werkt er toch? mag je dan niet gewoon door lopen?
OT; ik heb vandaag mijn band geplakt en meer van die saaie dingen gedaan. nu ga ik zo naar een vriendinnetje om hard te lopen, ik hoop dat dat goed gaat want zaterdag sprong er een aap op mijn enkel en dat deed zeer. |
![]() |
|
Ik had mijn laatste college van dit jaar en toen een lame biebinstructie, wtf, en toen mastervoorlichting en oooo het gaat zo tof worden! Met een weekje rome en onderzoek bij het idfa en stage ennn <333. Daarna nog wat gedronken met docenten en toen te laat op mijn werk gekomen en nu koken en straks misschien nog naar de Kult.
|
Gisteren na werk gauw even bier wezen halen en daarna met een collega wezen zuipen. Daarna Indiana Jones and the last crusade gekeken en vandaag vroeg opgestaan en boodschappen wezen doen. Van 1 tot 10 wezen werken en nu een biertje pakken en een beetje bank hangen, ik ben aardig kapot.
|
Verwijderd
|
ik heb vandaag een sollicitatiebrief gestuurd naar een andere stageplaats, voor het geval dat ik donderdag niet word aangenomen. dat zou écht mégaKUT zijn, maargoed. en ik heb net een online sollicitatieformulier ingevuld voor de thuiszorg in GRUNN. haha. 11 uur 's avonds, wat zullen die mensen wel niet denken.
|
![]() |
|
naar school geweest en verguld met 23 karaats goud, yay. en buiten op het gras gezeten en ook nog naar een jongen met een trui zitten kijken. ik denk dat het een teken was! dus morgen maar de mondharp mee. 'ik speel mondharp, date?' is toch wel een hele goeie
![]() oh en ik at vandaag een bapao dus ik voelde me weer topfit ![]()
|
ik was naar into the wild hmmm ging wel en toen wilde ik met de fiets naar huis die ik van mn huisgenootje geleend had maar die was dus gejat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Vroeg op, ondanks dat dit mijn vrije dag is. Woensdag vrij, zo'n lekkere break in je week!1!!!!1 Straks door mijn methodiek- en psychiatrieboeken heenspitten, zodat ik morgen kan doen alsof ik alles nog weet van mijn opleiding. Want: morgenmiddag eindelijk het sollicitatiegesprek waar ik al weken naar uitkijk. Met een beetje geluk word ik weer sociotherapeut, ga ik verhuizen naar Maastricht en heb ik al met met al nog geen half jaar in Utrecht gewoond. Beetje butje, maar lekker belangrijk. Vanavond home-made saté van mijn vriend en hopelijk krijg ik nog iemand zover om vanmiddag te bieren/wijnen in de stad ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
niet meer lijden... ranonkel | 100 | 12-05-2004 22:07 | |
Films, TV & Radio |
Wat mag er onmiddellijk van tv? Mark Almighty | 65 | 25-11-2003 16:18 | |
Lifestyle |
Hoe staat jouw omgeving tegenover homoseksualiteit? starbelliedboy | 248 | 10-02-2003 21:22 | |
Muziek |
Addicted Music Freaks - fototopic Verwijderd | 282 | 12-12-2002 15:41 | |
ARTistiek |
Nut van literatuur inbagimel | 7 | 15-08-2002 18:47 | |
Films, TV & Radio |
22/12 Kramer versus Kramer!! sonniveen | 5 | 23-12-2001 21:06 |