Advertentie | |
|
![]() |
|
yay erkenning!!!
Ik vind het echt heel gaaf ![]() En hernieuwde contacten met oud klasgenootje die ik 5 jaar gelden voor het laatst gezien heb. Echt leuk. We kunnen nog steeds prima met elkaar ![]()
|
![]() |
We gaan echt nooit samen uit, maar gister eens wel. En het was nog leuk ook! Eerst een beetje gedronken bij mijn werk en gezellig gedaan met mijn zus en wat vaste gasten.
Vanmiddag lekker wezen lunchen en nu zie ik hem denk ik een week niet ivm stage ![]() |
![]() |
|
Omg, ik ben weer eens het enige meisje in een lijst van 10 jongens. Dat word weer weekendje bier en seksgrappen en lachen als butthead. Zo word ik nooit een sexy chica natuurlijk.
Ach ja, gelukkig mogen de dudes me genoeg om me zelfs op te komen halen in dit boerengat en vinden ze het cool om met me uit te gaan. I am mega-flattered.
|
Hij is gewoon alleen maar lief voor me, en dat terwijl ik vanmorgen beetje ochtendhumeurtje had..
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Oeh, gisteravond na een hippe avond met vrienden naar vrienlief gereden... 't Was echt heel fijn om 'm weer te zien en naast 'm in slaap te vallen enzo. Hij is echt heel leuk en lief en... Nou ja.
![]() Vandaag ook heerlijk ontspannen samen rondgehangen enzo. Damn, hij is écht leuk.
|
Oe, heerlijk weekend gehad. Gebarbecued bij een vriend van mijn vriend in Arnhem en ik kan gewoon ook supergoed met hem overweg, kunnen heel goed samen praten maar ook heel goed samen lachen dus dat was wel leuk. En er was nog een stelletje mee en die zijn vrij jaloers en klef en wij hebben maar weer eens laten zien dat we dat niet zijn en gewoon ook als twee losse personen mee kunnen gaan. Al vond ik het wel lekker om even tegen m'n vriend aan in slaap te vallen en vond ik dat ie wel erg ver weg lag op z'n eigen matje vannacht
![]() En hij zei allemaal lieve dingen, zo zei hij in de bus nog dat hij heel gelukkig met me was en ik vind het echt tof. En hij vond dat ik vrijdag maar moest komen ipv zaterdag want hij vond het lullig dat ik altijd op m'n strippenkaart moet komen en dan kon ik zaterdag wel zijn moeder helpen voor zijn zusje haar verjaardag (hij moest zelf werken) dus dat wordt wel tof. En ik vind het gewoon leuk dat ik zo goed met zijn vrienden overweg kan en het ook echt mijn vrienden zijn/worden en dat ik gewoon ook lol kan maken met hun en me niet de hele avond afvraag waar m'n vriend is enzo.
|
![]() |
Hmm.
Hij is heel erg lief voor me en alles. Hij was er vrijdagavond en bleef slapen maar moest vroeg weer weg. Door alle stress ben ik een emotioneel wrak maar ik wil dat niet echt aan hem tonen omdat ik bang ben dat ik hem daarmee afschrik. En verder snapt hij het toch niet helemaal en ja nou. Ik mis hem zo vreselijk tijdens deze periode dat ik hem weinig zie. Gelukkig deze keer maar wachten tot woensdag, dus dat valt mee. Over drie nachtjes lig ik weer bij hem, opluchtend. |
![]() |
|
Ha, heerlijk. Ik heb wel de voordelen (een minnaar, goede seks), maar niet de nadelen (codependency, tijd moeten vrijmaken voor iemand, laten weten waar ik ben en wat ik doe). Very, very, very happy single
![]() Eindelijk autonomie! Geen ouders om me heen, geen relatie ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pf, ik snap mezelf niet met betrekking tot hem. Hij is leuk, het is ook leuk met hem, maar ik zie er gewoon geen toekomst in. Maar goed, iedereen wordt er al gek van dat ik erover zeur dus ik zal maar niet zeuren en we zien wel. Maar moet 'm dit binnenkort toch maar es meedelen ofzo :\ Argh. Het zou vast veel verstandiger zijn om er nu helemaal mee te kappen, maar dat wil ik eerlijk gezegd ook (nog) niet, en is m.i. ook niet nodig, maar dan moet hij wel blijven weten waar ie aan toe is. Nou ja. Maar dan is het zo 's avonds laat en dan vind ik het toch jammer als hij naar huis gaat. Verder gaat het top, heb zulke leuke vrienden en familie! Zelfs de vrienden van mijn broertje zijn leuk. Hoewel ze wel voornamelijk zat zijn ![]() |
![]() |
|
Ik moet echt zo ontzettend met hem kappen.
![]() Ik snap ook niet van mijzelf dat ik uberhaupt hier in mee ga. Ik vond altijd dat je van bezette mensen afblijft. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
<3 Lief, lief vriendje. Het is fijn hoe hij uit zichzelf een knuffel of kus komt geven, het niet erg vindt dat ik alvast naar bed ga om even rustig in mn eentje te lezen, me thee komt brengen. Gisteravond nog goed gepraat en ik vind het echt moeilijk om mee om te gaan, maar ik moet me nu bewijzen en voor m knokken. Dat is alleen nooit zo m'n ding geweest: me kwetsbaar en open opstellen, zonder te weten hoe het afloopt, hoe de ander reageert. Over het algemeen loop ik weg, vlucht ik zodra het moeilijk word. Maar goed, het is al vaker moeilijk geweest, easy doesn't fit us. En wie weet hoe lang we samen blijven, als ik me nou daar eens niet zo druk om zou maken en gewoon zou genieten. Ja, dat gaan we doen.
Zondag gaat ie een paar dagen naar Israël. Gaaf, spannend en ik ga m missen maar dat is ook niet zo erg. Wel raar, alleen slapen dan. Edit: o ja, ik was de fijne huilbui van gister bijna vergeten. Moet hij maar niet onverwacht van die te lieve dingen zeggen die me raken. Laatst gewijzigd op 26-05-2008 om 09:46. |
![]() |
|
Weekend is weer om en het was weer heerlijk! En ahh, ik weet het steeds zekerder dat ik echt gek op hem ben. En zolang ik de chaos in mijn hoofd blijf spuien, neemt hij ook een voor een mijn irritaties/onzekerheden weg. En ahhh, het weekend is nu echt een en al liefde <3 Vraag me alleen wel af hoe het met zijn werk af gaat lopen... Hij werkt echt keihard, maar hij slaapt gewoon niet goed met als gevolg dat hij zich wel eens verslaapt, ondanks de vele wekkers. Ik hoop echt zo dat dat snel goedkomt en dat ze hem daar niet op afrekenen als zijn proeftijd voorbij is, want anders moet ik me denk ik echt zorgen om hem gaan maken...
||
Citaat:
Wat geef je in ruil voor foto's? ![]() ![]()
|
Wat een drama. En ik ben evil.
Gister was ik bij de leuke jongen en toen belde de seks jongen, ik was net even ergens anders dus nam ik op ( ![]() Maargoed prima dat hij boos is, hopelijk is het nu echt afgelopen en belt/smst hij niet meer. En als hij het wel doet, dat ik gewoon niet reageer. Ik wil gewoon helemaal voor de leuke jongen gaan, maar dat vind ik moeilijk als ik nog contact met de seks jongen heb. Nouja hopelijk is het drama nu helemaal klaar en leef ik samen met de leuke jongen nog lang en gelukkig! |
![]() |
|
Hij belde vanochtend, gewoon om even te praten. Jeej! Tis ook wel een schatje en daarbij ook nog verdomd sexy...
![]() Net ruim een uur met een vriendinnetje aan de phone gehangen, ze baalt even van een heleboel dingen, wat ik heel goed snap. Aan de andere kant wist ze dit toen ze eraan begon. Maar goed, het leven is niet altijd even simpel. Gelukkig zie ik d'r komend weekend, gaan we gezellig bijkletsen, ouwehoeren en shoppen en wellicht een fles wijn (of twee) soldaat maken. Wordt nog wel wat met ons ![]()
|
![]() ![]()
|
Niet fantastisch; soms vind ik het moeilijk om bij 'het gevoel' te komen... maar het kan er ook mee te maken dat ik even een moeilijke week heb gehad, me niet zo goed voel, en dat hij zich nu niet gedraagt zoals ik het liefst zou willen. Ik voel me een beetje onzeker en hij bevestigt me niet, maar misschien is dat goed want de echte bevestiging moet ik niet in hem vinden, maar in mezelf.
Nou ja, maar even volhouden.
||
Citaat:
@Qimm: *grijns* Wel fijn dat je dip voorbij is!
|
![]() |
Met een hele lieve leuke vriend gepraat die me uit het niets meedeelde dat een wederzijdse vriend van ons verliefd op mij is en nu ben ik zwaar in de war want ik ben behoorlijk lang gek op hem geweest. Maar ik heb een vriend en djeez, ik vind ze beide echt zwaar aantrekkelijk. Donderdag gala, wordt vast een succes met drank en aantrekkelijke mensen
![]() Verder wel leuk gelunchd met vriendinnen en door de stad geslenterd met een andere vriendin. Leukleuk. |
![]() |
|
Oei, dit weekend belachelijk veel gesmst... Dat wordt weer een fijne telefoonrekening (vooral voor hem, uit de VS smsen is niet goedkoop, schijnt
![]()
|
Verwijderd
|
Het is erg saai, maar het blijft goed gaan. Dat we elkaar nu minder zien is alleen maar beter voor ons en ik kijk er nu al weer naar uit dat ik hem morgen weer zie <3 Verder gaat alles gewoon zó goed!
Vrijdag wezen stappen en dat was ouderwets gezellig! Beste vriendinnetje was gezellig, nieuwe 'vrienden' (stapmensen ![]() Én ik heb lieve schoonouders. We zijn nu nog de enige in huis (allebei de broers van m'n vriend wonen nu samen) en ik merk dat ze het gezellig vinden als we er zijn en ja, het voelt vertrouwd. Leukleuk! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|