Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2008, 19:54
Verwijderd
Eigenlijk weet ik niet zo goed wat hij nou van mij wilt...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2008, 20:42
Cesar
Cesar is offline
Een leuk meisje die achteraf niet zo leuk bleek te zijn. Voor de rest wel ok. Beetje neutraal.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2008, 21:26
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Dat is dan weer één vrijgezel minder op de meeting. *streept weg* Verdammt Rob, hoe kon je me dit aandoen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2008, 21:57
Changshan
Changshan is offline
*aai* Jij kan er ook nog wel bij.^^
Oud 24-05-2008, 22:10
ST*R
ST*R is offline
In de war.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2008, 22:12
Gadje
Gadje is offline
Hij moet deze week zn project afmaken = geen tijd en volgende week zaterdag gaat hij voor een week naar schotland. Dus ik zie hem weer eens een tijd niet . Das wel balen want met dit weer wil ik bij hem zijn en op een terrasje zitten.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2008, 01:15
Verwijderd
Citaat:
*zucht* leukleuk

en omg... een vriendje... how did that happen?
LOL Niiiice.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2008, 10:32
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ten eerste is het allemaal Wolter's schuld.
Párdon?
Oud 25-05-2008, 10:45
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Pff. Eerst spreekt een nichtje van exlief me aan. Hij dacht schijnbaar dat ik boos op hem was (dat had iemand hem verteld), en daarom praatte hij maar niet meer tegen me. Oh, en dat ik wel heel belangrijk was. En daarna spreek ik een vriend die zegt: ''Ja, ze hebben alleen maar ruzie en iedereen vraagt zich af waarom ze bij elkaar blijven. Jij was gewoon veel leuker.''

Ik vind het allemaal wel heel leuk hoor, maar eigenlijk werkt het niet. Ik heb vannacht weer over hem gedroomd. Ergens is dat fijn maar ik wil dat niet. Dat helpt me geen steek verder.
Oud 25-05-2008, 11:26
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Párdon?
Ook credits voor jou idd, want zonder jou had ik d'r niet eens leren kennen

OT: nieuwe mensen leren kennen is leuk
Oud 25-05-2008, 11:39
Rob
Rob is offline
Citaat:
Párdon?
Citaat:
Ook credits voor jou idd, want zonder jou had ik d'r niet eens leren kennen

OT: nieuwe mensen leren kennen is leuk
Okay, okay. Het is ook Qimm's schuld.
Vinden wij niet zo erg.
Oud 25-05-2008, 11:57
Qimm
Qimm is offline
yay erkenning!!!

Ik vind het echt heel gaaf

En hernieuwde contacten met oud klasgenootje die ik 5 jaar gelden voor het laatst gezien heb. Echt leuk. We kunnen nog steeds prima met elkaar Ik denk dat ik wel vaker/meer contact wil
Oud 25-05-2008, 12:57
Verwijderd
Hij is echt de liefste jongen van de hele wereld <3
En we zijn al bijna 2 jaar samen
Met citaat reageren
Oud 25-05-2008, 13:53
wup
wup is offline
We gaan echt nooit samen uit, maar gister eens wel. En het was nog leuk ook! Eerst een beetje gedronken bij mijn werk en gezellig gedaan met mijn zus en wat vaste gasten.
Vanmiddag lekker wezen lunchen en nu zie ik hem denk ik een week niet ivm stage . Nu moet ik lessen voorbereiden, maar heb geen zin en wou dat ik langer bij hem kon blijven
Met citaat reageren
Oud 25-05-2008, 14:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Omg, ik ben weer eens het enige meisje in een lijst van 10 jongens. Dat word weer weekendje bier en seksgrappen en lachen als butthead. Zo word ik nooit een sexy chica natuurlijk.
Ach ja, gelukkig mogen de dudes me genoeg om me zelfs op te komen halen in dit boerengat en vinden ze het cool om met me uit te gaan. I am mega-flattered.
Oud 25-05-2008, 15:19
Verwijderd
Ik vind je best sexy anders hoor! Serieus. Komt echt wel goed.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2008, 16:07
groovy
groovy is offline
Hij is gewoon alleen maar lief voor me, en dat terwijl ik vanmorgen beetje ochtendhumeurtje had... Achteraf voelde ik me schuldig, omdat hij meer dan 4 uur op en neer gereisd komt om mij te zien..maar ik heb hem net gebeld en hij was heel lief en ik zei hoe gek ik op hem was en hoe lief ik hem eigenlijk vond <3. En yay, volgende week proef-samenwonen . En hij gaat lekker voor me koken en zorgen omdat ik dan tentamens heb
Met citaat reageren
Oud 25-05-2008, 17:49
I C U
I C U is offline
Oeh, gisteravond na een hippe avond met vrienden naar vrienlief gereden... 't Was echt heel fijn om 'm weer te zien en naast 'm in slaap te vallen enzo. Hij is echt heel leuk en lief en... Nou ja. Heb 'm ook maar verteld waar ik ongeveer mee zat en ik geloof dat hij 't wel snapte. Mjah, zo zit ik gewoon in elkaar, kan er weinig aan doen, al probeer ik het wel.

Vandaag ook heerlijk ontspannen samen rondgehangen enzo. Damn, hij is écht leuk.
Oud 25-05-2008, 18:14
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oe, heerlijk weekend gehad. Gebarbecued bij een vriend van mijn vriend in Arnhem en ik kan gewoon ook supergoed met hem overweg, kunnen heel goed samen praten maar ook heel goed samen lachen dus dat was wel leuk. En er was nog een stelletje mee en die zijn vrij jaloers en klef en wij hebben maar weer eens laten zien dat we dat niet zijn en gewoon ook als twee losse personen mee kunnen gaan. Al vond ik het wel lekker om even tegen m'n vriend aan in slaap te vallen en vond ik dat ie wel erg ver weg lag op z'n eigen matje vannacht

En hij zei allemaal lieve dingen, zo zei hij in de bus nog dat hij heel gelukkig met me was en ik vind het echt tof. En hij vond dat ik vrijdag maar moest komen ipv zaterdag want hij vond het lullig dat ik altijd op m'n strippenkaart moet komen en dan kon ik zaterdag wel zijn moeder helpen voor zijn zusje haar verjaardag (hij moest zelf werken) dus dat wordt wel tof. En ik vind het gewoon leuk dat ik zo goed met zijn vrienden overweg kan en het ook echt mijn vrienden zijn/worden en dat ik gewoon ook lol kan maken met hun en me niet de hele avond afvraag waar m'n vriend is enzo.
Oud 25-05-2008, 18:15
Verwijderd
ik vraag me af of ik de lafste mens ter wereld ben...
maar ach, we overleven het wel hoop ik
Met citaat reageren
Oud 25-05-2008, 18:43
Qimm
Qimm is offline
*zucht*
Oud 25-05-2008, 19:04
Idunarara
Idunarara is offline
Hmm.
Hij is heel erg lief voor me en alles. Hij was er vrijdagavond en bleef slapen maar moest vroeg weer weg. Door alle stress ben ik een emotioneel wrak maar ik wil dat niet echt aan hem tonen omdat ik bang ben dat ik hem daarmee afschrik. En verder snapt hij het toch niet helemaal en ja nou. Ik mis hem zo vreselijk tijdens deze periode dat ik hem weinig zie. Gelukkig deze keer maar wachten tot woensdag, dus dat valt mee. Over drie nachtjes lig ik weer bij hem, opluchtend.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2008, 19:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik vind je best sexy anders hoor! Serieus. Komt echt wel goed.
Dank je.
Oud 25-05-2008, 20:55
Rob
Rob is offline
Citaat:
*zucht*
Wa's loos, Qimmetje?
Oud 25-05-2008, 21:10
Qimm
Qimm is offline
Stuff, maar niks dramatisch. Dip.
Oud 25-05-2008, 22:20
Meadow
Meadow is offline
Ha, heerlijk. Ik heb wel de voordelen (een minnaar, goede seks), maar niet de nadelen (codependency, tijd moeten vrijmaken voor iemand, laten weten waar ik ben en wat ik doe). Very, very, very happy single .

Eindelijk autonomie! Geen ouders om me heen, geen relatie . Ik houd van student zijn .
Oud 25-05-2008, 22:52
Verwijderd
Citaat:
*zucht*
*aai*

Pf, ik snap mezelf niet met betrekking tot hem. Hij is leuk, het is ook leuk met hem, maar ik zie er gewoon geen toekomst in. Maar goed, iedereen wordt er al gek van dat ik erover zeur dus ik zal maar niet zeuren en we zien wel. Maar moet 'm dit binnenkort toch maar es meedelen ofzo :\ Argh. Het zou vast veel verstandiger zijn om er nu helemaal mee te kappen, maar dat wil ik eerlijk gezegd ook (nog) niet, en is m.i. ook niet nodig, maar dan moet hij wel blijven weten waar ie aan toe is. Nou ja. Maar dan is het zo 's avonds laat en dan vind ik het toch jammer als hij naar huis gaat.

Verder gaat het top, heb zulke leuke vrienden en familie! Zelfs de vrienden van mijn broertje zijn leuk. Hoewel ze wel voornamelijk zat zijn
Met citaat reageren
Oud 26-05-2008, 00:00
cagie
cagie is offline
Ik moet echt zo ontzettend met hem kappen. Erg leuk al dat samen leuke dingen doen, knuffelen en laatst ook min of meer zoenen maar hij is en blijft heel erg bezet. En ik weet steeds zekerder dat hij haar echt niet gaat verlaten, ondanks dat hij zegt mij echt heel erg leuk te vinden.
Ik snap ook niet van mijzelf dat ik uberhaupt hier in mee ga. Ik vond altijd dat je van bezette mensen afblijft.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2008, 01:18
Verwijderd
Gisteravond laat istie bij mij blijven slapen, gezellig! Buiten mijn verkouden gehoest om, heerlijk geslapen en wakker worden naast die ogen... mmm. <3
Met citaat reageren
Oud 26-05-2008, 08:08
Rob
Rob is offline
I could get used to this *prr*
Oud 26-05-2008, 08:22
Verwijderd
Citaat:
I could get used to this *prr*
Ja trut nou word ik niewsgierig omdat zij geen fotoboek heeft (tenminste, vrijdagavond nog niet) en ik wil wel weten wie je vriendinnetje is! Ik ben voor feauteau's!

ot: Vanmiddag zie ik m weer.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2008, 08:38
Verwijderd
<3 Lief, lief vriendje. Het is fijn hoe hij uit zichzelf een knuffel of kus komt geven, het niet erg vindt dat ik alvast naar bed ga om even rustig in mn eentje te lezen, me thee komt brengen. Gisteravond nog goed gepraat en ik vind het echt moeilijk om mee om te gaan, maar ik moet me nu bewijzen en voor m knokken. Dat is alleen nooit zo m'n ding geweest: me kwetsbaar en open opstellen, zonder te weten hoe het afloopt, hoe de ander reageert. Over het algemeen loop ik weg, vlucht ik zodra het moeilijk word. Maar goed, het is al vaker moeilijk geweest, easy doesn't fit us. En wie weet hoe lang we samen blijven, als ik me nou daar eens niet zo druk om zou maken en gewoon zou genieten. Ja, dat gaan we doen.

Zondag gaat ie een paar dagen naar Israël. Gaaf, spannend en ik ga m missen maar dat is ook niet zo erg. Wel raar, alleen slapen dan.

Edit: o ja, ik was de fijne huilbui van gister bijna vergeten. Moet hij maar niet onverwacht van die te lieve dingen zeggen die me raken.

Laatst gewijzigd op 26-05-2008 om 09:46.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2008, 08:52
metallica
metallica is offline
Weekend is weer om en het was weer heerlijk! En ahh, ik weet het steeds zekerder dat ik echt gek op hem ben. En zolang ik de chaos in mijn hoofd blijf spuien, neemt hij ook een voor een mijn irritaties/onzekerheden weg. En ahhh, het weekend is nu echt een en al liefde <3 Vraag me alleen wel af hoe het met zijn werk af gaat lopen... Hij werkt echt keihard, maar hij slaapt gewoon niet goed met als gevolg dat hij zich wel eens verslaapt, ondanks de vele wekkers. Ik hoop echt zo dat dat snel goedkomt en dat ze hem daar niet op afrekenen als zijn proeftijd voorbij is, want anders moet ik me denk ik echt zorgen om hem gaan maken...
Oud 26-05-2008, 09:26
Nienna*
Nienna* is offline
Ik moet geen liedjes luisteren die mij aan betere tijden met iemand doen denken
Met citaat reageren
Oud 26-05-2008, 12:42
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ja trut nou word ik niewsgierig omdat zij geen fotoboek heeft (tenminste, vrijdagavond nog niet) en ik wil wel weten wie je vriendinnetje is! Ik ben voor feauteau's!

Wat geef je in ruil voor foto's?
Oud 26-05-2008, 13:11
Verwijderd
sooooowwww leuk :-)

Hij kan niet mee naar defqon, dan ga ik ook niet. Samen andere kaartjes kopen. God wat n liefde <3
Met citaat reageren
Oud 26-05-2008, 13:24
Verwijderd
oh, hij is ZOOOO leuk afgelopen weekend was echt extreem leuk, en volgens mij zie ik hem zaterdag weer.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2008, 14:06
ST*R
ST*R is offline
Wat een drama. En ik ben evil.
Gister was ik bij de leuke jongen en toen belde de seks jongen, ik was net even ergens anders dus nam ik op (). Hij deed natuurlijk weer lief en wilde me zien. Op een gegeven moment eindigde ik het gesprek een beetje raar en kreeg daarna een paar boze smsje. Ik snap hem niet, de laatste paar dagen doet hij zoo anders, lief bellen/smsen. Alsof hij het ruikt dat ik iemand anders heb.
Maargoed prima dat hij boos is, hopelijk is het nu echt afgelopen en belt/smst hij niet meer. En als hij het wel doet, dat ik gewoon niet reageer.
Ik wil gewoon helemaal voor de leuke jongen gaan, maar dat vind ik moeilijk als ik nog contact met de seks jongen heb. Nouja hopelijk is het drama nu helemaal klaar en leef ik samen met de leuke jongen nog lang en gelukkig!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2008, 14:12
I C U
I C U is offline
Hij belde vanochtend, gewoon om even te praten. Jeej! Tis ook wel een schatje en daarbij ook nog verdomd sexy...

Net ruim een uur met een vriendinnetje aan de phone gehangen, ze baalt even van een heleboel dingen, wat ik heel goed snap. Aan de andere kant wist ze dit toen ze eraan begon. Maar goed, het leven is niet altijd even simpel. Gelukkig zie ik d'r komend weekend, gaan we gezellig bijkletsen, ouwehoeren en shoppen en wellicht een fles wijn (of twee) soldaat maken. Wordt nog wel wat met ons Hip!
Oud 26-05-2008, 14:13
metallica
metallica is offline
We gaan samen naar Metallica
Oud 26-05-2008, 14:27
Qimm
Qimm is offline
Mijn vriendje heeft goedkeuring gekregen voor zijn volgende studie + de loonsverhoging komt er nu echt aan. Ja helemaal goed weer, dip voorbij. Dat was het al toen we de nieuwe massage olie gingen uitproberen!
Oud 26-05-2008, 14:50
stout!
stout! is offline
Niet fantastisch; soms vind ik het moeilijk om bij 'het gevoel' te komen... maar het kan er ook mee te maken dat ik even een moeilijke week heb gehad, me niet zo goed voel, en dat hij zich nu niet gedraagt zoals ik het liefst zou willen. Ik voel me een beetje onzeker en hij bevestigt me niet, maar misschien is dat goed want de echte bevestiging moet ik niet in hem vinden, maar in mezelf.
Nou ja, maar even volhouden.
Oud 26-05-2008, 14:58
Rob
Rob is offline
Citaat:

Dat was haar post, trouwens, maar ik deel de gedachte wel. (a)

@Qimm: *grijns* Wel fijn dat je dip voorbij is!
Oud 26-05-2008, 15:25
Idunarara
Idunarara is offline
Met een hele lieve leuke vriend gepraat die me uit het niets meedeelde dat een wederzijdse vriend van ons verliefd op mij is en nu ben ik zwaar in de war want ik ben behoorlijk lang gek op hem geweest. Maar ik heb een vriend en djeez, ik vind ze beide echt zwaar aantrekkelijk. Donderdag gala, wordt vast een succes met drank en aantrekkelijke mensen

Verder wel leuk gelunchd met vriendinnen en door de stad geslenterd met een andere vriendin. Leukleuk.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2008, 15:54
Joehoedith
Joehoedith is offline
Citaat:
Wat geef je in ruil voor foto's?
OMG gaan we nu dealen in foto's van mij XD ernstig
Oud 26-05-2008, 16:09
Fiepie
Fiepie is offline
Ik voel me heerlijk.... Woon al bijna 2 jaar samen met mijn ventje
Met citaat reageren
Oud 26-05-2008, 16:40
Verwijderd
Oh haha mijn ouders hebben 'm helemaal goedgekeurd, zelfs mijn vader vindt 'm helemaal tof, terwijl die altijd klaagt dat ik van die mietjes mee naar huis neem
Met citaat reageren
Oud 26-05-2008, 18:16
snoopy
snoopy is offline
Oei, dit weekend belachelijk veel gesmst... Dat wordt weer een fijne telefoonrekening (vooral voor hem, uit de VS smsen is niet goedkoop, schijnt ) maar het was het helemaal waard. Wat een fijne mengeling van veiligheid en opwinding. Nou ja, het is niet uit te leggen maar ik hou ontzettend veel van hem.
Oud 26-05-2008, 18:16
Nienna*
Nienna* is offline
Vrij geliefd .
Edit: Op vriendschappelijk gebied overigens (niet dat ik allerlei minnaars heb of zo)
Met citaat reageren
Oud 26-05-2008, 18:28
Verwijderd
Het is erg saai, maar het blijft goed gaan. Dat we elkaar nu minder zien is alleen maar beter voor ons en ik kijk er nu al weer naar uit dat ik hem morgen weer zie <3 Verder gaat alles gewoon zó goed!
Vrijdag wezen stappen en dat was ouderwets gezellig! Beste vriendinnetje was gezellig, nieuwe 'vrienden' (stapmensen ) zijn ook gezellig en leuk en gewoon, enorm gezellig, haha!

Én ik heb lieve schoonouders. We zijn nu nog de enige in huis (allebei de broers van m'n vriend wonen nu samen) en ik merk dat ze het gezellig vinden als we er zijn en ja, het voelt vertrouwd. Leukleuk!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten