Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2008, 01:20
Verwijderd
Citaat:
ah ja las ik net pas... moet er niet aan denken. ik zou gelijk herman brood achterna gaan (als ze t zou willen houden dus). oh nachtmerries in 't verschiet.
Je uitspraken blijven me verbazen

OT:
Ik vind de rest van het topic niet zo bijster interessant, maar ik vond het wel grappig om te lezen dat die Jeroen bij jouw vriendin weinig klaarspeelde en dat die Saskia door de TS voor het eerst via penetratie is klaargekomen. Arme Jeroen, weten we ook gelijk wat ie ervan bakt in bed

Verder lijkt me het persoonlijk helemaal niks. Ik zou in zo'n geval geen oog hebben voor de aanwezige jongen en diens partner zou ik ook niet aan kunnen raken zonder te denken: "hm, wat ben ik nou eigenlijk aan het doen, míjn vriendin is veel leuker!"
Met citaat reageren
Oud 13-07-2008, 15:15
Changshan
Changshan is offline
Moet je voor dit soort dingen sowieso niet minstens een heel klein beetje biseksueel zijn? Dus in die zin dat je gevoelsmatig kunt begrijpen waarom bepaalde jongens meer aantrekkingskracht hebben op meisjes, of nog iets verder dan dat begrip.
Oud 14-07-2008, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Moet je voor dit soort dingen sowieso niet minstens een heel klein beetje biseksueel zijn? Dus in die zin dat je gevoelsmatig kunt begrijpen waarom bepaalde jongens meer aantrekkingskracht hebben op meisjes, of nog iets verder dan dat begrip.
Dat denk ik niet. Je kan ook nog gewoon nieuwsgierig zijn
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten