Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.nypost.com/seven/01182009...92.htm?&page=2 Sterk artikel en ook wel verhelderend. Heb net de eerste 2 afleveringen gezien en ben dik tevreden ![]()
||
Verwijderd
|
Interessante theorie (bron):
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() edit: Charles Widmore Theories Charles is the son of Desmond and Penny. Desmond will return to the island at some point in the 1930s bringing Penny and their son Charlie with them. Desmond and Penny will die on the island (see Adam and Eve), Charlie will be raised by the Others. Charles will later father his own mother, with the family relationship stuck in a perpetual time loop.
Laatst gewijzigd op 30-01-2009 om 18:59. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom komt de naam van Daniel Dae Kim (Jin) nog steeds links onderaan te staan tijdens het begin van de aflevering (waar altijd alle namen van de vaste castleden voorbij komen)?
Ik heb hem de hele aflevering niet gezien (ep3), is dit misschien omdat hij toch nog leeft? Let's hope so. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Ik vind het wel vreemd dat Penny akkoord zou geven om haar zoon naar haar vader te noemen, aangezien haar band met hem niet opperbest is. Bij Desmond kan ik me voorstellen dat het een soort van ode aan Charlie is.
Die Charles Widmore-theorie vind ik wel interessant, maar ik vraag me af of dat volgens de tijd-ruimteregels van de serie mogelijk is.
|
Verwijderd
|
Ziek ziek ziek! Jin leeft nog!
De rest van ep 4 vond ik niet heel bijzonder, maar de cliffhanger was heel leuk ![]() Vraag me wel af hoe het precies kan... Toen de helicopter wegvloog moet Jin heel snel in het water zijn gesprongen en binnen de radius van het eiland zijn gaan zwemmen. En dan zou hij dus steeds in dezelfde 'wanneer' als de anderen moeten zijn. Ik vraag me wel af wie nou degene waren die Sawyer enzo gingen beschieten in de kano.. En van wie de kano's uberhaupt waren. Ik kan me wel vaag herinneren dat de dochter van Rousseau en haar vriendje (ben even de namen kwijt) een keer met kano's op het eiland kwamen. Ben erg benieuwd naar volgende week! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zit trouwens te denken: aan het eind van seizoen 4, wanneer het eiland verdwijnt, zien de mensen die NIET verdwijnen (dus alle mensen die toen in de helicopter zaten) ook het felle witte licht.. Als mensen die niet verdwijnen het licht ook kunnen zien, waarom zagen Kate en Claire dan níet het licht net na de geboorte van Aaron?
Ongeveer aan het eind van deze scène dus: http://www.youtube.com/watch?v=G0O7-GWSMdE Nja, het is natuurlijk zo dat ze dit tijdens seizoen 1 nog niet hadden bedacht, maar toch.. jammer van het foutje. |
![]() |
|
geen foutje te bekennen hoor. De helikopter was buiten de radius van het eiland, plus kate + claire zitten in een andere tijdlijn die niet wordt beïnvloed. Richard zag bv dat witte licht ook niet maar John wel.
|
Precies. Die flash die de mensen vanuit de helicopter zagen, gebeurde ook echt toen. De flash in deze aflevering (met Kate en Claire) gebeurde in het nu, niet in het toen waarin Aaron geboren werd.
Dat zat er wel dik aan te komen, overigens, de ontmoeting met een jonge Danielle Rousseau. De makers zeiden ook dat haar verhaal dit seizoen duidelijk zou worden, maar niet aan de hand van 'de reguliere flashbacks van de eerste seizoenen'. Dus ik vermoed dat ze nu nog wel een tijdje in deze 'wanneer' zullen blijven zitten. Ik moet bekennen dat ik inmiddels dikke vriendjes ben met het hele tijdreis-idee; aan het einde van seizoen 4 vond ik het eigenlijk maar vervelend dat ze voor die ontwikkeling hadden gekozen, maar het is erg gaaf uitgewerkt allemaal en het blijkt een geniale plottwist. En ik ben benieuwd wat het verhaal is achter Charlotte en Myles, die zoals het er nu naar uitziet allebei nog vóór Juliet op het eiland zijn geweest (gezien ze eerder een bloedneus kregen).
|
Hmm.. nou ja dat Jin nog zou leven was wel te verwachten. Maar wel leuk dat hij nou tussen die Fransen is beland. Ben benieuwd waarom en hoe dat hele team nou ziek werd, waardoor Rousseau ze heeft vermoord. Overigens zegt Charlotte ergens in seizoen vier tegen Daniel dat ze niet van het eiland af wil omdat ze 'er achter wil komen waar ze geboren is'. Zal dus wel op het eiland zijn, en vandaar dat zij meteen die bloedneus kreeg etc.
Zit al helemaal in het nieuwe seizoen, tot nu toe echt leuke afleveringen. ![]()
||
Citaat:
Over die bloedneuzen: waarom heeft Daniel ze nog niet gekregen? Aangezien hij er ook al eerder was en het lijkt alsof hij overal meer vanaf weet... En die moeder van hem, hadden we die nou al eerder gezien? Want ik dacht dat ze me bekend voorkwam...
||
Citaat:
||
Citaat:
Die moeder weet ik helemaal niet zeker hoor, dat was gewoon een gedachte die makkelijk fout kan zijn.
|
Nou, ik kan me niet herinneren dat de moeder van Daniel uberhaupt ter sprake of in beeld is geweest.
![]() Die andere dingen kloppen idd ja, maar het zou kunnen dat hij daar niet in het toenmalige 'heden' is geweest, maar door op de één of andere manier terug in de tijd te reizen. Dan is hij er dus niet 'echt' zo lang geleden geweest, hij is er alleen 'op bezoek' geweest zegmaar. Damn, praten over tijdreizen klinkt belachelijk. ![]()
|
Nee, diegene in dat bed was dat meisje waarmee 'iets' gebeurd was! Toen Desmond naar de universiteit ging zei die man daar dat het logisch was dat ze zeiden dat ze hem (Daniel) niet kenden, nadat er wat met dat meisje was gebeurt!
En die moeder zagen we toch daarna, die grijze vrouw in Los Angeles? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
|
Gave afleveringen wederom, maar.... als ze van tijd verwisselen dan verdwijnt het kamp. Maar als ze een kano uit en andere tijdlijn meenemen dan reist die gewoon mee door de tijd?
Verder ben ik zeer benieuwd welke rol Jin gaat spelen in het verdere verloop van de voorgeschiedenis van het eiland.
||
Citaat:
![]() (Het is geen Terminator ![]() |
![]() |
|
Hehe dit dacht ik al, alles is nu weer een mooi loupje omdat Daniël de jonge Charlotte gaat waarschuwen, dat hij dan bij de bouw van the Orchid was zal ook wel in zo'n timetravelding gebeuren. Dat dacht ik althans gelijk al. Wel leuk toen Jin en Sawyer elkaar weer vonden. Maar ik ben nog wel benieuwd naar hoe het nou zit met die sickness van Rousseau. Want als ze haar man onder schot houdt blijkt dat hij haar anders had doodgeschoten, je schiet je eigen vrouw die zwanger is van je kind toch niet dood. ;x Ook al doet ze alsof ze gek geworden is.
|
hmm. Ze moeten wel wat consequenter omgaan met het tijdreizen, want Daniel heeft dus al buiten zijn weten om 'vroeger' al blijkbaar tegen Charlotte gezegd dat ze niet moest terugkeren, die tijdlijn is nog helemaal niet ontstaan (naar wat wij weten).
Nou ja, Cerebrus (het monster) en/of die tempel zullen dus wel een nadelig effect hebben op mensen.
|
Verwijderd
|
En hoe zit het met Alexandra Rousseau? Dat is toch de dochter van Danielle en Ben? Maar Danielle was al zwanger toen ze op het eiland kwam.. en Alexandra is wel rond 1988 verwerkt (want ze was ongeveer 18), dus het is vrij onwaarschijnlijk dat Danielle een miskraam kreeg en toen meteen binnen een paar weken zwanger raakte van Ben.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|