Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
I didn't mean you Minke. Ik bedoelde gwn, dat je er toch niks uit kan halen dat ik op Aila stem, dus daarom doe ik het, het kan ook meteen een patroon worden, dus je (as in mogelijke mensen die mij zullen verdenken) kan me dan niet daardoor verdenken. en gek ben ik zeker, met zo'n brulaap als zij als vriendin...tsk tsk
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Nu ontopic en verder gaan met het spel ajb.
|
*gaaap* *slaap nog half*
goeiemoggel! mag ik een kop koffie? Als er morgen geen theorien komen ga ik voor Elpida denk ik omdat ik haar vorige spel wel wat vreemd vond met haar random stemmen e.d. (ookal was ze toen jager) en ze neit veel inhoudelijks poste. Maargoed, dan zou ik ook voor flowtje kunnen gaan... enneh, eigenlijk is het best 'lame' (uh, dat woord gebruik ik eigenlijk nooit ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Moggel. Doe mij ook maar zo'n kopje koffie
![]() Overzichtje: Lisaaah Kazet Nagorra (of Flowtje? ik snap niets van je gewoewel met Lisaaah ![]() Heksjuh Azaelia Uice Dun Hout Flowtje MadameMinke ***ailá*** Evilblue Elpida ~~Fantôme~~
|
Ik stem op MadameMinke, vanwege het feit dat ze me er elk spel als eerste uit wil hebben.
![]() Lisaaah Kazet Nagorra (of Flowtje? ik snap niets van je gewoewel met Lisaaah ![]() Heksjuh Azaelia Uice Dun Hout Flowtje MadameMinke ***ailá*** Evilblue Elpida ~~Fantôme~~ MadameMinke Flowtje
|
Ik vind ze niet verdacht op basis van hun stem, gewoon op basis van onderbuikgevoel. Iedereen stemt de eerste ronde vaak gewoon random of met een kutreden, dus qua theorie vind ik daar nog niet echt iets uit te halen.
|
Verwijderd
|
Dr zijn een paar mensen die helemaal niet meer hebben gereageerd, waaronder Heksjuh die al een paar stemmen heeft (als het goed is!
![]() Ow en ik zal proberen minder fel te doen maar ik wil wel zeggen dat ik evilblue nu al vreemd vind doen, dus ik vraag me af wat hij dan volgende ronde gaat doen. Als hij het hele spel alleen op aila blijft stemmen om niks weg te geven is ie een beetje nutteloos, en in de volgende rondes kun je net zo goed iets weggeven over je functie door een bepaald iemand te kiezen. Misschien is het echt niks, dus ik doe er nog even niksm ee. |
![]() |
|
Psychiatrische Instelling. 12:17, lunchtijd.
Normaal tijdens lunchtijd was het helemaal doodstil, iedereen was rustig aan het eten en genoot hiervan. Nu echter was de lunch al 2 minuten te laat en er heerste een drukte van jewelste. “De lunch is nooit te laat, nooit te laat,” stotterde Uice, die nogal panisch werd als er iets niet verliep zoals dat normaal ging. “Rustig maar, lieve Uice!” riep Lisa vanaf de andere kant van de kamer. “Ik ga wel even kijken wat er aan de hand is. Hoewel het wel een beetje vreemd is dat ik nog niet weet wat er aan de hand is, ik werk hier!” Lisa pakte haar witte jas die ze speciaal gekocht had omdat hij leek op wat de zusters hier droegen, en liep de kamer uit. Op dat moment kwam er een iemand binnengelopen met een speen in haar mond en 2 staartjes in haar haar met een strik erin. “Mamalisa, wat is er toch aan de hand, ik heb hongerrr,” begon ze. “Ach Meisje toch, doe maar rustig. Ga maar met mij mee dan gaan we samen kijken wat eraan de hand is,”antwoordde Lisa terwijl ze Meisjes hand pakte. Meisje was weliswaar wat te oud voor een speen en de staartjes op haar hoofd maakten niet dat het schattig was, maar eerder een beetje raar. Maar het geval wilde dat Meisje alles na haar 5e jaar verdrongen had, waardoor ze dacht dat ze nog steeds 5 was. Ze heette eigenlijk Sterrenmeisje, maar omdat die naam haar aan de tijd na haar 5e jaar deed denken had ze Meisje overgenomen als echte naam. Aan de hand van Lisa liep Meisje mee de gang op. Vlak voor de keuken werden ze tegen gehouden door een verpleegster. “Eh, jullie eh, lunch komt er zo aan. Er zijn wat eh, onvoorziende omstandigheden. Ga maar weer terug naar jullie kamer,” “We willen weten wat er aan de hand is, we hebben honger,” jammerde Meisje op haar meest kinderlijke toon. “En je kan het toch zeker mij wel vertellen, ik werk hier ook hoor,” protesteerde Lisa. “Natuurlijk, maar eerst moet er voor de lunch gezorgd worden dus ga terug naar jullie kamers.” “Ok, kom Meisje, laten we maar doen wat mijn collega zegt,” zei Lisa terwijl ze zich al omdraaide. Op dat moment liet Meisje Lisa’s hand los en rende ze langs de verpleegster heen de keuken in. De verpleegster probeerde Meisje nog tegen te houden maar het was al te laat. Meisje begon heel hard te gillen, de hele keuken zat onder het bloed. En midden in het bloed lag een dode keukenhulp. Die nacht, 03:03 Darkiekurd schrok wakker. Wat was dit dan voor een rare droom? De keukenhulp had in zijn droom verteld dat er mensen onder hen waren die hij niet kon vertrouwen. Had hij dan altijd gelijk gehad, en zaten ze echt achter hem aan? Het kon niet anders. Lisa had tijdens het thee-uurtje verteld wat Meisje en zij hadden ontdekt over de verlate lunch. Als het echt waar was dat de keukenhulp dood was, dan moest deze droom iets betekenen. En híj zou uitzoeken wat er aan de hand was… Nog even ter herhaling, de hangronde is donderdag en stemmen kan tot half 9. ![]()
||
Citaat:
![]() Volgens mij is dit het eerste spel dat mensen over mijn naam beginnen en daarom op mij stemmen ![]() Ik kijk vanavond op wie ik stem, omdat ik niet weet of ik morgen voor half negen op een computer kan.
|
Lisaaah
Kazet Nagorra (of Flowtje? ik snap niets van je gewoewel met Lisaaah ![]() Heksjuh Azaelia Uice Dun Hout Lisaaah Flowtje MadameMinke ***ailá*** Evilblue Elpida ~~Fantôme~~ MadameMinke Flowtje Leuk thema ![]() Heksjuh, als je echt heks blijkt te zijn lig ik helemaal dubbel. Maarja, als we namen gaan volgen is Evilblue de volgende dan. En daarna Darkiekurd. ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Ik stem ook op Flowtje.
||
Citaat:
niet ineens gemeen doen omdat ik je de vorige keer brandweerauto heb gemaakt he? ![]()
|
Omdat ik morgenmiddag presentaties heb en savonds nog in Amsterdam ben, breng ik vanavond na mn werk vast mn definitieve stem uit. Tenzij Elpida mij nog verteld waarom ik écht op iemand anders moet stemmen, kunnen jullie van mijn stem op haar uitgaan
![]() Wow, en nu moet ik écht weg!!
|
Ik ga ook voor nr 13, moet je je maar niet als 13e aanmelden Allure
![]() Lisaaah Kazet Nagorra Heksjuh Azaelia Uice Dun Hout Lisaaah Darkiekurd Flowtje MadameMinke Katje Heksjuh ***ailá*** Evilblue Elpida ~~Fantôme~~ MadameMinke Flowtje AllureV matige_muis zoemzoem
|
Verwijderd
|
mijn vriend roept 21, en aangezien alle theorieen tot nu toe dikke poep zijn, en ik niet op heksje of omgekeerd wolfje wil stemmen ga ik ws voor darkie.
arme heksje, elk spel zeggen mensen weer dat zij de heks is en gaan haar echt verdenken. als ik haar was zou ik een uc aanmaken speciaal voor het wwspel ![]() Laatst gewijzigd op 04-06-2008 om 17:54. Reden: typo |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Mag ik weer op 20, plies?
![]() Edit: Citaat:
![]() Citaat:
Mgoed, mss ga ik voor Flowtje, want die komt altijd tot het eind vanwege dr zwijgen. ![]() Laatst gewijzigd op 04-06-2008 om 17:37. |
![]() |
|
Lisaaah
Kazet Nagorra Heksjuh Azaelia Uice Dun Hout Lisaaah Darkiekurd Flowtje MadameMinke Katje Heksjuh ***ailá*** Evilblue Elpida ~~Fantôme~~ MadameMinke Flowtje AllureV matige_muis zoemzoem Darkiekurd Sterrenmeisje
Laatst gewijzigd op 04-06-2008 om 19:41. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #48 deel 2 Lethe | 395 | 24-06-2008 20:34 | |
De Kantine |
*plak plak plak* CTRL - V topic! Cherry Springs | 499 | 21-10-2006 15:50 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #13 Spoonie | 500 | 07-10-2005 16:19 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #7 dutch gamer | 402 | 11-10-2004 14:42 |