Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2008, 12:20
Verwijderd
De Belastingdienst, die doodleuk mijn bezwaarschrift niet ontvangen heeft of heeft genegeerd en me nu nog steeds €561,- wil laten betalen. Ahem.
Advertentie
Oud 16-06-2008, 14:09
Verwijderd
hongerrr
Oud 16-06-2008, 20:12
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik kan het niet waarderen dat ik mezelf misselijk heb gegeten. Maar ja, appeltaart is dan ook veel te lekker voor deze wereld.
Oud 17-06-2008, 02:29
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
M'n site doet het niet ;(
Oud 17-06-2008, 09:12
Neko*
Neko* is offline
Roostermeneren!
Oud 17-06-2008, 12:07
Verwijderd
Godver ik heb dat ene tentamen niet gehaald alweer een fucking 5
Oud 17-06-2008, 12:08
Verwijderd
wat kut!

ont : mensen die niet terugbellen ook al heb je al 4 keer in briefje in het postvakje van die persoon gedeponeerd
Oud 17-06-2008, 12:12
Azaelia
Azaelia is offline
Als mensen anderen onderschatten.
Oud 17-06-2008, 19:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik krijg echt helemaal de touwtering van m'n buren. Die mensen staan echt de hele dag op het balkon te schreeuwen in het plat Leids, en de Kankerrrs vliegen me steeds om de oren.
Gisterochtend was het om 8 uur al zo ver, en dat terwijl ik m'n slaap echt nodig had. 'Jezus ma, kankerrr, bladiebla luister niet naar me. Kankerr he... Bladiebla, godverdomme HIER blijven. Kankerrrzooi'.
En vandaag dus weer de hele tijd. Echt, wat een achterlijke teringmongolen.
Oud 17-06-2008, 21:09
Verwijderd
dat mijn reisgenootje zo vreselijk onpraktisch is
het lijkt mij logisch dat we niet allebei 3 flessen aftersun en zonnenbrand mee moeten nemen en dat als we de zelfde oplader hebben we die best afwisselend kunnen gebruiken zodat we niet overbodig veel spullen mee hoeven te nemen.
Maar mevrouw wil alles voorzichzelf hebben
Oud 18-06-2008, 09:26
Verwijderd
Blijkbaar hebben de katten de smaak van vogels vermoorden en in de tuin dumpen te pakken
Oud 18-06-2008, 17:51
Verwijderd
dat photobucket platligt. al sinds gisteren. en ik moet mn verkoopdingen updaten en heb nieuwe dingen om te verkopen blugh
Oud 18-06-2008, 18:43
Verwijderd
iemand had zo centjes naar me overgemaakt dacht ik (ik dacht écht dat ik dat zag staan) en nu heb ik zo dingen naar dr opgestuurd en nu opeens zie ik niet meer staan dat er geld is bijgeschreven. mensen oplichten voor 6 euro, hoe sneu ben je dan? en waarom ging ze eerst dan zitten afdingen?
ik hoop maar gewoon dat het een postbank.nl-glitch is, net als die stomme photobucket-glitch.
Oud 18-06-2008, 18:43
Verwijderd
Eigenlijk voel ik me niet zo lekker, ik moet maar wat gaan slapen in plaats van forumverslaafd doen.
Oud 18-06-2008, 18:47
Verwijderd
anders ga je gewoon nu slapen en dan kan je later als je je beter voelt altijd nog een beetje verslaafd doen
Oud 18-06-2008, 18:55
Verwijderd
Citaat:
dat photobucket platligt. al sinds gisteren. en ik moet mn verkoopdingen updaten en heb nieuwe dingen om te verkopen blugh
www.imageshack.us?
Oud 18-06-2008, 18:58
Verwijderd
nee, dat suckt
Oud 18-06-2008, 19:50
Verwijderd
De prijzen voor gave concerten. Billy Idol in Paradiso: oorspronkelijk 65,- maar nu is het UITVERKOCHT dus nu betaal je er minstens 120,- voor. Blondie in Paradiso: 50,-. Night of the glamrock: 27,50 en het enige wat ze doen is plaatjes draaien en pauperbands een stel nummers laten coveren volgens mij. Manowar speelt weer maar één keer dit jaar, met een geniale setlist van 6 uur, maar wel ergens in DUITSLAND.

Finntroll is wel in de Melkweg en voor een betaalbare 18,- incl. lidmaatschap, maar dat is over vier maanden ofzo pas en ik heb ze al twee keer live gezien.

En ik wil Kiss en Twisted Sister weer live zien maar dat zit er niet in voorlopig
Oud 19-06-2008, 01:48
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
nee, dat suckt
Deze quote. En moeten werken morgen.
Oud 19-06-2008, 10:34
Verwijderd
ik kan het niet waarderen dat steef mijn post niet kan waarderen
Oud 23-06-2008, 09:54
Verwijderd
Nog steeds spierpijn hebben van de polsstokhoogspringtraining van zaterdagochtend.
Oud 23-06-2008, 10:49
Verwijderd
dat je iedere ochtend opnieuw moet beslissen wat je wil eten als ontbijt.
Oud 23-06-2008, 12:10
Verwijderd
Ik heb nog steeds keiharde koorts en een keel die kapotgeslagen lijkt te zijn door een grove baksteen en een wattenhoofd, maar nu ben ik ook nog eens misselijk door teveel koffie. En ik moet nog de helft van een paper en helemaal naar de universiteit reizen en daar shit uitprinten en inleveren. Als ik straks rond een uur of vier thuiskom ga ik instorten
Oud 23-06-2008, 12:10
Verwijderd
de orthodontist die mijn vragen niet bevredigend beantwoordt. en duizend hertentamens. en dat ik aan het klungelen was met zware boodschappentassen in de winkel en ik met mijn hoofd tegen het schermpje van de kassa knalde
Oud 23-06-2008, 12:48
jongen1986
jongen1986 is offline
Mensen die in topics "250!" of "500!" posten.
Taalpuristen.
Racisten.
Oud 23-06-2008, 18:15
Neko*
Neko* is offline
Grumble, mijn stomme laptop doet weer eens raar. En internet werkt ook niet mee. En arghh.
Oud 23-06-2008, 21:50
Bloody_Kisses
Bloody_Kisses is offline
Een huisbaas die nu al de kantjes er van af loopt; en ik woon er nog niet eens!
Oud 23-06-2008, 21:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nog 3 dagen hebben om een kamer te behangen, verven, inrichten en alle spullen uit een andere kamer erheen te verhuizen. En dan moet ik alle Doe-het-zelf spullies en meubels ook nog es kopen.
Strrress.
Oud 23-06-2008, 22:58
Dinalfos
Dinalfos is offline
Dat veel mensen 'Graffiti' nog steeds uitspreken als 'Gref-it-ie'.
Oud 24-06-2008, 10:21
Neko*
Neko* is offline
Het feit dat ik nu al anderhalf uur wacht op een stom telefoontje van mijn mentor.
Oud 24-06-2008, 15:45
Verwijderd
Zogenaamde hulpverleners die alleen maar om het antwoord heen lullen en als beste advies geven dat je 'er mee om moet leren gaan'. Ja mens, als ik wist hóe ik dat moest doen dan zat ik hier niet. Zeg dan gewoon meteen dat je me niet kunt helpen, dan hoef ik daar tenminste ook geen drie kwartier te zitten voor niks.
Oud 24-06-2008, 16:03
flyaway
flyaway is offline
!!! Precies wat jij zegt. Blijven maar lullen... en maar niet snappen wat je zegt. "Ja maar je kan toch..." NEE voor de honderste keer dat is niet mogelijk!! Verdoe mijn tijd niet langer jaahh!!
Oud 24-06-2008, 16:16
Verwijderd
ben, met zn stomme gezeur over dat ik altijd ruzie krijg met mensen op concerten. ja, als zij vervelend doen doe ik vervelend terug. dat hij nou altijd alles kan hebben
Oud 24-06-2008, 20:45
Martiño
Martiño is offline
Charles Groenhuijsen. Guttegut, wat is die man irritant zeg.... "Nee, ik ben niet rechts hoor, maar links is wel niet goed, en ik bash de Democraten altijd en praat Republikeinse acties en de negatieve kanten van de VS weer goed". Schijnheilige zeikerd.
Oud 25-06-2008, 14:29
jongen1986
jongen1986 is offline
* Een leuk bedrijf gevonden hebben, beloven véél en dan een lousy contract aangeboden krijgen. 2000 bruto (en dan dus ook nog voorwaarden waar je niet vrolijk van wordt)
* Tegenwind hebben terwijl je eindelijk jezelf zover krijgt naar den haag te fietsen
* Morgen afstudeerzitting
* Zeker weten dat ik ziek ga worden..
* Veelste veel willen doen in veelste weinig tijd
Oud 25-06-2008, 17:43
Verwijderd
ik haat klanten die stinken alsof ze nooit van hun mama hebben geleerd ook onder hun armen en netjes tussen hun benen te wassen. weten die mensen niet wat zeep of deo of hygiène is ofzo? en dan gaan ze alles wat er te proeven ligt eten, lopen 6 rondjes zodat ze meer gratis zooi hebben en vervolgens ben ik fucking misselijk omdat hun gore zweetgeur nog een uur op mijn afdeling blijft hangen.
Oud 26-06-2008, 12:21
Verwijderd
Mensen die de godganse dag op kauwgom lopen te kauwen, dat ziet er zo kampie uit. En vooral als ze niet eens fatsoenlijk met hun mond dicht kauwen, maar gewoon hun onderkaak op een neer klepperen zodat je dat stuk kauwgom steeds ziet vechten met de tong.
Oud 26-06-2008, 12:23
Verwijderd
ieuww ja. gister ook zo'n klant die ging bestellen terwijl je de halfvermaalde kaas nog in haar mond zag liggen. *smak smak* en dan gewoon hoppa, nog een stukje er achteraan. met open bek kauwen. sure, why not.
mensen die spelen met piercings vind ik ook altijd zo goor trouwens!
Oud 26-06-2008, 12:36
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Andijvie.
Oud 26-06-2008, 12:53
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
ik haat klanten die stinken alsof ze nooit van hun mama hebben geleerd ook onder hun armen en netjes tussen hun benen te wassen. weten die mensen niet wat zeep of deo of hygiène is ofzo? en dan gaan ze alles wat er te proeven ligt eten, lopen 6 rondjes zodat ze meer gratis zooi hebben en vervolgens ben ik fucking misselijk omdat hun gore zweetgeur nog een uur op mijn afdeling blijft hangen.
He bah, dit vind ik ook wel iets voor kotserdekots.
Oud 26-06-2008, 12:56
Verwijderd
maar het is de harde realiteit
Oud 26-06-2008, 12:58
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
maar het is de harde realiteit
Ja

Ik kan het niet waarderen dat ik nu alweer niet alleen thuis ben. Ik zou zooo graag even alleen willen zijn met muziek hard aan en dan rennen en springen door het huis.
Oud 26-06-2008, 13:46
Pars
Pars is offline
verkoopsters die om je heen blijven hangen, terwijl je al gezegd hebt dat je alleen maar even wil kijken
mensen die staren
onvriendelijke cassières
de muis van mijn computer waarvan het scroll-ding het niet doet
docenten die niet op mijn mails reageren
Oud 26-06-2008, 13:48
grazy
grazy is offline
mezelf als ik iets stoms zeg
Oud 26-06-2008, 14:08
Verwijderd
Dat ik niks van de Erasmus formulieren snap.
Oud 26-06-2008, 14:08
Neko*
Neko* is offline
Vanavond examenfeestje hebben, en nog geen flauw idee hebben wat ik voor degenen die het geven wil halen. Pff. Ben ik even blij dat het koopavond is in Hengelo.
Oud 26-06-2008, 16:07
Bloody_Kisses
Bloody_Kisses is offline
Grmbl. Kut tentamen, het was zo makkelijk dat ik het gewoon heb verkloot. Keek hij het direct ook nog even vrolijk na "oh je hebt een 4. Zo moeilijk was het toch niet?"

Nee
Oud 26-06-2008, 19:22
Verwijderd
Mij een ban geven is tot daar aan toe. Maar zet daar dan geen typefout in...
Oud 27-06-2008, 12:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Godverdegodver! Krijg net een mailtje van een professor dat ik nog wat aan mijn ingeleverde paper moet doen En ik heb dat ding verdomme 2 weken geleden al ingeleverd, komt ie er nu nog eens mee!

En ik dacht dat ik vakantie had...
Oud 27-06-2008, 12:23
Neko*
Neko* is offline
Hoofdpijn en dat ik zometeen weer een uur moet fietsen.

En dat de abnsite zegt dat ik niet online kan bankieren met mijn rekening&pasnummer terwijl dat wel zou moeten. Arghh!!!

Regels voor berichten