Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
het ligt ook voor een groot deel aan mij hoor.
alleen de manier waarop hij er idd mee omgaat vind ik niet echt...tactisch ![]() we hebben het er zo vaak over gehad, volgens hem ben ik de leukste en liefste, maar toch blijf ik bang ![]() hij heeft wel vaker zo'n periode dat hij heel veel met bepaalde meisjes omgaat, mee smst enzo. maar dat is altijd maar tijdelijk. toch vind ik het niet leuk ![]() volgens hem is dat altijd puur vriendschappelijk, achja, jaloersheid/onzekerheid sucks..laten we het daar maar op houden ![]()
|
Echt zo fijn dat ik er voor hem heb kunnen zijn gisteren en het ook nog eens voor het eerst voor elkaar gekregen dat ik op tijd naar huis ging vanochtend. Maar het gaat volgens mij echt goed, zaterdag weer!
|
Ik maak me een beetje zorgen om mijn vriend. Hij is onwijs lief voor me en het gaat hartstikke goed samen. Hij heeft alleen nauwelijks les nog, heeft nog een tentamen over twee weken maar al geen colleges meer. En hij kan niet werken (is buschauffeur, valt onder een andere CAO dus staakt niet mee maar als ie wel gaat werken stoot ie al z'n collega's tegen het hoofd en dat wil ie ook niet) dus zit ie zich al dagenlang thuis te vervelen en dat is niets voor hem. Weet nog dat toen ik werkloos thuis zat dat ik daar ook echt depri van werd dus kan het me heel goed voorstellen maar weet ook niet goed wat ik voor hem kan doen. Heb gezegd dat hij altijd langs mag komen, dan is ie iig ff thuis weg maar snap ook dat hij bij mij nog minder te doen heeft. Vind het zo sneu.
Gister belde hij en toen hebben we een half uur gepraat, was wel heel fijn en hij is gewoon onwijs lief en ik miste hem toen echt, wilde hem zo graag ff zien en vasthouden dan. Morgen zie ik hem weer en dat is fijn ![]()
|
Hij belde net, en dat was gezellig en leuk en hij lachte weer voluit op een flauw grapje van mij
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn vriend gaat een auto kopen, vandaag komt z'n ma d'r mss zelfs al mee thuis. Joah dan krijg ik hem hier helemaaaaaaal niet meer weg. Hij heeft nu al een groter stuk plank in mijn kast overgenomen en het hele nachtkastje aan 'zijn' kant van het bed. Hij woont hier bijna (naar eigen zeggen) en als we elkaar niet zien dan vinden we het beiden heel erg nodig om te bellen voor het slapengaan.
Wij zijn klef. ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens is er ook echt niks mis met een jaartje weet-ik-veel-wat doen omdat je het gewoon echt niet weet. Of maak wel een keus en accepteer daarna dat je misschien de verkeerde keuze hebt gemaakt, daar leer je net zoveel van als meteen de goede keuze maken (misschien wel meer ![]() |
![]() |
|
Meh.. door zijn problemen gaat er niet alleen heel veel aandacht van mij naar hem, maar vooral ook heel weinig aandacht van hem naar mij. Al een paar maanden. Ik had gewoon een beetje liefde nodig vanavond maar ja, hij is moe dus dan kan het niet he.
|
Voel me een beetje vriendloos op het moment
![]() ![]() ![]() meer OT: niet meer hopen en eens loslaten, dat zou ik moeten leren.
|
Ok, de ex praatte weer eens tegen me aan. Facebook blijkt een chat dingetje te hebben waar ik niets van af wist en dat popte ineens omhoog.
Geen hoi ofzo, meteen een verhaal over hoe 'ie een psychische stoornis heeft en medicijnen krijgt en dat dat verklaart waarom 'ie overal een zooitje van heeft gemaakt. Ja dude, eh, sucks ofzo? Ik blijf wel vriendelijk tegen 'm praten, maar eerlijk gezegd kan hij me helemaal niet meer boeien. Ik heb ook geen hekel aan 'm ofzo, maar als hij weer een stoerdoenerig verhaal ophangt denk ik alleen maar 'ok. wat moet ik met deze info?' Maar ja, hij is blij dat ik met 'm wil praten en ik ben ook de lulligste niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder belde hij gisteravond en soms doettie beetje moeilijk en dat is beetje stom want zo moeilijk is het helemaal niet. Maar het is wel herkenbaar want ik kan ook ontzettend panisch worden om helemaal niets. En hij dus ook. Nu merk ik pas hoe vervelend dat kan zijn. ![]() En dit heeft niks met relationeel gebied te maken, maar jullie moeten allemaal duimen dat het zaterdag en zondag de hele dag goed weer is in Geleen want we gaan op weekend met jong nederland en als t slecht weer is, gaat dat niet door. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het was zelfs zo warm en fijn dat hij toch wat verder ging..en ik was bang dat ik er niet van zou kunnen genieten, maar hij maakte me helemaal gek ![]() ![]() Vanochtend moest hij vroeg weg voor zijn werk, maar hij is een uur langer blijven liggen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Oh, ik ben zo'n bitch. Vannacht heb ik echt met 4 jongens gedanst en knus gedaan en ze hingen allemaal om me heen. Ik vond het zo tof daar 'macht' over te hebben en ze gewoon allemaal voor mij te hebben. Maar nu ik er weer aan denk was dat wel hard voor ze. En bij eentje - we doen dit wel vaker samen
![]() ![]() ![]() @Simoen: Gefeliciteerd!! |
![]() |
|
Wat een avond weer. De ex was er en wilde steeds aandacht, de sex jongen was er ook en die vond dat niet leuk. Hij vind het sowieso niet leuk als ik met andere jongens praat, volgens mij wil hij dat ik alleen met hem praat. Hij vertelde ook tegen een vriendin dat hij zich niet bloot durfde te geven bij mij omdat hij bang is dat ik hem afwijs
![]() Ja ik maak er een grote puinhoop van en doe vast alles verkeerd. Het is ook nogal een chaos in mn hoofd, maar het komt allemaal goed. Eigenlijk is dat het al, gewoon loslaten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Aah heerlijk toch. Hij was vandaag mee naar de hogeschool, want busstakingen en ik had tentamen en hij een vrije dag.. en heeft daar mijn klas ontmoet. Ik vind het fijn als hij weet met wie ik daar optrek en welke mensen er belangrijk voor me zijn. Hij heeft ook eindelijk de vrouw ontmoet met wie ik echt een hele bijzondere band heb gekregen afgelopen jaar en die ik echt het liefst nooit meer kwijt wil, dus dat was een belangrijk moment voor me. En heerlijk.. de opmerkingen "Waaah, wat heb jij een leuke vriend!" vlogen me om de oren en worden me nu ook nog achteraf gemaild door iedereen.
Echt leuk hoe enthousiast mensen iedere keer weer zijn wanneer ze hem ontmoeten. Ik krijg ook altijd terug dat het klopt als mensen ons samen zien, dat we een soort zichtbare eenheid vormen. Eenheid, wat een eng woord, ik wil gewoon een tweeheid zijn hoor.. maar ik snap hoe mensen het bedoelen. We zitten op één lijn, zijn een aanvulling op elkaars karakter. Goed, BLAAT |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Vanavond samen tapas eten en waarschijnlijk naar de film ![]()
||
Citaat:
![]() Maar nee, ik was wel op gesprek gevraagd en dat was positief, maar uiteindelijk vonden ze dat ik te weinig 'algemeen verslaggever' was, te weinig focus op nieuwsonderwerpen had. En dat is wel waar, ik vind achtergronden interessanter dan het nieuws van de dag. Alleen had ik dat juist wel weer een beetje verwacht van een studie die academisch & journalistiek combineert. Dus uiteindelijk is het wel goed, maar in het begin vond ik t wel kut. Gisteren bij de politie (management traineeship) ging goed, en dat lijkt me ook heel vet ![]() Oh en OT: gisteren een beetje ruzie gehad, maar was wel goed. Wat frustraties naar boven gekomen en uitgepraat en uiteindelijk nog fijn samen in één stoel een beetje gezellig gedaan.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En dat laatste vond ik ook, maar aan de andere kant wil ik me helemaal niet alleen maar focussen op nieuwsonderwerpen als je daarmee het analytische/kritische moet laten varen (dit gold voor schrijvende journalistiek). Dus ik heb het maar meegenomen en ben nu een beetje verder aan het kijken..
|
Mijn opa ligt op sterven en volgende week ga ik samen met mijn broer en schoonzus voor het laatst daarheen om definitief afscheid te nemen.
![]() Pff en het liefst zou ik willen dat hij mee zou gaan maar het is zo vaag tussen ons. Ik weet niet eens of we officieel iets hebben en dan nog is het zo pril enzo. Aan de andere kant voelde ik me de laatste keer dat ik in het ziekenhuis was om mijn opa te bezoeken zo eenzaam en wilde ik zo graag dat hij er was om me vast te houden en te troosten. ![]() |
![]() |
|
Gisteravond was gezellig. Beetje gek zitten doen, heerlijk gelachen en hem een beetje pesten. Ja, leuk is dat. Ik ben blij met die jongen. Film kijken kregen we alleen niet voor elkaar
![]() Én ik kreeg gisteren een smsje van d'r. Jeetje. Ik ben benieuwd, ik hoop dat we het gewoon uit kunnen praten en dan nou ja, zien we wel ![]()
|
Gisteren was er even echt weer zo'n 'perfect moment' op de bank. Dan ben ik even zó knettergelukkig met hem en dan is alles gewoon preies góed. Ik hou van die momenten met hem <3
|
Oh ik vind het heerlijk, al die examenfeestjes, gezellig met mijn jaargenoten kletsen, nergens afhankelijk van zijn, doen wat ik wil. Voorlopig zo houden en geen relatie denk ik, anders worden er toch maar mensen gekwetst
![]() ![]() Het gaat goed met me ![]() ![]() |
![]() |
|
The one who got away is weer vrijgezel
![]() Ik dacht dat ze definitief van de markt was, dus niet. Shit luck voor de ex-vriend ![]()
|
@ ST*R: Tja, het is al eerder gevraagd/opgemerkt: Word jij niet onwijs moe van jezelf?
OT: Ik kreeg zo'n retelief mailtje van 'm ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Een beetje raar. Een tijdje geleden viel me ineens op dat een jongen die ik al even ken eigenlijk best leuk was en nu ik hem een paar keer vaker heb gezien blijft dat gevoel een beetje hangen. Nou hoorde ik dat hij een vriendin heeft en ik betrapte mezelf erop dat ik dat best jammer vind. Stom, had ik maar eerder interesse moeten tonen? Maar waarschijnlijk vindt hij me toch niet leuk, anders had hij dat vast wel laten merken.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|