Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2008, 12:28
groovy
groovy is offline
Citaat:
ik heb mark (menahem) op pinkpop gezien, heel eventjes gesproken (herkende hem niet meteen), vroeg nog waar simone (nala) was, maar die zat thuis. heb haar in mijn lijstje op livejournal.
Hmm, waren ze vorig jaar niet samen gegaan.. Toch opvallend dat ze ineens nooit meer op het forum is. Maarja, wel fijn dat ze een PM heeft gehad, weet ze iig wel dat ze gemist wordt .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2008, 12:32
Verwijderd
Citaat:
ik heb mark (menahem) op pinkpop gezien, heel eventjes gesproken (herkende hem niet meteen), vroeg nog waar simone (nala) was, maar die zat thuis. heb haar in mijn lijstje op livejournal.
Kun je dan daar niet even tegen d'r zeggen dat men hier zich afvraagt hoe het met 'r gaat enzo? Of is ze daar ook niet online? Want dat pm-gedoe is ook niet handig ofzo.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 13:05
I C U
I C U is offline
Anyway...

Vanavond komt ie hierheen En ik heb vandaag iets goeds neergezet en dat is ook wel een retefijn gevoel. Ja.

Ideaal.
Oud 12-06-2008, 13:55
punkstar
punkstar is offline
het ligt ook voor een groot deel aan mij hoor.
alleen de manier waarop hij er idd mee omgaat vind ik niet echt...tactisch
we hebben het er zo vaak over gehad, volgens hem ben ik de leukste en liefste, maar toch blijf ik bang

hij heeft wel vaker zo'n periode dat hij heel veel met bepaalde meisjes omgaat, mee smst enzo. maar dat is altijd maar tijdelijk. toch vind ik het niet leuk
volgens hem is dat altijd puur vriendschappelijk, achja, jaloersheid/onzekerheid sucks..laten we het daar maar op houden
Oud 12-06-2008, 14:02
Lilium
Lilium is offline
Woehoe, ik zie hem toch deze week!
Oud 12-06-2008, 14:05
metallica
metallica is offline
Echt zo fijn dat ik er voor hem heb kunnen zijn gisteren en het ook nog eens voor het eerst voor elkaar gekregen dat ik op tijd naar huis ging vanochtend. Maar het gaat volgens mij echt goed, zaterdag weer!
Oud 12-06-2008, 14:12
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik maak me een beetje zorgen om mijn vriend. Hij is onwijs lief voor me en het gaat hartstikke goed samen. Hij heeft alleen nauwelijks les nog, heeft nog een tentamen over twee weken maar al geen colleges meer. En hij kan niet werken (is buschauffeur, valt onder een andere CAO dus staakt niet mee maar als ie wel gaat werken stoot ie al z'n collega's tegen het hoofd en dat wil ie ook niet) dus zit ie zich al dagenlang thuis te vervelen en dat is niets voor hem. Weet nog dat toen ik werkloos thuis zat dat ik daar ook echt depri van werd dus kan het me heel goed voorstellen maar weet ook niet goed wat ik voor hem kan doen. Heb gezegd dat hij altijd langs mag komen, dan is ie iig ff thuis weg maar snap ook dat hij bij mij nog minder te doen heeft. Vind het zo sneu.

Gister belde hij en toen hebben we een half uur gepraat, was wel heel fijn en hij is gewoon onwijs lief en ik miste hem toen echt, wilde hem zo graag ff zien en vasthouden dan. Morgen zie ik hem weer en dat is fijn
Oud 12-06-2008, 14:16
groovy
groovy is offline
Hij belde net, en dat was gezellig en leuk en hij lachte weer voluit op een flauw grapje van mij . Hij komt wat eerder naar mij zei hij, of ik dat goed vond. Tuurlijk vind ik dat goed! Kijk er naar uit om te knuffelen . Helaas moet het daarbij blijven, omdat het bij mij niet echt goed zit..daaronder .
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 14:22
Verwijderd
Knuffelen kan ook fijn zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 14:40
Verwijderd
Mijn vriend gaat een auto kopen, vandaag komt z'n ma d'r mss zelfs al mee thuis. Joah dan krijg ik hem hier helemaaaaaaal niet meer weg. Hij heeft nu al een groter stuk plank in mijn kast overgenomen en het hele nachtkastje aan 'zijn' kant van het bed. Hij woont hier bijna (naar eigen zeggen) en als we elkaar niet zien dan vinden we het beiden heel erg nodig om te bellen voor het slapengaan.

Wij zijn klef. Ik walg bijna van mezelf. Wie is dit persoon?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 15:30
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
ik heb het gevoel dat Orpheo hier alleen post wanneer hij zijn medicijnen vergeten is in te nemen
nee, alleen als ik 't de moeite waard vind om wat te zeggen
Oud 12-06-2008, 18:40
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ghehe ik voel me, ehm.

Geslaagd!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 19:08
Verwijderd
ik heb hem deze week helemaal niet gemist, te druk met projecten/tentamens/fwiends, en dat is eigenlijk wel goed. maar wel raar, want de week ervoor miste ik hem best wel, en toen had ik het net zo druk. morgen zie ik hem weer
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Dat is waar, maar daardoor herinner ik me ook nog levendig hoe erg ik hem miste . Verder ben ik het helemaal met je eens. Maar het blijft lastig om op avontuur te gaan als je totaal niet weet wat je wilt.. ben even een klein beetje geblokkeerd ofzo, en ook bang om op mijn 35e te denken; had ik het maar anders aan gepakt. De beslissingen lijken nu even te belangrijk allemaal, ik word er gek van.

Maar heb gisteren wel besloten dat ik even die financiele traineeships op zijn beloop laat, maar toch ga proberen ergens een ingang te vinden in de journalistiek. Dat is het enige waarvan ik ook van de inhoud nu al echt enthousiast wordt, dus ik moet maar even doorzetten. Al heb ik geen idee hoe precies?
Ach, wees blij dat je gewoon al een master op zak hebt. Ik heb precies hetzelfde probleem als jij alleen heb ik het ontweken door een paar jaar lang van de ene commissie naar de andere te hoppen (of bijbaan) waardoor ik nu nog laaang niet klaar ben. Ik schuif het dus gewoon voor me uit

Overigens is er ook echt niks mis met een jaartje weet-ik-veel-wat doen omdat je het gewoon echt niet weet. Of maak wel een keus en accepteer daarna dat je misschien de verkeerde keuze hebt gemaakt, daar leer je net zoveel van als meteen de goede keuze maken (misschien wel meer )
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 21:57
Lorelei
Lorelei is offline
Meh.. door zijn problemen gaat er niet alleen heel veel aandacht van mij naar hem, maar vooral ook heel weinig aandacht van hem naar mij. Al een paar maanden. Ik had gewoon een beetje liefde nodig vanavond maar ja, hij is moe dus dan kan het niet he.
Oud 12-06-2008, 22:54
Cethlion
Cethlion is offline
Voel me een beetje vriendloos op het moment Maar dat is onzin. En ik wil uitgaan! Maar vriendinnen zijn moe/al naar ouders/druk/ziek/zwak/misselijk. Ben in een perfecte bui om uit te gaan, ik heb dit keer absoluut geen zin in het enigzins zoeken naar mannelijke aandacht. Ze komen maar naar mij toe en ik ga gewoon eens plezier hebben. En als er naar mijn nummer gevraagd wordt, moet er ook eens een keer daadwerkelijk gebéld worden.

meer OT: niet meer hopen en eens loslaten, dat zou ik moeten leren.
Oud 12-06-2008, 23:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ok, de ex praatte weer eens tegen me aan. Facebook blijkt een chat dingetje te hebben waar ik niets van af wist en dat popte ineens omhoog.
Geen hoi ofzo, meteen een verhaal over hoe 'ie een psychische stoornis heeft en medicijnen krijgt en dat dat verklaart waarom 'ie overal een zooitje van heeft gemaakt.
Ja dude, eh, sucks ofzo?
Ik blijf wel vriendelijk tegen 'm praten, maar eerlijk gezegd kan hij me helemaal niet meer boeien. Ik heb ook geen hekel aan 'm ofzo, maar als hij weer een stoerdoenerig verhaal ophangt denk ik alleen maar 'ok. wat moet ik met deze info?'
Maar ja, hij is blij dat ik met 'm wil praten en ik ben ook de lulligste niet.
Oud 13-06-2008, 08:35
Verwijderd
Citaat:
Ok, de ex praatte weer eens tegen me aan.
Ja dude, eh, sucks ofzo?
Ik blijf wel vriendelijk tegen 'm praten, maar eerlijk gezegd kan hij me helemaal niet meer boeien. Ik heb ook geen hekel aan 'm ofzo, maar als hij weer een stoerdoenerig verhaal ophangt denk ik alleen maar 'ok. wat moet ik met deze info?'
Maar ja, hij is blij dat ik met 'm wil praten en ik ben ook de lulligste niet.
Herkenning. MeneerEx komt hier met verhalen dat zijn arm beroemd wordt omdattie op de voorkant van de DVD van PPS staat. Nou. Hoera. Ik word er af en toe een beetje simpel van.

Verder belde hij gisteravond en soms doettie beetje moeilijk en dat is beetje stom want zo moeilijk is het helemaal niet. Maar het is wel herkenbaar want ik kan ook ontzettend panisch worden om helemaal niets. En hij dus ook. Nu merk ik pas hoe vervelend dat kan zijn. En misschienmisschienmisschien komtie deze kant op vanavond!

En dit heeft niks met relationeel gebied te maken, maar jullie moeten allemaal duimen dat het zaterdag en zondag de hele dag goed weer is in Geleen want we gaan op weekend met jong nederland en als t slecht weer is, gaat dat niet door.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 08:37
I C U
I C U is offline
Gisteravond was gezellig Beetje jammer dat het bed kraakt, maar verder En ergens vind ik dat ene nog steeds eng, maar gelukkig is hij er hard mee bezig. Ik ben trots op 'm
Oud 13-06-2008, 08:53
groovy
groovy is offline
Citaat:
Knuffelen kan ook fijn zijn.
Dat is zeker zo! .
Het was zelfs zo warm en fijn dat hij toch wat verder ging..en ik was bang dat ik er niet van zou kunnen genieten, maar hij maakte me helemaal gek ! En uiteindelijk is het toch ietwat uit de hand gelopen... Maargoed, ik slik alweer een poosje medicijnen, dus eigenlijk zou het ook zo goed als opgelost moeten zijn daar beneden..

Vanochtend moest hij vroeg weg voor zijn werk, maar hij is een uur langer blijven liggen . Was zo heerlijk, ik rook met vlagen nog zijn parfum en lag lekker tegen hem aan en de hele nacht lag hij of tegen mij aan of ik tegen hem - zo klef . Maar ik kreeg weer helemaal een verliefdheidsgevoel. Vanavond haal ik hem op van zijn werk en gaan we naar hem .
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 08:54
groovy
groovy is offline
Citaat:
Gisteravond was gezellig Beetje jammer dat het bed kraakt, maar verder En ergens vind ik dat ene nog steeds eng, maar gelukkig is hij er hard mee bezig. Ik ben trots op 'm
Krakende bedden zijn zó irritant
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 12:29
duivelaartje
duivelaartje is offline
Oh, ik ben zo'n bitch. Vannacht heb ik echt met 4 jongens gedanst en knus gedaan en ze hingen allemaal om me heen. Ik vond het zo tof daar 'macht' over te hebben en ze gewoon allemaal voor mij te hebben. Maar nu ik er weer aan denk was dat wel hard voor ze. En bij eentje - we doen dit wel vaker samen - stond het meisje wat hem leuk vindt er de hele tijd naast. Oeps. Maar al met al was het een leuke avond. Wel een beetje treurig, want het bestuur werd gewisseld, maar er is een tof bestuur voor in de plaats gekomen.

@Simoen: Gefeliciteerd!!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 13:52
ST*R
ST*R is offline
Wat een avond weer. De ex was er en wilde steeds aandacht, de sex jongen was er ook en die vond dat niet leuk. Hij vind het sowieso niet leuk als ik met andere jongens praat, volgens mij wil hij dat ik alleen met hem praat. Hij vertelde ook tegen een vriendin dat hij zich niet bloot durfde te geven bij mij omdat hij bang is dat ik hem afwijs wat een grap, ik heb precies hetzelfde bij hem. Best lang en serieus gepraat en boos op elkaar geweest, maar op een gegeven moment is het dan weer helemaal goed en heb ik bij 'm geslapen. Hij kan het trouwens wel allemaal zo laten lijken dat het allemaal aan mij ligt dat het niks tussen ons wordt.
Ja ik maak er een grote puinhoop van en doe vast alles verkeerd. Het is ook nogal een chaos in mn hoofd, maar het komt allemaal goed. Eigenlijk is dat het al, gewoon loslaten.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 14:37
Verwijderd
Aah heerlijk toch. Hij was vandaag mee naar de hogeschool, want busstakingen en ik had tentamen en hij een vrije dag.. en heeft daar mijn klas ontmoet. Ik vind het fijn als hij weet met wie ik daar optrek en welke mensen er belangrijk voor me zijn. Hij heeft ook eindelijk de vrouw ontmoet met wie ik echt een hele bijzondere band heb gekregen afgelopen jaar en die ik echt het liefst nooit meer kwijt wil, dus dat was een belangrijk moment voor me. En heerlijk.. de opmerkingen "Waaah, wat heb jij een leuke vriend!" vlogen me om de oren en worden me nu ook nog achteraf gemaild door iedereen.

Echt leuk hoe enthousiast mensen iedere keer weer zijn wanneer ze hem ontmoeten. Ik krijg ook altijd terug dat het klopt als mensen ons samen zien, dat we een soort zichtbare eenheid vormen. Eenheid, wat een eng woord, ik wil gewoon een tweeheid zijn hoor.. maar ik snap hoe mensen het bedoelen. We zitten op één lijn, zijn een aanvulling op elkaars karakter.

Goed, BLAAT
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 02:17
Verwijderd
Nooit verwacht dat iemand me uiteindelijk zou breken, maar hč, het kan toch.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 10:27
Idunarara
Idunarara is offline
Dolle boel. Hij lag eergister te janken in mijn armen en nu vind ik hem veel minder aantrekkelijk, achterlijk vrouwenbrein . Alles is nog steeds een grote rotzooi maar ik moet toch maar eens even gaan kiezen want dit gaat niet echt lekker zoo.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 11:23
I C U
I C U is offline
Citaat:
Krakende bedden zijn zó irritant
Ja! En dan kijk je elkaar aan en dan moet je lachen en... Nou ja, best grappig, maar niet bevorderlijk voor de sexy sfeer, zeg maar Haha.

OT: Vanavond samen tapas eten en waarschijnlijk naar de film Helaasch mag/kan ik niet blijven slapen, meneer heeft maandag een tentamen. Jammer, maar begrijpelijk. Ach ja, dan kan ik morgen ook nuttige dingen gaan doen. Of niet.
Oud 14-06-2008, 11:28
Crimson
Crimson is offline
@stout!; ben je niet toegelaten dan? vriendje iig wel
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 12:04
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 12:16
wup
wup is offline
Ik heb een beetje het gevoel dat ik er wel klaar mee ben. Hij weet dat ik meer behoefte aan contact hebt, maar heb al 5 dagen niets gehoord en het is meer dan een week geleden dat ik hem gezien heb. Voel me 'leuk voor erbij'. Bluh.
Heb nu ook echt geen zin in onze vakantie..
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 13:20
stout!
stout! is offline
Citaat:
@stout!; ben je niet toegelaten dan? vriendje iig wel
In Groningen is de kans ook wel groter he [/flauw]
Maar nee, ik was wel op gesprek gevraagd en dat was positief, maar uiteindelijk vonden ze dat ik te weinig 'algemeen verslaggever' was, te weinig focus op nieuwsonderwerpen had. En dat is wel waar, ik vind achtergronden interessanter dan het nieuws van de dag. Alleen had ik dat juist wel weer een beetje verwacht van een studie die academisch & journalistiek combineert. Dus uiteindelijk is het wel goed, maar in het begin vond ik t wel kut.
Gisteren bij de politie (management traineeship) ging goed, en dat lijkt me ook heel vet .

Oh en OT: gisteren een beetje ruzie gehad, maar was wel goed. Wat frustraties naar boven gekomen en uitgepraat en uiteindelijk nog fijn samen in één stoel een beetje gezellig gedaan.
Oud 14-06-2008, 14:10
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
In Groningen is de kans ook wel groter he [/flauw]
Maar nee, ik was wel op gesprek gevraagd en dat was positief, maar uiteindelijk vonden ze dat ik te weinig 'algemeen verslaggever' was, te weinig focus op nieuwsonderwerpen had. En dat is wel waar, ik vind achtergronden interessanter dan het nieuws van de dag. Alleen had ik dat juist wel weer een beetje verwacht van een studie die academisch & journalistiek combineert. Dus uiteindelijk is het wel goed, maar in het begin vond ik t wel kut.
Gisteren bij de politie (management traineeship) ging goed, en dat lijkt me ook heel vet .

Oh en OT: gisteren een beetje ruzie gehad, maar was wel goed. Wat frustraties naar boven gekomen en uitgepraat en uiteindelijk nog fijn samen in één stoel een beetje gezellig gedaan.
Hee, hij deed toelating voor televisie/radio, daar zijn maar heel weinig plekken voor *trotse vriendin* het klinkt trouwens best wel lastig, die toelating in Amsterdam. Maar qua aantal plekken zal het wel gelijk zijn. Wel stom trouwens, want ik vind het zelf veel belangrijker dat je goed kan schrijven dan dat je gelijk al focust op nieuwsonderwerpen, neem aan dat je dat gewoon leert.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 14:52
stout!
stout! is offline
Citaat:
Hee, hij deed toelating voor televisie/radio, daar zijn maar heel weinig plekken voor *trotse vriendin* het klinkt trouwens best wel lastig, die toelating in Amsterdam. Maar qua aantal plekken zal het wel gelijk zijn. Wel stom trouwens, want ik vind het zelf veel belangrijker dat je goed kan schrijven dan dat je gelijk al focust op nieuwsonderwerpen, neem aan dat je dat gewoon leert.
Ah ok dat is wel heel goed dan .
En dat laatste vond ik ook, maar aan de andere kant wil ik me helemaal niet alleen maar focussen op nieuwsonderwerpen als je daarmee het analytische/kritische moet laten varen (dit gold voor schrijvende journalistiek). Dus ik heb het maar meegenomen en ben nu een beetje verder aan het kijken..
Oud 14-06-2008, 15:39
cagie
cagie is offline
Mijn opa ligt op sterven en volgende week ga ik samen met mijn broer en schoonzus voor het laatst daarheen om definitief afscheid te nemen.
Pff en het liefst zou ik willen dat hij mee zou gaan maar het is zo vaag tussen ons. Ik weet niet eens of we officieel iets hebben en dan nog is het zo pril enzo. Aan de andere kant voelde ik me de laatste keer dat ik in het ziekenhuis was om mijn opa te bezoeken zo eenzaam en wilde ik zo graag dat hij er was om me vast te houden en te troosten.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 21:24
tuttebel
tuttebel is offline
sterkte cagie!

ot: hij komt morgen naar limburg, ik ga m een beetje leren zeilen (hihi) en daarna asperges eten bij mn ouders. kheb m alweer zo lang niet gezien.
Oud 14-06-2008, 21:27
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik mis hem! Gelukkig maandag weer
Oud 15-06-2008, 09:07
I C U
I C U is offline
Gisteravond was gezellig. Beetje gek zitten doen, heerlijk gelachen en hem een beetje pesten. Ja, leuk is dat. Ik ben blij met die jongen. Film kijken kregen we alleen niet voor elkaar

Én ik kreeg gisteren een smsje van d'r. Jeetje. Ik ben benieuwd, ik hoop dat we het gewoon uit kunnen praten en dan nou ja, zien we wel Dan is het in elk geval uit de wereld.
Oud 15-06-2008, 09:37
Verwijderd
Hihihiii samen een week op vakantie en het ging supergoed En jaa het was leuk, fijn gepraat zelfs nog, en zo mogelijk nog verliefder teruggekomen. <#3
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 11:59
Qimm
Qimm is offline
Gisteren was er even echt weer zo'n 'perfect moment' op de bank. Dan ben ik even zó knettergelukkig met hem en dan is alles gewoon preies góed. Ik hou van die momenten met hem <3
Oud 15-06-2008, 13:17
Nienna*
Nienna* is offline
Oh ik vind het heerlijk, al die examenfeestjes, gezellig met mijn jaargenoten kletsen, nergens afhankelijk van zijn, doen wat ik wil. Voorlopig zo houden en geen relatie denk ik, anders worden er toch maar mensen gekwetst .
Het gaat goed met me . Fijn met mijn beste vriendinnen en mijn beste vriend. Ik word er best gelukkig van .
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 13:50
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
The one who got away is weer vrijgezel

Ik dacht dat ze definitief van de markt was, dus niet. Shit luck voor de ex-vriend
Oud 15-06-2008, 15:07
Changshan
Changshan is offline
Ach, 't zal wel goed wezen zo. Ik heb in ieder geval weer wat meer zelfvertrouwen, voor zover dit me niet teveel gaat opbreken.
Oud 15-06-2008, 15:23
ST*R
ST*R is offline
Omdat twee verwarrende jongens natuurlijk een beetje weinig zijn heb ik deze week een date met jongen nr 3.
Gister super gezellig met vriendinnen eerst uit eten geweest en toen naar sex & the city, omg ik hou van die film!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 17:57
I C U
I C U is offline
@ ST*R: Tja, het is al eerder gevraagd/opgemerkt: Word jij niet onwijs moe van jezelf?

OT: Ik kreeg zo'n retelief mailtje van 'm En ik snap echt niet hoe hij zo onzeker is geworden, hij is echt leuk en knap enzo. Maar goed. Hij is lekker van mij
Oud 15-06-2008, 18:45
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
@ ST*R: Tja, het is al eerder gevraagd/opgemerkt: Word jij niet onwijs moe van jezelf?
en zoals ik toen ook al zei: soms, maar ik vind het prima zo. ik ben momenteel toch niet het type voor een serieuze relatie, dus laat me
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 18:58
I C U
I C U is offline
Citaat:
en zoals ik toen ook al zei: soms, maar ik vind het prima zo. ik ben momenteel toch niet het type voor een serieuze relatie, dus laat me
Oh, dat snap ik wel, kan ik best inkomen. Ik doelde meer al die jongens... 't Houdt je zonder meer bezig
Oud 15-06-2008, 19:51
zomer
zomer is offline
Een beetje raar. Een tijdje geleden viel me ineens op dat een jongen die ik al even ken eigenlijk best leuk was en nu ik hem een paar keer vaker heb gezien blijft dat gevoel een beetje hangen. Nou hoorde ik dat hij een vriendin heeft en ik betrapte mezelf erop dat ik dat best jammer vind. Stom, had ik maar eerder interesse moeten tonen? Maar waarschijnlijk vindt hij me toch niet leuk, anders had hij dat vast wel laten merken.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 20:13
Verwijderd
hij kwam hier gistermiddag, 's avonds een feestje van een vriend, en hij viel goed in de smaak bij m'n vrienden vandaag ging hij weer terug, en hij vroeg ineens of ik over 2 weken mee wil naar zijn moeder + man en zusje ennnn daar moet ik nog even over nadenken.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 20:20
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Oh, dat snap ik wel, kan ik best inkomen. Ik doelde meer al die jongens... 't Houdt je zonder meer bezig
haha ja ik weet het, en soms is het ook wel een chaos in m'n hoofd hoor. maar als er dan eentje dichterbij komt en het serieuzer wordt voelt het ook niet goed. maar saai is het idd niet
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 20:40
Klarijndemaan
Klarijndemaan is offline
Hmm ik weet het allemaal niet. Nu is hij weer weg en eigenlijk mis ik hem toch wel. Hij ruikt zo lekker.
Maar hij is zo anders. En hij woont 160 km verderop. Ik ben in de war
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten