Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Lol, internet <3 Iemand vraagt waarom het eigeel van een gekookt ei soms grijzig wordt. De antwoorden varieren. 'Je hebt ze te lang gekookt', 'dat komt doordat het eigeel en het eiwit niet even hard oxideren', 'je moet ze na afloop even in een bakje met ijs doen', 'je moet ze na afloop afgieten en ze langzaam laten afkoelen', 'het is salmonella', 'het kan geen kwaad, maar ziet er wel een beetje raar uit' en 'als je een ei kookt in de magnetron en het explodeert niet dan wordt het eigeel groen' passeren de revue. De TS is in de war. Prachtig.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Maar ik moet eigenlijk niet zeuren, want een vriend van me had vroeger ook een scooter en ik vond het altijd gaaf om achterop te zitten. Vooral in de zomer, dan. Beetje met je handen wapperen en met je voeten wiebelen enzo ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
"Omdat de dierenpartij en de gristenen tegen pre-implantatiediagnostiek bij erfelijke kankers zijn heb ik vandaag een Atkins barbecue genoten. Als patient met een erfelijke vorm van darmkanker gaat de discussie over deze kwestie mij zeer aan het hart. Een embryo van een paar cellen is geen levend wezen. Families het recht ontzeggen hun kinderen een martelgang te besparen is verwerpelijk.
Veel meer dan mijn afschuw uitspreken over deze barbaren kan ik niet maar ik bedacht me dat ik ook een culinair statement kan maken. (...) Daarom at ik uit protest geen stokbrood bij de BBQ maar nam nog een extra hamburger." Zo, wat een rebel! Wat een licht der moraliteit! Dat zal Rouvoet leren! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De jonge democraten hadden de democratie begraven, graaf 'm liever weer op. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Beetje jammer dat ie daarna het over hamburgers gaat hebben, ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb écht last van het roken, maar ik loop ook niet te zeiken dat mensen roken. Als ik uitga weet ik dat ik daar in de rook zal staan, en daar kies ik dan zelf voor. Hoewel het natuurlijk fijn is dat het dan niet meer zo is, vind ik het hele punt een beetje overdreven.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |