![]() |
|
Verwijderd
|
het verslag van de trip post hij hier; http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1702462
|
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() |
|
![]() |
Weet ik, ben hier ook alweer een jaartje of ehh.. 7 lid? Of meer..
Edit: volgende week 8 jaar woowww Maar hij houdt niet zo van negatieve opmerkingen dus ik denk niet dat ie erop zit te wachten om hier zijn verhaal te vertellen. Dan komt er gewoon over een paar maanden weer zo'n soort topic. Verwacht ik.
||
![]() |
Citaat:
![]() maar inderdaad, veel van dit soort topics maar dit keer hoop ik echt heelheel erg op een verhaal. |
![]() |
|
het lijkt me ergens ook wel getuigen van daadkracht, en ik zou het stiekem wel leuk vinden. Hoewel het mischien weinig praktisch is. Daarnaast is het inderdaad lastig om goed gezelschap te vinden voor een vakantie, en als het een leuke vent is, hoeft die vriendin helemaal geen wiel aan het wagen te zijn. Dus ik ben erg beneiuwd wat eruit komt!
|
![]() |
Wel, mensen, hier ben ik dan weer.
Ondanks de vele negatieve reacties ben ik toch vertrokken. Ik kwam daar aan, totaal onverwacht natuurlijk. Ik zag 'r zitten bij de caravan en ben er heel sneaky naartoe geslopen. Ik werd al opgemerkt door 'r moeder maar die hield 'r mond en deed alsof er niets aan de hand was. Ik zag wel een gemeende glimlach. Ik omhelsde mijn vriendin vanaf achter, ze draaide zich om en ze was echt blij verrast en vond het super dat ik er was. 's avonds over mijn wilde plan gehad en heb ook eerlijk aangegeven dat het misschien niet heel verstandig was vanwege de risico's. Maar al met al werd het goedgekeurd en vonden het leuk dat ik er toch was. De rest vd vakantie hebben we een prachtige tijd gehad samen met de hele familie en haar vriendin. Ook die vond het wel leuk dat ik er alsnog was en ook wij hebben samen opgetrokken. Toegegeven; het was niet verstandig, maar soms moet je een beetje risico lopen in je (liefdes)leven. Iedereen bedankt voor de tips, meeleven en leveren van kritiek. Het heeft me wel aan het denken gezet en ik realiseerde me heel goed dat het weleens einde verhaal kon worden. Maar alles heeft dus toch goed uitgepakt. Laatst gewijzigd op 16-07-2008 om 12:29. Reden: stukkie tekst vergeten en typfoutjes aangepast. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar zullen we het negatieve een beetje achterwegen laten nu? Ik heb mijn terugkomstverhaal gedaan nu, dat is positief. |
![]() |
|
![]() |
Leuk voor je dat het goed afgelopen is!
Hopelijk denkt de rest er ook zo over, maar als je geen signalen hebt gehad dat het niet zo is dan geloof ik dat het inderdaad meegevallen is. Ik kan het me nog steeds niet voorstellen dat ze het leuk vonden maar toch heel erg leuk dat jullie nog zo'n fijne tijd hebben gehad! Da's toch het belangrijkste.
|
Je hebt hier wel gevraagd wat wij er van zouden vinden. Ik zou het nog steeds niet op prijs stellen als mijn vriend mij kwam opzoeken als ik met mijn familie en vriendin op vakantie was. Als ik voor langere tijd voor mijn studie in het buitenland was, was het een ander verhaal.
Maar fijn om te horen dat het goed is gegaan. ![]() |
![]() |
|
Mooi dat het zo gelopen is
![]() Denk dat het ook wel geholpen heeft dat je op een andere camping stond en duidelijk hebt aangegeven dat je niet altijd mee hoefde, zo geef je hen toch wel wat vrijheid en is het geen 'moetje' dat je mee gaat dingen doen. Leuk man! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Zoals ik al zei (gequote had), leuk dat het zo goed is afgelopen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 17-08-2008 08:54 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #35 Verwijderd | 498 | 05-06-2006 14:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: Droom Verwijderd | 7 | 12-01-2004 00:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
recentie van 'ik ook van jou' van Ronald Giphart gezocht | 5 | 10-06-2001 11:11 |