Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, die eenwording van Europa... daaraan zitten nog heel wat haken en kruisen.
:') http://nl.wikiquote.org/wiki/Herman_Finkers |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
# Een optreden van mij is toch altijd weer een familiegebeuren, net zoals kerstmis en incest.
# U kent het wel, dat fietsen in Nederland. Wind tegen, regen tegen, hagel tegen. Gelukkig heb ik dan zo'n kindje voor mij op het stuur... Wij hebben trouwens twee kindjes, ook één voor mijn vrouw ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh haha, ik had een ex en die ex had een pasfoto en die pasfoto was ook echt net een mugshot van een seriemoordenaar. Toen was er zo'n jochie van vijftien verliefd op me en terwijl ik hem probeerde af te wimpelen zei een vriend die erbij was zo van - 'he laat die foto van X eens zien aan dat joch'. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die ene buurman lijkt er ook wel op. Nu ik er over nadenk, die buurman lijkt wel een beetje op die ex. Complottaim ![]() Post die foto van je man eens? Dan kan ik roepen van 'inderdaad zeg!' en 'the plot thickens ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
op d.nl dan! even zoeken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, ik had een tijdje terug de meest romantische droom ooit, waarin ik verliefd raakte op een seriemoordenaar. En hij wilde me eerst vermoorden, maar bij nader inzien werd hij ook maar verliefd op mij en toen ging hij me de kneepjes van z'n vak leren. Natural Born Killers-style. Ik werd helemaal vertederd wakker.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoewel Charles Manson zelf niemand heeft vermoord en ook niet aanwezig was bij de moorden (hij was in beide gevallen al het huis uit), werd hij in 1971 schuldig bevonden aan moord en ter dood veroordeeld. In 1972 werd zijn doodvonnis echter omgezet in levenslange gevangenisstraf nadat het hooggerechtshof van Californië alle doodvonnissen ongeldig had verklaard.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou eigenlijk best bevriend willen zijn met een heuse seriemoordenaar, zolang hij (of zij) van mij en mijn vrienden/familie afblijft. Ze hebben vast veel boeiende dingen te vertellen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |