Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2008, 23:52
Verwijderd
Tijd voor Close to the Edge, en dan slapen.
Advertentie
Oud 18-07-2008, 23:52
Verwijderd
Nog een half uurtje tot The Daily Show.
Oud 18-07-2008, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik was vast bang dat me gingen uitnodigen of zo.
Volkomen terecht, voor je 't weet moet je die mensen constant gedag zeggen en naar al hun saaie feestjes komen.

Hoewel ik wel vriendjes wil worden met de man die twee verdiepingen lager woont. Want hij heeft een kat en ik niet. Maar hij ziet er wel uit als een seriemoordenaar, zag ik een keer toen ik op de trap liep en hij net de deur opendeed voor de pizzakoerier.
Verwijderd
Wall-E binnen, . Bewaren tot de vakantie, .
Verwijderd
haaaaaaa dap dap daaa (8)
Oud 18-07-2008, 23:57
Verwijderd
Wall-E is wel leuk ja
Oud 18-07-2008, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Volkomen terecht, voor je 't weet moet je die mensen constant gedag zeggen en naar al hun saaie feestjes komen.

Hoewel ik wel vriendjes wil worden met de man die twee verdiepingen lager woont. Want hij heeft een kat en ik niet. Maar hij ziet er wel uit als een seriemoordenaar, zag ik een keer toen ik op de trap liep en hij net de deur opendeed voor de pizzakoerier.
Had hij een bijl?
Oud 19-07-2008, 00:01
Verwijderd
Godver, die seksreclames worden nu toch wel echt bizar. "Rijpe vrouwen willen seks. Sterker nog, rijpe vrouwen EISEN seks."
Oud 19-07-2008, 00:02
Verwijderd
Voor de man die gedomineerd wil worden?
Verwijderd
Gelukkig hoef ik niet op die eis in te gaan.
Verwijderd
Citaat:
Voor de man die gedomineerd wil worden?
Zoals in het Onzin-topic gisteren.
Oud 19-07-2008, 00:03
Verwijderd
Ik kwam er vandaag trouwens achter waarom gisteren bij mij het luchtalarm afging. Er was een brand in de buurt en daarbij kwam asbest vrij, hrmm.
Oud 19-07-2008, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Ja, in de bergen kan het levensgevaarlijk zijn. Alleen vorig jaar al heeft de Vaalserberg 30 doden geëist. Gelukkig is men niet op de eis ingegaan maar je schrikt wel even als je het hoort.
Oud 19-07-2008, 00:04
Verwijderd
.
Oud 19-07-2008, 00:04
Verwijderd
Finkers.
Oud 19-07-2008, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Had hij een bijl?
Nee, maar wel van dat vettige halflange blonde haar, zo naar achteren gekamd. En een heel norse blik onder zware donkere wenkbrauwen. En een kaak die naar voren staat. Hij lijkt echt zo weggelopen te zijn uit een mugshot.

Citaat:
Godver, die seksreclames worden nu toch wel echt bizar. "Rijpe vrouwen willen seks. Sterker nog, rijpe vrouwen EISEN seks."
Dat komt vast doordat niemand belde bij die eerste reeks reclames. Nog even en ze gaan smeken.
Oud 19-07-2008, 00:05
Verwijderd
Nee, die eenwording van Europa... daaraan zitten nog heel wat haken en kruisen.

:')

http://nl.wikiquote.org/wiki/Herman_Finkers
Oud 19-07-2008, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar wel van dat vettige halflange blonde haar, zo naar achteren gekamd. En een heel norse blik onder zware donkere wenkbrauwen. En een kaak die naar voren staat. Hij lijkt echt zo weggelopen te zijn uit een mugshot.
Ik val geloof ik wel op seriemoordenaartypes
Oud 19-07-2008, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Finkers.
QFT.
Oud 19-07-2008, 00:07
Verwijderd
Dan volgt nu het weer. Er worden middagtemperaturen verwacht van één uur ’s middags tot zes uur ‘s avonds.

Finkers is gaaf ja
Oud 19-07-2008, 00:08
Verwijderd
Ik was laatst in Frankrijk met Seth Gaaikema. We waren bij een voorstelling. Naast mij stond meneer Gaaikema, en daarnaast stond ik weer. Ik vroeg aan een Fransman: "Connaissez-vous Gaaikema?" Hij vroeg: "Quel Gaaikema?" en ik zei "Cette Gaaikema."
haha
Verwijderd
# Een optreden van mij is toch altijd weer een familiegebeuren, net zoals kerstmis en incest.

# U kent het wel, dat fietsen in Nederland. Wind tegen, regen tegen, hagel tegen. Gelukkig heb ik dan zo'n kindje voor mij op het stuur... Wij hebben trouwens twee kindjes, ook één voor mijn vrouw

.
Verwijderd
omg
Oud 19-07-2008, 00:10
Verwijderd
Citaat:
Ik val geloof ik wel op seriemoordenaartypes
Ik ook

Oh haha, ik had een ex en die ex had een pasfoto en die pasfoto was ook echt net een mugshot van een seriemoordenaar. Toen was er zo'n jochie van vijftien verliefd op me en terwijl ik hem probeerde af te wimpelen zei een vriend die erbij was zo van - 'he laat die foto van X eens zien aan dat joch'. En dat joch ook zo van 'wuwuw wie is dat wuwu laat zien wu'. Dus ik laat die foto zo zien en zeg van 'ja euh dat is mijn vriend en hij is tien jaar ouder dan jij'. Hij zei 'oh' en 'ik moet weg' en daarna heb ik hem nooit meer teruggezien
Oud 19-07-2008, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Ik ook

Oh haha, ik had een ex en die ex had een pasfoto en die pasfoto was ook echt net een mugshot van een seriemoordenaar. Toen was er zo'n jochie van vijftien verliefd op me en terwijl ik hem probeerde af te wimpelen zei een vriend die erbij was zo van - 'he laat die foto van X eens zien aan dat joch'. En dat joch ook zo van 'wuwuw wie is dat wuwu laat zien wu'. Dus ik laat die foto zo zien en zeg van 'ja euh dat is mijn vriend en hij is tien jaar ouder dan jij'. Hij zei 'oh' en 'ik moet weg' en daarna heb ik hem nooit meer teruggezien
Ocharm.
Oud 19-07-2008, 00:12
Verwijderd
Citaat:
Ik ook

haha op de pasfoto op het rijbewijs/paspoort van mijn man lijkt hij op charles manson, maar dan iets korter haar
Oud 19-07-2008, 00:12
Uice
Uice is offline
Nu kunt u denken, Gerard is Gerard, maar bij ons in Aadorp had Gerard een hele slechte naam. Iets van Hans of zo...of Rudi.
Oud 19-07-2008, 00:13
Verwijderd
lekker ding op die foto
Uice
Uice is offline
Citaat:
haha op de pasfoto op het rijbewijs/paspoort van mijn man lijkt hij op charles manson, maar dan iets korter haar
[afbeelding]
Inderdaad, sprekend!
TopDrop
TopDrop is offline
Hahaha
Oud 19-07-2008, 00:14
Verwijderd
Citaat:
lekker ding op die foto
Schijnt dat hij ook behoorlijk wat chicks gepaald heeft.
Oud 19-07-2008, 00:15
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]
Haha, die ene ex lijkt daar ook op, alleen dan met lánger haar. En getoupeerd.

Die ene buurman lijkt er ook wel op.

Nu ik er over nadenk, die buurman lijkt wel een beetje op die ex.

Complottaim

Post die foto van je man eens? Dan kan ik roepen van 'inderdaad zeg!' en 'the plot thickens '
Oud 19-07-2008, 00:15
Verwijderd
Citaat:
Schijnt dat hij ook behoorlijk wat chicks gepaald heeft.
Vast niet zoveel als Ted Bundy. Ik heb in die discovery docu laatst stukjes gezien van zijn proces (hij verdedigde zichzelf) en hij is echt bijzonder charmant.
Oud 19-07-2008, 00:16
Verwijderd
"- Ontspan je, ga even rustig liggen. Heb je een slaapzak? Ja, ik heb iets te lang met mijn benen over elkaar gezeten."
Verwijderd
Citaat:
Haha, die ene ex lijkt daar ook op, alleen dan met lánger haar. En getoupeerd.

Die ene buurman lijkt er ook wel op.

Nu ik er over nadenk, die buurman lijkt wel een beetje op die ex.

Complottaim [afbeelding]

Post die foto van je man eens? Dan kan ik roepen van 'inderdaad zeg!' en 'the plot thickens '

op d.nl dan! even zoeken.
Verwijderd
Citaat:
"- Ontspan je, ga even rustig liggen. Heb je een slaapzak? Ja, ik heb iets te lang met mijn benen over elkaar gezeten."
haha die ja
Oud 19-07-2008, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Vast niet zoveel als Ted Bundy. Ik heb in die discovery docu laatst stukjes gezien van zijn proces (hij verdedigde zichzelf) en hij is echt bijzonder charmant.

Wanted by the FBI. Ik wil 'm ook wel
Oud 19-07-2008, 00:18
Verwijderd
dat is écht een lekker ding idd
Oud 19-07-2008, 00:20
Verwijderd
Oh, ik had een tijdje terug de meest romantische droom ooit, waarin ik verliefd raakte op een seriemoordenaar. En hij wilde me eerst vermoorden, maar bij nader inzien werd hij ook maar verliefd op mij en toen ging hij me de kneepjes van z'n vak leren. Natural Born Killers-style. Ik werd helemaal vertederd wakker.
Oud 19-07-2008, 00:20
Verwijderd
Sleeptaim.
Oud 19-07-2008, 00:22
Verwijderd
awwwwwwwww
Oud 19-07-2008, 00:23
Verwijderd
Welterusten, .
Uice
Uice is offline
Wat is dat toch met vrouwen en seriemoordenaars.
Verwijderd
Manson is geen moordenaar, .
Oud 19-07-2008, 00:24
Verwijderd
We geven TheCreator zo wel het verkeerde idee he
Verwijderd
Citaat:
Zegt ie
Verwijderd
Citaat:
We geven TheCreator zo wel het verkeerde idee he
whahahahahahaha
Oud 19-07-2008, 00:25
Verwijderd
Hoewel Charles Manson zelf niemand heeft vermoord en ook niet aanwezig was bij de moorden (hij was in beide gevallen al het huis uit), werd hij in 1971 schuldig bevonden aan moord en ter dood veroordeeld. In 1972 werd zijn doodvonnis echter omgezet in levenslange gevangenisstraf nadat het hooggerechtshof van Californië alle doodvonnissen ongeldig had verklaard.
Oud 19-07-2008, 00:32
Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar Bundy wel!
Oud 19-07-2008, 00:36
Verwijderd
Citaat:
Wat is dat toch met vrouwen en seriemoordenaars.
Macht, neiging naar verderf/obsceniteit, etc? En sommige vrouwen hebben vast ook zoiets van 'oh ik kan 'm beter maken'. Het soort vrouwen dat ook achter onverbeterlijke players en loverboys aan huppelt.

Ik zou eigenlijk best bevriend willen zijn met een heuse seriemoordenaar, zolang hij (of zij) van mij en mijn vrienden/familie afblijft. Ze hebben vast veel boeiende dingen te vertellen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten