Advertentie | |
|
![]() |
|
Vind het nummer juist niet zo sterk dit jaar. Maar goed alles beter dan die draak van Marco Borsato van 2 jaar geleden..
Wat vinden jullie trouwens van de uitzendingen van de NOS? Op het fok forum wordt er door een aantal nogal geklaagd over verkeerde keuzes, teveel analyse, reclame en nieuws tussendoor. In de eerste week viel het me wel op dat er soms lang gewacht werd op een judoceremonie terwijl er ergens anders ook Nederlanders bezig waren. De focus op NL is logisch maar de regie lijkt soms weinig flexibel. Ik kijk zelf sinds het atletiekprogramma gestart is vooral eurosport en BBC en volg ondertussen de streams op de NOS site. Ik merk van mezelf trouwens dat ik een stuk minder chauvinistisch ben dan 4 jaar geleden. Ik hoop natuurlijk wel dat Nederland de medailles haalt maar de teleurstellingen doen me een stuk minder dan ik vooraf had verwacht. En die gouden van Anky van Grunsven kan me bijvoorbeeld ook niet zoveel schelen eigenlijk.
|
![]() |
ik vind dat ze teveel herhalen (met zwemmen was het echt heel erg, sommige races werden 4 keer herhaald) en te veel pas op een later moment "zogenaamd" live uitzenden, terwijl de uitslag al op teletekst staat.
maar om dan zoals jij op andere zenders/internet te gaan kijken, daar ben ik dan weer te lui voor ![]() reclame vind ik wel meevallen en nieuws tussendoor vind ik wel prettig. analyses kunnen wel korter ja. |
![]() |
|
![]() |
O, hou op over de NOS-uitzendingen. Het is allemaal net niet live. Wanneer een roeifinale tegenover penalty's bij de waterpolovrouwen staat snap ik dat het lastig is om de finale uit te zenden en dat de regie daar totaal niet op gerekend heeft. Maar zodra er per se een analyse afgemaakt moet worden of er botweg reclame is ipv de finale is het al een stuk erger. Ik kijk veel België en Eurosport. Wat ook best wel lullig is als je erop gaat letten zijn de interviews die voor de analyses zitten. Het zijn veelal mensen die het net niet gehaald hebben. 'Je bent er niet bij dit jaar he?' 'Waarom niet?' 'Is dat voor jou niet lastig te verwerken?' Wees blij dat ze toch nog hun concurrentie komen bekijken en sleep ze niet helemaal door de modder alsjeblieft.
![]() Anyway, deze studio sportzomer is het eerste programma sinds tijden dat ik me niet aan Mart Smeets stoor. ![]()
|
Die Bolt is echt aan het spotten met alle wetten. Hij moest er nu wel echt voor lopen, maar dan breekt hij wel een onaantastbaar geacht wereldrecord met een tegenwind van 0.9. Als de omstandigheden een keer ideaal zijn gaat hij er nog verder onder, ben benieuwd waar dit op houdt.
||
Citaat:
![]() Bolt is ![]()
|
Verwijderd
|
http://100thofasecond.com/
Hoe kansloos kan je zijn? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Al vond ik het toen ik het zag wel ook echt absurd dat Phelps alsnog bleek te hebben gewonnen. Maar conspiracy theory, kom op.
|
Martina is zijn zilver trouwens al weer kwijt omdat hij ook buiten zijn baan gelopen heeft (de reden waarom Spearmon op de 200m gediskwalificeerd werd). Erg zuur maar het was te verwachten dat de Amerikanen protest aan gingen tekenen. Die conspiracy theory is ook weer vermakelijk trouwens. En vandaag zat de NOS er weer eens naast met het uitzenden van de 800m series met Lathouwers. Die werden gedaan na een herhaling (..) van het BMX.
||
Citaat:
Wat wèl duidelijk zichtbaar is, is dat in het eerste plaatje op die website Phelps met zijn hoofd en torso dichter bij de kant is dan Cavic, en aangezien Phelps net een slag heeft gemaakt zal z'n snelheid ook iets hoger liggen. Natuurlijk gaat het er dan om of hij op tijd zijn armen ver genoeg kon strekken, en dat is niet te zien op die foto. En als het Servische team de foto's heeft gezien en het ermee eens is lijkt me dat meer dan voldoende. Groot gelijk dat ze dat materiaal niet zomaar aan anderen geven die er alleen op uit zijn om te 'bewijzen' dat Phelps niet eerder was. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Leuke knul ook ![]()
|
Woehoe, eerste medaille.
![]() Ben blij voor de aflossingsploeg, maar djeezes, wat is iedereen hier in België al snel tevreden. ![]() ![]()
|
Beter, dan hadden we in 't judo, zeilen, fietsen en zwemmen wel wat talent zitten... Nu ook, maar allemaal nogal jong en mja, sommigen ook nogal snel tevreden, heb ik de indruk...
![]() Nu ja, we hebben ook ons Tia nog, in 't hoogspringen. ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Mountainbike - Olympische Spelen M, Cross Country Peking, CHN
Rang Naam NOC Resultaat 1 Julien Absalon FRA 1:55:59 2 Jean-Christophe Peraud FRA 1:57:06 3 Nino Schurter ZWI 1:57:52 4 Christoph Sauser ZWI 1:57:54 5 Marco Fontana ITA 1:59:59 6 Christoph Soukup OOS 2:00:11 7 Liam Killeen GBR 2:00:14 8 Iñaki Lejarreta SPA 2:00:21 9 Sven Nys BEL 2:01:00 10 José Antonio Hermida SPA 2:01:01 11 Manuel Fumic DUI 2:01:16 12 Oli Beckingsale GBR 2:01:25 13 Marek Galinski POL 2:01:29 14 Cédric Ravanel FRA 2:01:38 15 Burry Stander ZAF 2:01:58 16 Moritz Milatz DUI 2:02:59 17 Fredrik Kessiakoff ZWE 2:03:09 18 Jaroslav Kulhavy TSJ 2:03:20 19 Roel Paulissen BEL 2:03:30 20 Geoff Kabush CAN 2:03:55 21 Valeriano Rubens Donizeti BRA 2:05:19 22 Ji Jianhua CHN 2:05:29 23 András Parti HON 2:06:00 24 Kashi Leuchs NZL 2:06:30 25 Jakub Fuglsang DEN 2:06:41 26 Leonardo Páez COL 2:06:46 27 Dario Alejandro Gasco ARG 2:07:04 28 Carlos Coloma SPA 2:09:05 29 Adam Craig USA 30 Yader Zoli ITA 9de dus ![]() |
![]() |
|
Supermooi om die Belgen zo uit hun dak te horen gaan bij die 2.05. Ik zag het somber in toen ze met Vlasic en die twee Russinnen over bleef op 2.03, maar ze heeft het echt heel goed af gemaakt. Belgie heeft misschien niet veel medailles gehaald, dit is wel een hele mooie.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Wereldspelen 2005 Tofke_H | 8 | 26-07-2005 17:07 |