Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2008, 09:23
Verwijderd
Ik weet nog maar een paar fragmenten.
Ik was in de tram met kazet en juice en nog een vreemd meisje. Ik ging stempelen en toen zei een meisje in de tram die erg op anwar leek iets tegen me, maar ik verstond haar niet en toen ik vroeg wat ze zei begon ze te lachen.
Toen moesten we de tram uit, ik stapte al uit maar juice en kazet bleven zitten. toen moest ik snel naar de deur rennen om die open te houden zodat ze er nog uit konden.
Advertentie
Oud 23-09-2008, 21:49
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Iets met touwtjespringen dat ik moest doen en dat er ook een opdracht gedaan moest worden. Alleen ik deed het touwtjespringen verkeerd, ten minste, dat zei Jamie Hyneman. En toen kreeg ik later op mijn kop omdat ik mijn opdracht niet afkreeg, waardoor mensen wilde zwijnen moesten eten in plaats van varkensvlees. En ik dacht, ja potverdorie, ik moest toch dat verrekte touwtjespringen!
Ik was echt heel gefrustreerd. Dit was trouwens terwijl ik door mijn eerste 2 lesuren heensliep.
Oud 23-09-2008, 21:58
Verwijderd
Ik droomde dat ik een foto had genomen en 's ochtends moest ik echt controleren of het echt gebeurd was Want ik droomde wel dat ik op de plek was waar ik was enzo, het had best kunnen gebeuren
Oud 23-09-2008, 23:08
Uice
Uice is offline
Ik zat in een flatgebouw waar ik wel vaker van droomde, en in de flat tegenover me zat Geert Wilders. Die gooide mij nat met water, dus toen ging ik maar naar beneden. Daar lag een redelijk aantrekkelijk meisje van een jaar of zestien dat eruit zag alsof ze een bad trip had, dus ik vroeg was er een de hand was en toen zei ze 'mijn tieten, hè'. Die tieten, daar wilde ik wel even aanzitten, in die droom, maar dat is niet doorgegaan.
Oud 24-09-2008, 00:05
Verwijderd
Ik was samen met mijn zusje, en we hadden een vuilniszak vol met kleren. Er zaten 2 rokken bij van bont, die trokken we aan. Het stond heel leuk en ik had ook hele leuke laarzen aan die erbij pasten.
Er was ook nog iets met Tink maar dat weet ik niet meer.
Oud 24-09-2008, 00:07
Verwijderd
Ik droomde vannacht dat de Tweede Wereldoorlog bezig was, maar dat Japan Nederland binnenviel. En toen moest ik rondvliegen en in bomen klimmen, en toen sneed ik iemand z'n keel door, .
Oud 24-09-2008, 08:55
Missy
Missy is offline
Ik was superman, maar dan de vrouwelijke variant. En ik kon vliegen. Ik had één of ander liefje, maar ik wist niet hoe ik hem mee moest nemen tijdens het vliegen.
Oud 25-09-2008, 09:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik droomde dat ik zwanger was (omg onbevlekte ontvangenis ), en ik vond het heel schokkend maar dacht er geen moment aan het weg te laten halen. En toen moest ik denken aan de discussies die ik wel eens met vriendinnen heb gevoerd, die zeiden dat ze direct abortus zouden plegen als ze nu zwanger zouden zijn, terwijl ik altijd zei dat het wel wat ingewikkelder lag. En dat was dus ook zo in m'n droom. En toen dacht ik ineens dat ik in januari als het goed is eindelijk een kamer heb, maar dat ik daar dan zou zitten met m'n zwangere buik en later met een huilend kind in m'n eentje. Maar als ik nou even boodschappen moest doen of naar college ofzo, wie moest er dan op die baby letten? En toen ging ik heel erg huilen want ik wilde zo graag op kamers...

Oud 25-09-2008, 09:45
Verwijderd
Ik zat in een Prison Break leven, seizoen 4.

Ben wel door het hoofd geschoten door The Company, maar hé dat bleek achteraf maar nep en allemaal gepland door ons!
Oud 25-09-2008, 09:58
Verwijderd
Ik was ergens buiten op een bankje aan het wachten totdat ik naar binnen kon bij de psych. Juice en Paranoide waren er. Meer weet ik niet meer.
Oud 25-09-2008, 10:00
Martiño
Martiño is offline
Ik heb gedroomd over mijn toneelvereniging en mn stage. Tja.
Oud 25-09-2008, 13:56
Lethe
Lethe is offline
Ik droomde dat ik aan de universiteit van Amsterdam studeerde en me over wilde laten plaatsen naar Utrecht, omdat ik de reistijd te lang vond. Uiteindelijk kon ik me niet over laten plaatsen, maar ik vond het toch niet zo heel erg omdat ik het in Amsterdam wel naar mijn zin had.
Oud 26-09-2008, 08:47
Neko*
Neko* is offline
Ik ging met een klasgenoot een wereldreis maken in 3 dagen. Het was echt zo raar. Het ene moment stonden we in de woestijn en hadden we dorst, het volgende waren we ineens in een tropisch regenwoud. En later waren we onze kleren aan het wassen in een stroompje in de bergen, en toen ineens waren we in het zwemmen in de zee en ik maakte me helemaal druk omdat de kleren weg waren, en het kon allemaal niet en weet ik veel wat. En die klasgenoot merkte alleen op; "Tsja, de wereld is nu eenmaal een rare plek". Daarna werd ik wakker.
Oud 28-09-2008, 06:58
Verwijderd
Iets over een konijn en de kleur van het forum, de rest weet ik niet meer.
Oud 28-09-2008, 12:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat ik ziek was. Koorts en verkouden enzo. Maar m'n neus zat ook hartstikke dicht 's nachts, dus misschien kwam het daardoor.
Oud 28-09-2008, 13:27
Verwijderd
Ik had werk gevonden als hoer op mijn eerste dag lieten ze me het openluchtbordeel zien, waar een stapel lijken lag. Dat waren mijn collega's. Iemand ging aanwijzen wie er allemaal "all the way" gingen. En toen kwamen de eerste klanten en werd ik heel zenuwachtig en wilde ik niet meer. ;x
Oud 28-09-2008, 13:38
Martiño
Martiño is offline
Ik heb heel bijzonder gedroomd, en het was ook erg prettig, maar ik heb geen idee meer waarover.
Oud 28-09-2008, 16:13
Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Weet ik niet meer
Oud 29-09-2008, 07:01
Kuikie
Kuikie is offline
effe denken

iets mafs
Oud 29-09-2008, 10:31
Uice
Uice is offline
We waren bij een gaaf college van een sympathieke jonge docent, en zo tegen het einde begonnen twee jongens ironisch 'I would stay' van Krezip te zingen. Al gauw deden meerdere mensen mee en gingen meisjes erop dansen. Toen het hele nummer klaar was, zei ik: "Dat was verrassend. Het werd hier zomaar een musical.". Toen gingen we allemaal weg zonder iets te zeggen.
Oud 29-09-2008, 11:06
Verwijderd
Dat ik op rolschaatsen naar het ziekenhuis ging om mijn zwager (die ik niet heb, maar goed) op te zoeken. Het bleek een winnaar van Expeditie Robinson te zijn, die ene die bij de finale in zijn vinger hakte maar gewoon verder rende alsof er niks aan de hand was. Maar hij lag daar dus, in het ziekenhuis. Wat hem precies mankeerde weet ik niet, maar als je een lamp op hem gericht hield schenen al zijn spieren door zijn huid heen. Heel raar. Zelf stond ik aan de balie te klungelen met mijn rolschaatsen. Even later ging ik naar het winkelcentrum, waar ik mijn broer tegenkwam die me een t-shirt gaf omdat hij het zelf niet paste. Het was een wit shirt van Linkin Park, met hele wijde mouwen. Er zat ook een gebruiksaanwijzing bij, maar die begreep ik niet.
Oud 29-09-2008, 13:17
Verwijderd
Ik moest naar Duitsland, want daar had ik college. In Keulen. Maar ik had de bus gemist, want er zaten allemaal bejaarden in die erg treuzelden met naar binnen lopen, waardoor de buschauffeur zijn geduld verloor en wegreed. Doordat ik niet bij het college was zou ik van school getrapt worden, maar dat stoorde me niet. "Het zij zo," dacht ik.

Het was avond en ik kwam ergens een meisje tegen. We gingen naar haar ouderlijk huis, alwaar ze haar vader ervan overtuigde dat er een grote bekendheid binnen de goede-doelen-industrie in de stad was, een persoonlijke held van die vader. De vader zat in een grote luie stoel en hij had een enorme grijze baard. Toen hij hoorde van de bekendheid gaf hij ons veertig euro, om aan dat goede doel te schenken. Zodra we buiten stonden gaf het meisje het geld aan mij, waar ik verbaasd op reageerde.
We liepen dus weer naar buiten, maar werden na een tiental meter bijna aangereden door een ambulance. De vader rende verschrikt naar buiten en opende de voordeur, die helemaal uit bleek te kunnen klappen tot een enorme poort. Het meisje leek hier niet van op te kijken en legde uit dat haar vader een dokter was met een eigen praktijk, als het ziekenhuis vol was stuurden ze ziekenwagens naar zijn huis. De ziekenwagen was inmiddels het huis in gereden en stond netjes geparkeerd in de woonkamer. We liepen maar weer terug het huis in omdat we wilden vragen of we nog moesten helpen. Na wat heen en weer gesjouwd te hebben met allerlei medische instrumenten gingen we weer weg, maar zodra we weer buiten stonden kwam er weer een ambulance met zwaailichten en sirenes de straat in gescheurd. We liepen verder.
Even later stonden we bij een hotel, we moesten naar boven en waren aan het wachten op de lift. Het was een beetje een dubieus hotel, in de lobby zag het er allemaal mooi uit maar zodra je verder liep was het een obscuur geheel met roestige trappen en smerige muren. Toen de lift naar beneden kwam en de deuren opengingen bleek dat er een heel vieze wc in zat. Er zat een blond meisje van een jaar of elf op de wc. We waren erg verbaasd, des te meer omdat ze weigerde weg te gaan. Haar moeder had gezegd dat ze daar moest blijven, vertelde ze terwijl ze haar huilen probeerde in te houden, anders zou er wat zwaaien. Ik herinnerde me dat er in de lobby een vrouw zat met net zulk lang blond haar als het meisje, dus ik liep erheen en vroeg aan de vrouw of zij de moeder was. De reactie van de vrouw was erg overtrokken, ze werd direct boos en begon te roepen dat ze geen kinderen had en al helemaal geen dochter.
Eenmaal terug bij de lift weer ik door de glazen deuren van de lobby de vrouw aan en vroeg aan het meisje of dat haar moeder was. Ze antwoordde bevestigend.
Ik had verder niets te zoeken bij het hotel, dus ik nam afscheid en vroeg aan het blonde meisje of ze zin had om met mij mee te gaan, want haar moeder leek me maar een onaardige vrouw. Daar was ze het wel mee eens en ze klom gauw van de wc af. Toen we samen naar buiten liepen keek ik haar moeder aan, die zelfingenomen teruggrijnsde.
Het was inmiddels nacht en we hoefden nergens heen. We liepen langs de rand van een (verhoogde/op een soort lange brug geplaatste) snelweg. Er lag heel veel modder, waar ik makkelijk doorheen kon lopen want ik had kisten aan, maar het meisje had moeite om bij te blijven. Ik liet haar op de reling lopen, wat best gevaarlijk was, want we zaten heel hoog. Maar ze kon m'n hand vasthouden, dus ze zou niet vallen. We keken naar de lichtjes van de stad en naar de enorme file van ambulances die op de snelweg stond.

Einde.
Oud 29-09-2008, 15:32
Verwijderd
Ik heb vanmiddag nog wat uren geslapen.

Ik droomde dat ik uit eten moest met mijn schoonouders, we moesten van de 1e verdieping naar de kelder, maar op de begane grond zat een corpslid en die probeerde me te laten struikelen. Ik was boos en wilde hem een tikje geven maar tilde een stoel op en liet die landen op zijn hoofd. Hij zakte helemaal weg. Ik ging snel naar de kelder verder (riep nog tegen iemand naast hem dat dat normaal was en dat hij zo wel weer zou bijkomen). Maar toen zat ik in de kelder aan tafel met mijn schoonouders (die overigens andere kennissen waren, maar dan wel weer niet hun zoon maar gewoon de juiste vriend erbij), maar ik was heel gestresst en toen ging ik naar de gang en toen ging ik zonder schoonouders erbij zeggen: i kheb een probleem, en toen dat verhaal van wat er net was gebeurd. En toen ging ik naar de wc snel en toen opeens werd mijn naam overal omgeroepen (door de politie) maar ik dacht dat het niet voor mij was want er was nog een meisje met mijn naam en toen kwam ik eruit en toen had ik iemand die voor mij aan alle bezoekers van het restaurant ging uitleggenwat er eigenlijk gebeurd was, dat ik geen moordenaar was (ik geloof dat die jongen inmiddels in coma lag). En toen ging ik zelf erbij zitten hoe die dat uitlegde en toen ging een vervelende man vervelend doen en toen ging hij heel lastige vragen stellen en zei ik zoiets van: als u gewoon om niks vragen gaat stellen is er geen tijd meer voor de anderen, dus dat is niet erg leuk want dan kunnen die geen vragen stellen (ik vond het heel slim van mezelf dat ik de vervelende man niet hoefde uit te leggen wat hij vroeg). En toen kreeg ik opeens allemaal smsjes binnen van 'ben jij dat meisje van de bioscoop' (het was blijkbaar binnen een half uur op het nieuws en er werd gesproken over een meisje van de bioscoop). En het was op twee verschillende telefoons.

En ik weet niet hoe het eindigt want wekker.
Oud 30-09-2008, 11:28
Verwijderd
Iets over mensen met rood haar in een auto.
Oud 30-09-2008, 13:05
Verwijderd
Ik was een klein meisje en ging dansen op de snuit van een krokodil, die dat niet zo leuk vond en toen mijn arm afbeet.
Oud 30-09-2008, 13:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik liep met mijn vriendje door de zoutwoestijn, gewoon een soort trektocht. Op een gegeven moment kwamen we een stel mensen tegen die een heel schattig dochtertje hadden van een jaar of twee. Ze was heel licht en blond en lief en stil. De hele droom was heel stil en heel licht. Heel fel licht.
Op een gegeven moment, na een tijdje met de mensen te hebben opgetrokken, gingen we alleen verder (mijn vriendje en ik dus). Op een gegeven moment zagen we dat meisje, vlak bij een beekje. Er liep een beekje door de zoutwoestijn. Maar daar kon je natuurlijk niet van drinken, want dat was heeeel zout water. Het meisje trok een sloep achter zich aan, naar het beekje. Opeens was ze verdwenen, maar de sloep lag in het beekje. Na een halve dag waren we bij het beekje. Het meisje lag in het water. Mijn vriendje draaide haar om en ze was helemaal lichtgroen aan het worden. Ze was verdronken.

een felle, lichte nachtmerrie. Ook voor het eerst. Fel licht en een woestijn en alleen enzo is misschien nog wel akeliger dan donker.
Oud 01-10-2008, 09:53
Verwijderd
Ik was in een overdekte speeltuin met sam, maar ze hadden een heleboel dingen weggehaald waardoor het saai was.
Later was ik in een huis waar ik inwendig werd onderzocht door een zeer hardhandige dokter. Jolanda was er ook bij. Ze zei dat mijn baarmoeder gekanteld was.
Oud 01-10-2008, 10:10
Fantôme
Fantôme is offline
ik had een best wel akelige droom vannacht. ik werd ook rond 5.00 uur er van wakker en moest nog even bijkomen en realiseren dat het niet echt was. De droom begint nu steeds meer te vervagen, wat gelukkig alweer wat minder eng maakt

Waar het op neer kwam was volgens mij dat ik een bepaalde ziekte had. Op het moment dat de droom begon had ik die ziekte al een tijdje. Ik had hiervoor (geloof ik) pijnstillers maar er waren geen medicijnen. Iets anders wat ik me heel duideiljk herinner in mijn droom was dat ik aan een tafel zat met mijn vriend, mijn ouders en mijn broertje. Mijn vriendinnen had ik daarvoor al gesproken. Op die tafel stond een drankje in een flesje. Ik keek er een aantal keer angstig naar. Die moest ik straks, nadat ik afscheid had genomen, innemen waarna ik zou overlijden. We blijven allemaal opvallend rustig, ik ervaarde de emoties ook in mn droom en weet nog dat ik me behoorlijk machteloos en verdrietig voelde en het moeilijk vond mijn vriend aan te raken of aan te kijken. We spraken dingen door over de begrafenis, ik moest papieren invullen en mijn familie hielp mij hierbij. een aantal keer zeiden we tegen elkaar hoe moeilijk we dit vonden. Toen het tijd was om het drankje te nemen, besloot ik het niet te doen. Ik liet hem daar staan en zei: als ik hem nu neem weet ik zeker dat ik dood ga. ik zie wel wanneer het einde is, maar ik wil de beslissing niet zelf maken. Iedereen haalde opgelucht adem.

Een ander moment uit de droom wat ik me herinnerde is dat ik vanaf het station naar de stad liep en met iemand belde. ik weet niet meer met wie en haar mededeelde wat ik had besloten en dat ik nu van iedere dag extra ga genieten.

Ik weet niet waarom ik dit droomde of waar het vandaan kwam. ik heb niet iets soortgelijks meegemaakt oid. Maar een soortgelijke droom al wel eerder gehad.
Oud 01-10-2008, 11:34
Verwijderd
ik heb echt heel naar gedroomd. ik woonde in een groot flatgebouw, maar de woonkamer was wel gewoon de woonkamer van het huis van mijn ouders en opeens zweefden er twee zwarte glimmende helicopters voor de ramen. dat vonden we al raar en een beetje eng, maar toen begonnen ze op het gebouw te schieten én op het flatgebouw dat er parallel aan stond. dus wij (ik was met nog twee mensen, maar ik heb geen idee wie dat waren) renden naar buiten en verstopten ons achter de flat.
eromheen was enkel open vlakte met gras en wat struikjes, dus geen beschutting.
de helicopters draaiden om het gebouw heen en we renden naar de andere kant.
uiteindelijk bleef er enkel een betonnen geraamte over en we kropen tussen de ruimte van de onderste verdieping om buiten schot te blijven. ik werd compleet opgefokt wakker.
Oud 02-10-2008, 07:41
DanielC
DanielC is offline
Ik had me toch een rare droom. Ik was in een of ander dorp, en er wandelde een marcheer band door de straten. En op een gegeven moment liepen we in straat in (ik liep maar mee?) en was die staart halverwege afgezet zodat de band er niet doorheen kon? Toen waren eropeens allemaal vaders van vrienden van mij die die blokade weghaalden. Toen we de straat uitliepen waren we opeens in een grote stad. De bandleden waren opeens veranderd in m'n vrienden en op de hoek van de straat was een café. In dat café bestelde ik een biertje en een glas met slagroom. Toen kreeg ik de rekening was het €10,- en toen heb ik ruzie gemaakt met de vrouw achter de bar "Ik ga toch geen 8 euro betalen voor een glas slagroom!?!?", "ja maar u heeft een hele bar met slagroom besteld! U mag het wel in een zakje meenemen" "wat moet ik daar in hemelsnaam mee!?! Slagroom in een zakje". Toen ben ik kwaad weggegaan zonder te betalen. Toen ik naar buiten ging zag ik een oud collega een groot kantoorgebouw ingaan. Ik volgde hem, tot de 10e verdieping, ik ging de lift uit en toen was ik in een kantoorruimte, en die was gevuld met honderden WCs, allemaal verschillend en de een nog vreemder dan de ander. Ik naar het eind van die ruimte lopen, want daar waren mensen. Sta ik daar, al die mensen aan het vergaderen aan grote tafels. Komt er een jongen aan, er komt allemaal geluid, ruis uit z'n oren. Ik zeg "wat is dat nou?" terwijl hij oordopjes indoet kijkt hij me aan en zegt "hier, krijg je het ook", dus ik denk, nee dat moet ik niet. En ik ren naar het dichtsbijzijnde raam en probeer er doorheen te springen, want ik moet geen gezoem in m'n oren. Maar dat lukt niet, ik stoot m'n hoofd tegen het raam en land op tafel. Die jongen komt naar me toe, ik gil. En dan heeft hij opeens tweel halve ballen in zijn handen, transparant achtig, de ene rood en de ander een vreemde kleur groen, een beetje zoals die :Mr green: smilie, en hij stopt die halve ballen op m'n oren en ze zetten zich gelijk vast op m'n hoofd. Paniek, heel de kamer wordt blauw en ik ren gillend het kantoor uit. Al ik buiten ben kan ik de dingen van m'n oor rukken. Ze zijn er af, ik ben doodsbang. Maar geen zoem? Wat ik wel voel is een ongewone dosis zelfvertrouwen, ik voel me een beetje zoals 'the mask', ik ga het kantoor in. De tafel waar ik lande voor het raam is opeens weg. Daarnaast staat nog een tafel met 2 dames eraan. Ik spring de lucht in en laat me weer vallen, om op tafelhoogte te blijven zweven, met geestekracht trek ik de ene vrouw naar me toe en ik zeg "ik krijg nu een kus van jou", dus ze kust me zonder vragen te stellen, maar tijdens de kus veranderd ze in een magazine met daarop enkel een mond "Huh!?" "Ja, wat verwacht je dan van de mond van het best verkochte lipstick merk?" zegt de bewegende mond op de voorkant van het magazine. Dan trek ik de vrouw aan de andere kant van de tafel naar me toe en ik zeg "Kus me!" dus dat doet ze. Alleen terwijl ik haar kus wordt haar hoofd heel smal en gaan mijn lippen helemaal over haar hoofd heen. Toen ging de wekker.Goed.
Oud 02-10-2008, 11:47
Uice
Uice is offline
Ik had laatst echt een van de meest memorabele beelden in mijn droom van mijn leven. En het limme was, ik was het beeld alweer vergeten en het kwam plotseling tijdens een college keihard terug, ik schrok er echt van. Het was dat ik op een boot zat, en in tegengestelde richting kwam ook een boot aangevaren, met twee mannen erop, en een verhongerde baby die met een ketting om zijn nek vast zat. Ik heb sinds ik op mijn vierde droomde van een heksenhand die achter een muurtje vandaan kwam niet meer zo'n sterk beeld gehad. Volgens mij zag je me tijdens het college opspringen toen het mijn hoofd weer inkwam. Ik voelde me sowieso al raar door alle koffie, en dan opeens zo'n luguber beeld, dat is me wat.
Oud 02-10-2008, 12:49
Verwijderd
Er was iemand die steeds meubeltjes uit mijn huis ging stelen, het was een vrouw en ze wilde mijn badkamerkastje niet teruggeven, ze deed net of ze niet wist waar ik het over had toen ik zei dat het van mij was.
Oud 02-10-2008, 13:06
Nona
Nona is offline
Oh, apart. Het klimaat was aan het veranderen, en er zou een overstroming plaats gaan vinden. Ik was bij mijn vriendje, en zijn broertje was er ook met een groep kinderen die ik niet kende. Mijn vriendje dacht dat we binnen een dag allemaal dood zouden zijn. Toen begon het te regenen en de straat begon vol te lopen. Het werd steeds erger en erger en toen regende het niet meer maar het waterpeil bleef wel stijgen. Zijn huis scheen opeens een stuk hoger te liggen, eerst kwam het water tot de voortuin en het groepje kinderen zat daar te kijken naar het water. Toen kwam het tot op een meter van zijn huis, en alleen een strook bleef droog. En die kinderen bleven maar zitten. Zijn broertje besloot weg te gaan met de auto, het water was opeens veel lager. Het was niet koud, maar de plassen begonnen op te vriezen. En toen kwam er een bus uit de brandgang zeilen en die probeerde ons slippend over het ijs overhoop te rijden. Dat lukte eerst niet en toen probeerde hij het nog een keer, dus ik ben maar in de tuin van de buren gaan staan en daarna ging ik naar binnen. Daar was mijn vriendje ook, en we besloten dat we maar seks moesten hebben. Halverwege kwam zijn ex binnen en die begon vrolijk te praten over haar beha. Die liet ze zien, maar hij zat scheef en er zat allemaal haar op haar tetten.

Einde.
Oud 02-10-2008, 13:27
Verwijderd
Ik fietste onder een viaduct door en iemand kwam hard op me af, vanuit boven. Ik was bang en begon hard te fietsen, maar hij kon ongelooflijk hard rennen. Ik stopte, omdat het verder geen zin had, en hij begon tegen mij te schreeuwen dat hij z'n basketbal terug wilde. Eerst wilde ik 'm slaan met m'n fiets, maar ik deed het toch maar niet, bood mijn excuses aan, en zei dat ik geen basketbal had. We gaven elkaar een hand en ik fietste verder naar een winkel. Daar kocht ik, met vals geld, een blikje chocomel.
Oud 03-10-2008, 10:00
Nona
Nona is offline
Er waren harige slangen en die vonden het niet leuk dat mijn vriend ze aaide. Ik weet niet zo.
Oud 04-10-2008, 10:33
Verwijderd
Er waren mensen die ons in de gaten hielden, we waren bij een flat en dat bleek het huis van andy. Het was een ongezellig huis maar hij had echt heel veel kookboeken zag ik. We wilden het huis uitsneaken voordat de mensen die ons in de gaten hielden dat doorkregen. ze zaten in een rode auto voor de flat te wachten.
Later was ik op een heuvel aan het rennen, het was er heel druk. overal lagen tassen en schoenen en er speelden heel veel kinderen. Ik was mijn schoenen kwijt, toen ik die terugvond (wat erg moeilijk was) was ik mijn tas weer kwijt, en zo ging dat maar door.
Ondertussen moest ik ook nog opletten dat de mensen die mij zochten me niet zagen, ik ging door allemaal huizen heen en tuinen.
Later was ik op een soort strandachtige omgeving met Sam, ik ging daar met mijn fiets allemaal planken over in een soort huis dat speciaal was ingericht om er te kijken. er waren ook nog meer mensen.
Oud 04-10-2008, 11:52
Uice
Uice is offline
Ik ging samen met een meisje dansen op "Kom van dat dak af" van Peter Koelewijn.
Oud 04-10-2008, 13:27
Verwijderd
Ik heb heel veel gedroomd, maar het enige wat ik heb onthouden is dat ik steeds aan mijn tanden zat te voelen. Ze brokkelden af, hoewel je het eigenlijk niet zo kon noemen want het leek wel als ze van kauwgom gemaakt waren. Heel raar. Toen ik wakker werd was ik ook even verdrietig dat mijn tanden zo verrot waren, maar gelukkig kwam ik al gauw tot de ontdekking dat ik het alleen maar gedroomd had.
Oud 05-10-2008, 10:23
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik was met een aantal vrienden in Engeland in een hotel. We praatten niet zo veel met elkaar want een aantal van ons hadden ruzie en daardoor hadden we van die groepjes gevormd. Er was een soort markt waar heel veel mensen in nette kleren rondliepen en ze verkochten saaie beeldjes en prullaria. We moesten ergens met de lift naarboven, we maakten ruzie over welke groep eerst naar boven mocht.
Toen we terug waren in het hotel, keken we naar buiten en zagen we een klein vliegtuigje dat heel raar vloog, op zijn zijkant, leek het. Even later stortte het neer.
Het bleek dat er spanningen waren ontstaan omdat een vriendin zwanger was, en dat ze begon te vloeken als de weeën begonnen. Ze wilde per se bevallen in een basisschool, dus de leraren van die school gaven de kinderen allemaal instructies.
Oud 05-10-2008, 10:26
Verwijderd
Iets met dat ik de weg naar huis zocht, maar ik was verdwaald en toen kwam ik bij allemaal plaatsen die ik niet kende en het fietspad was ondergelopen. Ik klom ergens op en ging zwemmen in een dam en klom wat planten op, maar dat mocht blijkbaar niet, want er kwam politie op me af. Toen zwom ik weg maar werd ik door iemand in een politiehelikopter doodgeschoten.
Oud 05-10-2008, 13:22
Verwijderd
Een soort van she's all that scenario, ik geloof dat ik de hoofdrol had maar ik had donker haar en ik wilde bij de cheerleaders dan.
Oud 05-10-2008, 17:45
Verwijderd
Hoooo, ik had allemaal nare dromen. Over kinderlijken in keukenkastjes, mensen wiens gezicht de hele tijd veranderde, je moeten verstoppen in een klein veld voor een neger die op het dak van een soort houten hut staat en zijn loslopende achtjarige albinodochter, achtervolgd worden door een doorgeslagen gezin omdat ze denken dat je hun kinderen hebt vermoord, als een gek wegrijden in een goudkleurige auto terwijl iemand in de auto achter je allerlei organen naar je hoofd smijt, rottend fruit dat in groene kristallen/edelstenen verandert en in de verkeerde trein zitten.

Maar het was niet echt eng, op zich.
Oud 05-10-2008, 17:59
Verwijderd
Ik was aan het nachtelijk skaten in de straat van mijn neef en ik viel over zo'n nootje.
Oud 05-10-2008, 18:05
Lethe
Lethe is offline
Ik heb gedroomd dat ik op het punt stond mijn auto te gaan parkeren op de parkeerplaats van een pretpark, maar toen een bekende tegenkwam en de auto midden op de parkeerplaats liet staan, met de verlichting aan en de deur open. Ik stapte bij de bekende in de auto en vrijwel meteen daarna zag ik dat mijn auto weg was. Ik vroeg bij mensen op de parkeerplaats na of ze iemand in mijn auto hadden zien stappen. Een man wees naar een weg waar hij de auto heen zag rijden. Hij zei dat er vast alleen iemand een ritje in aan het maken was, maar dat was niet zo, want de auto kwam niet meer terug. Ik reed met de bekende naar huis en moest steeds huilen.
Oud 06-10-2008, 13:07
Verwijderd
Het was een vreemde verzameling van groepsverkrachtingen en darmkanker
Oud 06-10-2008, 14:34
Uice
Uice is offline
Ik had chlamidia.
Oud 06-10-2008, 16:01
Verwijderd
Jeetje! Nog twee forummensen die over ziektes hebben gedroomd en we hebben kwartet!
Oud 06-10-2008, 17:08
Verwijderd
Ik droom hele relastische en 'normale; dingen de laatste tijd.
Dan word ik wakker en is het net alsof ik in mijn slaap heb gewinkeld, naar een feestje ben geweest, een tentamen heb geleerd, colleges heb gevolgd, muziek heb geluisterd. Het zijn ook relatief korte dromen waarvan ik me maar flarden herinner...
Oud 06-10-2008, 21:29
Nona
Nona is offline
Oh, er zaten forumers in.

Eerst wilde ik kleding gaan kopen, want dat had ik in een folder gezien en ik moest met de folder naar de winkel, anders kreeg ik geen korting. Dus ik ging naar die winkel en ik kon wat ik leuk vond maar niet vinden. Dus ik besloot naar buiten te gaan, een stukje te lopen en dan terug te komen, want dan zou ik het vast vinden. Maar toen was ik de winkel kwijt.
Vervolgens zou er een forum meet zijn. Dus ik ging naar Utrecht CS, waar ik een paar forumers zou ontmoeten en samen zouden we naar Assen gaan, waar de meeting was. T_ID en kazje waren erbij, die ik geloof ik nog nooit heb ontmoet en ik weet niet hoe ze eruit zien, maar T_ID was vrij schattig en zei dat zijn nick uitgesproken werd als tiet. Natuurlijk besloten we niet met de trein naar Assen te gaan, maar lopend. Dus een poosje later liepen we daar met een man of vijf en het werd al donker. Alleen niemand wist de weg, maar al snel hadden we een kaart gevonden. Daar stonden maar vijf plaatsen in Nederland op, maar waar we waren stond er wel op, dus ik kon zien dat we in de goede richting liepen.
Toen kwam er een hele enge, gestoorde man achter ons aan die ons wilde vermoorden. Maar heel goed praten kon hij niet, hij kon alleen maar schreeuwen en kwijlen. Eerst gingen we hem negeren en dat hielp een poosje, maar toen moesten we toch echt weg gaan rennen. En toen had hij kazje beet, en toen bedacht ik dat we hem rustig vast moesten houden en dat het dan wel goed zou komen. Dus dat deden we met zijn allen, en toen werd hij rustig en lief en ging hij zijn zielige levensverhaal vertellen.
Oud 07-10-2008, 06:56
Verwijderd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten