Advertentie | |
|
![]() |
||
Ik blijf bij mijn eerdere opmerking:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Tweede sing-off nog niet gezien, maar Jezus wat is Hein slecht.
![]() Jons wenkbrauwen en lippen ergeren me om de een of andere reden. Freeks mimiek vind ik eigenlijk heel overdreven en altijd hetzelfde. Alle gevoelens komen steeds voorbij als een soort ktringloop. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Robin - Ik vind hem overgewaardeerd. Ik vind hem best leuk zingen, best leuk acteren, best leuk eruit zien.. maar een hoofdrol moet meer zijn dan "best leuk" en hij pakt en raakt me gewoon niet.
Baer - Leuk vandaag, maar Joseph? Nee. Freek - Wederom heel knap wat die jongen kan, maar ik zou hem heel graag eens een foutje willen maken doordat hij meer bezig is met tekst/inleving/emotie dan techniek. Eens met de kritieken, dus.. Gooi die techniek overboord en duik de emotie in, die stem volgt heus wel. John - Verraste mij wel vandaag. Ik vond hem leuker en beter dan de andere keren, in ieder geval.. maar qua uitstraling vind ik hem niet jevanhet. Roy - Jammer, vandaag. Ik had gehoopt dat hij me weer omver zou blazen, dan was hij mijn favoriet gaan worden. Waar ik hem in uitstraling wel nog weer vooruit vindt gaan, vond ik dit nummer gewoon niet zo indrukwekkend. Mathijs - Nee, nee en nog eens nee. Ik vind hem nog altijd he-le-maal niks, hij mag vandaag weg van mij. Amir - Heel knap dat hij dat zo jong kan en ik vond dat hij zich best goed heeft ingeleefd in de rol. Ik vind hem een lastig geval.. Hij is jong inderdaad, maar wel heel leuk en met een enorme hoeveelheid uitstraling. Sing-off deze week mag van mij gaan tussen Robin en Mathijs. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Robin: Ok. Engels zingen doet ie wel mooi, maar Nederlands niet. Heb hem nog niet zien knallen.
Baer: Nee, saai gezongen, geen 'musicalpersoonlijkheid'. Hij heeft geen goede/prettige Nederlandse uitspraak. 't Is gewoon een zingende jongen. Freek: Z'n uithaal. ![]() John: Hoe Pia naar hem keek tijdens het zingen. ![]() Roy: Omg, is hij de broer van Danny Rook? ![]() ![]() Mathijs: Haha, die kinderfoto van hem. ![]() Amir: Voor het eerst best goed ingeleefd in de rol. ![]() Hoop dat John volgende week vertrekt. ![]() |
![]() |
|
Freek heeft echt mooi gezongen (behalve die uithaal, bah). Ik kreeg bij hem echt kippenvel, juist omdat het puur z'n zang was dat emotie toonde. Z'n gezicht deed wel mee, maar dat is met zo'n emotie ook niet goed te zien en te doen.
Robin is wel een charmante jongen en ook erg mooi, maar te ingetogen voor een Joseph. Hij is wel geschikt voor een musical, maar niet zo'n energieke als Joseph. Hij mag er van mij uit volgende week, omdat hij niet past. Mathijs is opzich slecht. Misschien wel een Joseph, maar hij heeft duidelijk podiumangst en dat lijkt me toch niet echt handig. Amir is nog te jong, maar hij heeft wel goed gezongen en zich goed ingeleefd. Waarom leek zijn nummer korter dan die van de rest..? |
![]() |
|
Wat ik me afvroeg, heet Roy dan: Roy Rook?
![]() ![]() Freek vond ik niet zo, ik ergerde me aan de 'sss' die af en toe teveel siste ![]() John vind ik niet zo. Hij is zo overdreven en emoties komen niet geloofwaardig over. Ik vond Amir echt ![]() ![]() Remko was trouwens superleuk bij Paul de Leeuw. Het is jammer dat hij zijn ware persoonlijkheid niet heeft laten zien bij dit programma. Ik vind Robin niet zo. Hij heeft alleen de mazzel dat 'hoe heet die man ookweer' er ontzettend in gelooft en ik snap niet zo waarom. Mathijs heeft het toch niet helemaal. Podium-angst, hij heeft langer nodig om daarover heen te groeien denk ik. Goed dat Baer eruit is.....hoewel zijn sing-off was beter dan die van Robin.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Robin: Leuk!! Ik vind hem echt iets hebben waarmee hij je meeneemt in zijn spel, vol humor. Maar het is inderdaad wel duidelijk een showtje, ben benieuwd of hij ook een emotioneel iets over kan brengen.
Baer: Bah Freek: Super mooi gezongen, hele mooie klanken. Maar ik geloofde weinig van wat hij zong, eigenlijk alleen de eerste paar zinnen, de rest was gewoon niet zichtbaar in zijn ogen. Volgens mij omdat hij in de camera keek, dan ben je zo beperkt in je gezichtsuitdrukking. John: vooral heel veel power, maar niet de emoties die bij het nummer horen. Zeker de pijn en radeloosheid was niet echt terug te zien, hij deed veel meer alsof het woede was.. Roy: Ik vond het waardeloos. Hij klonk best zenuwachtig en hij deed het erg ongeloofwaardig. Mathijs: mooi gezongen en leuk om naar te kijken. Amir: mwah. Hij deed het leuk, maar ik geloofde het niet.
|
Verwijderd
|
In welke Paul de Leeuw aflevering zat Remko? Die van vrijdag of die van zaterdag? Ga ik het kijken op uitzending gemist, want ik ben wel benieuwd
![]() en Remko en Amir waren elkaars beste maatje, volgens hun weblogs. Gingen vaak samen uit eten en reden altijd samen naar de show en repetities toe en dergelijke en hadden schijnbaar heel veel lol. Alleen al uit die omschrijving blijkt dat we tijdens de Joseph-shows weinig van de echte Remko gezien hebben, volgens mij. |
![]() |
||
Citaat:
En bij de gewone zingt hij samen met Hein het openingsnummer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Aaw ik vond het zo lief dat Amir zo emotioneel werd van het vertrek van Remko. Hij reageerde ook nog echt zoals een kind reageert (en ik vast ook zou doen), "Maar dan zie ik hem bijna nooit meer..." <3
Amir vond ik veruit het beste zondag. Freek zong leuk, maar het werd wel een erg opgepoetste versie van Yesterday, veel minder puur ofzo. Roy vind ik erg leuk, maar zijn nummer van deze week was echt niet goed genoeg. Het was inderdaad een imitatie. John: ja ach, ik ben nog niet echt overtuigd, hoewel ik hem wel beter vind worden. Robin is volgens mij een heel leuke jongen, maar als hij zingt vind ik hem absoluut geen Joseph. Ik vergat Mathijs helemaal. En dat zegt al genoeg eigenlijk.
|||
Citaat:
Citaat:
http://www.royvaniersel.nl/
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ben fan van John, wat kan die jongen zingen.. Net als Matthijs, de rest vind ik toch wel iets minder.
|
Op het weblog kun je nu een interviewtje met Amir lezen!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Lay Down Saailly #399 Verwijderd | 500 | 30-10-2008 22:01 | |
De Kantine |
Saaievinnensoep #384 Uice | 500 | 20-10-2008 10:09 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #368 Missy | 500 | 06-10-2008 22:30 | |
De Kantine |
Honingmosterdsaai #331 Verwijderd | 501 | 03-09-2008 14:17 | |
De Kantine |
Misaairlou #228 Swlabr | 500 | 03-06-2008 21:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Honderden doden bij overstromingen op Hispaniola Joostje | 8 | 26-05-2004 15:43 |