Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2008, 11:05
Rachel
Rachel is offline
Ik vind Robin echt 100x niets :x
En ik vind het jammer dat Remko weg is
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2008, 11:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Terecht dat Hein eruit is, was een kwestie van tijd, hij was overduidelijk slechter dan de rest. Remko vond ik niet echt slecht, maar werd niet warm of koud van zijn stem, en hij had inderdaad een arrogante uitstraling. Ik ben steeds minder onder de indruk van Freek. Hij ziet er leuk uit, maar zijn stem is ook zo overdreven musical-achtig en hij acteert ook overdreven. Roy vond ik vorige week al goed, maar hij verbaasde me nu echt! Ik vind hem steeds leuker. Mathijs, tja, heb er niet zoveel mee. Amir vind ik nog steeds leuk, maar moet toegeven dat anderen hem voorbijgaan. Hij behoort niet meer tot de besten.

Ik moet steeds terugdenken aan de tweede aflevering, die met de academie. Ik was toen zeer onder de indruk van Freek en Amir. Beide zongen ze toen een stukje acapella: prachtig. Dat heb ik in de liveshows nog niet gehoord...

Leuk dat ze in het begin The Ladies' Choice zongen
Oud 22-09-2008, 18:31
cenerentola
cenerentola is offline
ik ben blij dat remko er uit is, want hij keek als of hij bezeten was voor de duivel. Nu moet Freek er nog uit, want die kijkt ook al zo eng. Ik vond Amir weer het beste. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik helemaal niet van musical houd en niet aan de overacting van de kandidaten kan wennen. De keuze van de liedjes vind ik ook twijfelachtig. En Frits Sissing komt over als een oude zuurpruim. Maar goed, ik kijk alleen maar om me op te geilen aan de hete jongens.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2008, 18:59
ChaoticBeauty
ChaoticBeauty is offline
Ik vond Roy dit keer echt goed! Hein en Remko waren zeker weten de slechtste. Vind het niet raar dat ze eruit zijn. Ik denk dat de volgende keer Freek of Robin eruit ligt. Freek is te overdreven en Robin heeft net niet helemaal een musical stem. Ik heb geen favoriet. Ik stem gewoon op de gene die de avond het beste heeft gezongen.
Oud 22-09-2008, 19:07
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik snap wel waarom Amir er nog in is. Hij is natuurlijk favoriet bij het jongere publiek, maar hij is voor zijn leeftijd écht goed. Hij leert hier zoveel van en heeft nog geen enkele keer slecht gepresteerd. Alleen zal hij het nooit halen want z'n volume is nog niet goed en hij is nog stuntelig. Je hoorde bij dat lendendoekje-gedoe (oeh, sexy hoor ) dat hij er moeite mee heeft zich direct in te leven in zijn rol en is dan nog echt een amateur.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2008, 20:19
Verwijderd
Ik vond het een leuke aflevering, veel goede optredens vond ik. John doet het nog steeds niet voor me, Mathijs probeer ik echt leuk te vinden maar hij doet me he-le-maal niks. Baer best leuk, maar geen hoofdrol. Amir ben ik benieuwd van of hij veel gaat doen met de kritieken. Robin vond ik niet zo dit keer, het raakte me niet. Roy vond ik echt enorm goed. Ik vind zijn uiterlijk geen Joseph, maar als hij zo doorgaat doet dat er niet zo toe vind.. supergoed echt. Freek vond ik weer goed, maar zie ik geen vooruitgang in.. ik wil zien dat hij iets doet met de kritieken, maar wel fokking knap op je 21e.. hell Hein terecht eruit en van Remko vond ik het zowaar erg jammer. Na zijn weblog wat gelezen te hebben, o.a. dat hij 16 kilo is afgevallen en bij de lendedoek erg nerveus was maar voor het eerst trots was op zichzelf in de spiegel, ben ik hem anders gaan zien. De arrogantie meer echt als masker.. Ik vond zijn optreden ook goed, hij gaf me kippenvel.. Ik was dus heel benieuwd wat hij nog ging doen met de kritieken en of hij die arrogante en kwallerige uitstraling kon laten vallen. Jammer dat ik daar niet achter ga komen.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2008, 08:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik denk dat de volgende keer Freek of Robin eruit ligt. Freek is te overdreven en Robin heeft net niet helemaal een musical stem.
Freek gaat er echt no way snel uit. Hij is veel te populair bij het publiek, of hij nou de beste is of niet.
Oud 23-09-2008, 08:28
Lilything
Lilything is offline
Ik blijf bij mijn eerdere opmerking:

Citaat:
Ik vind Roy leuk
Ik vond Amir leuk (maar heb zelf de musical in Londen gezien en daarbij werd de advocaat toch veel grappiger en zelfingenomener neergezet) Freek deed me wel wat. Hein eruit is terecht, hij heeft niet de vechtmentaliteit nodig voor een rol als joseph. Ik vond het voor Remko wel wat sneu, hij is duidelijk erg overtuigd van zijn eigen kunnen, maar hij heeft zijn uitstraling gewoon absoluut tegen.
Oud 23-09-2008, 16:01
Verwijderd
Tweede sing-off nog niet gezien, maar Jezus wat is Hein slecht. Blij dat ie eruit is.

Jons wenkbrauwen en lippen ergeren me om de een of andere reden.

Freeks mimiek vind ik eigenlijk heel overdreven en altijd hetzelfde. Alle gevoelens komen steeds voorbij als een soort ktringloop.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2008, 18:26
Verwijderd
Remko weg. Jammer. Hij was al heel minder arrogant deze aflevering, vond ik.

Baer en John mogen van mij eruit.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2008, 19:19
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Baer en John mogen van mij eruit.
Ja
Oud 28-09-2008, 20:34
Verwijderd
Ik vond Freek heel erg mooi zingen vandaag, maar ik was het wel heel erg met Willem Nijholt eens. Die uithaal had 'ie niet moeten doen. Maar het was wel echt mooi, maar dat is het nummer ook, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 21:05
Verwijderd
Robin - Ik vind hem overgewaardeerd. Ik vind hem best leuk zingen, best leuk acteren, best leuk eruit zien.. maar een hoofdrol moet meer zijn dan "best leuk" en hij pakt en raakt me gewoon niet.

Baer - Leuk vandaag, maar Joseph? Nee.

Freek - Wederom heel knap wat die jongen kan, maar ik zou hem heel graag eens een foutje willen maken doordat hij meer bezig is met tekst/inleving/emotie dan techniek. Eens met de kritieken, dus.. Gooi die techniek overboord en duik de emotie in, die stem volgt heus wel.

John - Verraste mij wel vandaag. Ik vond hem leuker en beter dan de andere keren, in ieder geval.. maar qua uitstraling vind ik hem niet jevanhet.

Roy - Jammer, vandaag. Ik had gehoopt dat hij me weer omver zou blazen, dan was hij mijn favoriet gaan worden. Waar ik hem in uitstraling wel nog weer vooruit vindt gaan, vond ik dit nummer gewoon niet zo indrukwekkend.

Mathijs - Nee, nee en nog eens nee. Ik vind hem nog altijd he-le-maal niks, hij mag vandaag weg van mij.

Amir - Heel knap dat hij dat zo jong kan en ik vond dat hij zich best goed heeft ingeleefd in de rol. Ik vind hem een lastig geval.. Hij is jong inderdaad, maar wel heel leuk en met een enorme hoeveelheid uitstraling.

Sing-off deze week mag van mij gaan tussen Robin en Mathijs.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 21:53
Rachel
Rachel is offline
Robin moet volgende week écht weg
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 22:26
Verwijderd
En per ongeluk wil ik Remko nog steeds terug Achteraf gezien
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 22:41
Giles
Giles is offline
Freek vond ik niet echt emotioneel over komen tijdens zijn zang.
Oud 28-09-2008, 23:24
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
En per ongeluk wil ik Remko nog steeds terug Achteraf gezien
Mja logisch
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 10:13
Verwijderd
Robin: Ok. Engels zingen doet ie wel mooi, maar Nederlands niet. Heb hem nog niet zien knallen.

Baer: Nee, saai gezongen, geen 'musicalpersoonlijkheid'. Hij heeft geen goede/prettige Nederlandse uitspraak. 't Is gewoon een zingende jongen.

Freek: Z'n uithaal. Blij dat hij minder deed met zijn gezicht dit nummer, maar ik blijf hem doch ietwat overdreven vinden. Verder zong 'ie wel goed.

John: Hoe Pia naar hem keek tijdens het zingen. Ik vind hem eng.

Roy: Omg, is hij de broer van Danny Rook? Nu zie ik toch wel de gelijkenis, al zijn ze slechts halfbroers. Hij heeft wel heel mooi gezongen, maar ja, dat was het ook, mooi gezongen.

Mathijs: Haha, die kinderfoto van hem. Hoewel hij het leukste (beter gezegd het enige leuke) nummer had, blijf ik zijn uitspraak niet mooi vinden.

Amir: Voor het eerst best goed ingeleefd in de rol. Beste optreden ook wel.

Hoop dat John volgende week vertrekt.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 10:39
Rachel
Rachel is offline
De liedjes die ze samen zingen vind ik echt leuk
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 11:15
Verwijderd
Die zijn wel leuk ja.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Freek vond ik niet echt emotioneel over komen tijdens zijn zang.
Dat was nu juist ook net even niet de bedoeling. Van mij had het zelfs nog minder gemogen. Verder eens met Dusjcrib dus, wat betreft Freek.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 15:32
duivelaartje
duivelaartje is offline
Freek heeft echt mooi gezongen (behalve die uithaal, bah). Ik kreeg bij hem echt kippenvel, juist omdat het puur z'n zang was dat emotie toonde. Z'n gezicht deed wel mee, maar dat is met zo'n emotie ook niet goed te zien en te doen.

Robin is wel een charmante jongen en ook erg mooi, maar te ingetogen voor een Joseph. Hij is wel geschikt voor een musical, maar niet zo'n energieke als Joseph. Hij mag er van mij uit volgende week, omdat hij niet past.

Mathijs is opzich slecht. Misschien wel een Joseph, maar hij heeft duidelijk podiumangst en dat lijkt me toch niet echt handig. Amir is nog te jong, maar hij heeft wel goed gezongen en zich goed ingeleefd. Waarom leek zijn nummer korter dan die van de rest..?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 18:41
Lilything
Lilything is offline
Wat ik me afvroeg, heet Roy dan: Roy Rook? Ik vond dat nummer altijd irritant, maar naar hem bleef ik kijken, ik vind hem gewoon erg leuk. Hij zou best een Joseph kunnen worden als hij zijn haar donker zou verven

Freek vond ik niet zo, ik ergerde me aan de 'sss' die af en toe teveel siste en inderdaad die uithaal was het niet.

John vind ik niet zo. Hij is zo overdreven en emoties komen niet geloofwaardig over.

Ik vond Amir echt En ik vond de emotie bij hem het oprechtste overkomen. Ook leuk dat 'gegrrrrrrepen', leuk. Schattig hoe emotioneel hij was over het afscheid van Remko.

Remko was trouwens superleuk bij Paul de Leeuw. Het is jammer dat hij zijn ware persoonlijkheid niet heeft laten zien bij dit programma.

Ik vind Robin niet zo. Hij heeft alleen de mazzel dat 'hoe heet die man ookweer' er ontzettend in gelooft en ik snap niet zo waarom.

Mathijs heeft het toch niet helemaal. Podium-angst, hij heeft langer nodig om daarover heen te groeien denk ik.

Goed dat Baer eruit is.....hoewel zijn sing-off was beter dan die van Robin.
Oud 29-09-2008, 18:57
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ik vond Amir echt En ik vond de emotie bij hem het oprechtste overkomen. Ook leuk dat 'gegrrrrrrepen', leuk. Schattig hoe emotioneel hij was over het afscheid van Remko.
Ja, volgens mij waren Remko en Amir best wel goede maatjes. Het is misschien hem allemaal wat heftiger dan de rest, want hij is ook nog zo jong en dan al zulke dingen presteren en al een beetje in dat wereldje tussen al die oudere jongens/jongemannen. Ik zou dat denk ik ook nog best lastig vinden. Snoesje is het .
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 19:29
Balance
Balance is offline
Robin: Leuk!! Ik vind hem echt iets hebben waarmee hij je meeneemt in zijn spel, vol humor. Maar het is inderdaad wel duidelijk een showtje, ben benieuwd of hij ook een emotioneel iets over kan brengen.

Baer: Bah

Freek: Super mooi gezongen, hele mooie klanken. Maar ik geloofde weinig van wat hij zong, eigenlijk alleen de eerste paar zinnen, de rest was gewoon niet zichtbaar in zijn ogen. Volgens mij omdat hij in de camera keek, dan ben je zo beperkt in je gezichtsuitdrukking.

John: vooral heel veel power, maar niet de emoties die bij het nummer horen. Zeker de pijn en radeloosheid was niet echt terug te zien, hij deed veel meer alsof het woede was..

Roy: Ik vond het waardeloos. Hij klonk best zenuwachtig en hij deed het erg ongeloofwaardig.

Mathijs: mooi gezongen en leuk om naar te kijken.

Amir: mwah. Hij deed het leuk, maar ik geloofde het niet.
Oud 29-09-2008, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Wat ik me afvroeg, heet Roy dan: Roy Rook?
Dat is ook het eerste waar ik aan dacht.
Ik ga ervanuit van niet, daar ze niet dezelfde vader hebben.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 19:31
Verwijderd
In welke Paul de Leeuw aflevering zat Remko? Die van vrijdag of die van zaterdag? Ga ik het kijken op uitzending gemist, want ik ben wel benieuwd

en Remko en Amir waren elkaars beste maatje, volgens hun weblogs. Gingen vaak samen uit eten en reden altijd samen naar de show en repetities toe en dergelijke en hadden schijnbaar heel veel lol. Alleen al uit die omschrijving blijkt dat we tijdens de Joseph-shows weinig van de echte Remko gezien hebben, volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 20:51
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
In welke Paul de Leeuw aflevering zat Remko? Die van vrijdag of die van zaterdag? Ga ik het kijken op uitzending gemist, want ik ben wel benieuwd
Mooi! Weer De Leeuw, the warming up; rond de 39e minuut (niet zo'n leuk liedje hoor, haha)
En bij de gewone zingt hij samen met Hein het openingsnummer
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 21:52
Giles
Giles is offline
Hmm ja, ik neem het ook niet genoeg op dan.
Oud 30-09-2008, 11:08
Verwijderd
Ben ik dan de enige die John heel leuk vind?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 12:34
Verwijderd
Ik denk het. Ik vind hem echt een arrogante kwal met truukjes. Freek ik ook wel van de truukjes (terwijl hij die helemaal niet nodig heeft, weet ik), maar ik vind hem innemend, en dat vind ik John allesbehalve.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 13:23
Verwijderd
John is oud.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 16:04
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
en Remko en Amir waren elkaars beste maatje, volgens hun weblogs. Gingen vaak samen uit eten en reden altijd samen naar de show en repetities toe en dergelijke en hadden schijnbaar heel veel lol. Alleen al uit die omschrijving blijkt dat we tijdens de Joseph-shows weinig van de echte Remko gezien hebben, volgens mij.
ja, erg jammer!
Oud 30-09-2008, 20:15
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Ben ik dan de enige die John heel leuk vind?
Nee, ik ook. Alleen kijk ik niet meer naar dit programma.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 23:40
cenerentola
cenerentola is offline
ik heb het gemist, wie moest er uit? ben nog steeds voor amir
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 10:14
Verwijderd
Baer.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 10:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aaw ik vond het zo lief dat Amir zo emotioneel werd van het vertrek van Remko. Hij reageerde ook nog echt zoals een kind reageert (en ik vast ook zou doen), "Maar dan zie ik hem bijna nooit meer..." <3

Amir vond ik veruit het beste zondag. Freek zong leuk, maar het werd wel een erg opgepoetste versie van Yesterday, veel minder puur ofzo. Roy vind ik erg leuk, maar zijn nummer van deze week was echt niet goed genoeg. Het was inderdaad een imitatie. John: ja ach, ik ben nog niet echt overtuigd, hoewel ik hem wel beter vind worden. Robin is volgens mij een heel leuke jongen, maar als hij zingt vind ik hem absoluut geen Joseph.

Ik vergat Mathijs helemaal. En dat zegt al genoeg eigenlijk.
Oud 01-10-2008, 11:05
Giles
Giles is offline
John is toch die met het slierthaar?
Oud 01-10-2008, 11:32
Verwijderd
Slierthaar?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 11:41
Verwijderd
Citaat:
John is toch die met het slierthaar?
Nee dat is Mathijs. John heeft krulachtig haar.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 13:22
Rachel
Rachel is offline
Ik vind John ook leuk
Freek &. John
Ik baal nog steeds dat Remko eruit is
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 14:50
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Wat ik me afvroeg, heet Roy dan: Roy Rook?
Citaat:
Dat is ook het eerste waar ik aan dacht.
Ik ga ervanuit van niet, daar ze niet dezelfde vader hebben.
ik ben erachter, hij heet Roy van Iersel (wat een super mooie naam trouwens!!)

http://www.royvaniersel.nl/
Oud 01-10-2008, 15:59
Verwijderd
Ik snap niet helemaal wat je mooi kan vinden aan die naam. Van Iersel is zo'n beetje de meest standaard boerenachternaam die je kunt bedenken en Roy vind ik echt in het rijtje foute aso-namen passen.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 22:01
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Ik snap niet helemaal wat je mooi kan vinden aan die naam. Van Iersel is zo'n beetje de meest standaard boerenachternaam die je kunt bedenken en Roy vind ik echt in het rijtje foute aso-namen passen.

Ik ben fan van John, wat kan die jongen zingen.. Net als Matthijs, de rest vind ik toch wel iets minder.
Oud 02-10-2008, 07:56
_Marije_
_Marije_ is offline
Op het weblog kun je nu een interviewtje met Amir lezen!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Ik vind John ook leuk
Freek &. John
Ik baal nog steeds dat Remko eruit is
Jaaa, John en Freek Ik ben het verder ook allemaal met je eens geloof ik, ik vond het ook onterecht dat Remko eruit was, en ik wacht tot Robin eruit gaat.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2008, 14:13
Rachel
Rachel is offline
Ik ben benieuwd naar de liedjes!
Allemaal Nederlandstalig en dan moeten ze ook in een trio zingen

Freek, John en Mathijs & Roy, Amir en Robin.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2008, 17:15
Verwijderd
Ik ken de meeste van die liedjes niet en sommigen klinken heel stom, maar ze maken er vast wat van
Met citaat reageren
Oud 03-10-2008, 22:06
Giles
Giles is offline
Citaat:
Nee dat is Mathijs. John heeft krulachtig haar.
Oh ja Matthijs.
Oud 04-10-2008, 10:19
Verwijderd
Freek imo is de beste
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten