Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Morgan nickchange
![]() Ontopic: hmm ik moet me inhouden om hem niet te smsen. Maar ik wil 'm niet afschrikken natuurlijk, dus ik doe het braaf niet. ![]() En over mannen die denken dat samenwonen hetzelfde is als vrijheid opgeven: wat voor beeld hébben die van samenwonen? Het is toch JUIST handig? |
![]() |
||
Citaat:
Wat OT best raar is, want de vanzelfsprekende stroom aan sociale contacten is even wat minder. Ik heb nog wel veel contact met mensen en maak afspraken, maar in Maastricht had ik altijd wel mensen om me heen en was dat niet eens nodig. 't is ook wel verfrissend eigenlijk, ik merk nu wie ik echt graag wil zien. En daar hoort hij natuurlijk bij, hoewel ik nog even moet wennen aan het doordeweeks bellen-elkaar zien in het weekend. Ik ben niet zo goed in bellen. Gelukkig ben ik wel heel erg goed in hem zien ![]()
|
@rockaholic: nogmaals veel sterkte
@stout: Je kende dat meisje blijkbaar niet erg goed maar probeer toch de tijd te nemen zoiets als dit een plaatsje te geven want mja gelukkig word je ni alle dagen met moord geconfronteerd. Het valt ook niet te begrijpen, waarom vermoorden mensen elkaar? Die vraag stel ik mij elke keer als ik weer eens wat hoor opt nieuws. Maar al haat je iemand nog zo erg, eer je iemand vermoord/neersteekt oid steek je toch een grens over die je niet zomaar oversteekt lijkt me.
||
Citaat:
En waarom ik dacht dat ik zwanger was: ik was weer heel moe en misselijk en m'n borsten knalden bijna uit elkaar ![]() En nee, tis niet erg om 'zwanger' te zijn. 90% van de bevruchtingen gaat mis, vóórdat je overtijd bent (als je geen voorbehoedsmiddelen gebruikt dan he?). Nadat je overtijd bent is dat nog 10 a 15% Ik weet wel dat ik t niet zwanger noem, voordat er uberhaupt een positieve test is, anders blijf je bezig... ![]() Maar goed, tis dus absoluut niet vreemd als er wél een bevruchting plaatsvindt, maar geen innesteling. Of wel een innesteling, maar die gaat meteen weer fout. t Wordt pas vervelend als je herhaald een miskraam hebt (dat wil dus zeggen: tussen de 4 en de 12 weken ofzo). En zelfs dat is 1, 2 of 3 keer nog niet uitzonderlijk. En ik heb er pas 1 gehad, dus ik ben nog lang niet zover dat we aan onderzoek moeten. Oh en @ jouw verhaal: had er overheen gelezen, maar wat heftig! Kan me voorstellen dat je daar goed kapot van bent! Sterkte...
|
Verwijderd
|
@Rockaholic: Dat lijkt me inderdaad heel raar. Misschien wil je het nu niet horen, maar mensen zijn veerkrachtiger dan je denkt. Ik hoop dat je vader de kracht vind. Sterkte ermee meid
![]() ot: Het is wel raak hier de laatste tijd. Ik heb gisteren, gewoon voor de fun eens opgeschreven wat er allemaal binnen een maand is gebeurd. Oom dood, buurman dood, vader failliet, moeder minder werken, en gisteren is met spoed de blinde darm van mijn zusje er uit gehaald. Om half 4 zat ze bij de huisarts, om half 9 kreeg ik een telefoontje dat ze onder het mes ging. Verder gaan er veel relaties uit en voel ik me een beetje slecht. Gelukkig heb ik wel lieve vriendinnetjes en een lief vriendje. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Offtopic:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Whaaa, m'n nieuwe huisgenoot is echt extreem leuk. Gelukkig heeft ie wel een vriendin, anders stond ik niet voor mezelf in ![]() |
![]() |
|
Ben je even 2 weken met vakantie, hebben ze het forum bij terugkomst wéér verandert
![]() Anyway, ben dus weer terug. Moet werkelijk alles nog na gaan lezen, dus dat ga ik lekker op m'n gemak doen de komende dagen, want we hebben gewoon nog lekker tot maandag vakantie ![]() We hebben ook echt een super fijne vakantie gehad, veel mooie en leuke dingen gezien en gedaan en vooral alle avonden buiten bij een klein vuurtje, rosé erbij en de onwijs fijne gesprekken waren helemaal goed. Hmm ja, deze vakantie heeft ons veel goeds gebracht en ik ben heel gelukkig zo met hem ![]() En nu lekker lezen! Alle reacties op spannende dingen die ik hier gemist heb, volgen nog ![]()
||
Citaat:
gister ging helemaal zoals ik hoopte ![]() maar jeez, alsof iedereen het wist dat ik even 3 dagen 'vrij' was. 2 keer uit gevraagd en een jongen die ik vaag kende vroeg opeens mn nr. 1 daarvan is best leuk, maarja he helaas! |
![]() |
|
Ik ben weg van ahar, maar ik mail d´r nu wel veel. Dat is fijn, want anders moet ik 3 weken (24 dagen) zonder nieuws van het thuisfront. Hoewel ik gelukkig scholieren.com ook heb om me nog een beetje Nederlands te wanen. Hier spreken ze alleen maar Spaans, Engels en Frans 8-). Anyway, ik heb al wel zin om haar meer te zien
||
Citaat:
Offtopic: ja, dat snapte ik wel ![]() OT: Aaah, so happy. Tickets naar Bali zijn geboekt! ![]() ![]()
||
Citaat:
OT: Damn, ook wel apart om zoiets te bespreken in de metro tijdens spitsuur... Maar goed, we gaan dit samen oplossen en ik zal 'm waar ik kan helpen. Het raakt me allemaal wel meer dan ik dacht, dat is wel duidelijk. Klote om te zien hoe iemand van wie je houdt zo in de knoop te zien. Mjah. Oh, en ik moet vriendinnetjes gaan inplannen, anders wordt 't nooit wat! ![]()
|
Meh, mijn lichaam heeft besloten dat het die leuke studiegenoot écht wil. En daardoor zit ik heel ongemakkelijk in de collegebank naast hem steeds
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hier is het iig weer vaag. Vond het allemaal wel prima, tot een vriendinnetje vanmiddag over zaterdag begon. Haar vriendje had zondag met iemand anders een beetje tegen hem zitten geinen dat hij overduidelijk bezig was me te zoenen. Dat hadden ze zaterdagavond ook al bij mij gedaan en ik kon er wel om lachen, maar hij blijkbaar niet echt: hij heeft alleen maar lopen zeggen dat hij echt niet vond dat daar grapjes over gemaakt moesten worden, ed. Het is dus blijkbaar een gevoelig onderwerp bij hem ofzo. Ik snap er iig helemaal niks van ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
gisteren samen fijn luxe gekookt en kaarsjes s avonds, het is fijn om dichter bij elkaar te wonen en zoals vanmiddag elkaar zomaar tegen te komen en even een ijsje doen samen<3 er is zoveel veranderd en nu, we zijn 21maanden en twee weken samen en ook dat is wennen, dat we niet meer heel erg verliefd zijn maar wel van elkaar houden. Ze is zo lief en leuk en mooi ^^:$
|
![]() |
|
De moeder van een (vroegere) vriendin is overleden. Ik hoorde het gisteren van een goede vriendin van me en vandaag kreeg ik een rouwkaart. Ik ben er helemaal stil van. Ik denk dat ik vandaag een kaart op de bus doe, maar ik weet niet wat ik moet schrijven..
edit: kaart is verstuurd. ![]() Laatst gewijzigd op 11-09-2008 om 15:26. |
![]() |
|
Verwijderd
|
^ precies wat je hier nu schrijft. Dat je het ontzettend erg vind voor haar en haar familie, dat woorden tekort schieten om zoiets te omschrijven of steun te bieden. Vaak is het niet eens de tekst die op het kaartje staat, maar veel meer dat je het kaartje stuurt, dat je laat merken dat je aan hen denkt. Tenminste, dat is mijn ervaring.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Gaat eigenlijk wel redelijk met me ook al is t uit. Ik ben zo blij dat we gewoon nog normaal contact hebben en dat dat waarschijnlijk wel voor altijd blijft. Ik hoef ook niet zo nodig gelijk weer iets nieuws, eerst maar es de relatie met m'n scriptie op de goede weg helpen!
|
![]() |
||
Citaat:
|
Hmm vriendje spreek ik weinig, maar verder gaat het gewoon goed tussen ons.
Ik mis mijn vriendinnen heel erg, grr stomme zittenblijver die ik ben. Ze zitten allemaal in Groningen en Delft en Utrecht en ik spreek en zie ze zo weinig. Net even gebeld met de één (yay, we gaan samen naar ilovetechno<3) en met een ander bijna een uur geskypet, wat echt superleuk was want dan 'zie' je iemand toch weer eventjes. ![]() Vanavond lekker met de brownies die nu in de oven staan in bed een slechte film kijken. ![]() ![]()
|
Hm ik voel me vreemd en gelukkig. Heb al afscheid genomen van een goede vriendin en vandaag voor het laatst (nouja voorlopig) gewerkt en ik vind het allebei NIET leuk. Maar tegelijk heb ik ook heeeeeel veel zin om te gaan, omg ik ga al over 2 weken
![]() Maargoed ga nog wel allemaal leuke dingen doen voordat ik ga, zo sporten met 1 vd beste vriendinnetjes en daarna uit! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ dusjcrib dingetje is terug, ja.. zie haar misschien morgen |
![]() |
|
|