Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb net ellendig hard gesport. In de regen en de storm en de kou en de weetikveel. En de tegen de wind in naar huis fietsen terwijl voor de rest iedereen met de auto was. Je kent de ellende wel ;x
|
Verwijderd
|
Goedemorgen.
Dat was me weer een leuk avondje in 013. Ik heb me suf gedanst, en we hadden van die achterlijke discobrillen gekocht (met van die streepjes), dus liepen we daar met z'n tienen met die brillen op rond. Ik vond het eerst een beetje kut, maar het was toch wel leuk, want we hadden heel veel aanspraak enzo, iedereen wilde onze brillen op. Foto's komen vast ook nog wel een keer. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Die brillen zijn ook achterlijk, maar het was wel grappig.
![]() Nog even over alcohol (het zal ook eens niet); ik had niet zo veel gedronken, maar ik kom er net wel achter dat ik meer had gedronken dan ik dacht (want ik heb minder muntjes over dan verwacht) en dat is dan toch een beetje gek... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Lucky nooit drinken?
![]() Ik vind het altijd vervelend als mensen voor mij gaan betalen. Meestal doen we gewoon dat iedereen een rondje geeft, maar als je met tien bent is dat een beetje overdreven, en we hadden toch muntjes, dus gaven we gewoon steeds één iemand allemaal een muntje. Ook prima. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En nu zeggen mijn ouders doodleuk, als ik zeur over dat ik altijd veel vroeger thuis moest zijn dan mijn zusjes nu moeten; "Ja, maar jij ging ook nooit uit". Ja, maar hoe komt dat, denk je? En nu ga ik iedere week wel één of meerdere keren. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|