Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2008, 15:06
Verwijderd
Je bent een paar dagen weg?
Advertentie
Oud 17-10-2008, 15:37
Verwijderd
Ik moet nu ook zo mijn stem uitbrengen. We hebben een aantal verdachte personen, maar ik vind het belangrijk dat de geliefden ook snel gepakt worden.

Daarom stem ik op Hanneke.

En of ik zondag mijn stem kan uitbrengen weet ik ook nog niet. Heb een verjaardag en geen idee wat het plan dan is. Ik ga het wel proberen, maar kan niets beloven.
Oud 17-10-2008, 15:41
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh, trouwens, ik ga morgenochtendvroeg naar Parijs en ik kom pas woensdagavond weer terug. Dan kan ik geloof ik twee keer niet stemmen. Toch?
Ik denk ook niet dat er internet is in het hotel. Is dat een groot probleem?
Oud 17-10-2008, 15:43
Verwijderd
twee keer niet stemmen mag.
Oud 17-10-2008, 15:44
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
fijn! Moet ik dat nog doorgeven aan de spelleider?
Oud 17-10-2008, 15:47
Verwijderd
Le-zen:

Citaat:
Iedere deelnemer, behalve de weerwolven, moet stemmen. Na 2 rondes achter elkaar niet te hebben gestemd krijg je een waarschuwing van de Spelleider. Als je 3 rondes niet hebt gestemd krijg je een zogenaamde 'rode kaart' en mag je het volgende spel niet meedoen.
Als je niet kan stemmen, moet je de spelleider pm-en waarom je niet kan stemmen of niet hebt gestemd.
Oud 17-10-2008, 15:49
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Le-zen:
Waarom, als het voor me wordt beantwoord? Kost minder tijd hoor.
Oud 17-10-2008, 17:39
Verwijderd
Ik stem wel op Barabas, die heeft al 2 stemmen, en Dabo nog geen, en ik vind ze beiden even verdacht.
Oud 17-10-2008, 17:42
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Update:

Hanneke
Uice
Barabas
Matige_muis
Heksjuh

Katje
Daboman

Light fighter
Hanneke
Absinthe
Lucky Luciano

Barabas
Mr Soija
Fizzle-fluffy
Katje
Hanneke

Mr Soija
Light fighter

Nog onbeslist
AllureV
Krynn
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 17-10-2008 om 18:42. Reden: Hanneke wisselt, +heksjuh
Oud 17-10-2008, 18:03
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Waarom gaat opeens iedereen weg?

Voor alle mensen die denken een stemronde te gaan missen. Je mag ook jouw stem van te voren doorgeven, maar het is niet de bedoeling dat iedereen dat gaat doen. We houden precies bij wie wel en wie niet stemt. Als je twee rondes niet stemt, krijg je meteen een waarschuwing. Drie keer niet stemmen, is een rode kaart.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 17-10-2008, 18:09
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Zoals het er nu uitziet kan ik beter voor Barabas gaan, omdat dan de kans kleiner is dat ik eruit ga
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 17-10-2008, 18:26
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Sorry voor mijn inactiviteit! Ik ben pas net thuis en heb niet zoveel tijd om bij te lezen.
Ik stem op Hanneke.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 17-10-2008, 19:48
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
The following takes place between 3 am and 4 am...

Julius sprong overeind en zette de achtervolging in. Hij rende het trappenhuis in en keek over de reling. Matige Muis was één verdieping lager dan hij. Hij begon van de trap af te sprinten. Langzaam maar zeker begon Julius in te lopen: hij was net een tikje sneller. Op de tweede verdieping was hij vlak achter zijn prooi. Toen besloot Julius dat het tijd was voor een wanhoopsdaad. Hij wierp zich letterlijk van de trap af tegen Matige Muis aan. Deze verloor zijn evenwicht en beide rolden van de trap af en vielen een verdieping lager op de grond. Julius kwam versuft overeind en zag dat zijn vijand ook al overeind was gekomen. Hij kon nog net een harde vuistslag ontwijken. Meteen haalde hij zelf uit en ramde hij Matige Muis vol in zijn maag. Deze sloeg dubbel. Hiervan maakte Julius gebruik door een knietje in zijn gezicht te plaatsen. Matige Muis viel versuft op de grond. Meteen haalde Julius zijn handboeien tevoorschijn en ketende hij de handen van Matige Muis op zijn rug. Deze begon luid te vloeken, maar kon geen kant meer op. Toen pakte Julius zijn telefoon en drukte hij het nummer van CTU in. ‘Katje? Almeida hier. Ik ben nu in het ziekenhuis. Ik heb zojuist een moordenaar opgepakt die een meisje probeerde te vermoorden.’ ‘Goed werk’ zei Katje. ‘Breng die kerel naar CTU voor ondervraging. Ik stuur een andere agent naar het meisje toe, misschien kunnen we er zo achter komen waarom ze haar dood willen hebben. Is agent Minke al ontslagen uit het ziekenhuis?’ ‘Ja’ zei Julius. ‘Ok’ zei Katje. ‘Dan stuur ik haar wel naar dat meisje toe.’
Net toen Katje de telefoon had weggelegd ging deze meteen weer af. ‘Katje, Bauer hier. Ik achtervolg momenteel de terroristen in een zwarte Sedan. Hebben jullie de auto op satelliet?’ ‘Ja’ bevestigde Katje. ‘Barabas werkt eraan. Zorg dat je voldoende afstand houdt van die auto, als ze je doorkrijgen, zullen ze niet naar hun schuilplaats rijden’ ‘Doe ik’ zei Joost. ‘Wacht, ze gaan nu de hoek om. Ze zijn zojuist een garage binnen gereden.’ Op dat moment klonk de stem van Luciano door de telefoon. ‘Bauer, blijf daar wachten, maar verlies de ingang van die garage niet uit het oog. Ik stuur een SWAT-team naar je toe. We weten niet hoeveel terroristen daar binnen zitten, dus ik wil niet dat je daar in je eentje naar binnen gaat. Luciano uit.’
Barabas was druk aan het werken op zijn computer. Hij had drie monitors voor zich staan. Op een computer was hij bezig met het verkeersnetwerk te beïnvloeden, op een andere met behulp van een satelliet een garage te doorzoeken en op de derde was hij Morrowind aan het spelen. Hij was net verwikkeld in één van de belangrijkste eindbaasgevechten van het hele spel en hij stond op het punt om te winnen. Iets wat nog niet zo heel veel mensen voor elkaar hadden gekregen. Plotseling werden al zijn beeldschermen zwart en kwam er een geel pacmanpoppetje op te staan met de woorden ‘you’re busted’. ‘Verdomme, niet nu’ vloekte Barabas. Op dat moment ging zijn speakerlampje knipperen. Gefrustreerd ramde hij op de knop. ‘Barabas, ik wil nu alle informatie. Als je het nu nog niet hebt, ben je maar een waardeloze nerd’ schreeuwde Luciano boos door de speaker. Dit was de druppel die de emmer deed overlopen voor Barabas. Met tranen in zijn ogen rende hij naar de kelder van het CTU-gebouw. Zonder een seconde na te denken, trok hij de gifkast van Daboman open. Hij pakte een paar willekeurige flessen en zette deze omstebeurt aan zijn mond. Na een paar minuten begon hij zich duizelig te voelen en hij zakte levenloos op de grond.

3.58…3.59…4.00

Spelers
1. Krynn
2. matige_muis
3. VeGs (tovenaar)
4. Absinthe
5. AllureV
6. Sherco (ziener)
7. Pippeloen (dorpeling)
8. Lucky Luciano
9. Light Fighter
10. Daboman
11. Mr Soija
12. Katje
13. sterrenmeisje (dorpeling)
14. Heksjuh
15. Hanneke
16. Basjeeh (leerling(ziener))
17. Barabas (dorpeling)
18. Uice
19. fizzle-fluffy
20. ~~Fantôme~~ (weerwolf)
21. *Miekjuh* (dorpeling)
22. Kunst (cupido)

Opgehangen
Opgegeten

Er is weer een dorpeling dood. Het wordt tijd dat de dorpelingen eens het heft in handen nemen, maar het eerst nog de beurt aan de wolven. Deze mogen een smakelijk hapje uitkiezen, die ze morgen na 20.30 uur kunnen oppeuzelen.


En!! Voor de liefhebbers: Alle verhalen en uitslagen VAN DIT SPEL op een rijtje!! Met als thema '24', de tvserie.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 17-10-2008, 20:01
Verwijderd

Jammer dat ik er uit ben, succes!
Oud 17-10-2008, 20:10
Verwijderd
Sukkels.
Oud 17-10-2008, 20:11
Verwijderd
Oud 17-10-2008, 20:13
Verwijderd
Dit zegt overigens wat over het rijtje Hanneke-stemmers, natuurlijk...
Barabas valt af. En zowel Juice, Matige Muis, als Heksjuh heb ik nog niet kunnen betrappen op verdacht gedrag.. Maar van die drie zou ik dan toch het eerst voor de stille Heksjuh gaan. In m'n hoofd houden voor de volgende ronde...
Oud 17-10-2008, 20:18
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ohjee, Barabas heeft zelfmoord gepleegd!
Oud 17-10-2008, 21:45
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Dit zegt overigens wat over het rijtje Hanneke-stemmers, natuurlijk...
Barabas valt af. En zowel Juice, Matige Muis, als Heksjuh heb ik nog niet kunnen betrappen op verdacht gedrag.. Maar van die drie zou ik dan toch het eerst voor de stille Heksjuh gaan. In m'n hoofd houden voor de volgende ronde...
Of Krynn of AlureV stemde ook op Barabas.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 17-10-2008, 21:52
Verwijderd
Of jij probeert je geliefde te beschermen.
Oud 17-10-2008, 21:55
Krynn
Krynn is offline
Soija, zo'n beetje alles wat jij over mij zegt op pagina 1 is waarom ik jou verdacht ben gaan vinden. Je versjteert stemlijstjes in mijn ogen, punt. Welles-nietes is alleen zo'n stom spelletje...geen zin in.

Twee nieuwe toevoegingen though:

Citaat:
Ik moet nu al stemmen trouwens ...morgen vroeg op, lange dag, elders slapen, en dan nog een lange dag.

Als ik niet gevroten word, noteer dan maar een stem voor Soija.
Waarom heb je mijn stem niet meegenomen in je stemlijstje?

En dan die theorie van je, waarin ik verrader ben, en drie anderen die niet onvoorwaardelijk op Fantome stemden wolf moeten wezen.

Fantome is altijd een actief theorieën postende speler, vind je het heel erg dat ik even naging of de ziener haar echt verdacht maakte of alleen maar uitpeilde? Hij heeft namelijk wel tegen meer mensen lopen schoppen, ondergetekende inclusief.

Maar: denk je nou echt dat alledrie de wolven hun medewolf gaan lopen verdedigen? Er is dusdanig massaal op Fantome gestemd dat het veiliger is ietwat laat mee te schapen, dan afwijkend te stemmen. Kijk immers maar wat een heksenjacht er nu op diegenen ontstaan is: Barabas is al (onschuldig!) gehangen, light fighter verdacht, en Daboman ook.

Nou ben ik het met Daboman wel eens. Da's niet echt om z'n afwijkende stemgedrag, maar meer omdat hij (kinderachtigjes?) voor Katje gaat terwijl er, in mijn ogen, zo veel verdachtere mensen waren om uit te kiezen, maar ik schat de wolven wel wat slimmer in dan en masse een toch wel vrij verdoemd iemand proberen te redden.

Citaat:
Dit zegt overigens wat over het rijtje Hanneke-stemmers, natuurlijk...
Barabas valt af. En zowel Juice, Matige Muis, als Heksjuh heb ik nog niet kunnen betrappen op verdacht gedrag.. Maar van die drie zou ik dan toch het eerst voor de stille Heksjuh gaan. In m'n hoofd houden voor de volgende ronde...
Jeu! Helemaal mee eens.

Wat ik ook in m'n hoofd hou is dat de mensen die buiten de Hanneke- en Barabaslijstjes staan een extra stemmetje op Barabas kunnen hebben doorgegeven om zo de mensen in de Hanneke-lijst verdacht te maken. Omdat die drie idd nog helemaal niet verdacht zijn, ofzo. We hebben de verrader en de heks allebei nog rondstruinen

Maar, wat ik nu, op dit moment, nog veel liever wil, is de geliefden er uit, want als je het hebt over versjteeren van stemlijstjes...hoe minder mensen er over blijven hoe zwaarder dat gaat wegen. En, theoretisch gezien, als ze allebei wolf mochten zijn, dan winnen ze al als we nu de derde wolf opknopen.

Oh bah. Ben ik het toch nog ergens helemaal met Soija over eens.

*gaat de verhalen lekker lezen*
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 18-10-2008, 10:31
Lethe
Lethe is offline
Mensen, excuses voor het feit dat ik gister niet gestemd heb. Ik ben niet op internet geweest en was ervan overtuigd dat het eetronde was (stom, ik ziet niet goed in het spel deze keer).
Maar goed, tijd voor een theorie.

Ik heb alles (vluchtig) doorgelezen en ik heb het vermoeden dat Daboman en Light Fighter wolf zijn. Daboman omdat hij Fantoom wilde beschermen toen iedereen voor Fantoom ging en Light Fighter omdat ze een theorie verzon die Fantoom vrij zou kunnen pleiten. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze Fantooms post echt niet verdacht vond, dat ze ernaast zat dus. Bij Daboman twijfel ik daar aan (of beter gezegd: weet ik vrijwel zeker dat dat niet zo is), omdat hij heel stellig was. Daarom is hij verdachte nummer één voor mij.
__________________
Nice
Oud 18-10-2008, 17:27
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Hmm tja, ik zag het al mijlenver aankomen dat de mensen die niet linea recta voor fantome gingen, nu als een rij dominostenen omgaan. Het eerste onschuldige slachtoffer is al gevallen. Grappig hoe iedereen nu 1 klein dingetje bedenkt dat zogenaamd de doorslag geeft, om mij, light fighter en in mindere mate krynn toch maar te kunnen verdenken. Hoewel die verdenking van sommigen oprecht aanvoelt (hanneke, allureV), voelt hij bij anderen nogal geforceerd (krynn, katje).

Krynn, vind je het echt niet vreemd dat katje me een zorgvuldige speler vindt en me vervolgens toch op basis van 1 voorval hoog in haar verdachtenlijst zet?

Verder heb ik me kennelijk niet zo goed uitgedrukt. Ik heb nooit beweerd dat fantome onschuldig is, ik heb slechts de mogelijkheid opengehouden dat het een set-up was. Ik vind fantome oprecht een heel leuke speelster, maar mr soija deed me met zijn opmerking herinneren aan het feit hoe frustrerend het is om als dode ziener toe te moeten kijken hoe je "laatste wens" niet wordt uitgevoerd.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 18-10-2008, 21:01
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
The following takes place between 4 am and 5 am...

Krynn en Hanneke waren inmiddels al een hele tijd de stad door gereden en enkele discotheeks afgeweest opzoek naar hun dochters. 'Waar zijn ze nu toch?', vroeg Krynn steeds bezorgder. 'Ik vind het geen geruststellend teken dat ze hun telefoons niet opnemen', zei Hanneke, 'misschien is er wel iets ernstigs gebeurd..'. 'Zeg dat toch niet!, riep Krynn geirriteerd. 'Misschien moeten we ziekenhuizen afgaan, als we ze niet snel vinden', stelde Hanneke voor. Ze sloeg linksaf me de auto, richting het dichtstbijzijnde ziekenhuis. Er waren drie grote in de stad.

Toen de rust weer een beetje was wedergekeerd, na het chaotische gerondren van de bewakers na zijn ontdekte ontsnapping, besloot TopDrop zich uit zijn schuilplaats te wagen. Hij kroop uit het ventilatieding waar hij zich in had verstopt. Met de Kalashnikov stevig in zijn handen sloop hij verder door de fabriekshal. Hij probeerde te bedenken waar hij kon zijn. Hij bekeek aandachtig alle dozen en tonnen en andere zooi die allemaal in de stellages lag. Misschien zaten er nog labels op met adressen of merken. Op wat serienummers na, waar hij verder toch niks mee kon, vond hij niks. 'Raar', vond hij. Het wees er wel op dat hij te maken had met een goed georganiseerde terroristenbende. Hij kwam een deur tegen en opende deze. Er bevond zich een vrij lange gang. Hij waagde het erop. Opeens zag hij een deur met een bordje 'authorized personnel only'. 'Hier zou weleens iets interessants te vinden kunnen zijn', dacht hij. Hij voelde aan de deur. Deze zat niet op slot. Hij ging naar binnen. Het eerste wat hem opviel was een schoolbord met arabisch uitziende notities. Ook hingen er allerlei kaarten van Amerika aan de muren met stipjes en streepjes en gekleurde gebieden. Hij kon zo snel niet zien wat het allemaal voor moest stellen. Ook stond er een computer. Hij ging erachter zitten en hij geloofde zijn ogen niet!

Fizzle werd wakker. 'Aaaahh, mn hoofd!', dacht ze, 'waar ben ik?'. Toen ze haar eigen vertrouwde plafond van thuis niet zag, probeerde ze zich te herinneren waar ze dan wel was. 'Ah, je bent wakker', zei een stem. Het was Soija. Hij keek haar aan. Opeens wist Fizzle alles weer. 'Waar is Allure?', vroeg ze. 'Daar is voor gezorgd', zei hij. 'Wie ben je echt, en waarom doe je dit?', vroeg Fizzle. 'Aangezien je nu niet meer zult kunnen ontsnappen, kan ik je denk ik wel vertellen waar dit allemaal om gaat. Je vader werkt bij CTU. Hij is de beste in wat hij doet, maar hij dwarsboomt onze plannen.'. 'Wat voor plannen?', onderbrak Fizzle hem. 'Dat kan ik niet zeggen', zei Soija, 'wel kan ik vertellen dat we jou nodig hebben om bij hem te komen. Je hebt niks misdaan. Als je meewerkt, ben je binnen de kortste keren weer vrij'.' 'Geloof je het zelf?', zei Fizzle, 'nu je me dit alles vertelt kun je me nooit zomaar laten gaan'. 'Als ons plan voltooid is, zal dat niet meer uitmaken', antwoordde Soija geheimzinnig..

Bij het ziekenhuis stapte Krynn uit en rende ongeduldig naar de ingang van het ziekenhuis. Het idee dat er echt iets met haar dochter gebeurd zou kunnen zijn kreeg opeens een stuk concretere vorm toen ze het ziekenhuis zag. Emoties en rampscenarios samen borrelden in haar hoofd. 'MIJN DOCHTER!!', riep ze, 'is ze hier binnengebracht?!?!'. 'Rustig maar mevrouw, wat is haar naam?', antwoordde de mevrouw achter de balie. 'ALLURE!!', riep Krynn. 'Sorry mevrouw, ze staat niet op de lijst'. Krynn rende naar buiten, het trapje af en richting de auto. Hanneke had inmiddels de auto een stukje verder gezet, op een lege parkeerplaats. Om een stuk af te snijden, rende Krynn over een stukje gras met struiken en bomen aan de zijkant. Het was echter recentelijk omgeploegd door de plantsoenendienst. Ze verzwikte haar enkel gigantisch, ging ontzettend onderuit, en nam in haar val een wespennest mee, die in een boom zat. Opeens zag het zwart van de niet-blije wespen. Ze probeerde op te staan, maar kon niet meer lopen op haar enkel. Ze werd meermalen gestoken, terwijl de ongelukkige situatie dat Krynn allergisch was voor wespen het geval bleek. Wild sloeg ze om zich heen, maar het had weinig effect. Hanneke, die dit vanuit de auto aanschouwde, was inmiddels uitgestapt, maar omdat ze zich niet tussen de wespen durfde te wagen, ging ze hulp halen. Maar de allergische reactie op zoveel wespensteken werd Krynn fataal. In ieder geval hoefde Allure zich niet meer bij haar moeder te verantwoorden voor haar nachtelijke wegloopavontuur met Fizzle..
4.58…4.59…5.00

Spelers
1. Krynn(heks)
2. matige_muis
3. VeGs (tovenaar)
4. Absinthe
5. AllureV
6. Sherco (ziener)
7. Pippeloen (dorpeling)
8. Lucky Luciano
9. Light Fighter
10. Daboman
11. Mr Soija
12. Katje
13. sterrenmeisje (dorpeling)
14. Heksjuh
15. Hanneke
16. Basjeeh (leerling(ziener))
17. Barabas (dorpeling)
18. Uice
19. fizzle-fluffy
20. ~~Fantôme~~ (weerwolf)
21. *Miekjuh* (dorpeling)
22. Kunst (cupido)

Opgehangen
Opgegeten

De wolven hebben hun eigen heks opgegeten! Sjeempie..


En!! Voor de liefhebbers: Alle verhalen en uitslagen VAN DIT SPEL op een rijtje!! Met als thema '24', de tvserie.[/QUOTE]
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 18-10-2008, 21:06
Verwijderd
yay
Oud 18-10-2008, 21:39
Verwijderd
Nou, verrader-heks, ik zat aardig dichtbij, is het niet Krynn?
Oud 18-10-2008, 23:16
Krynn
Krynn is offline
Wespen, wtf
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 19-10-2008, 02:21
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Wespen, wtf
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 19-10-2008, 08:12
Verwijderd
prima! Gelukkig helpen de wolven ons een beetje Ik vind heksjuh te weinig posten en krynn laat haar stem doorgeven, net als AllureV. Dit is best naar, want nu kan je gewoon zeggen wat je wil als je wolf of verrader bent. Dit gezegd te hebben, hoop ik dat ze nu eerder hun stem doorgeven en ga ik voor heksjuh, vooral omdat ze misschien wel geliefde is met hanneke en ik hanneke maar raar vindt spelen, zoals ik al eerder aangaf. Dus een soort spreiding van de winkansen Heksjuh it is.
Oud 19-10-2008, 09:46
Lethe
Lethe is offline
De heks eruit!

Ik zal mijn stem nu vroeg doorgeven, ik stem op Daboman.
__________________
Nice
Oud 19-10-2008, 10:01
Verwijderd
Ik ga op jacht naar de geliefdes en stem op Hanneke.

Heksjuh
Lucky Luciano

Daboman
AllureV

Hanneke
Mr Soija
Matige_muis

Laatst gewijzigd op 19-10-2008 om 14:13. Reden: +matige_muis;
Oud 19-10-2008, 10:30
Verwijderd
Joehoe!

Nu heb ik tijd, dus stem ik maar direct op Hanneke, ik vind het nog steeds belangrijk dat de geliefden eruit gaan. Straks zijn de geliefden twee wolven en hebben ze gewonnen bij de volgende wolf die we ophangen...
Oud 19-10-2008, 13:25
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik verdenk nog steeds Hanneke, maar misschien is het nu beter om op mensen uit haar lijstje te gaan stemmen. Barabas valt af omdat hij ook Hanneke verdenkt en het dus minder waarschijnlijk is dat hij een wolf is, en puur gevoelsmatig stem ik denk ik liever op matige_muis dan op Heksjuh, maar dat zegt natuurlijk niks. Of het wordt gewoon toch Hanneke. Ik denk er nog over na.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 19-10-2008, 13:40
Verwijderd
Uice, Matige_muis en Heksjuh staan in het Hannekerijtje. Uice en Heksjuh zijn me tot nog toe niet opgevallen, maar die houd ik in de gaten. Matige_muis vertrouwde ik al niet, dus die staat nu helemaal hoog in mijn verdachtenlijst. Light Fighter vind ik trouwens ook erg verdacht, ik vind haar een goede kandidaat om verrader te zijn. Of misschien wel geliefde. En dan is Daboman er natuurlijk nog. Over Hanneke heb ik eigenlijk geen mening, vind haar niet echt verdacht eigenlijk, hoewel ze best geliefde zou kunnen zijn natuurlijk, maar ik heb vooral gefocust op wolven zoeken tot dusver. Ng.
Oud 19-10-2008, 16:37
Verwijderd
Ik twijfel nogal, tussen Hanneke, Heksjuh en Light fighter. En misschien ook nog wel Daboman.
Oud 19-10-2008, 16:53
Verwijderd
Nou ja, ik stem maar alvast op Dabo toch maar, want die heeft al een stem en mijn andere verdachten niet en als ik net zoals iedereen steeds maar blijf afwachten om te zien wat de rest doet gebeurt er nooit iets!

Heksjuh
Lucky Luciano

Daboman
AllureV
Katje
Minke

Hanneke
Mr Soija
Matige_muis

Laatst gewijzigd op 19-10-2008 om 17:04. Reden: minke toegevoegd
Oud 19-10-2008, 17:03
Verwijderd
Daar zeg je wat, Katje! Maar ik schaap wel met je mee, op Dabo dus. Omdat ik hem weinig bruikbare theorieën vind posten, terwijl hij vaak toch zo'n goede fanatieke speler is. Een goede wolf zal hij dus ook wel zijn, en dat is gevaarlijk.
Oud 19-10-2008, 17:14
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik vind Matige Muis al vaker verdacht. En nu hij ook in het hanneke-lijstje staat denk ik wel dat hij wolf is. Maar zoals het eruit ziet kan ik beter afwachten of ik mijzelf zal moeten redden
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 19-10-2008, 17:24
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik twijfel tussen Hanneke (ik denk dat ze geliefde is) en matige muis.
Ik stem voorlopig op Hanneke.

Heksjuh
Lucky Luciano

Daboman
AllureV
Katje
Minke

Hanneke
Mr Soija
Matige_muis
Heksjuh
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 19-10-2008, 18:26
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik stem op hanneke. Eigenbelang voor dorpsbelang kunnen we niet gebruiken in dit stadium. Een tikkeltje ironisch omdat ik nu zelf ook hoog sta, maar ik heb haar al vaker betrapt op stemmen uit eigenbelang. Als ze weer de dans ontspringt is het wat mij betreft zeker dat ze samenwerkt, als geliefde of als wolf.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 19-10-2008, 18:34
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Ik stem op hanneke. Eigenbelang voor dorpsbelang kunnen we niet gebruiken in dit stadium. Een tikkeltje ironisch omdat ik nu zelf ook hoog sta, maar ik heb haar al vaker betrapt op stemmen uit eigenbelang. Als ze weer de dans ontspringt is het wat mij betreft zeker dat ze samenwerkt, als geliefde of als wolf.
"stemmen uit eigenbelang kunnen we niet gebruiken", nee ik kan beter ook op mezelf stemmen?
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 19-10-2008, 18:43
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
"stemmen uit eigenbelang kunnen we niet gebruiken", nee ik kan beter ook op mezelf stemmen?
Je snapt best wel wat ik bedoel
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 19-10-2008, 19:33
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik ben voor Matige_muis gegaan.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.

Laatst gewijzigd op 19-10-2008 om 20:32.
Oud 19-10-2008, 19:59
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Wegens omstandigheden komen de uitslag en het verhaal vanavond pas later.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 19-10-2008, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Ik verdenk nog steeds Hanneke, maar misschien is het nu beter om op mensen uit haar lijstje te gaan stemmen. Barabas valt af omdat hij ook Hanneke verdenkt en het dus minder waarschijnlijk is dat hij een wolf is, en puur gevoelsmatig stem ik denk ik liever op matige_muis dan op Heksjuh, maar dat zegt natuurlijk niks. Of het wordt gewoon toch Hanneke. Ik denk er nog over na.
Barabas valt af omdat hij Hanneke verdenkt en het minder waarschijnlijk is dat hij een wolf is?

Ten eerste; hij is dood. Lijkt mij een stuk logischer om aan te nemen dat hij de wolf niet is dan omdat hij Hanneke verdenkt.

Ten tweede; ik verdacht Hanneke ook. Daarom heb ik ook op haar gestemd.

Wat maakt mij dit verdacht, verdachter dan de stille Heksjuh?
Oud 19-10-2008, 21:10
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Barabas valt af omdat hij Hanneke verdenkt en het minder waarschijnlijk is dat hij een wolf is?

Ten eerste; hij is dood. Lijkt mij een stuk logischer om aan te nemen dat hij de wolf niet is dan omdat hij Hanneke verdenkt.
Kut, ik zat even niet op te letten. Mijn excuses.

Citaat:
Ten tweede; ik verdacht Hanneke ook. Daarom heb ik ook op haar gestemd.

Wat maakt mij dit verdacht, verdachter dan de stille Heksjuh?
Niets, ik heb redelijk willekeurig gekozen omdat ik het echt even niet wist.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 19-10-2008, 21:17
Verwijderd
Goed. Dan wil ik het ook graag van Katje weten.

Ik vind het zeggen dat ik al langer verdacht ben een beetje vreemd, omdat ik niet zou weten wat ik nu echt voor verdachte dingen gedaan zou hebben.
Oud 19-10-2008, 21:26
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Goed. Dan wil ik het ook graag van Katje weten.

Ik vind het zeggen dat ik al langer verdacht ben een beetje vreemd, omdat ik niet zou weten wat ik nu echt voor verdachte dingen gedaan zou hebben.
Had ze voor jou ook een geforceerde reden? Dat maakt haar voor mij nog verdachter
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 20-10-2008, 00:27
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
The following takes place between 5 am and 6 am

Iedereen bij CTU keek op toen Julius terugkwam met de geboeide Matige Muis. ‘Breng hem meteen naar verhoorkamer 4’ beval Luciano. ‘En laat Light Fighter daar ook naartoe komen!’ Julius wist toen al hoe laat het was: Matige Muis stond een uiterst onprettig uurtje te wachten. Light Fighter was degene die de verhoren afnam bij CTU, en ze was zeer bedreven in het losmaken van de tongen. Matige Muis werd in een stoel gezet en zijn polsen werd aan de armleuningen vastgeketend. Toen kwam Light Fighter de verhoorkamer binnen met haar koffertje. Het angstzweet brak Matige Muis uit toen Light Fighter haar koffertje begon uit te pakken. Er zaten verschillende gemeen uitziende spuiten in. Ze zette een spuit in de nek van Matige Muis en spoot hem vol met een geelkleurige vloeistof. Matige Muis brulde het uit van de pijn. De vloeistof brandde in zijn aderen! ‘Waarom wilde je die meid vermoorden?’ vroeg Julius. ‘Loop naar de hel’ siste Matige Muis. ‘Zoals je wilt’ zei Julius droog. ‘Ga verder.’ Light Fighter zette een tweede spuit in de nek van Matige Muis en wederom brulde deze het uit. ‘Dit kan nu ophouden’ zei Julius ‘als je ons verteld wat we willen weten.’ Matige Muis spuugde nu in Julius zijn gezicht, die zijn gezicht afveegde en naar Light Fighter knikte. Achter het zwarte glas zei Luciano tegen Katje: ‘Wedden dat hij breekt na de derde spuit?’ Light Fighter zette een derde spuit in de nek van Matige Muis. ‘Hou op, hou op, alsjeblieft!’ smeekte deze. ‘Ik zal praten!’ Luciano begon te grijnzen. ‘Ik zei het toch?’ ‘Vertel op’ beval Julius. ‘Waarom wilde je die meid omleggen?’ ‘Het was gewoon werk’ zei Matige Muis. ‘Ik ben huurmoordenaar’ ‘Wie is je opdrachtgever?’ vroeg Julius. Matige Muis schudde zijn hoofd. ‘Ik weet het niet, echt niet. Het was een anonieme job. Ik weet alleen zijn telefoonnummer: 0678467985. Dat moest ik bellen als de klus geklaard was. Alsjeblieft, je moet me geloven. Dat is alles wat ik weet.’ ‘Trek dat nummer na’ zei Luciano tegen Katje.
Topdrop staarde vol ongeloof naar het scherm. De terroristen waren iets verschrikkelijks van plan. ‘Ik moet hier weg’ zei hij tegen zichzelf. ‘CTU moet weten wat ze van plan zijn’ Op dat moment voelde hij een pistoolloop tegen zijn achterhoofd. ‘Handjes omhoog, meneer de President’ zei een stem in gebrekkig Engels. Topdrop deed wat hem gevraagd werd en de terrorist pakte zijn geweer af. Op dat moment kwam er een tweede terrorist aanrennen. ‘Baas, het gebouw is omsingeld! Er zijn overal SWAT-eenheden!’ De leider draaide zich om. ‘Klaarmaken om de basis is evacueren. Ik regel dat met die politie wel’
Joost stapte zijn auto uit. Eindelijk waren die SWAT-eenheden gearriveerd! ‘Nog langer en ik had wortel geschoten’ dacht hij bij zichzelf. Op dat moment ging zijn telefoon. ‘Goeiedag meneer Bauer’ zei de stem aan de andere kant van de lijn. ‘Wie is dit?’ vroeg Joost verbaasd. ‘Mijn naam is niet belangrijk’ zei de man. ‘Noem mij maar Rio Jams. Wat belangrijker is, is dat ik momenteel je dochter gegijzeld heb.’ ‘WAT?’ zei Joost totaal overdonderd. ‘Is Fizzle bij jou? Ik geloof er niets van.’ ‘O nee?’ zei Soija. Hij gaf de telefoon aan Fizzle. Fizzle riep huilend: ‘Papa! Help me! Die engerd heeft me…’ Soija pakte de telefoon weer af. ‘Nou luister goed meneer Bauer. Als je doet wat ik zeg zal er niets met je dochter gebeuren. Zoniet, dan… Begrijpen wij elkaar?’ Joost zweeg. ‘Goed zo. Nou, momenteel sta je voor een garage. Dadelijk komen mijn medestrijders naar buiten. Dan wil ik dat die SWAT-eenheden weg zijn. Ze moeten ongehinderd kunnen vertrekken. Je hebt vijf minuten!’ toen hing Soija de telefoon op. Joost pakte zijn walkie-talkie en riep de leider van het SWAT-team op. ‘Het plan is gewijzigd. Ze komen door de oostingang.’ Meteen begonnen de SWAT-eenheden te verplaatsen. Vijf minuten later reden er drie auto’s vol terroristen ongehinderd naar buiten. Joost moest met lede ogen toezien hoe ze ervandoor gingen met de president.
Allure had vanuit haar raam gezien hoe haar moeder was doodgestoken door de wespen. Ze had ook gezien dat Hanneke geen enkele moeite had gedaan om haar moeder te redden. ‘Daar zal dat mens voor boeten’ dacht Allure bij zichzelf. Ze strompelde de gang op en pakte een scalpel van een karretje dat daar stond. Toen liep ze naar Hanneke en voordat deze iets kon doen had Allure de scalpel in haar borst gestoken. Hanneke was op slag dood. Maar Allure was nog steeds zwaargewond en door de inspanning waren haar wonden weer opengegaan. Ze zakte kreunend op de grond en stierf naast Hanneke…
Daboman liep zijn lab binnen en schrok zich kapot toen hij Barabas op de grond zag liggen. Zijn beste vriend lag daar dood, hoe moest hij nou verder? Toen bedacht hij zich dat Barabas zijn lichaam ter beschikking aan de wetenschap had gesteld. Meteen pakte hij zijn snijset erbij en begon hij Barabas open te snijden. Helaas had Barabas zoveel verschillende gifstoffen door elkaar gedronken dat er een chemische reactie ontstond toen Daboman zijn maag opensneed en de gifstoffen in contact kwamen met zuurstof. Daboman werd besproeid met bijtende gifstoffen en stierf een langzame en uiterst pijnlijke dood…

5.58…5.59…6.00

Spelers
1. Krynn(heks)
2. matige_muis
3. VeGs (tovenaar)
4. Absinthe
5. AllureV (jager, geliefde)
6. Sherco (ziener)
7. Pippeloen (dorpeling)
8. Lucky Luciano
9. Light Fighter
10. Daboman (weerwolf)
11. Mr Soija
12. Katje
13. sterrenmeisje (dorpeling)
14. Heksjuh
15. Hanneke (dorpeling, geliefde)
16. Basjeeh (leerlingziener)
17. Barabas (dorpeling)
18. Uice
19. fizzle-fluffy
20. ~~Fantôme~~ (weerwolf)
21. *Miekjuh* (dorpeling)
22. Kunst (cupido)

Opgehangen
Opgegeten
gestorven aan liefdesverdriet
afgeschoten door de jager

Een zeer goede dag voor de dorpelingen.
De dorpelingen hebben Hanneke opgehangen, deze was geliefde.
AllureV ging hierdoor ook dood, maar zij was ook nog eens jager.
AllureV heeft besloten om Daboman af te schieten, en hij was weerwolf.

De wolven moeten nu alle zeilen bijzetten. Morgen mogen ze in ieder geval weer een onschuldig slachtoffer eten...


En!! Voor de liefhebbers: Alle verhalen en uitslagen VAN DIT SPEL op een rijtje!! Met als thema '24', de tvserie.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 20-10-2008, 02:07
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Haha, wat gaaf
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel #63, deel 2
Lorelei
420 05-11-2009 19:35
De Kantine Weerwolfspel #59 deel 2
Verwijderd
500 02-06-2009 20:51
De Kantine Weerwolfspel #55 deel 2
Spelleider
500 24-01-2009 19:53
De Kantine Weerwolfspel #53
Verwijderd
500 16-11-2008 18:32
De Kantine Weerwolfspel 52
Spelleider
500 15-10-2008 10:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:55.