Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou, als je bijvoorbeeld in de source kijkt van deze link:
http://forum.scholieren.com/misc.php...sted&t=1721921 dan moet je daar de usernames en postaantallen uithalen. Maar hoe doe je dat? Je pakt die hele html als 1 grote string. En dan kun je leuke zoekdingetjes doen. Maar dat moet je handig doen, anders krijg je niet wat je wilt. En dat lukt niet. Dus.
|
Verwijderd
|
Lol, McCain heeft een wet overtreden die hij zelf geschreven heeft door $150.000 uit te geven aan kleding voor Sarah Palin.
![]() http://www.opednews.com/articles/McC...81023-770.html Jaeger naamzoek, daar kan je vast om lachen. Hoewel 'ie vast niet aan naamzoeken doet dus dit zal wel tevergeefs zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar nee, ik stond vanochtend al beroerd vroeg op om een paper te schrijven, wat ik ook gedurende een krappe zes uur onafgebroken gedaan heb. Die heb ik ingeleverd en daarna ging ik dingen uitzoeken over dat tweede essay en proberen die teksten te traceren in de digitale bibliotheek. Wat onder andere inhield, dertig jaar aan communistische literatuur doorspitten op zoek naar één artikeltje van Marx. Dat er niet tussen stond, natuurlijk. Dus toen ging ik maar heel nuttig boodschappen doen want ik had helemaal geen tijd om te ontbijten, nu ben ik net een uurtje thuis en ik vind dat ik wel een uurtje of drie rust, koffie, internet en nicotine verdiend heb ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ja, nu mag ik als beloning twee nieuwe South Park afleveringen, heel lekker eten en geen pauperkoffie maar een café fresco.
![]() En als ik met dat tweede ding klaar ben mag ik ook de nieuwe Simpsons, American Dad en Family Guy. En een jointje. En Duits speciaalbier, als ik dat wil, want dat heb ik hier ook. En wat mijn zwartgallige hartje verder begeert vanavond mag ik ook allemaal. Jezelf belonen voor inspanning ftw ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
The Saaithon programming language #413 Swlabr | 500 | 09-11-2008 16:42 |