Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil niet mee moe zijn en alles netjes doen vandaag zoals ik had gepland. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil je, blijf bij me, hou van me, sjalalala
Ik wil dat eht warmer is hier binnen Ik wil 2489.56 euro Ik wil best genoegen nemen met een deel daar van Ik wil best meer als iemand het over heeft. Ik wil dat mijn hw zichzelf doet en ik toch die toetsen haal Ik wil dat er geen enge beestjes bestaan |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: Ik wil dat wel voor je maken hoor, als ik zelf ook mee mag eten ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() OT: Ik heb gisteren een date gehad, en toen moest ik tegen hem zeggen dat ik hem niet zo leuk vond als hij mij. En dat vond ik echt vreselijk ![]()
|
Ik wil even zoveel geld dat ik zorgeloos kan shoppen, en dat dan overal leuke dingen te vinden zijn. Maar ik moet even een nieuwe broek, want ik heb er net één weg kunnen gooien en ik heb nu welgeteld twee spijkerbroeken (en dus ook geen andere lange broeken).
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() k heb trouwens wel meer broeken ![]() |
![]() |
|
Ik wil feestjes met vrienden.
Ik wil zomer/vakantie. Ik wil weten wat ik met mijn studie aan moet. Ik wil genoeg zelfdiscipline. Ik wil genoeg geld voor een leuke auto. Ik wil reizen. Ik wil muziek maken. Dat was het even voorlopig.
|
Verwijderd
|
Ik wil dat mijn huiswerk zichzelf maakt, dat de mailtjes die ik krijg vanzelf beantwoord worden, dat ik niet achter docenten aan hoef te gaan omdat ze mijn cijfers niet of verkeerd invullen, ik wil me inschrijven voor een keuzevak dat ik echt leuk vind, ik wil motivatie vinden om mijn boeken uit te lezen, ik wil dat mijn docent bij de vakbeoordeling morgen van me onder de indruk is en me een goed cijfer geeft, ik wil dat iedereen me lief en aardig vind, ik wil stressbestendig zijn, ik wil nieuwe kleren, bergen inspiratie, liefde, kusjes, knuffels en rust.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik wil dat mijn idee voor mn essay een goed idee blijkt, ik nu veel teksten van Montesquieu (mn professor zegt heerlijk fout ''Montesskie'') en Hobbes vind en voorbeelden waarom we op weg zijn naar een Hobbes samenleving en dat ik goed wordt in Engels hoogstaande zinnen formuleren en dat het dan allemal lukt, in twee en een halve dag.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil vanaf vandaag veel geld verdienen! Ik wil warm douchen ik wil dat alle spullen die weg kunnen, verdwijnen, mijn moeder een baan heeft, ik een super toffe woning vind voor een paar maanden, dat ik meer werkkleding had, dat het hier niet zo'n zooi was, dat mijn moeder niet zeurt, dat ik niet hoef te verhuizen, ik wil niet hier zijn, niet moe zijn, een grote fatboy of eigenlijk wil ik er twee. Ik wil dat het zonnetje gaat schijnen en mijn toffe tandenborstel niet kwijt is, ik wil niet dood zijn in het ww-spel en ik wil dat de verwarming sneller werkt!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ik wil #3 freezer | 1 | 17-02-2010 17:52 | |
Studeren |
help, ik wil toch naar de havo 17-12-1992 | 6 | 12-12-2009 18:49 | |
Psychologie |
Ik wil niet terug naar mijn oude situatie, wat moet ik doen? trophus | 11 | 25-07-2007 18:20 | |
Algemene schoolzaken |
Ik wil weer naar school! Lotske | 1 | 14-07-2007 15:13 | |
Films, TV & Radio |
Ik wil nu een film gaan kijken... °o.O LuV O.o° | 4 | 01-08-2002 11:19 | |
Psychologie |
Weet niet meer wat ik wil enzow met lang verhaal eraan vast geknoopt. Black Sugar | 2 | 26-04-2002 22:58 |