Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarschuwing, lang en vooral vaag verhaal..
Zo pfffft. Gisteravond was behoorlijk heftig. ![]() ![]() Vrijdag was het op school sowieso niet zo'n succes. Al denk ik wel dat ik m'n toetsen redelijk goed gemaakt heb. Maar voor de rest was het een flutdag. Deze week heb ik het gelukkig niet heel enorm druk, al moet ik wel aan m'n verslagen werken. En zometeen ga ik lekker in bad, denk ik, proberen te ontspannen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pfff, Roosje, ik wil jouw geheim naar geluk wel weten.
![]() Op school gaat het wel oké. Goede cijfers enzo. Maarja, ik kan geen aansluiting vinden in de klas. Ik ben te verlegen en zie alles als een dreiging en ik denk dat ze niet eens zien dat ik iets tegen mijn verlegenheid wil doen... Ik wil gewoon weer redelijk zelfverzekerd zijn zoals eerst. Ik ben echt veranderd, maar ook weer niet. Ik ben zo onzeker doordat ik (ook wel mijn eigen schuld) ben weggerukt uit mijn omgeving. Ik ging op kamers, ver weg uit mijn dorpje. Beide ouders zijn verhuisd, waardoor ik mijn vrienden al helemaal amper kan zien en niet meer terug kan. Bij mijn vorige opleiding deden ze allemaal kut tegen me en tijdens die opleiding ben ik ook zo verlegen geworden. Ik krijg nu letterlijk een rode kop als iemand al tegen me praat. ![]() ![]() Ook denk ik nog vaak aan vroegah toen vriendje nog stom was en dat maakt me ook echt helemaal leeg/down/verward enzo. ![]() |
![]() |
|
@ Sjanne067: wat een idioot verhaal. Is dat de vader van een vriendin van je? Wat een idioot zeg, heel maf dat hij zo extreem reageert op jullie, was er iets vervelends aan vooraf gegaan of zo?
![]() @ Vogelvrij: gefeliciteerd! ![]() OT: Gisteravond was heel erg leuk. We hebben lekker gegeten, helaas kon één vriendinnetje er niet bij zijn, maar toch was het gezellig. Daarna nog gaan borrelen en we hebben vreselijk gelachen maar ook écht gepraat. Zo fijn altijd om met die meiden te zijn ![]() ![]()
|
@ Vogelvrij: Gefeliciteerd! Was dat dat verhaal waarvan je zei dat je het eigenlijk niet meer zo goed vond
![]() @ Faded away: herkenning. Niet de oorzaak, maar hoe het nu is dan hè. Echte tips heb ik niet voor je, maar je moet in feite anders gaan denken. Niet vanuit een negatieve overtuiging maar positief. Je moet er niet vanuit gaan dat die mensen in je klas je er niet bij willen hebben, anders straal je dat uit en dan gaat het inderdaad zo. Bijvoorbeeld. Maar ik weet hoe moeilijk het is zo te denken, als je andere ervaringen hebt. Je doet nu toch min of meer (onbewust) krampachtig je best om te voorkomen dat ze weer vervelend tegen je gaan doen. Veel verder dan je open proberen te stellen en initiatief te nemen kom ik niet. En zit er niet één iemand tussen die een beetje bij je past? OT: wat een rot nachtmerrie vannacht. Het duurde ook lang voordat ik besefte dat het niet echt was, het leek heel echt. Het valt me op dat ik de laaste tijd veel vaker dan eerst nachtmerries heb. Ik droom dan over dingen waar ik in het echte leven ook bang voor ben, maar in m'n droom gebeurt het dan echt. Nouja, knop om en aan de scriptie. Nog 2 deelonderwerpen analyseren en conclusies trekken. Hoop echt dat ik het vandaag af ga krijgen, anders gaat het niet goed met de planning en vrees ik voor mijn gesprek. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maarja, ik heb nu bijvoorbeeld niet bepaald mooie kleding en mijn haar zit niet. Ik heb nu wel weer mooiere broeken en wil een paar schoenen en een truitje enzo kopen. Mijn haar zit nooit omdat ik het bij mezelf echt niet in model kan krijgen. Over mijn uiterlijk ben ik soms dus ook wel onzeker. Het is idd moeilijk om die negatieve gedachten om te zetten in positieve, maar ik ga nog harder mijn best doen om dat te doen. Het is echt niet leuk om constant zo negatief over jezelf te denken, want dan wordt het waarheid en blijf je in het cirkeltje hangen. Ik weet eigenlijk ook vaak niet iets te zeggen. Dat heb ik eigenlijk voornamelijk in groepjes. Dan ben ik meestal de luisteraar. Dan ben ik weer stil en anders enzo en wordt er daar weer naar gevraagd. Ook ben ik een aantal jaren ouder dan de meeste van mijn klasgenootjes. Ook begrijp ik hun grapjes niet. Iedereen doet maar zo lacherig en daar heb ik op dat moment dan vaak helemaal geen behoefte aan... Ik heb ook wel behoefte aan serieuzere gesprekken. Ik kan natuurlijk ook wel ergens om lachen, maar dat heb ik nu nog niet in de klas echt gehad. Wel bij vrienden en collega's enzo. Beetje lang, onsamenhangend verhaal geworden, maargoed. ![]() |
![]() |
|
Ik moet maar weer eens teruggaan naar mijn kamer maar ik heb er ab-so-luut geen zin in. Heel vervelend dat ik het daar steeds rottiger vind. Ben blij dat mijn vriend zo vaak langskomt want anders zou ik me er best eenzaam voelen. En ik heb uiteraard wel genoeg mensen om naartoe te gaan in Utrecht maar het huis zelf is niet zo mijn ding en dat staat me steeds erger tegen
![]() Gisteren een heerlijke wedstrijd gehockeyd, hoewel iemand het nodig vond om haar stick in mijn knie te boren en nu heb ik een gat in mijn knie. Maar goed, gewonnen en heerlijk gefeest om ons nieuwe teamgenootje (onze eerste teambaby ![]()
|
Nou, dat gaat geweldig
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Ik probeer te studeren maar hier tegenover zijn ze aan 't bouwen en hebben ze de radio op een vreselijke duitse zender staan ![]() |
![]() |
|
@ Faded-Away: je hebt pm!
OT: Change of plans. Aangezien ik het vandaag never nooit niet af ga krijgen, heb ik besloten vanavond gewoon in te sturen wat ik wel heb en dan morgen het laatste punt proberen uit te typen en dat dan alsnog op te sturen. En het lukt ook allemaal niet zo. Dat is niet alleen mijn schuld, maar ligt ook voor een groot deel aan het gebrek aan bronnen op bepaalde punten. Dus ik kan niet alles goed vergelijken. Maarja. *Ooit is het af* |
![]() |
|
@Andijvie & Nijn: Dank jullie wel
![]() @duivelaartje: Ik geloof dat ik gisteren vooral overdonderd was ![]() ![]() ![]() @Missy0-9: Nee, dit was een verhaal waarover ik wél erg tevreden was. Het verhaal waarover ik niet tevreden ben, moet ik morgen en plein public voordragen ![]()
|
@ Vv: Supergoed!
![]() @ Faded-Away: *geef* Ik weet niet, het heeft iets te maken met alle mooie dingen in de wereld zien, en daar meer waarde aan hechten dan aan de stomme dingen. Maar ik heb ook heel erg veel geluk met de groep mensen die ik om me heen heb nu, dat maakt het een stuk makkelijker. *knuffel* Ot: Ik houd van de bas onder AEnema al is er niets bijzonders aan. Ik heb bizar gedroomd vannacht, dat J. D. ging vermoorden op de zolder bij mijn papamama thuis en het komt door Desperate Housewives (wtf? ik krijg niet alleen nachtmerries van horror en Speed maar ook van huisvrouwensoaps?) maar verder was het heerlijk. <3 Ik heb ontbeten met tosti's en brokkelyoghurt met walnoten en honing en abrikoossinaasappelsap en ik ben vrij vandaag en dat is zo fijn. ![]() En ik ga morgen kijken naar een kamer in een antikraakpand om de hoek bij mijn stageschool. Ik hoop dat het wat is want 't is maar 177e per maand, en er woont een Bitonees. <3
|
Verwijderd
|
zijn ze nou echt allemaal hetzelfde?
en: ik heb hoofdpijn, honger, het koud, geen zin om te kiezen wat ik het volgende semester wil, ik kan mn muziek niet hard doen omdat zieke zus thuis is, maaaaaaaaaaaaaaar ik ga wel zaterdag na mn werk naar Rotterdam voor een avondje reunie-en en salsa-en! |
![]() |
|
Heb m'n begeleiders gemaild wat ik heb en dat is dus een halve conclusie.
Heb gezegd dat ik de rest hopelijk morgen en anders woensdag instuur. Ik werd even zo gek van de stress dat ik het nu maar gelijk gestuurd heb. Hopelijk kan ik dan nu weer rustig verder typen en me concentreren. |
![]() |
|
![]() |
Zo weer bijgelegd met vriendinnetjes, alles is weer goed en wel en ze snapten mijn uitbarsting ook wel. Zaterdagavond nog lang gesprek gehad met D. terwijl mijn huisgenootje tegen ons aan lag te slapen. We snappen elkaars gedrag nu wat beter, heb haar ook verteld hoe slecht het de laatste tijd met mij kan gaan. Hoe verschrikkelijk me ik soms voel.
Maar ooh het leven is eigenlijk ook gewoon goed. Want vriendje en liefde. Wij zijn zo'n goed stel. We praten over alles en kunnen alles aan elkaar vertellen en er hoeft geen schaamte te zijn. Ik word steeds minder onzeker over mijn lichaam bij hem en dat is fijnfijnfijn. Alles is zo goed.
|
Verwijderd
|
Ouch I have lost myself again
Lost myself and I am nowhere to be found, Yeah I think that I might break Lost myself again and I feel unsafe 8 voor m'n essay. Beide vakken van het eerste blok afgesloten met een 8. Samenwonen met vriendje in een geweldig huis. Morgen naar beste vriendinnetje, haren verven <3 Vrijdag de hele nacht doorhalen en de wereld vergeten. Vanavond GA kijken met een dekentje en thee. En toch knaagt er iets. Er zeurt iets in mijn hoofd. Ik wil vrolijk en blij en stuiterend allerlei leuke dingen doen, maar ik ben er maar half bij. Ik wil terugtrekken, afsluiten. Its always been wait and see A happy day and then you pay And feel like shit the morning after |
![]() |
|
Gadvertering! Ik word echt steeds chagrijniger van mijn huisgenoten. Ze zijn vreselijk aardig maar ik kom thuis (na een week weg te zijn geweest), wil even mijn vieze vaat doen (kon vorige week niet want toen hadden we geen kraan jaja) maar dat is gewoon onmogelijk omdat het gehele aanrecht vol staat met ranzige zooi. Hoe vreselijk moeilijk is het nou om gewoon je vaat in je bakje te pleuren?
Ik snap écht niet hoe sommige mensen hier gewoon altijd kunnen wonen want ik ben echt absoluut niet netjes maar dít gaat me gewoon echt te ver.
|
Ik moet eigenlijk eens iets van m'n leven gaan maken. Dingen die ik leuk vind en goed kan ofzo. Maar ik weet eigenlijk niks behalve dan dat ik iig met m'n studie goed zit. Maar er is toch wel meer? Een leuke en actieve vriendengroep en een vriendje en hobbys enzo. Ben verdomme 20 moet toch eens normaal gaan doen ofzo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Vanochtend zaten W. en ik samen in de bus te zenuwen. Komt M. binnen, gaat voor ons zitten en begint een heel verhaal op te hangen. Ja, hallo trut, wat denk je wel niet? Zaterdagavond laat je je vader ons de grond in boren en nu doe je alsof er niks aan de hand is? ![]() Ik heb totaal géén zin om naar school te gaan morgen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Vandaag was lang, maar goed. Ik heb mijn grenzen aangegeven, ik heb laten zien wat ik nodig heb. Ik ben lief voor mezelf geweest, ik heb eerlijk gezegd wat ik van dingen vond en hoe het met me ging. Oh en ik was ook nog eens heel redelijk en rustig tegen iedereen, zelfs tegen oom agent die mij een boete van 60 euro gaf omdat hij vond dat ik door rood (oranje!) reed. Geen idee waar ik dat van ga betalen maar dat geeft even niet. Ik was er eindelijk voor mezelf. En dat is goed maar nu ben ik vooral heel erg moe. Slapen met de regen op mijn dak <3
|
Verwijderd
|
woah. eigenlijk best goed van mij. Die schitterende foto, die nog altijd in mn agenda zit, en alle andere fotos uit dat weekend, zijn een jaar geleden gemaakt. En ik heb er niet bij stilgestaan. Maar nu kom ik die foto tegen en tsja. dan er toch weer even aan denken. over 45 dagen is het zover. Dan stijgt het vliegtuig weer op en ga ik weer die vermoeiende maar prachtige vlucht naar Lima en Cusco maken...pffff...
|
![]() |
|
@ Nijn: m'n vader kreeg laatst voor precies hetzelfde een bekeuring...en hij fietste als laatste van een groepje over terwijl hij al heel lang aan het wachten was. Hij was ook de enige die aangehouden werd. Echt belachelijk
![]() OT: net terug uit Vlissingen, was gezellig en ik wist weer heel veel ![]() In dit soort quizzen komt mijn studie echt heel goed van pas. Misschien moet ik maar quizzen gaan ontwerpen ofzo. Nu slapen, morgen weer vroeg op om aan de scriptie te gaan, jeej. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik was op een housewarming en
en mijn beste vriendin ging weg, ik bleef daar slapen, en ze zei: voorzichtig aan he? het gaat echt niet goed met me, maar ik had veel plezier die avond en dacht dat het echt nooit op zou vallen. pfff de lieve schat. dacht dat ze met haar nieuwe scharrel aan het vozen was die hele avond. eng hoor. en heel erg touching. vriendschap. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een vreselijk onbestemd en onrustig gevoel en ik weet niet waar het vandaan komt. En dat is altijd heel naar.
Lagrimas, el lenguaje mudo de tu pena Lagrimas, la callada voz de tu tristeza Lagrimas, la expresión mojada de tu alma Lagrimas, la visible muestra de que me amas Lagrimas, de pasiones ondas y de heridas Lagrimas, del dolor profundo y de alegrías Lagrimas, la palabra fiel que tú no ocultas Lagrimas, la verdad final que tú no ocultas Lagrimas |
![]() |
|
Heb even het idee dat ik er alleen ben om door iedereen gebruikt te worden.
Als iemand wat te kankeren heeft, dan is het op mij. Als iemand rotzooi achterlaat, ik kan het opruimen. Als er problemen zijn, ik mag er weer eens achteraan. Maar dan nóg, kan ik het gewoon nooit eens goed doen. Stomme mensen ook.
||
Vogelvrij: gefeliciteerd en succes vandaag!
Sjanne: wat raar van die vader ![]() Citaat:
![]() ![]() Vrijdag tentamen gehad. Het ging wel goed. Alleen de laatste vraag heb ik fout en het is best een domme fout en best veel punten ![]() Op school gaan vandaag donderdag de verhalen dat het vorige blok is nagekeken, maar dat ze de cijfer niet bekend durfden te maken omdat het zo slecht gemaakt is. Ik weet niet of ik het wel geloof. Ik geloof best dat het heel slecht gemaakt is, ik heb het zelf ook niet zo goed gedaan. Maar ik geloof niet dat ze het daarom niet bekend maken. Nu ligt het systeem plat, dus ik vraag me af of de cijfers er vandaag of morgen wel zijn. Officieel moet het morgen wel. Vandaag naar de fysio geweest. Mijn spieren zitten vast en hij heeft geprobeerd het los te masseren. Dat deed best wel zeer af en toe ![]() Vandaag een dagje vrij ![]() En onze hond heeft diarree, ik vind het echt zielig voor hem. Mijn eerste blok van dit jaar ging over het digestiestelsel maar ik weet echt niet wat hij heeft. Hij heeft kenmerken van dunne en dikke darm diarree, en ik heb alleen gehad dat het altijd 1 van de 2 is. En bij de werkcolleges kon je altijd makkelijk zeggen welke het was. In het echt is het helaas niet zo simpel. We denken dat het aan de Dentasticks ligt, hij krijgt sinds kort die van een ander merk. Mijn vader heeft net het oude merk weer gehaald, hopelijk gaat het dan beter.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En het gaat niet over het huis, maar over de rest van mijn leven ![]() Én het was even een soort opvlieging, het gaat nu al beter hehe. Oooh ik wil zo graag een appartementje, maar heb het idee dat ik me dan bij 20duizend woningverenigingen moet inschrijven omdat het me geen zak uitmaakt waar ik ga wonen, zolang het maar goedkoop is en voor twee personen.
|
@ Dith: het lijkt me dat je in Utrecht ook niet zomaar een appartementje hebt... Wat ik van Groningen weet, is dat je minimaal 4 jaar ingeschreven moet staan, wil je überhaupt in aanmerking komen iets te kunnen huren. Ik denk dat Utrecht nog erger is. Maar je kunt natuurlijk wel op zoek naar een andere kamer.
OT: ik zit er helemaal doorheen wat typen betreft. Vandaag nog niks gedaan, mag ik ook even 1 dagje helemaal niks doen? De druk van de deadline van gister is weg, ook al heb ik maar de helft ingeleverd en ook al heb ik gemaild dat ik de rest uiterlijk morgen instuur. Denk dat ik dat maar niet doe, ga dat ook gewoon niet redden in zo'n kort tijdsbestek. Hopelijk hebben ze volgende week nog een gaatje voor een extra bespreking, dan zorg ik wel dat ik het volgende week ergens af heb. Dan heb ik nog 10 dagen voor de definitieve versie..zou toch moeten lukken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom doen webmail het niet?
![]() En de spanning is zo hoog. ![]() |
![]() |
|
De kans bestaat dat ik m'n huis uit moet omdat onze verhuurder geen toestemming had van zijn hypotheekverstrekker om het huis te verhuren
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zo maar ff stofzuigen, douchen en een bloemetje halen voor m'n oudoom die vandaag jarig is en waar ik vanavond even naar toe ga. Daarna m'n afstudeerpresentatie oefenen. De slides zijn nu af, moet alleen nog een plaatje krijgen van m'n begeleidster en dan is dat klaar. Vind het wel heel mooi geworden ![]() ![]()
|
Aarhg! Ik zit al de hele dag te wachten op zo'n mannetje die naar de verwarming komt kijken en hij komt maar niet! En het is hier ijskoud in huis want verwarming reageert nergens meer op en had vanochtend ook al een koude douche
![]() ![]() ![]() EDIT: Nog geen 10 minuten later stond hij voor de deur, maar kon niets vinden ![]()
Laatst gewijzigd op 11-11-2008 om 15:28. |
![]() |
|
Vandaag had ik mij voorgenomen erg productief te zijn... Ik moet het nodige lezen, maar ik kon me er niet toe aanzetten. Dat eeuwige uitstellen.. Zojuist ook mijn eetafspraak van donderdag in R'dam afgezegd, omdat ik erachter kwam dat ik volkomen blut ben.. Dat terwijl het nog twee weken duurt voordat de studiefinanciering komt (mijn loon komt zelfs pas de 26e).
Wat een onvoldaan gevoel houd ik aan deze dag over. Ik ga zo sportief naar mijn ouders fietsen (wat neerkomt op 16 kilometer + tegenwind). En vanavond weer terug.. Ik had al weg willen gaan, maar mijn zusje is nog bij haar date en we fietsen gezamenlijk vanuit mijn huis naar 't ouderlijk huis. Einde klaagmodus... Ik heb gisteren mijn eerste tentamencijfer terug gekregen, een 8,3 voor primaire sociale orde ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als het ding uit blijft vallen, gewoon blijven bellen, niet zelf op reset drukken; dat ding slaat af omdat er een reden voor is, als de monteur zelf enkel op reset duwt toch aandringen dat hij alles even nakijkt. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |