Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou niet makkelijk kunnen emigreren omdat ik echt niet tegen veranderingen kan. Als iemand mijn bed zou verplaatsen naar de andere kant van de kamer en groene gordijnen zou ophangen, zou ik al in tranen uitbarsten en vet panieken enzo. Maar als ik zou emigreren zou ik het ook wel weer heel leuk vinden want dan kan ik echt helemaal mijn plekje maken enzo. Maar ik zal altijd van noord-holland blijven houden, net als ik altijd van limburg en greenpeace blijf houden. Ik ben daar echt heel sentimenteel in.
![]() Wat is de voornaamste reden dat jij de kleding en make-up draagt die je draagt? |
![]() |
|
1 keer, van nummer 25 naar nummer 33 in dezelfde straat. Ik vond het wel fijn, wantwant... ons oude huis was oud met spleten en kieren en ons nieuwe huis was helemaal nieuw en geïsoleerd en we hadden het niet meer koud in de winter
![]() En jij?
|
Ja, zovaak, en ik voelde me daarna altijd kut. Toen m'n oma was overleden eind september en ik het de leraren moest vertellen i.v.m. huiswerk en m'n moeder kon geen briefje schrijven, dus ik moest het doen. Toen moest ik bijna elk lesuur huilen
![]() edit: best wel creatief, volgens anderen ![]() Waar schrijf je mee?
|
Verwijderd
|
Jesj
![]() Wat is je favoriete kleur? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Het grote IBG/DUO-topic (alles over stufi en ov-studentenkaarten enzo) #4 Verwijderd | 500 | 25-06-2010 15:44 | |
Studeren |
De Studiebeurs (4 & 5 November 2009, In de IJsselhallen te Zwolle) Sheppard | 8 | 01-11-2009 12:37 | |
Liefde & Relatie |
relatie buitenlander geheimpje | 15 | 19-08-2009 22:22 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 31! Miracle | 502 | 31-01-2005 15:14 | |
Drugs & Alcohol |
hopeloos... neok | 33 | 16-11-2003 18:10 |