Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar mijn videokaart is wel nog steeds beter geloof ik. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hier staat wel vista op. En ik krijg er echt de kriebels van. Hij doet allemaal shit opeens automatisch enzo. Ik vind het maar eng en stom en ik wil xp.
|
of een xp bootje ernaast maken
alleen hebben ze maar 1 partitie gemaakt. dus dat wordt kut. of ik moet alle voorgeinstalleerde zooi erafgooien. maarja, dat doe je dan ook weer niet meteen de eerste dag ;x
|
en mn 22 inch scherm is ook echt huge. hij is net zo hoog, als dat mn laptopscherm breed is
![]() echt gewoon een thuisbioscoop op je bureau.
|
Verwijderd
|
Al die chipsets tegelijkertijd kan trouwens niet he
![]() En hmmm. Kan er niet nog een partitie met XP bij of praat ik onzin? Ik werk niet met partities. |
![]() |
||
Citaat:
je moet je hardeschijf dan opnieuw indelen. en dan gaat ie de zooi formatteren. en dan ben je in principe alles kwijt. alhoewel je nu ook wel programma's hebt waarmee dat niet perse zo is ofzo. maar ik weet niet hoe dat dan werkt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
De motor saait, de baby huilt, de dag begint en de snelweg suist. #505 Verwijderd | 500 | 24-01-2009 03:08 |