Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2009, 05:37
Verwijderd
Ik ben nog maagd. Seks is ranzig.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2009, 08:59
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Er stond in de Kijk van deze maand een stukje over dat de leeftijd waarop je ontmaagd wordt een soort van vastgelegd is in je DNA ofzo. Dat waren ze in elk geval aan het onderzoeken nog.
Haha, lijkt me onzin. Dat kan eerder samenhangen met je secundaire geslachtsontwikkeling en die is dan wel meer genetisch vastgelegd.

Laatst gewijzigd op 06-06-2009 om 09:10.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2009, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook 13 en ik vind 16 wel een goeie leeftijd. Daarvoor dénk je volgens mij alleen maar dat je er klaar voor bent.
Oh dat had ik met 16 nog hoor, ik dacht dat ik er wel klaar voor was maar 't was te vroeg.

Ik vraag me trouwens af of het klopt dat een jaar of 3, 4 nadat je ongesteld bent geworden voor meisjes een 'goede' leeftijd is (waarop je iig fysiek er aan toe bent)?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2009, 13:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik vraag me trouwens af of het klopt dat een jaar of 3, 4 nadat je ongesteld bent geworden voor meisjes een 'goede' leeftijd is (waarop je iig fysiek er aan toe bent)?
Dan had ik er op m'n 14e wel klaar voor moeten zijn, wat met dat hele genetische verhaal dan wel weer klopt. (M'n moeder en zus waren er vroeg bij).
Het is toch ook zo dat je nadat je ongesteld bent geworden niet veel meer groeit en dat je dat je dan lichamelijk gezien wel 'klaar' bent. Of je er dan geestelijk klaar voor bent is natuurlijk een ander verhaal.
Oud 06-06-2009, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Dan had ik er op m'n 14e wel klaar voor moeten zijn, wat met dat hele genetische verhaal dan wel weer klopt. (M'n moeder en zus waren er vroeg bij).
Het is toch ook zo dat je nadat je ongesteld bent geworden niet veel meer groeit en dat je dat je dan lichamelijk gezien wel 'klaar' bent. Of je er dan geestelijk klaar voor bent is natuurlijk een ander verhaal.
Nja ik was laat ongesteld en ik was dus eigenlijk ook pas later toe aan seks. En mijn nichtje bijvoorbeeld was met 9 of 10 jaar al ongesteld en op d'r veertiende ook echt wel toe aan seks, ook 'emotioneel' gezien, zelfs al was ze verder natuurlijk een typische veertienjarige...
Met citaat reageren
Oud 06-06-2009, 17:15
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Haha, lijkt me onzin. Dat kan eerder samenhangen met je secundaire geslachtsontwikkeling en die is dan wel meer genetisch vastgelegd.
Ja, wat jij zegt, klinkt wel logischer, maar zo stond het er niet.

Verder was ik op m'n 14e ongesteld geworden, en met 16 was ik ontmaagd. Dusja, een paar jaar later inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2009, 11:43
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik ben ook 13 en ik vind 16 wel een goeie leeftijd. Daarvoor dénk je volgens mij alleen maar dat je er klaar voor bent.
Wat een onzin Zowel dat 16 wél een goeie leeftijd is, als dat je daarvoor er niet klaar voor kunt zijn.
Oud 21-06-2009, 15:46
ik&mezelf
ik&mezelf is offline
Schijnt dat de gemiddelde leeftijd 13/14 is tegenwoordig. eerlijk gezegd schaam ik me er nog n beetje voor dat ik nog maagd ben, en ik ben (bijna) 14.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2009, 16:46
Verwijderd
De zon schijnt. onzin.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2009, 19:13
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
Citaat:
Schijnt dat de gemiddelde leeftijd 13/14 is tegenwoordig. eerlijk gezegd schaam ik me er nog n beetje voor dat ik nog maagd ben, en ik ben (bijna) 14.
maak daar maar 16 bij meisjes en 18 bij jongens van
Oud 14-07-2009, 15:49
superme
superme is offline
net 14
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 17:03
Verwijderd
Ik ben 13 en heb al sex gehad
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 23:03
Bram838
Bram838 is offline
ik was 14, ging niet even soepel en gemakkelijk maar och, eens moet de eerste keer zijn.

en 14/15 is wel een prima leeftijd, later mag ook natuurlijk
Oud 28-07-2009, 00:52
:DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Laten we het gezellig houden? (a)
En, mijn eerste keer was ook op m'n 14e.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 07:54
Alyssia
Alyssia is offline
Dan wil ik eigenlijk ook wel weten, vooral van de mensen die ontmaagd zijn op hun 14e of nog eerder; door wie? Was het je jarenlange vriendje, had je net drie weken met zo'n gozer, wie was het? Ik bedoel, als je nog zo jong bent dan is een relatie van drie maanden een eeuwigheid, dus ik vroeg het me af. En ben je dan trouwens nog steeds met die persoon samen?

Ik werd ontmaagd (op m'n 16e dus), door mijn vriendje die ik toen drie maanden had. Ergens is het wel vroeg in de relatie, maar we waren er allebei klaar voor en we hebben er zeker geen spijt van. We zijn nu nog steeds samen, 16 maanden nu.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 12:41
Lorelei
Lorelei is offline
Toch best wel veel mensen die er jong bij waren.

Citaat:
Alyssia schreef:
Dan wil ik eigenlijk ook wel weten, vooral van de mensen die ontmaagd zijn op hun 14e of nog eerder; door wie? Was het je jarenlange vriendje, had je net drie weken met zo'n gozer, wie was het? Ik bedoel, als je nog zo jong bent dan is een relatie van drie maanden een eeuwigheid, dus ik vroeg het me af. En ben je dan trouwens nog steeds met die persoon samen?
Wij waren 6 maanden samen toen we voor t eerst seks hadden (ik was 14), zijn daarna nog 6 maanden samen geweest. En nee, nu niet meer Hoewel we nog wel goed contact hebben.
Oud 05-08-2009, 16:14
Miss-Lauwtje
Miss-Lauwtje is offline
De eerste keer was ik 14, en gigantisch veel spijt van gehad! De eerste keer daarna was ik 17 en daar heb ik echt geen spijt van gehad!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2009, 20:32
ScreamxForxYou
ScreamxForxYou is offline
Ik was 14, bijna 15.
En heb er geen spijt van,

de gemiddelde leeftijd licht denk ik op 15/16 jaar niet ?

x
Met citaat reageren
Oud 06-08-2009, 01:46
Verwijderd
Citaat:
Ik was 14, bijna 15.
En heb er geen spijt van,

de gemiddelde leeftijd licht denk ik op 15/16 jaar niet ?

x
Tegenwoordig eerder 11/12.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2009, 13:42
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Tegenwoordig eerder 11/12.
Nah dat valt wel mee. De hoeveelheid sletten wordt steeds groter, maar de hoeveelheid nerds ook.
Oud 08-08-2009, 15:43
Verwijderd
Ik was 17 en het was voor mij de juiste leeftijd, en ik ben enorm blij dat ik er niet eerder mee ben begonnen en dat het met iemand was die ik echt vertrouw. We waren ook al een half jaar goed bevriend voordat we het met elkaar deden, dat is wel heel belangrijk geweest. De eerste keer was niet om te zeggen fantastisch; vooral heel klungelig en best pijnlijk en later een keer vertelde hij me dat hij me toen heel afstandelijk vond. Later werd het veel, veel beter..
Ik weet best dat het veel voorkomt, maar ik blijf het toch wel schokkend vinden dat 'kindjes' van 13 en zelfs jonger al met seks bezig zijn. Ik had op die leeftijd nog niet eens iemands handje vastgehouden en ik kan me er erg weinig bij voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2009, 15:52
Miss-Lauwtje
Miss-Lauwtje is offline
Ik vind ook niet dat je er een leeftijd op kan zeggen wanneer je seks zou hebben, je moet het doen met iemand waar je echt van houd en die je vertrouwd als je er zelf klaar voor bent
Met citaat reageren
Oud 08-08-2009, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Nah dat valt wel mee. De hoeveelheid sletten wordt steeds groter, maar de hoeveelheid nerds ook.
Nerds willen ook liefde hoor.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2009, 23:16
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nerds willen ook liefde hoor.
Aww Je spreekt uit ervaring?
Oud 08-08-2009, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Aww Je spreekt uit ervaring?
Natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 10:38
inghuu
inghuu is offline
ik was net 2 dage 16,,, heb er veel spijt van,, k had moeten wachtten tot ik een vriend had,, nu kom ik die jonge elke keer weer tege en denk ik shit,,
je moet wachtten tot je er egt klaar voor bent een een leuke relatie hebt met een leuke vriend/vriendin..
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 11:03
Verwijderd
14 en veeel te jong.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 18:30
{*just me*}
{*just me*} is offline
Citaat:
hahaha, ik was veertien ofzow en ik lag met mijn vrientje in bed en we waren zo een beetje aan het voele en ik riep zo "thijs! pas op! ik ben niet aan de pil!" en hij schrok ineens egt heel erg! ik zo van "wat is er " en hij zei "oh, ik dagt dat je zei 'je stopt hem in mijn bil!!'"
die nacht werd ik zwanger van remi en hij is nog steeds mijn skatje 4 live
zit je nou een lul verhaal te vertellen want je bent een man? of zit je op het acount van je vriend?
Oud 30-08-2009, 20:09
obrain
obrain is offline
ja hoe oud ben je geestelijk kan je het aan ben je er aan toe , dat is voor een ieder anders , bij sommige stammen is het, als de jongens haar krijgen op de piemel en de meisjes ongesteld worden . wij als westerlingen vinden dat te vroeg .als er een taboe op licht, kan je dat in je sex leven belemmeren .als je heel jong bent en je wilt geslachtsgemeenschap zonder condoom is dat een beetje dom als er een ongelukje komt is dat niet zo fijn, dus je kan ook leuke andere dingen doen , lekker spelen met he handen en je tong bv groeten obrain
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 13:38
superme
superme is offline
14
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 15:01
Peauver
Peauver is offline
Ik was 15, maar we hadden wel eerst 9 maanden gewacht.. Ik ben nu 16, en ik heb het nu bijna anderhalf jaar met mijn vriend :]
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 00:13
Verwijderd
Ik ben 15 en als het aan mij lag had ik het al gedaan. Ben al lang met me vriend (1.5 jaar), maar van me ouders mag ik nog niet aan de pil, dus ik wacht gewoon, want ik ga het echt niet onveilig doen en ik heb liever geen condoom, is onhandig en het stinkt
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 13:33
shannonjelmer
shannonjelmer is offline
ja, 14 jaar was ik toen.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 16:21
Verwijderd
NIemand wil mij...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 21:31
anoniem delft
anoniem delft is offline
ik ben nu 16 en al 3 jaar geen maagt meer ik vind het een mooie leeftijd als je er zelf klaar voor ben
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 14:41
yes-i-care
yes-i-care is offline
ik was 14, nog paar manden toen was ik 15
Met citaat reageren
Oud 19-09-2009, 13:11
big daddy
big daddy is offline
ik ben zelf 15 en heb al een aantal keren sex gehad.
de eerste keer was op mijn 13de
Met citaat reageren
Oud 20-09-2009, 09:59
Issun
Issun is offline
Zit iedereen hier nou op te scheppen of klopt het echt? Ik zie mezelf nu echt niet al sex hebben...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 20:53
TFS!
TFS! is offline
Drie weken voor ik 17 werd. Op het moment probeerde ik me vooral te concentreren, maar achteraf gezien ging het vrij prima
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten