![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vraag me trouwens af of het klopt dat een jaar of 3, 4 nadat je ongesteld bent geworden voor meisjes een 'goede' leeftijd is (waarop je iig fysiek er aan toe bent)? |
![]() |
||
Citaat:
Het is toch ook zo dat je nadat je ongesteld bent geworden niet veel meer groeit en dat je dat je dan lichamelijk gezien wel 'klaar' bent. Of je er dan geestelijk klaar voor bent is natuurlijk een ander verhaal.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder was ik op m'n 14e ongesteld geworden, en met 16 was ik ontmaagd. Dusja, een paar jaar later inderdaad. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Dan wil ik eigenlijk ook wel weten, vooral van de mensen die ontmaagd zijn op hun 14e of nog eerder; door wie? Was het je jarenlange vriendje, had je net drie weken met zo'n gozer, wie was het? Ik bedoel, als je nog zo jong bent dan is een relatie van drie maanden een eeuwigheid, dus ik vroeg het me af. En ben je dan trouwens nog steeds met die persoon samen?
Ik werd ontmaagd (op m'n 16e dus), door mijn vriendje die ik toen drie maanden had. Ergens is het wel vroeg in de relatie, maar we waren er allebei klaar voor en we hebben er zeker geen spijt van. We zijn nu nog steeds samen, 16 maanden nu. |
![]() |
||
Toch best wel veel mensen die er jong bij waren.
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik was 17 en het was voor mij de juiste leeftijd, en ik ben enorm blij dat ik er niet eerder mee ben begonnen en dat het met iemand was die ik echt vertrouw. We waren ook al een half jaar goed bevriend voordat we het met elkaar deden, dat is wel heel belangrijk geweest. De eerste keer was niet om te zeggen fantastisch; vooral heel klungelig en best pijnlijk en later een keer vertelde hij me dat hij me toen heel afstandelijk vond. Later werd het veel, veel beter..
![]() Ik weet best dat het veel voorkomt, maar ik blijf het toch wel schokkend vinden dat 'kindjes' van 13 en zelfs jonger al met seks bezig zijn. Ik had op die leeftijd nog niet eens iemands handje vastgehouden en ik kan me er erg weinig bij voorstellen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ja hoe oud ben je geestelijk kan je het aan ben je er aan toe , dat is voor een ieder anders , bij sommige stammen is het, als de jongens haar krijgen op de piemel en de meisjes ongesteld worden . wij als westerlingen vinden dat te vroeg .als er een taboe op licht, kan je dat in je sex leven belemmeren .als je heel jong bent en je wilt geslachtsgemeenschap zonder condoom is dat een beetje dom als er een ongelukje komt is dat niet zo fijn, dus je kan ook leuke andere dingen doen , lekker spelen met he handen en je tong bv groeten obrain
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 22:41 | |
Seksualiteit |
De eerste keer met je huidge partner Thee Muts | 47 | 26-08-2006 22:24 | |
Seksualiteit |
De eerste keer... John_doe | 35 | 18-08-2004 13:07 | |
Seksualiteit |
eerste keer olifant | 12 | 01-04-2004 22:17 | |
Seksualiteit |
klaarkomen bij eerste keer/keren seks? sui | 34 | 13-08-2003 14:00 | |
Seksualiteit |
De eerste keer doemt te mislukken? kainie | 19 | 02-08-2003 14:34 |