Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
vanzelfsprekend
|
N: wel okee, ik hou van woorden die met een B beginnen. Zoals beginnen. en beffen. beffen is een heel lekker woord. Om te zeggen. beffen beffen beffenbeffenbeffen.
A: nouja, hou maar, want ik herken je eraan, maar het is niet duidelijk een platenspeler. S: wat zijn de bijwerkingen van het leven? De dood toch? daar zijn medicijnen voor die het uitstellen ![]() |
![]() |
|
N: past heel goed bij je
A: past ook goed bij je ![]() S: ik vind hem leuk, vooral omdat ik net alles is liefde heb gezien en omdat ie door één woordje te veranderen nog wat grappiger zou zijn. ow, deze was voor fizzle fluffy, ik was op de verkeerde pagina aan het reageren chick rock: N: niet passend bij ava en ik houd er eigk neit van omdat ik bij chick rock denk aan gothics met leren minirokjes en dat vind ik geen mooi gezicht. A: mooi, niet passend bij je naam maar wel mooi. S: begrijp ik niet
|
N: Beter dan toen het gevolgd werd door -jeeh
![]() A: Ach wel oke, maar ik zag pas heel laat dat het om een platenspeler ging S: Wel tof, waar is het van?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Naam, Avatar en Sig-topic. fizzle-fluffy | 500 | 16-01-2009 15:08 | |
De Kantine |
Naam ava en sig topic Verwijderd | 500 | 06-10-2008 15:09 | |
De Kantine |
Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! Mariekje* | 30 | 23-05-2008 06:40 | |
De Kantine |
Waarom heb jij je naam/avatar/sig gekozen? lady of the dark | 108 | 04-03-2006 22:54 | |
De Kantine |
Post hier tekenen van analfabetisme! Zie avatar | 28 | 13-06-2003 12:40 |