Advertentie | |
|
![]() |
|
Je weet niet half wat je allemaal doet op een jeugdcircus
![]() jongleren, koordlopen, acrobatieken, duoacrobatieken, turndingen op zijn circus', ballopen, eenwieleren, contactjongleren, steltlopen, devilsticken, trapeze, clownerie, trioacrobatiek, trampo-kast, tumbling... Ga maar door =)
|
![]() |
Ah, nu nog kiezen
![]() Ik heb ooit bal gelopen dat was echt superleuk, maar dat was op de basisschool enz, eenmalig ![]() Kheb ook ooit geturnd maar dat kan ik nu dus ook helemaal niet meer. Helaas, ik had ook wel circusartiest willen worden, maar ik zoek het wel ergens anders. |
![]() |
|
Je leert op een jeugdcircus alle basistechnieken (ongeveer 2 derde van wat ik heb opgenoemd). Daarnaast moet je zelf initiatief nemen om dingen te leren die hier buiten vallen of een tandje hoger gaan. Je krijgt daar natuurlijk wel hulp bij, als ze die kunnen geven.
|
![]() |
Ik weet niet wat ik wil worden. Veel mensen zeggen wel ik word militair dit marinier dat politie brandweer enzo. Maar ik zelf weet het nog niet. Heb meer het idee dat ik niet ga zeggen dat ik iets speciaal wil doen want als ik dat zeg kan ik binnen een dag al weer iets anders willen dus ik ben nog rustig opzoek. Dus daarom nog maar 2 jaar algemeen onderwijs na mijn vmbo
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Uh ja sorry
![]() ![]() ![]() Maar vind ik een goede keuze. Met een havodiploma heb je sowieso meer mogelijkheden, dus ga niet zomaar je vrienden achterna en zeker niet als je nog niet weet wat je wilt gaan doen. |
![]() |
|
![]() |
Idd was voor iedereen makkelijker geweest als ik havo had gezegd. Maar met een havo diploma vind ik nog steeds maar bar weinig kan. Achter de kassa bij de Albert heijn geloof dat je daar havo voor nodig hebt
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mening gevraagd! Vamp. | 2 | 30-04-2010 14:12 | |
De Kantine |
De "wat wil je later worden curve" trophus | 54 | 16-07-2007 04:11 | |
De Kantine |
wat willen jullie later worden? Verwijderd | 17 | 13-02-2004 17:39 | |
De Kantine |
Hou nou eens je snater met die stomme vraag 'wat word je later'! Knutselsmurfie | 67 | 29-07-2003 20:24 | |
De Kantine |
Wat wilden jullie vroeger later worden? Tandpasta | 56 | 22-06-2003 00:23 | |
Algemene schoolzaken |
wat willen jullie later? Psychologie? shania | 15 | 23-01-2002 08:56 |