Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2009, 17:11
Verwijderd
Een 8
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2009, 19:46
Verwijderd
Lekker geslapen, bij toeval hele mooie foto's tegengekomen die ik goed kan gebruiken als referentie, alvast een klein beginnetje gemaakt aan mijn project voor de zomervakantie, weer naar Rotterdam, en dit keer zowaar een echt leuke film gezien bij het filmfestival. Ik heb er vijf gezien in totaal en de andere vier vond ik niet echt denderend, maar die laatste, Unmade Beds, maakt een hoop goed! Leuk gepraat met een Russische klasgenoot die steeds beter Nederlands begint te spreken, en op de terugweg kwam ik een meisje tegen waar ik vroeger veel mee omging, in mijn Rasmus-periode zegmaar. Wel leuk om haar weer te zien, ook wel typisch want ik ben heel erg veranderd en zij eigenlijk niet zo veel. En ze is Tokio Hotel-fan. Haha, ach ja. Een 7.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 19:54
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
i've had a marvelous day!!!

eerst gerailcaterd, tien euro fooi verdiend en nog vijf euro extra die ik per ongeluk denk ik niet aan een klant heb teruggegeven, maar die geef ik wel aan het goede doel ofzo want het is lullig, en ik had ook mijn target ruim gehaald terwijl ik op de terugweg niet zo actief caterde.

Toen geld aan een straatmuzikant gegeven omdat ik zelf ook fooi had gehad. Toen heb ik keihard zitten leren in de bibliotheek, en nu mag ik een avond vrij zonder schuldgevoelens over SOG, wat iets is wat ik al jaren niet meer heb meegemaakt ongeveer

owja, en net pannekoeken met spek gegeten en als toetje een pannekoek met peren uit blik en gesmolten chocola en alles warm natuurlijk, en het was mislukt maar who cares.

all praise to my agenda en de bibliotheek en mijn decaan.

8.5
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 21:34
Verwijderd
7 Gewoon omdat het een dag was
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 21:55
Verwijderd
Een 9, kamer in Finland!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 21:56
Verwijderd
ohw kazet dat is tof, wat voor kamer?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 21:58
Verwijderd
een dikke -1..geen commentaar
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 23:29
MartinV
MartinV is offline
Een 6.7. Was een normale werkdag, druk, maar wel leuk. Verder nog een beetje aan school gedaan.
Oud 29-01-2009, 16:16
Sens.
Sens. is offline
@ Martin: Gelukkige verjaardag

Vroeg opstaan om naar het ziekenhuis te gaan. Maar ik werd om 9u al geopereerd, dat was dan weer wel goed. Heel onrustig wakker geworden en ook de pijn viel een beetje tegen. Maar ik ben heel blij dat ik ondertussen al boeken kan lezen! En nu ga ik genieten van een luie dag, na een heel semester hard leren!

en ik kijk nooit meer scheel!

mmh een 7
Met citaat reageren
Oud 29-01-2009, 17:12
Verwijderd
6. De hele dag binnen zitten om te studeren en dan nóg niet klaar zijn is niet zo'n groot succes, maar vanavond eindelijk een chat-date met svvriendje dus dat maakt nog wel iets goed.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2009, 17:39
Verwijderd
een 3 omdat dit gewoon een stomme pokkedag is met allerlei irritante stomme keuzes tussen stomme dingen.
en omdat ik ver moest fietsen en tegenwind had en ik het ijskoud had en nog moest omfietsen om iets op te halen.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2009, 17:45
remy476
remy476 is offline
een 8, men vindt dat ik goed werk lever
Oud 29-01-2009, 18:45
Swlabr
Swlabr is offline
7, want niks gedaan.
Oud 29-01-2009, 19:57
Verwijderd
7 Want prima
Met citaat reageren
Oud 30-01-2009, 13:53
remy476
remy476 is offline
Citaat:
7 Want prima
idem hiero
Oud 30-01-2009, 19:35
Slaapkopf
Slaapkopf is offline
Moe, hele dag weggeweest, proefwerken gehad, open dag, uiteten in den bosch etc.
En ik ga dadelijk nog weg :xD.
Een 7,5 zeker wel waard dus!

xD
Oud 30-01-2009, 19:35
Swlabr
Swlabr is offline
7.
Oud 30-01-2009, 19:40
Verwijderd
8.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2009, 19:51
Verwijderd
7.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2009, 20:20
Verwijderd
een zesje.
was een beetje saai en hectisch tegelijkertijd
Met citaat reageren
Oud 30-01-2009, 20:24
Missy
Missy is offline
Citaat:
7 Want prima
Oud 30-01-2009, 21:01
Verwijderd
wat missy zegt
Met citaat reageren
Oud 31-01-2009, 13:03
Verwijderd
Ik ben een paar dagen weggeweest en de buurman is nog steeds niet klaar met z'n verbouwing, dus zodra ik een voet over de drempel zette klonk er weer oorverdovend lawaai. Dat is -666. Maar kennelijk heeft de rest van de flat er ook genoeg van, want na een paar uur stond hier opeens een hele groep mensen voor de deur die hem duidelijk maakte dat hij niet gedurende anderhalve week hele dagen de boormongool kan uithangen. Want sommige mensen willen niet om half acht 's ochtends gewekt worden en andere mensen willen om half twaalf 's avonds graag slapen en alle mensen vinden onophoudelijke herrie kut. Ze hadden nog net geen fakkels en hooivorken bij zich. Righteous drama! Dus dat is +666. Nu zijn ze weer weg en heeft hij beloofd menselijkere tijden aan te houden en een beetje op te schieten met z'n verbouwing, +1. Vanochtend moest ik vroeg opstaan, -1. Maar ik kreeg wel ontbijt op bed van een charmante jongeman, +3. Het is heel koud buiten en daarom had ik geen zin om boodschappen te gaan doen. Nu heb ik niet de ingrediënten voor het gave eten dat ik wilde maken, -1. Maar ik heb nog brood en kaas en pasta en heel veel thee en een meloen en een pak acerola/mango-sap en afbakstokbrood met kruidenboter, dus dat is geen ramp. +1. En nog eens +0,5 voor de meloen. Mmm, meloen. Verder had ik de afgelopen dagen gezellig gezelschap en nu een paar dagen gezellige internetautisttijd en zondag zou ik eigenlijk naar familie moeten maar dat gaat niet door Dus dat is allemaal +5. De Amsterdam-bonus is 0,3. Die verhoog ik tijdelijk naar +0,4 want ik zat in een oud typisch Amsterdams pand op dertig seconden loopafstand van de Albert Cuyp.

Eindcijfer = -666+666+1-1+3-1+1+0,5+5+0,4 = 8,9.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2009, 13:37
remy476
remy476 is offline
7 want het werk was niet zo veel vandaag, en er is vandaag een verjaardag hier thuis
Oud 31-01-2009, 14:11
Verwijderd
9,5, niks doen voor de win.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2009, 23:22
Slaapkopf
Slaapkopf is offline
7.
Sporten + werken + drinken met collega's

Niks speciaals.
Oud 31-01-2009, 23:25
Fantôme
Fantôme is offline
uitslapen, huis opgeruimd, naar de stad geweest (garantie gekregen op kapotte laarsjes en op de kapotte vuilnisbak), gefietst, voor de tv gehangen met een wijntje en uitgerust. vandaag een 8.
Oud 31-01-2009, 23:35
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Vroeg op, in de kou op de tram wachten en ik had er nogal de pest over in dat ik de hele middag aan de slag moest op de kunstacademie maar het was leuk want we gingen schilderen en ik heb met leuke mensen daar gepraat. De leraar was erg tevreden over mijn dummy. Woot.
Ik had helemaal geen zin om naar mijn werk te gaan en het was toch maar voor het afscheid van een van die mensen daar en nou ja, het boeide me niet zo dus ben ik thuisgebleven. Ik heb goede pannenkoeken gebakken en ik kwam tot de ontdekking dat op de website van Conor Oberst een heel concert staat vastgelegd dat ik nu kijk en luister. <3
Morgen kan ik lekker uitslapen en ik heb een fijne week voor de boeg. Alleen heeft mijn vader vandaag geloof ik zijn snor en wenkbrauwen geverfd (iets met grijs worden enzo) en dat vind ik altijd maar een beetje dubieus. Aan de andere kant heeft hij wel onze vakantie naar Engeland geboekt en bood hij aan me naar de tramhalte 200 meter verderop te brengen met de auto. Ik zei dat dat niet hoefde.
Oeh Conor speelt een van zijn tofste nummers en hij trekt er leuke hoofden bij.
Dit was een betere dag dan gisteren!
8.8
Oud 31-01-2009, 23:55
Verwijderd
Toch wel een negen. Vanochtend lekker uitgeslapen, beetje uitgebrakt en toen naar de Kleine Komedie gegaan, voor Wim Helsen. Was een leuke show, . Daarna kort nog even een biertje gepakt en nu thuis met een glaasje whiskey die, ondanks de korting, eigenlijk veel te duur was.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 01:02
Hanneke
Hanneke is offline
Flink uitgeslapen vanochtend, daarna naar 't dorp met een vriendin en verder de hele dag niks. 7
Oud 01-02-2009, 12:56
Verwijderd
Ik sliep tot 12 uur jippie
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 15:42
Verwijderd
Gisteren 10, vandaag een 9.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 16:30
Verwijderd
Een vijf, omdat ik zwaar geirriteerd ben en me ongelofelijk druk maak om dingen die er niet toe doen. En omdat ik jaloers ben en ik snap niet waarom ik niet gewoon blij en tevreden kan zijn. Bleh.

edit: ik verlaag naar een vier.

Laatst gewijzigd op 01-02-2009 om 18:37. Reden: kutdag.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 16:30
Verwijderd
Het hele weekend een acht. Ik had eindelijk de rust om niks te doen, en dat is verrekte lang geleden.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 17:37
Missy
Missy is offline
Citaat:
Een vijf, omdat ik zwaar geirriteerd ben en me ongelofelijk druk maak om dingen die er niet toe doen. En omdat ik jaloers ben en ik snap niet waarom ik niet gewoon blij en tevreden kan zijn. Bleh.
Oud 01-02-2009, 17:44
Verwijderd
een 1, omdat dit een verschrikkelijke kutdag is.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 22:31
Verwijderd
een 7 omdat ik me nuttig voelde en goed maar ook een beetje boos en teleurgesteld
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 22:35
remy476
remy476 is offline
8 want ik heb geen zak gedaan, en flodder gekeken voor de 1000e keer
Oud 02-02-2009, 02:35
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Een 2, omdat er na de verschrikkelijke kutdag en -avond toch iemand even op bezoek kwam.
Oud 02-02-2009, 16:05
remy476
remy476 is offline
6.3
Oud 02-02-2009, 16:11
Verwijderd
Een 7,5 want ik ben vandaag ontslagen van behandeling voor mijn gebroken rug (6 mnd geleden gebeurd), maar ik heb geen fuck te doen vandaag, dus daarom geen 8.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 16:15
Neko*
Neko* is offline
Vandaag niet zoveel uitgevoerd. Mijn wekker liep niet af vanochtend waardoor het geen zin meer had om naar school te gaan (tegen de tijd dat ik daar aan zou komen, zou ik terug kunnen) dus had ik mezelf maar afgemeld. Aan de ene kant wel erg lekker want langer slapen, aan de andere kant miste ik wel een leuk blokuur. Maar goed daar was ook weinig meer aan te doen. (7,1) Omdat ik toch thuis was, ben ik maar aan de slag gegaan met mijn letterkunde dossier. En goed opgeschoten! Ik ben trots op mij! Ook ben ik begonnen (en van plan om af te maken) met mijn kamer opruimen. Nu schrijf ik een verslag voor sportoriëntatie omdat dat vandaag ingeleverd moet worden. Goed bezig dus. (8,6) Er is lekker niemand thuis dus heb ik de hele dag al geen gezeur aan mijn hoofd gehad (+1), maar helaas moet vriendje morgen er al weer heel vroeg uit dus komt hij niet langs (-1). Vanavond ga ik zelf lekker bami koken en lekker bankhangen en tv-kijken; daar heb ik nu al zin in. (9,2) Ik heb in lange tijd niet zo'n fijne dag gehad geloof ik. Al krijgt de dag een -0,2 door zenuwen voor woensdag.
Totaal: 8,3 -0,2 = 8,1.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 16:17
Swlabr
Swlabr is offline
8.
Oud 02-02-2009, 16:17
MartinV
MartinV is offline
Gister: deel 1 een 9, deel 2 een 1 . Vandaag een 7 tot nu toe.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 16:36
Verwijderd
Vroeg mijn bed uit terwijl ik dat normaal op maandag niet hoef (-),
op zoek naar een gebouw dat ik niet kon vinden (-)
oninteressante lezingen (-)
te weinig eten meegenomen (-)
wilde naar het museum maar was vergeten dat het maandag was en dus gesloten (-)
kou (-)
twee uur wachten op andere mensen van mijn groepje voor de projectweek (-)
inspiratie (+)
te horen gekregen dat we voortaan een ander rooster hebben dat nogal kut is (-)
mijn idee dat de anderen ook goed vonden en wat nu dus uitgevoerd gaat worden (+)
naar huis (+)
met het openbaar vervoer (-)
bij de bushalte kwam ik twee oudklasgenootjes tegen (+)
daar heb ik de hele reis mee zitten kletsen en al pratende kwam ik tot de ontdekking dat ik best wel coole dingen doe en dat mijn opleiding gewoon vet gaaf is (+)
en dat was het wel zo'n beetje.

6.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 17:39
Black_Joker
Black_Joker is offline
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 21:05
Verwijderd
een 8 omdat het een prima dag was en ik vind dat mijn leven een acht waard moet zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 21:13
Verwijderd
7.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2009, 14:36
Verwijderd
Mijn dag was een dikke 9 vandaag! Ik heb zojuist gelezen dat ik 4 verslagen (in totaal 24 studiepunten) voldoende heb en ik heb weer voor het eerst paardgereden sinds een half jaar geleden (na een rugbreuk) en dat ging heel goed
Met citaat reageren
Oud 03-02-2009, 14:40
Verwijderd
4.
Eerst kon ik niet mijn bed uitkomen dus toen moest ik me haasten. Toen was mijn tutorial group niet bepaald productief, waardoor we maar wat algemene antwoorden hadden ipv echte presentaties. Toen was 't seminar verschrikkelijk saai en was ik constant bang dat onze groep gekozen werd om de presentatie te geven (wat gelukkig niet gebeurde). Daarna ging ik de stad voor een cadeautje voor mijn moeder, maar ik kwam niet ver want ik viel in een winkel over een stuk doorzichtig plastic dat ineens op de grond lag. Nu doen mijn knieën en polsen verdomde pijn. En nu wacht ik tot mijn chaotische corridor mate eindelijk het blaadje vind waarop de creditcardgegevens heeft geschreven, zodat we eindelijk een vlucht naar Kirona kunnen boeken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten