Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik stond in de stationshal met 24 euro in kleine muntjes, mijn treinkaarjte te betalen! Naast me stond een berg van drie giga grote tassen (halve verhuizing) en een kindje was er tegen aan gelopen waardoor een tas omgevallen was en mijn spullen overal rolden. Toen kwam een jongen vragen of het wel ging en of ik hulp nodig had. Toen ik uitlegde wat er aan de hand was, moest ik wel lachen. Wat een vertoning/
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een van mijn docenten zei bommelding dus consequent zoals het niet hoort. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Haha ik werd vannacht gebeld door mijn zus maar ik werd dus wakker van de trilfunctie van mijn telefoon en kon niet opnemen want dan zou ik mijn vriend wakkermaken en ik was sowieso te laat dus ik had me de hele nacht afgevraagd waarom zij mij middn in de nacht belt.
Ik bel net, rond half één. 'MMMMMhhhhhjuh?' - Hoi. Waarom had je me vannacht gebeld? Ik moet slapen - Waarom belde je vannacht Ik ben zo moe Lies - Hoelaat was je thuis? Half negen, eerste bus. (tussendoor wat gemompel, sowieso, eerste bus gaat toch niet pas om half negen?) - Oh en nu ben je moe? Hmmmm - Waarom had je dan gebeld? Vond ik leuk. - Gewoon? Gewoon - Slaap lekker dan maar? Dankje. *klik* Volgens mij was de alcohol nog niet uitgewerkt ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
whut?
Gister moest ik nogal lachen om een verhaal van Stephen King, waarin hij heel grafisch beschreef hoe een klein jongetje verkracht wordt door de Boekenpolitie, met het commentaar: "Wat een vief, fmerig jongetje ben jij". Daar mag je natuurlijk niet om lachen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Lies zegt (17:36):
dan moet je zeggen Lies zegt (17:36): nee lisa je bent geen luilak Lies zegt (17:36): valt wel mee hoor Lies zegt (17:36): volgens mij doe je echt wel je best * zegt (17:37): nee liesje, je bent geen luilak * zegt (17:37): valt wel meer hoor * zegt (17:37): volgens mij doe je echt wel je best! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar moest je vandaag om lachen #4 Verwijderd | 500 | 11-06-2011 01:11 | |
De Kantine |
Zinnen die je aan het lachen maken! #1 remy476 | 9 | 09-02-2009 21:16 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |